Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Camilla saattaa kuolla hetkenä minä hyvänsä, ja Dahlia loikoilee Rooman auringon alla. Käsittämätöntä.
Dahlia ei ole pystynyt kohtaamaan koomassa makaavaa Camillaa ja siksi muutti Roomaan.
Onhan tää koko juonikuvio huvittava, että ensin Kalle mokaa hakemuksessaan, jonka jälkeen Jutta salakuvaa Kallea palauttamassa konetta. Dahlia tarjoaa merkityksellistä apua Aarolle, mutta tietenkin mustasukkainen Jutta kieltää Dahliaa auttamasta ja Dahlia vaihtaa puolta. Jutta päättää salakuunnella Kallen haastattelun kertomatta kenellekkään, jotta saisi Aaron haastatteluihin apuja. Jutta ei kestä Aaron selittäessä ties mitä haastattelussa ja Ismon hehkutusta Kallesta, jonka seurauksena alkaa kiristämään Kallea. Tai siis Jutan sanoin antaa vaihtoehdon valita: joko vetää hakemuksensa kokonaan pois tai Jutta näyttää videon Romppaiselle ja täten Kalle menettää nykyisen virkansakin johtajakisan lisäksi. Melkein toivoisin, että Kalle tai joku muu saisi selville sen Jutan salakuuntelun. Ärsyttävää tollainen kiristäminen vaan koska Aaron pitää voittaa.
Täällä ei kehdata jakaa ajatuksia, jotka rikkovat konsensuksen.
Konsta Hietanen aisa suorana nai Susanna Lainetta mökillä.
Tuuli Mattila ja Sami Uotila tulossa samaan panokoppiin!
Kuvataanko pallit ja pimpsukka?
Ensi viikolla cliffhanger Hietasen seisovaan heppiin!
Kattooko joku vielä Salkkareita? Hanki elämä.
Ihme meno täällä, kun yksityishenkilöitä pitää nälviä yms.
Samat kuviot pyörii miljoonatta kertaa ja silti sarja jatkuu. Ei näin.
Ohiksena tuli mieleen, että kuinka monta hullua on Salkkarit-ketjussa.
Hauskaa on, kun Camilla työntää Susun parvekkeelta alas, mutta ei, kun Dahlia putoaa vahingossa. Tekopyhää.
Sääli, että ketju on mennyt ihan suoraan sanottua peeksi. Joka päivä ilmaantuu samat tyypit tekemään näitä muka hauskoja postauksia jonku pitää kuolla, joku tippuu parvekkeelta, jollaki seisoo jne. hehe, nyt on naurettu.
Useammin on mainittu sarjan päättymisestä. Miten se voisi tulla päätökseen? Itse veikkaan klišeisesti, että Tyyne Puustinen herää ja kaikki tapahtumat olivat unta.
Vierailija kirjoitti:
Sääli, että ketju on mennyt ihan suoraan sanottua peeksi. Joka päivä ilmaantuu samat tyypit tekemään näitä muka hauskoja postauksia jonku pitää kuolla, joku tippuu parvekkeelta, jollaki seisoo jne. hehe, nyt on naurettu.
En yritä vertailla, mutta olen tehnyt mielenkiintoisen havainnon. Esim. Miran ja Joannan puhetta kritisoidaan: tykkäyksiä ja ok asia. Jos Jutasta puhuu Dahliaa lainaten "lihapullanaisena", on trolli, spämmääjä yms. Kirjaimellisesti ei koskaan kommentoida "miksi pitää toisten puheeseen kommentoida negatiivisesti" tms. En sitten tiedä tulinko ymmärretyksi.
Vierailija kirjoitti:
Useammin on mainittu sarjan päättymisestä. Miten se voisi tulla päätökseen? Itse veikkaan klišeisesti, että Tyyne Puustinen herää ja kaikki tapahtumat olivat unta.
Ois kyllä huono päätös, koska kaikki ois pelkkää valhetta. Toisaalta sitten alkaisi varmaan uusi C Moren alkuperäissarja, joka käsittelee heräämisen jälkeistä elämää. Ketkä hahmoista olikaan elossa ja millaisia hahmot olivatkaan oikeasti. Aaro ei välttämättä oisi paha ja Kalle puolestaan olisikin hetero... ja kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yritä *vertailla, mutta olen tehnyt mielenkiintoisen havainnon. Esim. Miran ja Joannan puhetta kritisoidaan: tykkäyksiä ja ok asia. Jos Jutasta puhuu Dahliaa lainaten "lihapullanaisena", on trolli, spämmääjä yms. Kirjaimellisesti ei koskaan kommentoida "miksi pitää toisten puheeseen kommentoida negatiivisesti" tms. En sitten tiedä tulinko ymmärretyksi.
*piti kirjoittaa veetuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yritä vertailla, mutta olen tehnyt mielenkiintoisen havainnon. Esim. Miran ja Joannan puhetta kritisoidaan: tykkäyksiä ja ok asia. Jos Jutasta puhuu Dahliaa lainaten "lihapullanaisena", on trolli, spämmääjä yms. Kirjaimellisesti ei koskaan kommentoida "miksi pitää toisten puheeseen kommentoida negatiivisesti" tms. En sitten tiedä tulinko ymmärretyksi.
En ole trolli, mutta samaa mieltä heidän puheestaan. Mira välillä puhuu liian hiljaa ja Joanna liian nopeasti. En minäkään mistään veetuilu kommenteista tykkää, mutta normi kommenttija ymmärrän. Lihapullanainen on selkeä trolli. Ei niitä vastaan voi taistella. Sen ku jauhavat aamusta iltaan omia juttujaan ei voi mitään. :/
Vierailija kirjoitti:
Voisi tulla kolmas maailmansota ja asukkaiden on poistuttava talosta. Lopussa pommeja putoaa talon päälle ja joku päähahmoista juoksee pakoon kun talo räjähtää taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole trolli, mutta samaa mieltä heidän puheestaan. Mira välillä puhuu liian hiljaa ja Joanna liian nopeasti. En minäkään mistään veetuilu kommenteista tykkää, mutta normi kommenttija ymmärrän. Lihapullanainen on selkeä trolli. Ei niitä vastaan voi taistella. Sen ku jauhavat aamusta iltaan omia juttujaan ei voi mitään. :/
Yritän ymmärtää, miksi "lihapullanainen" on trollausta. Eikö se ole, kun jatkuvasti kritisoidaan toisten puhetta tai ihan mitä tahansa muuta? Siksi en ihan tajua, miksi lainausmerkeissä oleva on vain trollausta.
Onko "Dahlia lomailee Roomassa" trollausta? En ole kyseinen kommentoija, mutta olen kiinnostunut kuulemaan, missä menee trollauksen raja.
Mitä Marika valehtelee Susulle huulipuikosta?
Vierailija kirjoitti:
Epäuskottavaa, että Gunnar oli panimomestarin firman asioista paremmin kartalla.
Gunnarin pitäisi olla jo vanhainkodissa.
Camilla saattaa kuolla hetkenä minä hyvänsä, ja Dahlia loikoilee Rooman auringon alla. Käsittämätöntä.