Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vähän random, mutta tietääkö kukaan mistä voisin ostaa sellaiset viinilasit, jotka on Camillan asunnossa? 😅 Niissä on sellaiset sirot raidat, ja aina kun niistä juodaan, mietin kuinka kivat sellaset olis 😂."
Minusta ne näyttävät Pentikin Herttua 32 cl valkoviinilaseilta. Lisäksi Camillan ruokapöydässä on näkynyt myös kyseisen sarjan juomalaseja.
Juu. Kävin ostamassa hiljattain Pentikistä kyseiset viinilasit ihailtuani vuosikaudet niitä Camillan omia. Kesti vaan pitkään ennen kuin hoksasin mistä niitä saa.
Kiitos! Suuntaan Pentikille siis 👍🏻
Kalliita nuo viinilasit ovat. Ehkä on saatu ilmaiseksi, mutta tuotesijoittelusta pitäisi ilmoittaa euron logolla samalla kun ikäraja ja sisältömerkinnät näkyvät ruudussa, eikä sellaista ole näkynyt.
Syksyllä:
- Kari-Salla-Ismo
- Joanna-Miki-Marika
- Susu-Aki-Marika
- Viola-Mira-Daniela
- Henrik-Nella-Kristian
- Severi-Cindy-Lasse & Jere
- Jere-Aino-Tomi
Sarja lähestyy nopealla vauhdilla loppua.
Pentikin astiat on aina olleet tosi arvokkaita, maksavat enemmän mitä moni muu merkkituote.
Sarjassa ei enää näy esim kaupan elintarvikkeiden tuotemerkkejä, kaikki ovat keksittyjä. Olen miettinyt että eikö sama koske astioita ja sisustustavaraa, niitä kuitenkin pidetään esillä normaalisti ilman mitään logoja.
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä:
- Kari-Salla-Ismo
- Joanna-Miki-Marika
- Susu-Aki-Marika
- Viola-Mira-Daniela
- Henrik-Nella-Kristian
- Severi-Cindy-Lasse & Jere
- Jere-Aino-Tomi
Sarja lähestyy nopealla vauhdilla loppua.
Unohdit sitten Aaro-Jutta-Ismo...
Vierailija kirjoitti:
Pentikin astiat on aina olleet tosi arvokkaita, maksavat enemmän mitä moni muu merkkituote.
Sarjassa ei enää näy esim kaupan elintarvikkeiden tuotemerkkejä, kaikki ovat keksittyjä. Olen miettinyt että eikö sama koske astioita ja sisustustavaraa, niitä kuitenkin pidetään esillä normaalisti ilman mitään logoja.
Viime aikoina sarjassa on näkynyt lähinnä S-ryhmän oman merkin tuotteita, joista vain tuo S-ryhmän merkki Kotimaista tai Rainbow on vaivoin peitetty. Kyllä jokainen S-ryhmän kaupoissa edes silloin tällöin käyvä ja noita ostanut tuotteet tunnistaa.
Vaatteiden, sisustustavaran ja muun vastaavan sijaan ilmeisen rajallinen budjetti kannattaisi käyttää itse tuotantoon, parempaan käsikirjoitukseen, kuvaukseen, näyttelijäntyöhön, väljempiin kuvausaikatauluihin jne. niin, että lopputulos näyttäisi paremmalta. Jotkut amerikkalaiset sarjat ovat selvästi pelkkää tuotesijoittelua ja pääpaino kaikessa muussa kuin itse sarjan juonessa, näyttelemisessä ja vastaavassa. Jotkut sarjat ovat taas niin laadukkaita, että esim. siihen, mitä hahmojen päällä on ja muuhun vastaavaan ei edes kiinnitä mitään huomiota, vaan huomio on itse sarjan juoneessa ja tapahtumissa.
Olen katsonut CMoresta muitakin sarjoja kuin Salattuja elämiä ja vasta viime aikoina ymmärtänyt, että esim. Roba on oikeasti laadukkaaksi tehty sarja, jossa suurin osa hahmoista pukeutuu tavallisiin arkivaatteisiin vähäeleisesti ilman että katsoja kiinnittää asiaan mitään huomiota ja vain naispoliisipomoa on selvästi stailattu ja ehostettu. Amerikkalainen Younger on taas selvästi lähinnä pelkkää Applen laitteiden ja erilaisten vaatteiden tuotesijoittelua. Käyttötarkoitukseensa täysin sopimattomat ja hirveät vaatteet vaihtuvat sarjan naishahmoilla koko ajan ja useimmiten samaa vaatetta käytetään vain yksi päivä sarjan aikaa ja sitten siirrytään seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sarja ei enää jatku vuoden 2023 jälkeen. Saisi loppua aikaisintaan kesällä 2022.
No eihän SINUN ole pakko katsoa, jos ei kiinnosta. Itse ainakin toivon, että sarja jatkuu vielä pitkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noel kuvitteli itse ajavansa Matiaksen päälle. Syyllinen löytyy muualta.
Sanotaan tämä nyt vielä kerran täällä. Matiaksen yli ajoi Henrik joka kuvitteli ajavansa Kristianin päältä, koska Nella.
Ei ihmekään, että Henrik fantasioi ajavansa Kritianin päälle. Henrik ei toistaiseksi kykene hyväksymään, että on bi, hän ei saa vastakaikua Kristianilta ja Nella pyörii Kristianin ympärillä.
Kritian :D
Vierailija kirjoitti:
Vaatteiden, sisustustavaran ja muun vastaavan sijaan ilmeisen rajallinen budjetti kannattaisi käyttää itse tuotantoon, parempaan käsikirjoitukseen, kuvaukseen, näyttelijäntyöhön, väljempiin kuvausaikatauluihin jne. niin, että lopputulos näyttäisi paremmalta. Jotkut amerikkalaiset sarjat ovat selvästi pelkkää tuotesijoittelua ja pääpaino kaikessa muussa kuin itse sarjan juonessa, näyttelemisessä ja vastaavassa. Jotkut sarjat ovat taas niin laadukkaita, että esim. siihen, mitä hahmojen päällä on ja muuhun vastaavaan ei edes kiinnitä mitään huomiota, vaan huomio on itse sarjan juoneessa ja tapahtumissa.
Olen katsonut CMoresta muitakin sarjoja kuin Salattuja elämiä ja vasta viime aikoina ymmärtänyt, että esim. Roba on oikeasti laadukkaaksi tehty sarja, jossa suurin osa hahmoista pukeutuu tavallisiin arkivaatteisiin vähäeleisesti ilman että katsoja kiinnittää asiaan mitään huomiota ja vain naispoliisipomoa on selvästi stailattu ja ehostettu. Amerikkalainen Younger on taas selvästi lähinnä pelkkää Applen laitteiden ja erilaisten vaatteiden tuotesijoittelua. Käyttötarkoitukseensa täysin sopimattomat ja hirveät vaatteet vaihtuvat sarjan naishahmoilla koko ajan ja useimmiten samaa vaatetta käytetään vain yksi päivä sarjan aikaa ja sitten siirrytään seuraavaan.
Ohis: Younger-sarjassa ihmetyttää Kelseyn hahmon (Hilary Duff) pukeminen puhvihihaisiin, röyhelöisiin ja tosi muhkeisiin asuihin, jotka saa hänet näyttämään isommalta ja harteikkaammalta kuin on. Näyttelijä on toki ollut välillä raskaana ja sitä on vaatteilla peitetty, kuten Salkkareissakin, mutta se ei selitä noita yläosia, jotka korostaa olkapäitä ja harteita. Ohis.
Onko Roba Maikkarin/CMoren sarja? Onko sama tuotantoyhtiö tai muita yhdistäviä tekijöitä Salkkareiden kanssa, vai minkähän vuoksi Robassa vilahtelee niin paljon Salkkari-näyttelijöitä? Onko sarjoilla jokin yhteinen casting-pooli käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noel kuvitteli itse ajavansa Matiaksen päälle. Syyllinen löytyy muualta.
Sanotaan tämä nyt vielä kerran täällä. Matiaksen yli ajoi Henrik joka kuvitteli ajavansa Kristianin päältä, koska Nella.
Ei ihmekään, että Henrik fantasioi ajavansa Kritianin päälle. Henrik ei toistaiseksi kykene hyväksymään, että on bi, hän ei saa vastakaikua Kristianilta ja Nella pyörii Kristianin ympärillä.
Arvon "Henrik on bi" -fani, lopeta turhasta öyhöttäminen ja mee töihin.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi alapeukuista
Siinä toinen öyhöttäjä. Töihin siitä.
Mitähän Kari teki Taalasbiilille ennen aiottua Ranskaan lähtöä? Lopettiko koko korjaamon vai myikö firman? Entäs nyt kun Kari ei lähtenytkään? Näkyykö Taalasbiilin lavastetta enää jatkossa? Tuli vähän haikea olo kun Kari hyvästeli korjaamon, etenkin, jos sitä ei enää jatkossa nähdä. Ehkä panimosta tulee uusi keskeinen tapahtumapaikka? Tulee kieltämättä vähän ikävä sitä korjaamon rautalankamusiikkia, kylttiä, pihan lakaisua, toimiston tyttökalenteria ja sohvaa :D
Yllättävän vähän sarjassa on kuitenkin tuote markkinointia. Sehän olisi hyvä tapa saada näkyvyyttä monelle tuotteelle. Luulisi että näkyvyydestä saataisiin rahaa? Muuta mainosta en sarjasta muista toistaiseksi kuin Oreo keksit. Pakettia näytettiin niin tarkasti muutamassa jaksossa ja nuoret kasasi pinoon niitä keksejä. Se oli selvä tapaus.
Vain Camilla voi pelastaa Matiaksen hengen.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän vähän sarjassa on kuitenkin tuote markkinointia. Sehän olisi hyvä tapa saada näkyvyyttä monelle tuotteelle. Luulisi että näkyvyydestä saataisiin rahaa? Muuta mainosta en sarjasta muista toistaiseksi kuin Oreo keksit. Pakettia näytettiin niin tarkasti muutamassa jaksossa ja nuoret kasasi pinoon niitä keksejä. Se oli selvä tapaus.
Ja se oli yliampuvasti tehty. Vanhoina aikoina riitti että tuotteet olivat esillä kaupassa. Ärsyttää nuo nykyiset "tuotteet", joihin on päälle liimattu joku A4-paperista leikattu pala. Sentään ne oluet on ihan oikeat tölkit ilman kikkailua, Rabassa käytetty myös niitä samoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sarja ei enää jatku vuoden 2023 jälkeen. Saisi loppua aikaisintaan kesällä 2022.
No eihän SINUN ole pakko katsoa, jos ei kiinnosta. Itse ainakin toivon, että sarja jatkuu vielä pitkään!
Kateeksi ei käy, mutta säälin sinua.
[X] Ei kiinnosta.
Jotain salkkarien seuraavista jaksoista ennen kesätaukoa.
- Noel ajoi Matiaksen päältä kun meinasi (torkahti) rattiin.
- kohtaus jossa Linda sanoo Kari ja jonka jälkeen näytetään Karia, eivät kuulu samaan kohtaukseen. Linda on kyllä Karin kanssa ravintolassa jossa Linda kysyy Karia mukaansa. Taas se kohtaus kun näytetään Karia on oikeasti siitä kohtauksesta kun Salla sanoo että sä et uskalla menestyä ja lähtee pois Taalasmailta. Samasta kohtauksesta on myös se kun Salla kysyy Karin rakkaudesta Lindaan.
- salkkarien trailerit eivät ole ikinä kronologisessa järjestyksessä ja monia kohtauksia esitetään niissä ikään kuin ne olisivat samaa. Näin hämytetään meitä. Mm. Karista tehtiin viikon kurkistuksessa ja kevään trailerissa tuppisuu, että ei paljasta sitä ettei lähde Lindan matkaan. Elämä Sallan kanssa jatkuu.
- huvittavaa kun Cindyn ja Sallan pitää oikein pohtia kukahan Sievinen se kukkalähettäjä on. Vaihtoehtoja on tasan kolme joista Jere on jo etukäteen pois laskuista jonka Cindy tietää. Naiset päättelevät heti automaattisesti että Lasse, Severin mahdollisuutta ei edes pohdita. Asiahan olisi selvinnyt Lasselta suoraan kysymällä mutta kun ei. Tämä Lasse väärinkäsitys oli arvattavissa jo ensihetket estä alkaen kun Sallaa ei kirjoitettu kysymään Lasselta että kuka ne Cindyn kukat toimitti Amandaan.
- Viola ja Mira palaa yhteen mutta asiasta tehdään mahdollisimman vaikea. Mira palaa takaisin Violan luo kimppakämppään jossa rupee olemaan jo aika tyhjää kun taas Jeren kämppä pullistelee porukasta.
- mutta missä oli Laila kun Noel ajoi Matiaksen päältä?