Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Liljan asunto B6 näytettiin kerran.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi lääkäri-Susu lähtisi itse tekemään jotain kotikutoista aborttia? Miksei vaan tee aborttia normaalisti ja turvallisesti siellä sairaalassa? Miksei voinut varata aiemmin sitä lääkäriaikaa puhelimitse? Luulin silloin, että epäröi aborttia. Susu on kertonut myös Kallelle, joka voisi auttaa.
Voisiko olla, että Susulle tulee vain luonnollinen keskenmeno ja Miki löytää verta vuotavan Susun kotoa?
Näin se varmaan tulee menemään. Nyt vaan halutaan antaa ihan toisenlainen kuva. Keskenmenoa epäilen myös.
Vierailija kirjoitti:
Jutta siis saa tietää että Aaro on noussut Laurin auton kyytiin ja tämä koituu Laurin kohtaloksi. Mitä tämä meinaa? Vainoaminen tuskin päättyy vielä ensi viikkoon
Mä ymmärsin tuon niin, että Jutan utelu Aarosta koituu nimenomaan Jutan kohtaloksi. Eli Lauri joko kolkkaa tai sitten kaappaa myös Jutan sinne kartanoon...tms.
Miksei Noel pääse töihin Mustavaara-yhtiön juristiksi, kuten sovittiin?
Harmittaa, että Jarmo Koski tippui ensimmäisenä Masterchef Vipistä. Esillepano oli ehkä vähän kömpelöä, mutta on Jarmo silti parempi ja moniouolisempi kotikokki kuin ketsuppifani-Seksikäs Suklaa, joka sai painetehtävässä valtavasti apuja muilta kilpailijoilta.
Jarmo oli odottanut niin innolla ohjelmaa ja halusi oppia mc-tuomareilta kokkailuniksejä. Nyt ehti saada vain yhden oppitunnin, mutta sekin liittyi vain annoksen esillepanoon, ei itse kokkaukseen. Olisin katsellut mielelläni sympaattisen Jarmon kokkailuja pidempään.
Sori ohis.
Jos Aki ja Sabbe menee sänkyyn ennen Sabrinan muuttoa, miten käy Akin ja Camsun avioliiton, sitten kun Camilla herää koomasta? Jääkö salaisuus kalvamaan Akia? Kiristääkö Sabrina tällä salaisuudella osake-enemmistön haltuunsa? Jos nimittäin Camilla herää joskus, vaikkapa ensi syksynä, palaako Sabrina kiristämään ja Aki joutuu valitsemaan joko avioliittonsa tai yhtiönsä...
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, että Jarmo Koski tippui ensimmäisenä Masterchef Vipistä. Esillepano oli ehkä vähän kömpelöä, mutta on Jarmo silti parempi ja moniouolisempi kotikokki kuin ketsuppifani-Seksikäs Suklaa, joka sai painetehtävässä valtavasti apuja muilta kilpailijoilta.
Jarmo oli odottanut niin innolla ohjelmaa ja halusi oppia mc-tuomareilta kokkailuniksejä. Nyt ehti saada vain yhden oppitunnin, mutta sekin liittyi vain annoksen esillepanoon, ei itse kokkaukseen. Olisin katsellut mielelläni sympaattisen Jarmon kokkailuja pidempään.
Sori ohis.
Toi oli mun mielestä niin väärin että Jarmo putosi eikä Seksikäs Suklaa. Jarmolla oli sentään ensimmäisessä tehtävässä tosi hieno annos ja Vikillä kanaa ja pastaa ketsupilla... tietysti pudotuksessa merkitsi vain se painetehtävä, mutta mun mielestä tossa pitäisi katsoa sitä kokonaiskuvaa + Viki ei tunnistanut edes persiljaa, että sellanen Masterchef...
Vierailija kirjoitti:
Sori ohis.
Onhan se kieltämättä nurinkurista, että kisan heikoin meni jatkoon ja Jarmo tippui. Vici/Seksikäs suklaa on pyydetty ohjelmaan mukaan todennäköisesti vain viihdearvon takia. Sehän oli muistaakseni Neljän tähden illallisessakin aika katastrofi. Siskonsa auttoi silloin ruoanlaitossa. Ohisohis.
Kävijä kirjoitti:
Liljan asunto B6 näytettiin kerran.
Kun Juonala omisti sen.
On muuten oikein kiva kun täällä spoilataan jo masteriakin 🤨 oliko pakko 🤬
mä näen saman tarinan, jotain yhteistä tässä elina alkaa mielikuvitella talea ja lari mielikuvitella eliasta ja eikö saatu marianna kiinni eliaksen kuolemasta. Mitä jos elinan mielikuvitus tale varoittaa noelista.
Lassen potkut. Käytävällä muiden läsnäollessa "sut on muuten erotettu". Ei mahdollisuutta tulla kuulluksi tms. Varoituksella tuosta olisi normaalissa elämässä selvinnyt. Aarokin on ihan lapanen kun ei laita yhtään vastaan. Samantien palkattiin myös vakituiseksi palkanlaskijaksi, muistinsa menettänyt siivooja. Ehkä sitten astronautiksi seuraavaksi.
Yllättävän puhtaat vaatteet oli Annalla + äidillään vaikka olivat vankina lampaiden seassa?
Susun kärsivä ilme on niin jatkuvaa että taitaa olla ihan normaali perusilme myös siviilissä, ei tuota muuten saa jatkuvasti naamalleen väännettyä.
- Annan leukemia on varmaan hyvässä tilassa, joka mahdollista lähdön Keniaan.
- Miksi Lauri ei halua päästää Kallea kotiinsa, mutta pakon edestä tekee niin? Ja päälle näyttää sen siskon huoneen? Onko Lauri tyyliin muuttamassa? Laurilla on tossa kotikuvassa samat vaatteet kuin siinä videossa, jossa pesi sitä verta kädestään. Riippuu tosin missä Jutta kohtaa Laurin. Työpaikalla vai ulkona kadulla? Jos Lauri kolkkaa Jutan ja pistää auton takakonttiin. Siitähän oli joskus jo epäilyksiä, kun jossaki kuvassa näkyi sama auto ja kuvausvaloja oli aseteltu auton taakse.
- Eikös tossa Mikin ja Susun kuvassa ole lakanoilla verta? Olisiko mennyt siis kesken? Itsekin vähän ihmettelen, jos lääkäri lähtisi omia kikkailuja, koska on todella vaarallisia keinoja.
Vaikka selviäisi Laurin osuus vainoamisessa, niin en usko poliisille kiinnijääntiin vielä. Kaikki todennäköisesti tulee tapahtumaan noissa "Hirviö" ja "Uhrauksia" jaksoissa, jotka ovat K12. Sehän olisi todella paska loppu, jos Laurin tilannetta ei käytäisi Sabrinan osalta läpi eikä mitään pahempaa tapahdu. Lauri ja Sabrina päättivät kuvaukset samana päivänä eli viimeisenä kuvauspäivänä joulukuussa. Sabrinan oletettu lähtö on kuitenkin vasta maaliskuun viimeisessä jaksossa. Tähän tulee varmasti muutamia vankilajaksoja mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Nyt sitten on siirrytty siihen, että Severi ja Monica on jo käytännössä yhdessä. Voin kuvitella millaisen viiltävän kommentin Camilla heittäisi asiasta jos...
Eli Severi ja Monica ilmeisesti häippäsevät yhdessä Espooseen. Niin, se Sabriina mukana.
Severi ei ole poistumassa ja itse tulkitsen tilanteen päin vastoin. Monican mielestä heillä on vain kevyttä tapailua ja Severi voi kyllä kuvitella jotakin muuta. Jos heille tulisi suhde, niin se olisi tullut jo kauan sitten.
Suvisen mukaan hänellä on itsellään aina pientä pilkettä silmäkulmassa, mutta Tomi puolestaan flirttailee naisille astetta avoimemmin.
– Lisäksi tulevissa jaksoissa tulemme näkemään sellaisia tapahtumia ja asioita, joita en itse tekisi, Suvinen paljastaa.
Tosin tämä voi olla nyt aivan mitä tahansa. Liittyen mihin tahansa.
Olen vasta alkanut tykkäämään Laurista joten harmi, että poistunee lähiaikoina.
Jos tämä näin nopeasti menee, niin epäilen ettei Pirjobellaa koskaan nähdä. Mikäli tätä ei jotenkin pedata valmiiksi päätösjakson yllätyskäänteelle tms. Laurin siskon huoneesta saattaa selvitä jotakin uutta tähän liittyen.
Vierailija kirjoitti:
3940: Kalle ja ovi tuntemattomaan - Lauri näyttää salahuoneen Kallelle
3941: Aaro ja ämyrin tiikeri - Aaro on kartanossa vangittuna ja huutaa kun Amurin tiikeri
3942: Sabrina, Aki ja vetovoiman laki - Sabrina ja Aki parittelevat
3943: Pienet suuret surut - Susun keskenmeno
3944: Kolme pientä Mustavaaraa - Sabrina ja Monica ovat Camillan vuoteen äärellä.
Ämyri tarkoittaa myös kaiutinta tai äänenvahvistinta
En ymmärrä miksi lääkäri-Susu lähtisi itse tekemään jotain kotikutoista aborttia? Miksei vaan tee aborttia normaalisti ja turvallisesti siellä sairaalassa? Miksei voinut varata aiemmin sitä lääkäriaikaa puhelimitse? Luulin silloin, että epäröi aborttia. Susu on kertonut myös Kallelle, joka voisi auttaa.
Voisiko olla, että Susulle tulee vain luonnollinen keskenmeno ja Miki löytää verta vuotavan Susun kotoa?