Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
27861/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sille Isabellalle kävi? en kattonu sillon salkkareita

Pirjo oli surumielinen, kun hän hyvästeli Sebastianin satamalla. Hän nousi laivaan. Tarina ei kerro, mitä sen jälkeen tapahtui.

Vierailija
27862/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivo on Talen poika, Elinahan sanoi, että sä oot ihan Talen näkönen...

No tämä on selvä kuvio että tästä yhteydestä Talen haamu on tullut varoittamaan. Emil oli ilmeisen tarkoituksellisen epäselvä haastattelupätkässään kun mainitsi, että haamu ei ole niinku Tale kuitenkaan.

Ei niin ole sama vanha Tale, koska on Elinan mielikuvituksen tuotetta. Tuskin mistään tietystä varottaa vaan yleisesti Elinan peloista. Eihän Elina tiedä Nellan ja Talen jutusta, mutta varmasti tulee ilmi ja kaikki ratkeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27863/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olla jonkin näköinen ei automaattisesti tarkoita, että on sukua jollekin. Olen nähnyt itsestäni lähes täysin identtisen tyypin kävelemässä kadulla. Ilmeisesti hän on jotain sukua minulle? Ohis.

Ja voi olla ihan katselijoiden hämäystä. Saadaan heidätkin olemaan varmoja Talen isyydestä.

Mä en viellä usko siihen, ennen kuin näin testeillä

todetaan.

Vierailija
27864/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla eri mieltä, mutta en kehtaa. Talen on pakko olla Toivon isä...

Vierailija
27865/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olla jonkin näköinen ei automaattisesti tarkoita, että on sukua jollekin. Olen nähnyt itsestäni lähes täysin identtisen tyypin kävelemässä kadulla. Ilmeisesti hän on jotain sukua minulle? Ohis.

Kehen tai keihin viittaat "Olla jonkin näköinen..." ja "...on sukua jollekin"?

Vierailija
27866/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauli on elossa... Vai onko? No ei tietenkään.

- Aaro putosi parvekkeelta.

- Salla joutui jäämään Kentaurin räjähdykseen.

- Kuulat & Taalasmaa syöksyivät läpi Siperian metsän.

Vierailija
27867/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mustavaara-yhtiöiden päätoimisto kokonaan poissa kuvioista vai miksi kaikki nykyään tapahtuu tuolla yhdessä ja samassa kokoushuoneessa? Kivaa vaihtelua, mutta kaipaisin enemmän monipuolisuutta. 

Vierailija
27868/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että Pauli pudotti helikopterin.

Pitäisikö itkeä vai nauraa nololle ideallesi?

Vierailija
27869/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kertoo nyt vähän spekulointia muutamaan juonikuvioon liittyen....

pt 1. Mira ja Viola. (Vain spekulointia, ei välttämättä oikeasti tapahdu)

Matti alkaa kiristämään Miralta lisää seksiä, ja Miran kieltäydyttyä Matti kertoo Violalle totuuden. Tämän johdosta Violalle ja Miralle tulee ero, ja Viola muuttaa luokse Amandaan asumaan. Kuitenkin Miralle ja Violalle tulee joku on-off suhde (esim just niinku Eva ja Jiri)

Pt 2. Sabrinan vainoaminen (Vain spekulointia, ei välttämättä oikeasti tapahdu)

Kalle löytää Laurin asunnosta sen "vainoamis" huoneen, ja käräyttää Laurin poliiseille. Lauri joutuu vankilaan, ja tapaa Sabrinan kiven sisässä tai vankilassa. Lauri muistuttaa, että Sabrina kiusasi tämän siskoa Pirjo luokkasta. Jostain kautta Lauri saa selville, että Pirjo ei tehnyt itsaria, vaan on vielä elossa ja esittää Isabella Holmia jossain päin maailmaa. Isabella, (eli oikea Pirjo) on ilmeisesti valehdellut Laurille että Pirjo teki itsarin, ettei hän joutuisi itse epäilyksi. Lauri lopettaa Sabrinan vainoamisen tämän myötä.

Pt 3. Camilla (Vain spekulointia, ei välttämättä oikeasti tapahdu)

Aki alkaa itsekkin uskoa, että Camilla ei enää heräisi, ja päätyy sänkyyn Sabrinan tai Susun kanssa. Juuri kun Aki on pettämässä, Camilla herää komaasta ja saa tietää Akin touhuista, ja lähtee tämän myötä ulkomaille. (Eli poistuu sarjasta)

Vierailija
27870/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spekulointi kirjoitti:

Mä voin kertoo nyt vähän spekulointia muutamaan juonikuvioon liittyen....

pt 1. Mira ja Viola. (Vain spekulointia, ei välttämättä oikeasti tapahdu)

Matti alkaa kiristämään Miralta lisää seksiä, ja Miran kieltäydyttyä Matti kertoo Violalle totuuden. Tämän johdosta Violalle ja Miralle tulee ero, ja Viola muuttaa luokse Amandaan asumaan. Kuitenkin Miralle ja Violalle tulee joku on-off suhde (esim just niinku Eva ja Jiri)

Pt 2. Sabrinan vainoaminen (Vain spekulointia, ei välttämättä oikeasti tapahdu)

Kalle löytää Laurin asunnosta sen "vainoamis" huoneen, ja käräyttää Laurin poliiseille. Lauri joutuu vankilaan, ja tapaa Sabrinan kiven sisässä tai vankilassa. Lauri muistuttaa, että Sabrina kiusasi tämän siskoa Pirjo luokkasta. Jostain kautta Lauri saa selville, että Pirjo ei tehnyt itsaria, vaan on vielä elossa ja esittää Isabella Holmia jossain päin maailmaa. Isabella, (eli oikea Pirjo) on ilmeisesti valehdellut Laurille että Pirjo teki itsarin, ettei hän joutuisi itse epäilyksi. Lauri lopettaa Sabrinan vainoamisen tämän myötä.

Pt 3. Camilla (Vain spekulointia, ei välttämättä oikeasti tapahdu)

Aki alkaa itsekkin uskoa, että Camilla ei enää heräisi, ja päätyy sänkyyn Sabrinan tai Susun kanssa. Juuri kun Aki on pettämässä, Camilla herää komaasta ja saa tietää Akin touhuista, ja lähtee tämän myötä ulkomaille. (Eli poistuu sarjasta)

Kunpa voisin antaa enemmän tykkäyksiä kuin yhden. Mielenkiintoista pohdintaa. Noin voisi tapahtua.

Vierailija
27871/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on spekuloitu myös sitä, että Pirjobella ja Aki tuntisivat toisensa, koska kasvoivat nuorisokodeissa.

Vierailija
27872/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei ilmianna sitä videopätkää, jossa Laurin sisko paljastuu? :D

Vierailija
27873/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en ainakaan mä halua nähdä tässä ketjussa sitä Matin seksinaamaa.

Vierailija
27874/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat kuitenkin rikkovat tekijänoikeuksia.

Vierailija
27875/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat kuitenkin rikkovat tekijänoikeuksia.

Niin, minkä takia videopätkiä ees jaetaan, kun vain 19 sekuntia kerrallaan saa jakaa. 

Jossaki Tik Tokissa toki on ihan tilejä joidin tehdään ennakoista videopätkiä. 

Vierailija
27876/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavissa ennakoissa Kalle ja Lauri ovat ilmeisesti hotellissa, mutta ovatko peräti ulkomailla? Esko Kovero aikaisemmin vihjasi Ismon tekevän jonkun visiitin ulkomaille, niin ollaan spekuloitu Ismon lähtevän heidän peräänsä, koska ei luota edelleenkään Lauriin. Pirjobellan kannalta tietenkin tuli mieleen kaikenlaista. Jos menisivät ulkomaille niin voisiko se liittyä siihen vai pitääkö Ismo vaan saada taas entistä älyttömämmäksi? :D

Vierailija
27877/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellan ja Violan Tallinnan reissu oli kuvattu Katajanokan sataman lähettyvillä ja Moose oli Bar Ihku. Mielestäni Tallinnan kyltit oli kivasti tehty. Jos ei tietäisi niin voisi melkein luulla oikeasti olevan ulkomailla.

Vierailija
27878/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia täältä poistetaan videonpätkät kuten toi missä Matti ja Mira muhinoi. Sehän on salkkareihin liittyvä video ja tämä on käsittääkseni salkkareihin liittyvä ketju???

Ihme sensurointia varsinkin kun sarjassa toi tulee tapahtumaan noin.

Vierailija
27879/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia täältä poistetaan videonpätkät kuten toi missä Matti ja Mira muhinoi. Sehän on salkkareihin liittyvä video ja tämä on käsittääkseni salkkareihin liittyvä ketju???

Sääntöjen mukaan tekijänoikeussuojattua materiaalia ei saisi jakaa tänne. Jännä juttu, ettei sitä Laurin siskon paljastumisvideota ole poistettu.

Vierailija
27880/45476 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi asiasta ei voi keskustella ilman videon linkkaamista? Mulle riitti yksi kerta enkä toista kertaa halua katsoa kohtausta. Naisena pystyn samanistumaan Miran ahdistukseen todellakin...

Ketju on lukittu.