Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Liittyyköhän kirveellä heiluminen tähän vainoamiskuvioon
Edelleen veikkaan Mattia, vaikka näin jaksokuvat. Matti kostaa Miralle ja pilaa tämän ja Violan välit.
Vierailija kirjoitti:
Olin se, joka ehdotti ennen jaksokuvia (eilen?), että Aaro voisi olla Laurin isä, ja hän saisi muistin takaisin vastaanotolla. Miinusta sateli. Sitten kun joku ehdottaa jaksokuvien nähtyään, yläpeukkuja satelee. Että joo :D
Onhan tästä ollut aina välillä kaikenlaisia teorioita. Tiedä sitten ajatteliko kukaan tosissaan sen olevan mahdollista. Yllätyin aika paljon, kun luin täältä yhteydestä. Toisaalta Lauria epäiltiin myös Pauliksi pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Olin se, joka ehdotti ennen jaksokuvia (eilen?), että Aaro voisi olla Laurin isä, ja hän saisi muistin takaisin vastaanotolla. Miinusta sateli. Sitten kun joku ehdottaa jaksokuvien nähtyään, yläpeukkuja satelee. Että joo :D
Totta kai on helppo heitellä mitä, kun näkee jaksokuvat.
P.s. Ei kannata välittää tykkäyksistä. Ne eivät kerro oikeastaan muuta kuin sen, että jotkut ovat joko samaa tai eri mieltä tai mielenkiintoinen/tylsä juttu. Mieltä ei kannata niistä pahoittaa.
Linda ei ainakaan nähnyt vainoojan kuvaa, kun oli samaan aikaan äitinsä luona Thaimaassa. Jos tätä kuviota on ylipäätänsä keksitty Laurin sarjaan tullessa? Vai onko tämä jokin viime hetken yllättävä plot twist olevinaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaksokuvista:
Ristiäiset on ens viikolla. Seppo ei ole paikalla 😔
Sususta tulee vauvan kummitäti.
Jakson nimi?
Mistä te näitä kuvia näette?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Henrik kysyy neuvoja oman seksuaalisuuden suhteen. Ehkäpä Henrik tietää, että Kalle on homo. Toisaalta Henrik voi olla bi.
Ei, ei ja ei. Uskotko edes itsekään väitteeseesi, vai onko tykkäykset mielessä? Ei kun tietenkin, yrität olla edistyksellinen, sarjaan pitäisi saada ensimmäinen bi.. bla bla bla... :D
Vierailija kirjoitti:
Liittyyköhän kirveellä heiluminen tähän vainoamiskuvioon
Veikkaan, että tämä tulee ensi viikolla. Lauri menee etsimään poliisin piirrosta, joka on Sabrinan huoneessa. Menee kirveellä ovesta läpi. Ehkä mitään jännää ei tapahdu. Sabrina vaan pelästyy, kun hänen huoneeseen on menty ja se tajutaan heti vainoajan tekosiksi. Kova juttu ois sekin jos Lauri jättää todistusaineistoa, jossa selviää Akin ja Ainon osuus. Sabrina, Gunnar ja Sampo kun näyttävät menevän Akille. Jos ei sitten turvaa hae.
Ristiäiset siis pidetään vaikka adoptiopapereita ei oo vieläkään tehty? Voiko noin edes toimia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tästä ollut aina välillä kaikenlaisia teorioita. Tiedä sitten ajatteliko kukaan tosissaan sen olevan mahdollista. Yllätyin aika paljon, kun luin täältä yhteydestä. Toisaalta Lauria epäiltiin myös Pauliksi pitkään.
Minä olen yksi heistä (tai ainoa?), jotka tykkäävät spekuloida ilman jaksokuvia. En halua mennä liian helpon kautta eli katsoa jaksokuvia, koska mielikuvituksen varaan ei jää paljoa.
Sanoin tosissaan "entä jos Aaro on Laurin isä" ja Aaron muisti palautuu vastaanotolla, mutta en anna peukkua kirjoituksiini.
Oon vähän pettynyt jos Lauri kappaa Aaron. Aarolla oli juuri se ampumiskeissi ja viime kaudella putosi parvekkeelta, ei muutenkaan enää kiinnosta vaikka koko hahmo kuolisi kun on niin pilattu jo. Mielummin vainoaja sieppaisi Monican tai Gunnarin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yksi heistä (tai ainoa?), jotka tykkäävät spekuloida ilman jaksokuvia. En halua mennä liian helpon kautta eli katsoa jaksokuvia, koska mielikuvituksen varaan ei jää paljoa.
Sanoin tosissaan "entä jos Aaro on Laurin isä" ja Aaron muisti palautuu vastaanotolla, mutta en anna peukkua kirjoituksiini.
Uhriutuja jatkaa uhriutumista. Joko sulla on tylsää tai haluat valittaa vain valittamisen ilosta, koska ei ole muutakaan, mistä valittaa. Myötistä.
Vierailija kirjoitti:
Oon vähän pettynyt jos Lauri kappaa Aaron. Aarolla oli juuri se ampumiskeissi ja viime kaudella putosi parvekkeelta, ei muutenkaan enää kiinnosta vaikka koko hahmo kuolisi kun on niin pilattu jo. Mielummin vainoaja sieppaisi Monican tai Gunnarin
Tuohon olisi voinut sopia " "Gunnar ja tappava gun" ". Gunnar tarttuu aseeseen suojellakseen perhettään. Gunnar ampuu Laurin käteen :D
Yhden jakson nimi on "Testi in peace, Susu" ja pari jaksoa siitä eteenpäin Susu on wc:ssä istumassa. Voisiko tässä käydä niin, että Susu tekee positiivisen raskaustestin mutta Mikiltä salaa tekee abortin? Joka myöhemmin on heidän avioliittonsa kariutumisen syy, koska Susu ei välttämättä halua enää lapsia lisää tai Mikiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Aarolla on oikeasti muistinmenetys niin jaksoon 4000. sopisi Aaron itsemurha. Tuntuu jo valmiiksi vellovan pahassa olossa. Tai vain yksinkertainen lähtö ulkomaille. Tietenkin jakso Vaalanteen matka alkaa jotenkin niin, että yksinään sanoo "Aaro, Aaro, Aaro..." ja pirullinen hymy, kun onnistui vedättämään kaikkia 6-0.
Jospa 4000. jaksossa Aaro joutuu mielisairaalaan, sattumalta samaan, missä Laura on. He kohtaavat ja Laura sanoo: "Tervetuloa helvettiin, Aaro!", "Aaro, Aaro, Aaro..." tms.
Vierailija kirjoitti:
Yhden jakson nimi on "Testi in peace, Susu" ja pari jaksoa siitä eteenpäin Susu on wc:ssä istumassa. Voisiko tässä käydä niin, että Susu tekee positiivisen raskaustestin mutta Mikiltä salaa tekee abortin? Joka myöhemmin on heidän avioliittonsa kariutumisen syy, koska Susu ei välttämättä halua enää lapsia lisää tai Mikiä.
Voi hyvinkin olla raskaana ja Nikkinen isä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei sitten Susu enää ehdi tekemään aborttia ja joutuu synnyttämään vauvan. Joko hän antaa vauvan adoptioon tai pitää sen, mutta pyytää Mikin siskoa Marikaa kummitädiksi :D
Kallen ja Laurin suhde vaikuttaa myös aidolta jaksokuvien perusteella. Todennäköisesti Laurista on tullut jopa onnellinen, mutta menettää kaiken jäämällä kiinni. Jos Lauri ei sitten tee viimeisenä vankilapakoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei sitten Susu enää ehdi tekemään aborttia ja joutuu synnyttämään vauvan. Joko hän antaa vauvan adoptioon tai pitää sen, mutta pyytää Mikin siskoa Marikaa kummitädiksi :D
Mistä tiedät että Marika (Susanna Laine) on Mikin sisko?
Toivottavasti ei haittaa, että ihan provosoidakseni annoin alapeukun :D