Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Karin iskee silmänsä yllättävään tahoon. Aki ja Henrik ihmettelevät, mikä Karinia viehättää Helsingissä eivätkä huomaa, kun tuttu mieshenkilö hipsii majataloon ja suuntaa yläkertaan. Palohälytyksen alkaessa soida Karin tulee seuralaisensa kanssa yläkerrasta vähissä vaatteissa. Aki ja Henrik tyrmistyvät"
Pakko olla Gunnar 😂
Mä veikkaan, että joku Gunnaria nuorempi. Kari, Lasse, Aaro, Tomi, Jere, Sampo, Miki, Ismo? :D Noel olisi sopinut muuten, mutta on liian sitoutunut perheeseen nyt.
Mitäs jos se onkin Ingvar?
Mun arvaus on se toinen uusi mieshahmo. Eikös sen pitänyt saapua helmikuussa.
Tapaako Kalle enää koskaan uutta upeaa ja mukavaa miestä?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Karinille ja Lasselle jotain pientä säätöä? Jaksokuvissa Karin oli Sievisillä
Eikös se jaksokuva liity siihen Severin autotörttöilyn selvittelyyn..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Karin iskee silmänsä yllättävään tahoon. Aki ja Henrik ihmettelevät, mikä Karinia viehättää Helsingissä eivätkä huomaa, kun tuttu mieshenkilö hipsii majataloon ja suuntaa yläkertaan. Palohälytyksen alkaessa soida Karin tulee seuralaisensa kanssa yläkerrasta vähissä vaatteissa. Aki ja Henrik tyrmistyvät"
Pakko olla Gunnar 😂
Mä veikkaan, että joku Gunnaria nuorempi. Kari, Lasse, Aaro, Tomi, Jere, Sampo, Miki, Ismo? :D Noel olisi sopinut muuten, mutta on liian sitoutunut perheeseen nyt.
En usko, että Kristian on kiinnostunut seniori-ikäisistä. Hän iskee silmänsä Nellaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö Kallen miehen olla Mr. Täydellinen? Minusta Lauri ja Kalle ovat sopiva pari, vaikka Lauri tekee väärin.
Veikkaus. Montako jaksoa Henrik Ekholm on yläluokkaisissa vermeissä kunnes vaihtaa tavikset päälle ja alkaa puhumaankin ihan eri tavalla kun ensiesiintymisessä. (vrt. Sabrina Mustavaara)
Mihin se Nadja on täysin kadonnut, ei ole esiintynyt enää aikoihin sarjassa ja ei ole tullut edes mainituksi ja jos on, aina päikkäreillä. Komerossa laatikossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla Gunnar 😂
Tuskin kukaan noista nuorista miehistä olisi Karinista kiinnostunut. Lasse se taitaa olla, koska yhdessä jaksokuvassa Karin juttelee Lassen kanssa Sievisten ovella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö Kallen miehen olla Mr. Täydellinen? Minusta Lauri ja Kalle ovat sopiva pari, vaikka Lauri tekee väärin.
Niin on, ne on ihana pari. Voi kun Lauri ei jäisi kiinni vielä aikoihin.
Jos Lauri rakastaa Kallea aidosti, hän saa jäädä kiinni tai ilmiantaa itsensä. Kallen päätös, haluaako hän Lauria enää takaisin, kun tämä pääsee vankilasta.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että vielä joku päivä näemme Kallen törmäävän komeaan aivokirurgiin. Hän on juuri saapunut Suomeen Doctors without borders -työrupeamalta ja nyt valmis asettumaan aloilleen Helsinkiin. Aivokirurgilla ei ole sen suurempia luurankoja kaapissa, mutta hänelle on jäänyt sota-alueella työskentelystä pieniä traumoja ja painajaisunia, joista hän ei ensin halua avautua Kallelle. Pikkuhiljaa hän kuitenkin oppii luottamaan Kalleen, jonka vankkumattoman tuen avulla hän toipuu. Aivokirurgi harrastaa kitaransoittoa ja perhokalastusta. Ehkä jatkossa kuulemme kirkonkellojen soivan ja kenties myös pienten askelien ääntä...
Itse asiassa sarjan pääkäsikirjoittakin puhui tuosta, että katsoja saa tyydytystä arvattuaan etukäteen asioita oikein. Ja onhan se totta, vaikka eivät pyri tietenkään sellaisiin juonikuvioihin. Saippuasarjoissa on vaan tietynlaisia kaavoja ja ennalta-arvattavuutta. Samanlaisia ihmisiä siellä ideariihessä istui kuin me täällä ja ideoita lentelee samojen aiheiden ympärillä. Jos haluaa yllättävän kuvioin, niin pitää tapahtua ilman mitään ennakko-odotuksia. Jos puhutaan yllättävistä plot twisteistä niin Noel voisi olla Nellan vauvan isä eikä Tale. En tiedä miten lopputulokseen olisi päädytty, mutta kukaan ei ehdota sitä kautta biosukua olevaksi Taalasmaille.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan noista nuorista miehistä olisi Karinista kiinnostunut. Lasse se taitaa olla, koska yhdessä jaksokuvassa Karin juttelee Lassen kanssa Sievisten ovella.
Juttelevat, koska Severi ajoi Henrikin päälle Lassen autolla. Toki tuo keskustelu voi johtaa siihen, että heidän välilleen syttyy kipinä. Kauanko Karinin vierailu muuten kestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla Gunnar 😂
En usko, että Kristian on kiinnostunut seniori-ikäisistä. Hän iskee silmänsä Nellaan.
Olihan Akikin kiinnostunut Karinista ja Helenestä, kun motiivina oli raha/kiinteistö. Ehkä Kristian on samanlainen ketku.
Mä veikkaan että Karin menee Gunnarin kanssa sänkyyn. Miksi muuten Aki tyrmistyisi asiasta? Sehän vaikeuttaisi Akin yhtiön valtsusopetaatiota, jos Karin kiinnostuisi Gunnarista. Gunnarilla ei ole Ullan jälkeen ollut mitään sutinaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa sarjan pääkäsikirjoittakin puhui tuosta, että katsoja saa tyydytystä arvattuaan etukäteen asioita oikein. Ja onhan se totta, vaikka eivät pyri tietenkään sellaisiin juonikuvioihin. Saippuasarjoissa on vaan tietynlaisia kaavoja ja ennalta-arvattavuutta. Samanlaisia ihmisiä siellä ideariihessä istui kuin me täällä ja ideoita lentelee samojen aiheiden ympärillä. Jos haluaa yllättävän kuvioin, niin pitää tapahtua ilman mitään ennakko-odotuksia. Jos puhutaan yllättävistä plot twisteistä niin Noel voisi olla Nellan vauvan isä eikä Tale. En tiedä miten lopputulokseen olisi päädytty, mutta kukaan ei ehdota sitä kautta biosukua olevaksi Taalasmaille.
Itse veikkaan, että Nellan vauvan biologinen isä on Henrik tai Kristian.
Sampo ja Sabbe luultavasti eroaa Sabrushkan muuttaessa Espooseen. Ehkä Karin Ekholm masseineen on Sampon seuraava kohde.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että Karin menee Gunnarin kanssa sänkyyn. Miksi muuten Aki tyrmistyisi asiasta? Sehän vaikeuttaisi Akin yhtiön valtsusopetaatiota, jos Karin kiinnostuisi Gunnarista. Gunnarilla ei ole Ullan jälkeen ollut mitään sutinaa.
Eikös Gunnar ja Ulla seurustele edelleen? Olen käsittänyt, että elävät etäsuhteessa. En ainakaan muista, että olisi mainittu heidän erosta, eikä Gunnar ole muutenkaan vaikuttanut sinkulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että vielä joku päivä näemme Kallen törmäävän komeaan aivokirurgiin. Hän on juuri saapunut Suomeen Doctors without borders -työrupeamalta ja nyt valmis asettumaan aloilleen Helsinkiin. Aivokirurgilla ei ole sen suurempia luurankoja kaapissa, mutta hänelle on jäänyt sota-alueella työskentelystä pieniä traumoja ja painajaisunia, joista hän ei ensin halua avautua Kallelle. Pikkuhiljaa hän kuitenkin oppii luottamaan Kalleen, jonka vankkumattoman tuen avulla hän toipuu. Aivokirurgi harrastaa kitaransoittoa ja perhokalastusta. Ehkä jatkossa kuulemme kirkonkellojen soivan ja kenties myös pienten askelien ääntä...
Joo, ja Sebastian Rejman tulee esittämään tätä hahmoa!😄
Karin ja Henrik saapui jo aiemmin. Tällä viikon jaksoissa. Samoin Severin kolarikin oli jo aiemmin. Muistaakseni perjantain jaksossa.