Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
11481/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin lähdöstä on spekuloitu täällä ja jodelissa ja harvoin aiemmin on arvaukset menneet pieleen jonkun poistumisesta. Kohta voisi olla Sannilla syitä lähteä, ensin jää työttömäksi (tuskin pääsee takaisin Amandaankaan) ja pian mahdollisesti Tiina tulee sotkemaan suhteen Talen kanssa..

Vierailija
11482/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus sentään, nyt en tykkää. Taitaa käydä just niinkuin täällä on ennustettu. Aaro pääsee TAAS pälkähästä. Ois kyllä jo rangaistuksensa ansainnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11483/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampon kehittyvät tunteet Sabrinaa kohtaan myös arvattiin täällä. Samoin Aaron löytävän Evan viestin.

Ai että ärsyttää tuo Lasse-Jutta-Ismo -kuvio.

Vierailija
11484/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Noel on Pihlajasadussa?

Vierailija
11485/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tale tallukka epäonnistuu aina vaan

ahaa, ahaa

Tale tallukka epäonnistuu aina vaan

ahaa, ahaa

Tale tallukka epäonnistuu aina vaan, 

se ei yllättänyt ketään ollenkaan,

ahaa, ahaa, ahaa. 

Vierailija
11486/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks monet tuntuu olettavan, että Pietari olisi Evan lapsen isä. Mun mielestä se nyt on viimeinen vaihtoehto, varsinkin kun koko hahmo ei ole edes sarjassa. Paljon järkevämpää olisi, että joku tänhetkisistä hahmoista olisi Nadjan isä. Se voi olla Kalle, Jiri, Aaro, Noel, Lasse, Miki tai periaatteessa ihan kuka vaan, mutta ei Pietari. Tuntuu vaan niin kaukaahaetulta.

Vierailija
11487/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks monet tuntuu olettavan, että Pietari olisi Evan lapsen isä. Mun mielestä se nyt on viimeinen vaihtoehto, varsinkin kun koko hahmo ei ole edes sarjassa. Paljon järkevämpää olisi, että joku tänhetkisistä hahmoista olisi Nadjan isä. Se voi olla Kalle, Jiri, Aaro, Noel, Lasse, Miki tai periaatteessa ihan kuka vaan, mutta ei Pietari. Tuntuu vaan niin kaukaahaetulta.

Samaa mieltä.

Toivon olevan Jiri.

Vierailija
11488/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei isä voisi olla joku random baarihoito? Säästyisi Jiri-paralta elatusavut.

Vierailija
11489/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka keväällä kuolee, kun kaikki tuntuu yhä olevan kuvauksissa. Onko sitten oikeasti tyyliin Gunnar tai muu vanhemman polven näyttelijöistä? 

Kerttu ei ole päivittänyt eikä maininnut mitään kuvauksista maaliskuun jälkeen, mutta jos Sanni lähtee niin jotenkin en jaksa uskoa että kuolemalla vaan ihan vain pois lähtemällä.

Sannin rooli on hyvä ja hänen ympärille on helppo kehitellä draamaa (lapsia, miehiä, uusi ammatti jne). Jos Kerttu haluaa pois niin Sanni vähäksi aikaa tauolle ja takaisin uudella näyttelijällä.

Vierailija
11490/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeesti tolle ikähullulle saa mitään tehtyä? Vuodesta toiseen saa jatkaa ja välillä mennyt jutut näitä tiettyä ihmistä kohtaan aivan todella loukkaaviksi jo.. Nyt hän on alkanut kommentoimaan Kertun kuviin, menee kyllä yli tollanen että siellä kerrotaan kuinka Sami ei välitä ja rakasta. Aika 100% varmuudella on ikis kun aina uusi tunnistamaton profiili ja täysin samanlainen kirjoitustyyli kun tällä palstalla. Voisin tästä melkeinpä itse laittaa viestiä Samille ja Kertulle, voisivat hyvinkin nostaa tästä jatkuvasta piinasta syyttet halutessaan.

Vierailija
11491/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihlajasadussa nähdään Ullan, Helenan ja Dahlian lisäksi ainakin Camilla, Monica, Noel, Sebastian ja Sergei. Lisäksi myös ilmeisesti Gunnar, mutta hämmentävää oli se, että kuvassa olivat molemmat Gunnarin näyttelijät?! Ei kai siinä sentään kahta Gunnaria nähdä :D

Mistä tällaisen kuvan näkee? :O

Vierailija
11492/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö oikeesti tolle ikähullulle saa mitään tehtyä? Vuodesta toiseen saa jatkaa ja välillä mennyt jutut näitä tiettyä ihmistä kohtaan aivan todella loukkaaviksi jo.. Nyt hän on alkanut kommentoimaan Kertun kuviin, menee kyllä yli tollanen että siellä kerrotaan kuinka Sami ei välitä ja rakasta. Aika 100% varmuudella on ikis kun aina uusi tunnistamaton profiili ja täysin samanlainen kirjoitustyyli kun tällä palstalla. Voisin tästä melkeinpä itse laittaa viestiä Samille ja Kertulle, voisivat hyvinkin nostaa tästä jatkuvasta piinasta syyttet halutessaan.

Jaaha, kun kävin uudelleen katsomassa screenshotin ottoa varten niin kommentti oli jo poistunut.. Ehtiköhän itse poistaa, poistiko Kerttu vai ilmiannettiinko se. Mutta joka tapauksessa varmaan kohta taas ilmestyy uusi samanlainen tili ja meno jatkuu sillä huomasin aiemmin jostain muustakin kuvasta saman kommentin mutta eri käyttäjällä.

Vierailija
11493/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, kun kävin uudelleen katsomassa screenshotin ottoa varten niin kommentti oli jo poistunut.. Ehtiköhän itse poistaa, poistiko Kerttu vai ilmiannettiinko se. Mutta joka tapauksessa varmaan kohta taas ilmestyy uusi samanlainen tili ja meno jatkuu sillä huomasin aiemmin jostain muustakin kuvasta saman kommentin mutta eri käyttäjällä.

Näkyy tuolla Kertun uusimmassa kuvassa mina55411 nimiseltä käyttäjältä kommentti. Tuon käyttäjän profiili muuten ihan tyhjä, seuraa Samia ja Kerttua muttei mitään muuta.

Vierailija
11494/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo siis tulee lyömään Lindaa, koska Jiri ja Viola ovat Lindan mukana sairaalalla. Lääkärinä tietysti Susu.

Vierailija
11495/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy tuolla Kertun uusimmassa kuvassa mina55411 nimiseltä käyttäjältä kommentti. Tuon käyttäjän profiili muuten ihan tyhjä, seuraa Samia ja Kerttua muttei mitään muuta.

Hei, kiitos tiedosta. Kävin ilmiantamassa profiilin (syy: kiusaaminen tai häirintä).

Huh, en olisi uskonut, että Ikis menee niin pitkälle, että alkaa terrorisoimaan näyttelijöitä. Toisaalta, en ihmettele. Täällä onkin ollut pahaenteisesti vähän hiljaisempaa sillä saralla.

Noista kannattaisi tehdä ilmoitus joko häirinnän kohteelle tai nettipoliisille. Palstojen ja some-alustojen ylläpidot ei tee muuta kuin poistaa, eivät vie asiaa eteenpäin (jolloin vainoaja voi vain tehdä uuden profiilin/vaihtaa ip:n ja jatkaa). Nettipoliisi on oikea osoite, koska tätä on jatkunut jo vuosia. Ja kaikista parasta olisi, jos Kerttu ja Sami tekisi tästä henkilöstä rikosilmoituksen, se olisi tehokkainta.

Vierailija
11496/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt näkyy itsellänikin taas, en tiedä miten ihmeessä äsken ei näkynyt kun en tota edes ollut ilmiantanut :D Mutta juuri noita tyhjiä profiileja jotka seuraa vain Kerttua ja Samia olen nähnyt vaikka kuinka monta.. Ikikselle ihan tiedoksi vaan, että sinun henkilötietosi saadaan kyllä noidenkin avulla selvitettyä vaikka et nimeäsi niissä kerro. Mulla on nyt myös screenshottina todiste tästä yhdestä kommentista.

Vierailija
11497/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt näkyy itsellänikin taas, en tiedä miten ihmeessä äsken ei näkynyt kun en tota edes ollut ilmiantanut :D Mutta juuri noita tyhjiä profiileja jotka seuraa vain Kerttua ja Samia olen nähnyt vaikka kuinka monta.. Ikikselle ihan tiedoksi vaan, että sinun henkilötietosi saadaan kyllä noidenkin avulla selvitettyä vaikka et nimeäsi niissä kerro. Mulla on nyt myös screenshottina todiste tästä yhdestä kommentista.

Hyvä!

Vierailija
11498/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, kiitos tiedosta. Kävin ilmiantamassa profiilin (syy: kiusaaminen tai häirintä).

Huh, en olisi uskonut, että Ikis menee niin pitkälle, että alkaa terrorisoimaan näyttelijöitä. Toisaalta, en ihmettele. Täällä onkin ollut pahaenteisesti vähän hiljaisempaa sillä saralla.

Noista kannattaisi tehdä ilmoitus joko häirinnän kohteelle tai nettipoliisille. Palstojen ja some-alustojen ylläpidot ei tee muuta kuin poistaa, eivät vie asiaa eteenpäin (jolloin vainoaja voi vain tehdä uuden profiilin/vaihtaa ip:n ja jatkaa). Nettipoliisi on oikea osoite, koska tätä on jatkunut jo vuosia. Ja kaikista parasta olisi, jos Kerttu ja Sami tekisi tästä henkilöstä rikosilmoituksen, se olisi tehokkainta.

Joo toivon kyllä että saataisiin Kerttu tai Sami tekemään sen, tuntuu että muuten eivät pääse tosta hullusta koskaan eroon eikä mekään tällä palstalla. Ihan sama vaikka olisi vaan kuinka sairas trolli niin ei ole oikein ettei koskaan joudu vastaamaan teoistaan.

Vierailija
11499/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Camilla voi laittaa Amandan myyntiin? Joko käsikirjoittajat ovat unohtaneet, että Sebastian omistaa toisen puolikkaan paikasta vai onko Camilla kenties puhunut Sebastianin kanssa? Ja Camilla ei varmaan kokonaan poistu, koska kolmanneksi viimeinen jakso tältä kaudelta on "Camilla on jäissä pienissä häissä."

Vierailija
11500/45476 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tuo Mina55411 olla niin tyhmä, että nimimerkki koostuu syntymävuodesta (1955), syntymäkuukaudesta ja -päivästä. Tai sitten minä55 on 55-vuotias. Joka tapauksessa varmaan nuorille ja kauniille naisille erittäin katkera ja heitä vanhempi nainen.

Ketju on lukittu.