Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
10041/45476 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koittanut pohdiskella, että miten ihmeessä Miki ja Susu tuodaan sarjaan, mutta ei mitään ajatusta. Ilmeisesti muutamien viikkojen päästä nähdään. "Miki" aloitti kuvauksissa pressin aikoihin, mutta "Sususta" en mene takuuseen. Näyttelijä taisi pressissi kertoa, että hahmo nähdään keväällä, mutta enemmän vasta tulevana syksynä. 

Ehkäpä Miki on sarjan uusi lääkäri tai psykiatri, jos Kalle menee hoitoon ja Sususta voi tulla poliisi, joka aluksi on satunnaisesti mukana. Aivan kuten Linda otti vähän myöhemmin isompaa roolia.

Vierailija
10042/45476 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua että tuota "Kalle on Evan lapsen isä" -teoriaa jaksetaan yhden tai useamman toimesta ehdotella kokoajan. Epäilen hyvin vahvasti, että tämmöistä käännettä kirjotettaisi.

Haluaisin hahmolle jotakin uutta sisältöä elämään. Iljan kanssa olivat hellyyttävä kaksikko rapussa ensi viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10043/45476 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku ennakot kattonut kertoa minulle, miten Samuli koittaa kostaa Sampolle? Kun siis juonipaljastuksissa mainitaan että saa tilaisuuden kostaa.

Vierailija
10044/45476 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisiko joku ennakot kattonut kertoa minulle, miten Samuli koittaa kostaa Sampolle? Kun siis juonipaljastuksissa mainitaan että saa tilaisuuden kostaa.

Meinaa ajaa päälle autolla. Sabrina on myös lähellä ja Sampo, nähdessään Samulin auton, menee muka pelastamaan Sabrinaa. Sabbe luulee, että joku (Noel) yritti ajaa hänen päälleen. Säikystä Sabrinasta Sampo saa uuden uhriehdokkaan.

Vierailija
10045/45476 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ärsyttää oma pikkumaisuus mutta Kallea pyydettäessä leikkaamaan niin kysyy perään hoitajalta salin numeroa. Saa vastaukseksi nro 3.

Itse leikkauksessa ovatkin salissa nro 8.

Juu pieni juttu ja ehkä siksi asia ärsytti.

Vierailija
10046/45476 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Samuli, Noel ja Kalle ovat yhtäaikaa hoidossa. Olisi varmaan sarjan ennätys. :D

Samuli on sekaisin Victorian kuolemasta ja Aino väläytti jos se tekee itselleen jotain -korttia. Noel on kovaa vauhtia alkoholisoitumassa ja asuu omassa autossaan ja Kalle yrittää ilmeisesti olla kuivilla, mutta eihän se voi mitenkään tosta noin onnistua. Joko näkee harhoja tai muuten vaan tajuaa mennä hoitoon. Tietenkin Kallea painaa myös se mitä tapahtui.

Vierailija
10047/45476 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis päätti taas siivota ketjua. Olit kauan pois, miksi palaat taas kiusaamaan?

Vierailija
10048/45476 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä logiikalla viestejä poistetaan?

Viestit kuitenkin liittyivät otsikointiin.

Vierailija
10049/45476 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjamin Taalasmaa! Mitä sä olet mennyt tekemään?

Vierailija
10050/45476 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan yhtäkään kuukautta ilman Samin mainitsemista? Ihme, ettei Linda ole kertaakaan puhunut hyvästä ystävästään ja kollegasta, edes vankilasta päästyään. Ja nyt nämä poliisiasiat on tapetilla. 

Vierailija
10051/45476 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camilla ja Aki on hyvä pari, mutta silti häiritsee ettei Aki vieläkään tiedä, että Camilla palkkasi Seireenin. Nikkiset luulevat Sergein myrkyttäneen Alissan. Ilmeisesti tasan ei mene nallekarkit näissä hyvä/paha -asetelmissa. Inhoan Noelia eikä ansaitse armoa, mutta kaikki vihaa häntä, mutta ei Camillaa.

Epäilen kyllä Noelin kaivavan tiedon kivenkolosta ja Aki saa kuulla totuuden. 

Vierailija
10052/45476 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo melkein levittämässä kortit pöydälle, että olisin ennustanut milloin Severi poistuu sarjasta. Sitten iski kauhu, entä jos ajankohta näyttää liian lähelle. En ehkä olisi kestänyt sitä. Ei mukavaa ole tämäkään, että joka ikinen päivä pelkää hahmon poistumista. Ehkä kuitenkin parempi se, kuin äkillinen shokki. Tai jos löytyisi joku keino, että lopettaisi jatkuvan turhan aktiivisen pelkäämisen, ja kestäisi pienen epätietoisuuden niin ettei se hallitsisi ajatuksia. Tietysti kortit olisivat yhtä hyvin voineet näyttää ajankohdan todella kauaskin, mitä tietysti toivon. Mitä tässä pitäisi tehdä?

Vierailija
10053/45476 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severihullu kirjoitti:

Olin jo melkein levittämässä kortit pöydälle, että olisin ennustanut milloin Severi poistuu sarjasta. Sitten iski kauhu, entä jos ajankohta näyttää liian lähelle. En ehkä olisi kestänyt sitä. Ei mukavaa ole tämäkään, että joka ikinen päivä pelkää hahmon poistumista. Ehkä kuitenkin parempi se, kuin äkillinen shokki. Tai jos löytyisi joku keino, että lopettaisi jatkuvan turhan aktiivisen pelkäämisen, ja kestäisi pienen epätietoisuuden niin ettei se hallitsisi ajatuksia. Tietysti kortit olisivat yhtä hyvin voineet näyttää ajankohdan todella kauaskin, mitä tietysti toivon. Mitä tässä pitäisi tehdä?

Turhaa sitä etukäteen stressaa, koska et kuitenkaan voi asialle mitään. Näyttelijät on vain ihmisiä ja tuskin haluaisivat kenenkään kärsivän roolihahmonsa takia.

Ota rauhassa, oli sitten tosi tai trollausta.

Vierailija
10054/45476 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Severihullu kirjoitti:

Turhaa sitä etukäteen stressaa, koska et kuitenkaan voi asialle mitään. Näyttelijät on vain ihmisiä ja tuskin haluaisivat kenenkään kärsivän roolihahmonsa takia.

Ota rauhassa, oli sitten tosi tai trollausta.

Jotenkin olen jo pystynyt hetkittäin ajattelemaan mahdollista Severin poistumisen jälkeistä aikaa. Pakko se olisi prosessoida, ja enköhän minä siitä hengissä selviäisi. Sen jälkeinen aikakausikin voisi olla ihan yhtä hyvää aikaa kuin nytkin. Täytyy muistaa sekin, vaikken tokikaan hahmon poistumista halua. Joskus vuosia sitten olen samalla tavalla kiintynyt pariin hahmoon, toinen heistä jo poistunut. Selvisin siitäkin ihan hyvin, vaikka se silloin tuntui mahdottomalta. Ilmeisesti jonkinlainen taipumus tällaiseen on, kun tätä minulle säännöllisesti tapahtuu.

Vierailija
10055/45476 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata liikaa kiintyä ja vaikka esim. Ulla ja Seppo oli legendat niin heidän poistumisesta selvisi aikaan. Enää ei osaa kaivata takaisin, kun tietää muutenkin nykykuviot. Ulla toki on mukana ainakin vielä hetken ennen koronan pakottamaa taukoa.

Vierailija
10056/45476 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaakohan Kallen jatkuva alamäki näyttelijän tunnetiloihin, koska jotkut on puhuneet sitä että tommoset jää vielä työpäivän jälkeen mieleen. Tietysti ammattilaisena saattaa osata parempia keinoja purkaa tunteita pois kuin esimerkiksi Oona Kare, jolle Marianna pahaa oloa vielä kotona. Jos siis eläytyy rooliinsa täysillä.

Vierailija
10057/45476 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severihullu kirjoitti:

Olispa mielenkiintoista tietää tämän ”Severihullun” tarina. Miksi olet juuri hänestä pakkomielteinen? Oletko joku keski-ikäinen nainen joka on ihastunut nuoreen mieheen, vai mikä siinä poistumisessa niin kauhistuttaa?

Vierailija
10058/45476 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severihullu on nuorehko mies.

Vierailija
10059/45476 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti poistunu taas viestejä 😬

Vierailija
10060/45476 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako joku vielä monennessa jaksossa Rantabaarissa elettiin juhannusta?

Ketju on lukittu.