Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Enää on Sabrina mysteerinä. Jatkaako vai onko poistunut?
Kari Taalasmaan PIENPANIMON laitteisto! 😂
Käynny varmaan jossain olut- ja viinitarvikeliikkeessä ostoksilla! Mutta hei, onks vie sellasia jossain kun Olut- ja viinitarvikemyymälöitä? 😂
Niin tiedoksi, IPA tarkoittaa indie pale ale. Ale tarkoittaa pintahiivaolutta. Suomalaiset ovat etupäässä vaalean ale lagerin ystäviä oluenkulutuksessaan.
Oluenteko on hygienistä touhua jota ei voi todellakaan tehdä trasselipajalla öljyn kärryssä.
Kari Taalasmaa on nyt sekoittanut oluen panemisen ja kiljun käyttämisen keskenään. 😂
Harmillista että Karin hahmosta in on tehty 2021 "mielipidetossu" ilman mielipidettä. Munaton kannanotto Salla vs Linda. Kerkisin jo hetken miettiä, et onks toi Kari ja Salla niinku yhdessä kun pyysi Lindan oluelle. Ovikellon soidessa oli niin helppo arvata, kuka sieltä tulee ja mihin se johtaa.
Joku kysy aiemmin, et onks se ipa maininta mainostamista, niin on se varmaan epäsuoraa sellaista kuten se Benskun ja Gunnarin sipsien popsiminen, siitä tulee vielä varmaa lisää. Muistatteko Severin keksien kanssa läräämisen, eli Oreon mainos.
Tomi on jotenki tosi kiusallinen hahmona mut myös tossa insta livessä
Konsta oli ihana ja symppis Salkkareiden Instalivessä!
Mä en missään vaiheessa uskonut, että Miki/Konsta poistuu sarjasta.
Selvisikö Marikan sukulaisuus suhde?
Vierailija kirjoitti:
Selvisikö Marikan sukulaisuussuhde?
Ei selvinnyt.
Häiritsee, kun tossa versioinnissa Monika laulaa "oon yksi muista tän kaupungin" kun se nimenomaan menee näin "on yksi muisto tän kaupungin". Tiedä sitten onko se tarkoituksella muutettu vai vahingossa tullut moka.
Toivottavasti tämä avioero, oli se sitten Mikin ja Susun ero tai mikä tahansa, ei ole vaan pikkujuttu joka lakaistaan hetkessä maton alle, vaan sitä käsiteltäisiin aidosti, ja se painaisi ainakin toisen osapuolen mieltä pitkään.
OMG, jaksokuvissa Karin Ekholm. Elikkäs Henrik sitten onkin Nikkisen poika?
Vierailija kirjoitti:
OMG, jaksokuvissa Karin Ekholm. Elikkäs Henrik sitten onkin Nikkisen poika?
En kyllä usko että Henrik olisi Akin ja Karinin lapsi. Karin oli jo ihan liian vanha saamaan lapsia silloin kun oli Akin kanssa.
Mitenhän Inga Sulin on voinut olla kuvauksissa kun ikää jo 75 vuotta?
Sehän on ollut selvää heti! Toivottavasti Inga Sulin jää sarjaan.
Gunnarin näyttelijä Raimo kertoi livessä, että Gunnarin oli tarkoitus kuolla muutamien kuukausien päästä näyttelijän vaihdoksesta. Niin ja taisi vahingossa paljastaa, että Sabrina muuttaa Espooseen hupsista :D
Harmillista että kohta ei ole enää yhtäkään Mustavaarojen tytärtä sarjassa (ellei Camilla nyt herää). Mustavaarat on ihan yks parhaista salkkariperheistä
Itse ajattelin Evan ja Nadjan lähtevän Monican kanssa Espooseen ja että Monicasta ja Eevasta tulee pari.
Sarjan perusteella Espoo on toisessa ulottuvuudessa, vaikka sarjaahan on usein ihan kuvattukin kauppakeskuksessa juuri Espoossa.
Kuoleekohan Ingvar vielä ennen Sabrinan lähtöä?
Tämä itse asiassa kuulostaa hyvin järkeenkäypältä ja myös todennäköiseltä.