Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
9981/45476 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin Samuli antaa jossakin kohtaa Ainolle anteeksi ja suhde jatkuu. Yllätyin, että Aino suree Victoriaa ja tuntee syyllisyyttä, vaikka eivät olleet mitenkään osallisena onnettomuudessa. Sampo sen sijaan voisi lähteä pois sarjasta. 

Vierailija
9982/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sarjassa sittenkin on jotain oikeudenmukaisuutta,sillä eihän Kalle ikuisen kurjuutensa aikana ole ihan tuollaiseen tilaan joutunut, mihin Noel joutui hetkessä. Noel on kuitenkin tilassa ihan omaa syytään. Luultavasti Noelillakin on jotain salattuja päihdeongelmia,jotka ovat jotenkin pysyneet piilossa. Olisi mukavaa,jos Noelia taustasta kerrottaisiin enemmän, mutta Noel ei kylläkään sympatiaa oikein ansaitse. Sarjassa on kyllä ollut liikaa päihdeongelmaisia, olisi Noelille voitu keksiä jotain muuta. Aarilla ei ole tainnut sentään pahemmin olla päihdeongelmia, vaan vaikeudet ovat näkyneet pahentuneina mielenterveysongelmina. Jostain syystä olen tuntenut sympatiaa lähinnä vain Kallea kohtaan, vaikka onkin tehdyt paljon virheitä itsekin, mutta on silti yhä sarjan historian kovia kokenein ja tarpeettoman paljon kärsimään joutunein hahmo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9983/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy Noelin säälintä alkaneen vaikka on tähänasti haukuttu.

Olkaa huoleti siinä käy varmaan samoin kuin Alissan tapauksessa, joutui kodittomaksi ja työttömäksi porukka täällä säälitteli vaikka oli vihattu persoona.

Alissan tilanne ei kauaa kestänyt kun hupheijaa kaikki oli taas hyvin.

Mua ei säälitä Noel nyt yhtään, sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
9984/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa huoleti siinä käy varmaan samoin kuin Alissan tapauksessa, joutui kodittomaksi ja työttömäksi porukka täällä säälitteli vaikka oli vihattu persoona.

Luulis että toimitusjohtajan suuresta palkasta olis jäänyt säästöön rahaa ettei tarttis autossa nukkua.

Vierailija
9985/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miran ja Violan ilta oli ihana. Sydäntä lämmitti kovin. Harmi vaan kun on edelleen tiukasti kaapissa julkisesti. Kiva että saatiin edes vähän jotain lisää tietoa Miran elämästä.

Sitä jäin miettimään, että saako täysi-ikäiset asua nuorisokodissa? Kun Mira sanoi että on täysi-ikäinen ja myöhemmin että nuorisokodissa ollaan tarkkoja kotiintuloajoista. En usko että valehteli.

Ehkä tästä tulee uusi juonikuvio että oma asunto pitäisi löytää, ja Mira päätyy muuttamaan johonkin Pihlajakadun kommuuneista.

Vierailija
9986/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler

.

.

.

Harmi, että wanhojen tanssit toteutettiin noin, että missaavat tanssiaiset. Eipä tarvinut hankkia avustajia pukuineen ja kampauksineen, tyhjä liikuntasali ja virastomestari/talkkari riitti. Mut kiva sentään, että teinien juhlalookeihin oli panostettu.

Kaikki merkit viittaa ikävä kyllä siihen, että myös Lindalla herää tunteita Kartsaa kohtaan (tais olla vähän mustis kun kuuli Sabrinasta). En millään jaksaisi taas uutta kolmiodraamaa.

Myös Talen ja Sannin riitely väsyttää.

Vierailija
9987/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkahan Noel tai joku saa selville Camillan Seireeni-diileistä ja paljastaa sen Akille.

Vierailija
9988/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkahan Noel tai joku saa selville Camillan Seireeni-diileistä ja paljastaa sen Akille.

Tuosta johtuneen syyllisyyden takiahan Camilla aikoinaan jätti rakastamansa Akin ja lähti sanaakaan sanomatta Lontooseen (mennen siellä naimisiin uuden miehen kanssa). Miten A&C:n suhde voisi toimia nyt yhtään sen paremmin, eikö asia enää kalva Camillaa?

Luulin myös, että Akin suunnitelma tapailla Camsun kaksoissiskoa olisi ollut se, että yrittää onkia esiin vihjeitä miksi Camilla silloin lähti. Satuhan tapasi Seireenin. Mutta tuokin juonikuvio kuivui kasaan...

Vierailija
9989/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulis että toimitusjohtajan suuresta palkasta olis jäänyt säästöön rahaa ettei tarttis autossa nukkua.

Noel kyllä vaikutti eläneen aika tuhlaavaista elämää. Piti olla hienoja juomia ja eipä juuri tainnut juuri itse laittaa ruokaakaan.

Vierailija
9990/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler

.

.

.

.

.

Linda Dahlialle, että ei saa muualla puhua pomokuviosta > Amadassa Aarolle “Että kehtaavat väittää, että joku lähipiiristäni olisi rikollispomo.“ Pupu on vieressä :D

Kalle irtisanoutuu. Tavallaan aika haikeeta. Kahdeksan vuotta johtalaylilääkärinä. Saa nähdä mitä seuraavaksi.

Noel on yhä pahemmassa jamassa. Alkaa melkein kohta säälittämään. Yöpyy kodittomana autossa ja juo. Camilla ja Sabrina soittanu liittoon ja siksi ei voi tehdä edes juristin töitä.

Vierailija
9991/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä Noel säälitä. Ihan itse on huijaamisella ja pettämisellä osansa ansainnut. Ja Suomessa kun eletään, niin Noelkin voisi hakea muun alan töitä (edellyttää vain oman ylpeyden nielemistä) sekä tukea Kelasta. Asunnonkin varmasti saisi kaupungin sosiaalitoimiston tai kirkon kautta.

Vierailija
9992/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kyllä Noel säälitä. Ihan itse on huijaamisella ja pettämisellä osansa ansainnut. Ja Suomessa kun eletään, niin Noelkin voisi hakea muun alan töitä (edellyttää vain oman ylpeyden nielemistä) sekä tukea Kelasta. Asunnonkin varmasti saisi kaupungin sosiaalitoimiston tai kirkon kautta.

Voisi myydä kalliin autonsa ja saisi siitä takuuvuokran asuntoon. Myös osan hienoista puvuistaan ja merkkivaatteistaan voisi myydä. Sitten vaan uutta työpaikkaa etsimään. Tsemppistä!

Vierailija
9993/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ikävä näitä lausahduksia: "Mä olen kylläkin johtajaylilääkäri!" Ja: "Noh, mitäs herra johtajaylilääkärille kuuluu?", jne! The end of an era... :(

Vierailija
9994/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ex-johtajaylilääkärin lähtölaskenta alkaa. Sellaisia ajatuksia tuli ensi viikon jaksojen pohjalta.

Ilmeisesti alkoholismin suhteen ei tehty toistaiseksi mitään ratkaisuja. Yrittää kai olla kuivilla, mutta eiköhän se ratkea taas  ja hakeudu hoitoon. Tuskin tätä irtisanoutumista huvikseen kirjotettiin. Pidän Lassesta, mutta jotenkin rupesi ärsyttämään, kun Lasse halusi ensimmäisenä kuulla, aikooko kertoa Ismolle hänestä ja Jutasta. Lopuksi heitti perään tsemppejä, kun lupasi pitää salaisuuden.

Palatakseni ensimmäiseen virkkeeseen, niin mahdollinen kuvio tässä on terapia ja katkaisu, kuiville pääsy, unelmien miehen tapaaminen ja poistuminen onnellisena sarjasta.

Kenties näistä uusista hahmoista; Mikistä tai Sususta tulee uusi johtajaylilääkäri.

Vierailija
9995/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko käsikirjoittajat unohtivat Severin korvausrahat vai miksi oli vinkumassa Lasselta rahaa pukuu, jos tilillä on lähes 100 000 euroa? :D 

Vierailija
9996/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko käsikirjoittajat unohtivat Severin korvausrahat vai miksi oli vinkumassa Lasselta rahaa pukuu, jos tilillä on lähes 100 000 euroa? :D 

Samaa ihmettelin 😂

Vierailija
9997/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko viikon kurkistuksen julkaista tubessa samaan aikaan puoliltaöin kuin cmore-ennakot. Sitten cmoresta katsovat voisivat myös nauttia kurkistuksesta. Kurkistus olisi aamulla valmiiksi odottamassa, sen voisi katsoa vaikka ennen töihin lähtöä, käydä vetämässä työpäivän ja illalla katsoa jaksot. Voisi päivän aikana jo mehustella tapahtumia. Kiireettömät ihmiset katsoo jaksot tietysti heti puoliltaöin tai viimeistään heti aamulla, heille kurkistuksesta ei olisi niin paljon iloa :)

Vierailija
9998/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee ikävä näitä lausahduksia: "Mä olen kylläkin johtajaylilääkäri!" Ja: "Noh, mitäs herra johtajaylilääkärille kuuluu?", jne! The end of an era... :(

Kieltämättä jäi haikeat fiilikset, kun kävivät pakkaamassa tavarat ja katsoi huonetta viimeisen kerran. Mutta onneksi ei saanut potkuja. Halutessaan sairaalasta varmasti myöhemmin järjestyy rivilääkärin paikka.

Vierailija
9999/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli monta kysymystä mieleen:

- Voiko tosiaan asianajaja menettää lupansa vaan kahden naisen ilmoituksen myötä? Eihän Noelilla ole mitään tuomiota.

- Miten Samulia ei syytetä mistään onnettomuuden jäljiltä? Muisteli keskustelua poliisin kanssa. Syytettä ei nosteta, koska oli vahinko. Yleensä tuntuu, että aina syytetään vaikka juoksisi tahallaan eteen.

- Peiteoperaatio on naurettava. Linda ei ole yhtään ammattimainen. Melkein toivon ettei saa pomoa kiinni, jonka takia ei saa paikkaansa takaisin.

Voisko käydä niin, että Pupu tappaa Jirin? Tai saa todisteet Jirin suuntaan ja syyttömänä vankinaa. Vähän niinku Jenni, mutta tässä on jotenkin vielä ovelammin tehty. Kostoksi tietenkin Pupulta.

Vierailija
10000/45476 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ex-johtajaylilääkärin lähtölaskenta alkaa. Sellaisia ajatuksia tuli ensi viikon jaksojen pohjalta.

Ilmeisesti alkoholismin suhteen ei tehty toistaiseksi mitään ratkaisuja. Yrittää kai olla kuivilla, mutta eiköhän se ratkea taas  ja hakeudu hoitoon. Tuskin tätä irtisanoutumista huvikseen kirjotettiin. Pidän Lassesta, mutta jotenkin rupesi ärsyttämään, kun Lasse halusi ensimmäisenä kuulla, aikooko kertoa Ismolle hänestä ja Jutasta. Lopuksi heitti perään tsemppejä, kun lupasi pitää salaisuuden.

Palatakseni ensimmäiseen virkkeeseen, niin mahdollinen kuvio tässä on terapia ja katkaisu, kuiville pääsy, unelmien miehen tapaaminen ja poistuminen onnellisena sarjasta.

Kenties näistä uusista hahmoista; Mikistä tai Sususta tulee uusi johtajaylilääkäri.

Lähtee onnellisena Larin luo ? Tällaista sarjasta poistumistahan miehelle on usein veikattu. Näin tuskin taitaa kuitenkaan käydä.

Ketju on lukittu.