Miks salkkareissa osa II
Uusi ketju poistetun tilalle.
Kommentit (45476)
Eden ois kyllä todella kaunis nimi Evan lapselle. Eva ja Eden sopii myös hyvin yhteen
Onko keväällä ollut kuvaustaukoa? Äsken oli vielä ihan harmaata ja nyt yhtäkkiä keväinen sää.
Vierailija kirjoitti:
Saisivat joskus näyttää lavasteita paremmin, mutta ilmeisesti jostain syystä se on kielletty. Ihme, että ees Making of Tuuliranta -videoon on jäänyt toi kohta, missä näkyy sairaalan lavaste taustalla.
Hölmö!
samuli ja aino muuttavat talen ja victorian luokse kimppakämppään
Vierailija kirjoitti:
samuli ja aino muuttavat talen ja victorian luokse kimppakämppään
Siellähän on vain 3 makuuhuonetta?
Mun mielestä toi, miten Kari kohtelee Benjaminia on kanssa outoa, kun oli kuitenkin Oonaa kohtaan tosi rakastava ja välittävä(myös oonan teinivuosina) . Nyt huutaa ja raivoa Benjaminille joka asiasta ja vaikuttaa suorastaan siltä kuin Benjamin olis suunnilleen pelkkä pallo jalassa.
Seiskassa oli, että Sabrina viettelee Noelin. Tässä on taatusti väärä nimi. Siinä kuuluisi olla Aki, mutta tullut virhe. Eli siis Sabrina viettelee Akin! Sanni heitetään menemään kuin halpa makkara.
Sarjan mittapuulla mukava ja harmiton hahmo Janne lähtee sarjasta ja tilalle tulee suuren kamalien, kierojen juonittelijoiden suuren joukon jatkoksi uusi samanlainen hahmo. Sarjassa on ollut hyvin vähän mukavia ja harmottomia hahmoja ja nyt vielä vähemmän. Jos sarjaan ilmestyy vielä uusia hahmoja niin toivottavasti olisi enemmän tällainen kuin kiero juonittelija.
Hauska toi saunakohtaus, mutta mietin vaan semmosta, että tosta saattaisi nousta kohu jos se olisi miehen ja naisen välinen kohtaus. Mutta koska siinä on kaksi miestä, niin se on vaan hauskaa. Ei sillä, en olisi kummastakaan nipottanut.
Aika stereotyyppistäkin tuo mitä Kallen ja Samulin välillä tapahtui. Juuri tuollaisen takiahan homomiehillä ei juuri ole heteromiehiä ystävinään, vaan lähinnä naisia ja toisia miehistä kiinnostuneita miehiä. Hateromiehet eivät halua olla homojen ystäviä kun pelkäävät kiusallisia tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa oli, että Sabrina viettelee Noelin. Tässä on taatusti väärä nimi. Siinä kuuluisi olla Aki, mutta tullut virhe. Eli siis Sabrina viettelee Akin! Sanni heitetään menemään kuin halpa makkara.
Eiköhän tuo nimi ole ihan oikein. Tämä on sitten jo toinen kerta kun Noel pettää Camillaa. Eikö Sabrinallakaan oikeasti ole sarjassa muuta virkaa kuin pilata toisten parisuhteet?
Ismo & Ressu; mä en edelleenkään pysty näkemään isänä ja poikana. Ismolle muuttaminen on mun mielestä typerä käänne. Häiritsee todella paljon pelkkä pituusero ja laimeat välit. Sannikin tuntuu enemmän Ismon lapselta, vaikka ei sitä ole. Melkein toivon Jarkon paluun myötä selviävän, että Jarkko on Ressun isä.
Sami Kososen (paljastuu, että koulema olikin lavastus ja osa suurta peiteoperaatiota) ja Larin pitäisi palata sarjaan. Siinä olisi Kallelle sitten hyvää seuraa, jonka kanssa voi olla täysin oma itsensä.
Mitkä noi kuulat/pallot on, jotka on ollut vuosia Nikkisen työhuoneen pöydällä. Oon aina miettinyt, mutta en keksinyt vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Ismo & Ressu; mä en edelleenkään pysty näkemään isänä ja poikana. Ismolle muuttaminen on mun mielestä typerä käänne. Häiritsee todella paljon pelkkä pituusero ja laimeat välit. Sannikin tuntuu enemmän Ismon lapselta, vaikka ei sitä ole. Melkein toivon Jarkon paluun myötä selviävän, että Jarkko on Ressun isä.
Eihän Ressu Ismoa kovin paljon pidempi ole. Muu ulkonäkö ei kyllä mene yksiin, mutta hyvin usein, ellei todennäköisesti, pojasta tulee isäänsä pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä noi kuulat/pallot on, jotka on ollut vuosia Nikkisen työhuoneen pöydällä. Oon aina miettinyt, mutta en keksinyt vastausta.
Välillä Aki on niitä pyöritellyt kämmenessään, stressileli tms.
Myönnän tihrustaneen muutaman kyyneleen Jannen lähdölle. Sanoisin, että Janne ja Tale oli parhaat ystävykset sitten Kallen ja Sakun.