Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Välillä mietin, miksi jaan omia ajatuksia tai spekulaatioita tänne. Kuitenkin käy niin, että 90-99% todennäköisyydellä arvaus menee väärin yms. Toisinaan jaan ajatuksiani ja elän toivossa, jos käsikirjoittajat tätä palstaa lukisi ja ottaisivat inspiraatiota. Koen, että jaan ajatuksiani turhaan.
Jaan omia spekulaatiota vaan siksi, että on mahtavaa päästää tyhmimmätkin ideat ilmoille. Omissa piireissä ei ole ketään toista, joka olisi vuosikaudet katsonut ja jaksaisi yhtään enempää teorioida jaksoja jne. :)
Täällä kun on keskusteltu alkapeukuttamisesta (suurimmaksi osaksi yhden henkilön toimesta) niin itse annan alapeukun, jos joku jankkaa samaa asiaa tai spekulaatiota joka päivä. Esim. Ärsyttää, kun niitä Wettermanneja tuputetaan täällä kokoajan milloin Sabrinan vainoajaksi ja milloin huumepomoksi. Niillä tuskin on mitään sen suurempaa merkitystä ä juonen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun on keskusteltu alkapeukuttamisesta (suurimmaksi osaksi yhden henkilön toimesta) niin itse annan alapeukun, jos joku jankkaa samaa asiaa tai spekulaatiota joka päivä. Esim. Ärsyttää, kun niitä Wettermanneja tuputetaan täällä kokoajan milloin Sabrinan vainoajaksi ja milloin huumepomoksi. Niillä tuskin on mitään sen suurempaa merkitystä ä juonen kannalta.
Komppaan kirjoittajaa. Multa tulee alatumppu HETI kun joku yrittää tuputtaa Lauraa ja Paulia johonkin ja jankkaa hemmetin Wettermanneja 😁
Mielestäni Laura on ihan varteenotettava vaihtoehto, koska Salla mainitsee Laurasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen propositio. Täällä on viime aikoina jauhettu Camillasta ja hänen heräämisestä, Aaron ampumisesta, Kallen parisuhteesta yms. Muita ei vissiin ärsytä jankkaminen Aaron ampumisesta, Camillan heräämisestä tms.?
Millä perusteella yksi ihminen alapeukuttaa? Ihan kuin enemmän ei ole alapeukuttajia tms. Miten yksi ihminen voisi alapeukuttaa johonkin kommenttiin 5:sti, kun kerran pystyy peukuttamaan kerran?
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten salkkareissa ei koskaan kukaan nuorista tytöistä ole mennyt autokouluun? Aikoinaan Tale ja nyt Severi. Ajaako kukaan naishenkilö salkkareissa autoa?
Tai miksei esim Miraa tai Viola ole voitu kirjoittaa prätkäkimmaksi. Sopisi nykynaisen rooliin. Miksi yleensä miehet on Pihlajakadulla äijäsaunassa, naiset ei juurikaan. Samoin mm. Mira olis voitu kirjoittaa sellaseksi että sillä olis todella paljon tatskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan kirjoittajaa. Multa tulee alatumppu HETI kun joku yrittää tuputtaa Lauraa ja Paulia johonkin ja jankkaa hemmetin Wettermanneja 😁
Jaksatko lukea jankkaamista Camillan heräämisestä (joka kuitenkin myöhemmin paljastuu Satuksi) tai Aaron ampumisesta?
Vierailija kirjoitti:
MUN VAIMOANI TE ETTE TAPA
ONKO PAKKO HUUTAA!?!?!
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Laura on ihan varteenotettava vaihtoehto, koska Salla mainitsee Laurasta myöhemmin.
Mun mielestäni ei. Lauran toivoisi ehjänä terveenä ihmisenä takaisin. Ehjä terve ihminen ei lähde pyssyn kanssa kostoretkelle, ei vaikka kaunat olisivat millaiset.
Vierailija kirjoitti:
Koska Lauri on pinnalla, hän on varmaan aiheuttanut KAIKEN: Sabrinan piinaamisen, kopteriturman, Aaron ampumisen jne.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni ei. Lauran toivoisi ehjänä terveenä ihmisenä takaisin. Ehjä terve ihminen ei lähde pyssyn kanssa kostoretkelle, ei vaikka kaunat olisivat millaiset.
Tuskin mieleltään sairas parantuu täysin.
Miksi Satu ei oo käyny camillan luona? Oisko siksi, että se makaa siinä sängyssä ja Camilla lie Roomassa Daalian kanssa
Luulen kyllä, että jotkut perinteiset palstatrollit on huomannu alapeukutus ärsytyksen, koska eihän täällä ennenkään tälläistä menoa ollut. Mua ei itteeni kiinnosta, mutta huomasin sen vaan alkavat ku jotkut ärsyynty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Lauri on pinnalla, hän on varmaan aiheuttanut KAIKEN: Sabrinan piinaamisen, kopteriturman, Aaron ampumisen jne.?
Täytyy selventää, että kommenttini oli ironiaa.
Katsoin maikkarin sivuilta huomisen ennakkoklipin. Laitoin merkille Tiian todella huonon ihon. Ovatko muut laittaneet merkille?
Vierailija kirjoitti:
Luulen kyllä, että jotkut perinteiset palstatrollit on huomannu alapeukutus ärsytyksen, koska eihän täällä ennenkään tälläistä menoa ollut. Mua ei itteeni kiinnosta, mutta huomasin sen vaan alkavat ku jotkut ärsyynty.
Vesi on märkää? Trolli on peikko?
Benjaminin ja Severin bromance. :D
Ihana kattoa Sievisten juttuja esimerkiks tänään Lasselle kuittailuja Jereltä sekä Severiltä! Jere on yksi lempihahmo muutenkin. Lisää tällästä :)
Mistä tiedät? Voi joillakin olla, mutta ne eivät välttämättä ole juonen kannalta relevantteja.