Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Harmi, ettei myöskään noita livejä tallenneta edes 24 tunniksi näkyviksi.
Kallelle on kuulemma tapahtumassa jotain isoa, jota hänen oli itsekin vaikea uskoa jos muistan oikein. Se onkin sitten toinen asia, onko kyseinen asia lopulta katsojista isoa. Kyse voi olla Ismon lyönnistä, siskon/siskon perheensä kuolemasta, jos tämmöistä sarjassa tulee tapahtumaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Kallelle on kuulemma tapahtumassa jotain isoa, jota hänen oli itsekin vaikea uskoa jos muistan oikein. Se onkin sitten toinen asia, onko kyseinen asia lopulta katsojista isoa. Kyse voi olla Ismon lyönnistä, siskon/siskon perheensä kuolemasta, jos tämmöistä sarjassa tulee tapahtumaan jne.
Mä ymmärsin tuon vähän toisin. Eikös Pete vastannut kysymykseen jotenkin näin:
"Ai onko Kallelle tapahtumassa jotain isoa? On! Jotain tosi isoa. Aina tapahtuu isoja. Joista Kalle ei vielä itsekään tiedä." Tms. Eli itse käsitin, että vastasi ihan tarkoituksella ympäripyöreästi, että ainahan Salkkareissa tapahtuu isoja juttuja (joista näyttelijät ei vielä itsekään tiedä), kannattaa katsoa.
Sitä en tiedä vastasiko Pete jotain muuta tähän liittyvää liven alussa, koska itse ehdin seurata vain liven loppupuoliskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärsin tuon vähän toisin. Eikös Pete vastannut kysymykseen jotenkin näin:
"Ai onko Kallelle tapahtumassa jotain isoa? On! Jotain tosi isoa. Aina tapahtuu isoja. Joista Kalle ei vielä itsekään tiedä." Tms. Eli itse käsitin, että vastasi ihan tarkoituksella ympäripyöreästi, että ainahan Salkkareissa tapahtuu isoja juttuja (joista näyttelijät ei vielä itsekään tiedä), kannattaa katsoa.
Sitä en tiedä vastasiko Pete jotain muuta tähän liittyvää liven alussa, koska itse ehdin seurata vain liven loppupuoliskoa.
Aa, voi olla että mä mokasin :D Onpas kiusallista.. Itse en koskaan muista kenenkään sanomisia tarkkaan jos ei heti kirjoita ylös. Kunpa livet tallenttaisi niin pääsis aina tarkitaa, että miten menikään...
Näyttelijät eivät taida juuri ollenkaan perehtyä sarjan muihin juonikuvioihin. Tavallaan ymmärrän, ettei välttämättä ole mielenkiintoa vapaa-ajalla tutkia sarjaa kokonaiskuvana. Jotenkin silti huvittaa, että kerta toisensa jälkeen vuoron perään ovat kujalla ihan suht. isoistakin käänteistä. Raulikin omassa livessään hetken pohti, että joo Victoria taisi jäädä auton alle. Jumaliste kirjoitat sarjan dialogia, kai pitäis tietää. :D
Ihme, ettei Tuulia (Susua) ole näkynyt stooreissa vaikka oli studiolla. Eikö hänen yhteyksiänsä saa näyttää, jotta katsojat eivät pysty somen kautta päättelemään? Pete sanoi kuvanneensa tänään Timon, Konstan, Mikon ja Monikan kanssa. Varmaan muitakin, mutta ei maininnut keitä studiossa on tai kenen kanssa lähti jatkamaan.
Instagramin live on jaettu ig-tvhen. Siellä se voi olla vaikka ikuisesti.
Tunnarissa on sama ajatus kuin edellisessä, että yhdessä framessa olevien samansukunimisten hahmojen sukunimi on vain yhtenä, eikä jokaisen kohdalla erikseen. Miksi kuitenkin tuoreimmassa versiossa näin ei ole tehty Sampon ja Ainon kohdalla? Onko vahinko? Meni pitkään, ennen kuin itsekään huomasin, vaikka teenkin aina tunnarin suhteen tarkkoja havaintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konsta on huvittava poliisin roolissa Lindan työparina, ei yhtään sovi rooliin
Oletko taas se sama, joka aiemmin väitti, ettei Konsta sovi yhtään Salkkareihin, mutta jätti vastaamatta kun kysyttiin perusteluja.
Minusta huumorintajuinen, rento ja sopivan rouhea Konsta sopii loistavasti Salkkareihin, poliisin rooliin ja Lindan työpariksi.
Minusta on myös ihanaa, että Konstan hieman vekkulimainen ja iloinen persoona on tähän mennessä ainakin välittynyt myös Mikistä, selvästi näyttelijänsä näköinen hahmo!
Miten niin moni täällä on tuntevinaan ja muistavinaan tämän Konsta Hietasen, vaikka ei ole ollut juuri missään sitten lapsuusvuosiensa?
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa somen perusteella ihanalta työpaikalta. Jos olisin yhtään näyttelemisestä kiinnostunut, niin ehdottomasti osallistuisin koekuvauksiin, vaikka tuskin tällä naamalla roolia irtoisi.
Voin kokemuksesta sanoa, että ei ole niin ihana miltä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijät eivät taida juuri ollenkaan perehtyä sarjan muihin juonikuvioihin. Tavallaan ymmärrän, ettei välttämättä ole mielenkiintoa vapaa-ajalla tutkia sarjaa kokonaiskuvana. Jotenkin silti huvittaa, että kerta toisensa jälkeen vuoron perään ovat kujalla ihan suht. isoistakin käänteistä. Raulikin omassa livessään hetken pohti, että joo Victoria taisi jäädä auton alle. Jumaliste kirjoitat sarjan dialogia, kai pitäis tietää. :D
Ei Rauli välttämättä ole kirjoittanut juuri näiden hahmojen dialogia. On voinut kirjoittaa sillä hetkellä aivan toisten hahmojen dialogia ja työt jaettu siten.
Miksi hyvät hahmot tapetaan pois sarjasta ja paskat saavat jäädä? Hyviä näyttelijöitäkin poistuu sen mukana ja saadaan paskaa tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa somen perusteella ihanalta työpaikalta. Jos olisin yhtään näyttelemisestä kiinnostunut, niin ehdottomasti osallistuisin koekuvauksiin, vaikka tuskin tällä naamalla roolia irtoisi.
Oon kuullut samaa, mutta kukaan ei koskaan kerro miksi? Toki on näyttelijöitä, joilla on sukset menneet ristiin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva, että nykyään näyttelijöitä näkee useamman kerran kuukaudessa salkkareiden ig-tilillä.
Kieltämättä pikkasen huvittaa, että tosi moni kuvaa työpäivänä (varmaan tarkotuksella valikoitu semmoset päivät), mutta mitään paljastuksia ei voida antaa katsojille. Juonipaljastus-haukat on varmasti mestoilla.
Mitä niin huvittavaa siinä on? Itsestäänselvyyshän se on, ettei paljastuksia tule. Tosin näyttelijät ovat melko huolimattomia kun kuvaavat, usein näkyy repliikit, tulevien spin-offien nimiä ynnä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko taas se sama, joka aiemmin väitti, ettei Konsta sovi yhtään Salkkareihin, mutta jätti vastaamatta kun kysyttiin perusteluja.
Minusta huumorintajuinen, rento ja sopivan rouhea Konsta sopii loistavasti Salkkareihin, poliisin rooliin ja Lindan työpariksi.
Minusta on myös ihanaa, että Konstan hieman vekkulimainen ja iloinen persoona on tähän mennessä ainakin välittynyt myös Mikistä, selvästi näyttelijänsä näköinen hahmo!
Miten niin moni täällä on tuntevinaan ja muistavinaan tämän Konsta Hietasen, vaikka ei ole ollut juuri missään sitten lapsuusvuosiensa?
Itse olen seurannut Konstaa jo vuosia Instagramissa. Jotakin muistikuvia on tenavatähti ajoilta, kun olen samaa ikäluokkaa hänen kanssaan. Jotkut ovat taas saattaneet nähdä jalkapallon parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullut samaa, mutta kukaan ei koskaan kerro miksi? Toki on näyttelijöitä, joilla on sukset menneet ristiin.
Keitä näyttelijöitä? Viittaatko tähän iänikuiseen Sara Parikka/Venla Savikuja -draamaan josta ei kuitenkaan ole tippunut mitään varsinaista tietoa? Sara kerran mainitsi Venlan podcastissään, mutta onhan se erikoista etteivät seuraa toisiaan somessa, vaikka ovat alkaneet seurata sellaisiakin näyttelijöitä, joiden kanssa eivät ole olleet edes samaan aikaan sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä näyttelijöitä? Viittaatko tähän iänikuiseen Sara Parikka/Venla Savikuja -draamaan josta ei kuitenkaan ole tippunut mitään varsinaista tietoa? Sara kerran mainitsi Venlan podcastissään, mutta onhan se erikoista etteivät seuraa toisiaan somessa, vaikka ovat alkaneet seurata sellaisiakin näyttelijöitä, joiden kanssa eivät ole olleet edes samaan aikaan sarjassa.
Kyllä. Samalla ilmeisesti myös Mikon ja Markun välit menivät huonommiksi. Tämän takia en usko, että Joonatan koskaan tulee takaisin jos Jiri on kuvioissa.
Eikös Taurulalla mennyt välit jonkun ohjaajan/tuottajan tms. kanssa, joka kirjoitti sen sarjasta ulos. Päätti ettei enää koskaan tule takaisin. Kyseinen työntekijä vaihtui ja pyysi Tommin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konsta asuu kotikaupungissani, ja on pelannut siellä myös jalkapalloa. Se on yksi josta hänet tiedän. Seuraan myös Konstaa instagramissa, jossa hänestä saa juuri tuossa lainauksessa mainitun kuvan. Sinä sitten et taida häntä tuntea tai muistaa?
Studion monitoreista saattaa näkyä ihan tuotannon työntekijöitä. Kaikki eivät halua kuvaan joten välttämättä tarkoita, että studiossa on vanha hahmo. Kyseessä voi olla myös uusi, jonka kasvoja ei saa näyttää.
Ainakin Kallen, Ismon, Camillan, Ullan, Akin, Sebastianin, Dahlian, Gunnarin, Noelin ja Susun näyttelijöillä. Karin näyttelijä on itseoppinut näyttelijä. Lassen näyttelijällä on kandin paprut. Suurimmalla osalla vanhemmista Salkkari-näyttelijöistä taitaa olla teatteritaiteen maisterin tutkinto.