Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Ei sais jättää jaksoa noin jännittävään kohtaan! Ärsyttää, kun koko viikko menee odottaessa.
Tässä mökkikuviossa on mun näkemyksen mukaan nyt kolme vaihtoehtoa: Aaro ei hae haulikkoa, hakee sen ja uhkailee äitiään tai sitten poliisit tulee paikalle. Violahan näppäili jotain puhelimeen autossa, olisi voinut esim. laittaa viestiä Mikille, kun hehän tapasivat sairaalassa.
En olisi uskonut, että Ismo ja Jutta pääsevät vielä naimisiin. Häissä odotin koko ajan, milloin joku keskeyttää tai Jutta lähtee paikalta. Ihme kyllä niin ei käynyt. Voi olla, että eroavat jo kevään aikana Ismon kuullessa totuuden Jutasta ja Lassesta. Ei jaksais enää yhtään koko kuviota, miks sitä pitää ehdoin tahdoin pitkittää? Eva-kuvion ymmärrän, kun Tiia oli kuitenkin äitiyslomalla. Mutta senkin kuvion lopetus tuntuu vähän laimealta, kun pitää hoitaa näin nopeasti koko vapautuminen. Sama homma oli Pupun paljastumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääköhän ihan paikkansa. Itse näen Ainon ihan yhtä pahiksena ja ilkeänä kierona ihmisenä kuin Samponkin. Silti Ainoa ei juurikaan arvostella, tätä olen vähän ihmetellen seuraillut.
Onhan tyrkky-Ainoa arvosteltu jo siitä lähtien kun flirttaili oman siskonsa miehelle. Aino oli myös se, joka mustasukkaisuuspuuskissaan kertoi Sampolle Victorian rahoista ja yllytti huijaukseen, sitäkin arvosteltiin. Aino on mainittuna monissa listoissa, joissa luetellaan omia inhokkihahmoja. Eli kyllä Ainoa on paljonkin arvosteltu ketjussa, outoa, ettet ole huomannut. Ainolta nähdään silti välillä pieniä hetkiä, joissa osoittaa ystävällisyyttä. Sampolta empatiaa ei olla vielä nähty.
SPOILER
Vierailija kirjoitti:
Ei sais jättää jaksoa noin jännittävään kohtaan! Ärsyttää, kun koko viikko menee odottaessa.
Tässä mökkikuviossa on mun näkemyksen mukaan nyt kolme vaihtoehtoa: Aaro ei hae haulikkoa, hakee sen ja uhkailee äitiään tai sitten poliisit tulee paikalle. Violahan näppäili jotain puhelimeen autossa, olisi voinut esim. laittaa viestiä Mikille, kun hehän tapasivat sairaalassa.En olisi uskonut, että Ismo ja Jutta pääsevät vielä naimisiin. Häissä odotin koko ajan, milloin joku keskeyttää tai Jutta lähtee paikalta. Ihme kyllä niin ei käynyt. Voi olla, että eroavat jo kevään aikana Ismon kuullessa totuuden Jutasta ja Lassesta. Ei jaksais enää yhtään koko kuviota, miks sitä pitää ehdoin tahdoin pitkittää? Eva-kuvion ymmärrän, kun Tiia oli kuitenkin äitiyslomalla. Mutta senkin kuvion lopetus tuntuu vähän laimealta, kun pitää hoitaa näin nopeasti koko vapautuminen. Sama homma oli Pupun paljastumisessa.
Kannattaa noudattaa yhteisiä sääntöjä ja lisätä spoiler-merkinnät, jos ei halua, että viesti poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän ikäinen Susun on tarkoitus olla? Näyttelijä on 34v eli Mikin kanssa lähes saman ikäisiä. Susulle ei auennut toistaiseksi paikkaa tunnarissa. Ilmeisesti ei niin vakihahmoksi ajateltu tässä vaiheessa, vaikka on kyllä edelleen somen perusteella kuvauksissa.
Susuun päästään tutustumaan tarkemmin ja häntä nähdään enemmän vasta syksyn jaksoissa, joten uskoisin, että kesätauon jälkeen varmaan lisätään tunnariin.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän ikäinen Susun on tarkoitus olla? Näyttelijä on 34v eli Mikin kanssa lähes saman ikäisiä. Susulle ei auennut toistaiseksi paikkaa tunnarissa. Ilmeisesti ei niin vakihahmoksi ajateltu tässä vaiheessa, vaikka on kyllä edelleen somen perusteella kuvauksissa.
En olisi heti uskonut, että näyttelijä on 34 v. Minusta näyttää paljon nuoremmalta, olisin veikannut 24-28-v. Ainakin Elinan näyttelijää nuoremmaksi.
Ehkä vähän tylsää jos molemmat lääkärit, Kalle sekä Susu, on toipuvia alkoholisteja. Oliko se Siru siis Talen, Iidan ja Jannen ikätoveri? Ja ne on nyt jotain 25-26-v. sarjassa? Aika nuorena Sususta olisi tullut äiti, jos Siru on hänen tytär.
Itse muuten ihmettelen että miksi tuota Sannin lapsellista kiukuttelua ja uhriutumis-käytöstä on viimeaikoina korostettu urakalla kun näyttää siltä että Sanni on nykyään aina se lapsellisin osapuoli jos on jonkun kanssa riitaa tai joku väittely.
Esim, Tale kun yrittää keskustella rauhallisesti ja aikuismaisesti vaikka siitä miten Iljan kanssa menetellään jatkossa niin Sanni vain tiuskii ja heittätyy lapselliseksi sekä haukkuu Talen ja heittää ulos.
Onkohan syy vain siinä ettei Sanni osaa käsitellä tilanteita missä Tale osoittaa hoitavansa asioita aikuismaisesti?
Linda antoi Aarolle yllättävän helpolla anteeksi sen, että Aaro manipuloi Paulin tekemään itsemurhan. Siihen nähden voisi yrittää kunnioittaa tyttärensä päätöstä ja antaa Miralle edes mahdollisuuden näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Entä ne joilla ei ole mahdollisuutta ennakoihin? Pitääkö odottaa jopa 5 päivää ennen kuin uskaltaa tulla keskustelemaan?
Nämä on kinkkisiä juttuja. Jokainen saa itse valita haluaako lukea juonipaljastuksia ennakkoon vai odottaako vajan viikon omaa katselunautintoaan. Jos haluaa olla ihan varma, ettei spoilaannu päätösjaksosta, silloin kannattaa jättää varmuuden vuoksi ketju lukematta. Silloin kun itse seurasin Game of Thronesia, jätin lukematta kaikki uutisotsikot, palstat ja somet siihen saakka kunnes pääsin itse tuoreimman jakson ääreen.
Mikä oli se Salkkareista tehtyn p0rn0 mukaelman nimi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se Salkkareista tehtyn p0rn0 mukaelman nimi?
Mikä, mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://image-mtv-junecomet.azureedge.net/15e7626e-a664-44ca-861f-de8e5…
Tässä varmaan käydään keskustelua Nadjan isästä sekä huomataan tappelu, jonka seurauksena Ismo tippuu?
Rappukäytävästä päätellen joka on Evan takana, tapahtumapaikka on Pihlajakatu. Eli kun Evalla on toi takki päällä, kyse on trailerin kohtauksesta jossa Eva sanoo "mä tiedän kuka on Nadjan isä". Traileri ei paljasta kenelle Eva tuon sanoo vai sanooko sen koko muulle, oven takana oleville? Niin tai näin, Nadjan isä ei taatusti vielä tämän kevätkauden aikana paljastu.
Jos Ismo putoaa, keitä muita on tilanteessa paikalla? Varmaksi tiedetään, Jutta, Jiri, Linda, Eva, Dahlia ja Aaro. Jos kukaan näistä ei vaikuta Ismon putoamiseen, kuka ei näy kuvissa? Looginen kuvista puuttuja on Lasse. Vrt. kohtaukseen Ismo ja Lasse "mä tiedän mitä sä olet tehnyt". Lasseko vaikuttaa Ismon putoamiseen? Btw, kenen asunnossa tämä kohtaus?
Dahlian kartanojuhlat kyseessä. Mahdollisesti jopa Aaron ja Dahlian hääjuhla. Ja Eva trailerissa ainakin minun mielestäni seisoo täsmälleen samassaa kohtaa kuin tuossa eikä Pihlajakadulla.
Paikalla miehistä on Jiri ja Aaro joten onko Evan lapsen isä kolmas mies? Loogisempaa olisi tuossa todeta tietävänsä kumpi teistä on Nadjan isä. Arvaan taas, että juttu jää kesken Ismon ja Lassen riitelyn seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko teidän muiden mielestä Sampon näyttelijä rooliinsa? Minusta ei ollenkaan. Roolissa pitäisi olla joku oikeasti komea, hyvä kroppainen ja Akin tyyliin lipevä naistennaurattaja. Jos Sabrina haksahtaisi Sampoon niin tuntuisi todella tekemällä tehdyltä.
Kiitos. Mä oon hävennyt itsekseni, kun olen tajunnut että inhoan tuota hahmoa enimmäkseen niin paljon sen takia, miltä hän näyttää. Anteeksi nyt vain, ihminenhän ei ulkonäölleen paljoakaan voi, mutta pallopää, isot ällöttävät huulet, kaksoisleuka... hyi. En vain voi sietää koko hahmoa. Kiitos ja anteeksi, meen nyt häpeämään itseäni.
Sampo oli ihan hyvännäköinen nuorena, eikä mitenkään ruma ole edelleenkään. Kamalaa tekstiä, joka nimenomaan pohjautuu hahmon luonteeseen. Sampo on yksi omiakin inhokkihahmoja, mutta ei tulisi mieleenkään alkaa solvata näyttelijän ulkonäköä, jossa ei oikeasti ole mitään vikaa. Pallopää? Kenen tahansa pää näyttää vähän pallolta lähes kaljuna. Ei ollut pallopää sarjaan tulleessaan aikoinaan. Isot ällöttävät huulet? Iso osa suomalaisista miehistä on ohuthuulisia, mutta se ei todellakaan ole kauneus/komeusihanne muualla.
Kai solvaat myös kaikkia muita sarjassa olevia näyttelijöitä milloin ylipainon, kaksoisleuan, vääränlaisten vartalonmuotojen ja silmienvärin takia? En usko, että edes olisit tuota mieltä, jos Sampon hahmo olisikin kiltti herrasmies.
Heitän oman näkemyksen mukaan. Minustakin hahmoa on kauhea katsoa, mutta en usko, että se johtuu siitä että hän on mitenkään itsessään ruma tai epämiellyttävä.
Se johtuu hänen olemuksestaan, siitä miten ja minkälaista hän on päättänyt näytellä (siis hahmo on). Hänhän voisi olla vaikka kuinka karismaattinen, jos olisi ryhdykkäämpi, hienovaraisempi, ei niin läpinäkyvän ilmeikäs, tympeä ja peittelemättömän inhottava.
Aki esimerkiksi on hillitty, mutta jos hänen hahmostaan olisi kirjoitettu noin roskainen, hänkin olisi päälle päin ruma.
Sampon ei ole tarkoitus olla Aki 2.0. Miksi näyttelijän pitäisi esittää hahmo akimaisena?
Ei pitäisikään. Hain takaa vain sitä, että se millaiseksi rooli on kirjoitettu, tekee hahmon ulkonäön.
Pitääköhän ihan paikkansa. Itse näen Ainon ihan yhtä pahiksena ja ilkeänä kierona ihmisenä kuin Samponkin. Silti Ainoa ei juurikaan arvostella, tätä olen vähän ihmetellen seuraillut.
Molemmat sisarukset täysin häiriintyneitä, Aino jopa pahempi. En silti näe kummankaan näyttelijän ulkonäköä millään tavalla kuvottavana. Näille ulkonäön arvostelijoille hahmon persoona toimii vain keppihevosena päästä haukkumaan heidän mielestään epämiellyttävän näköisiä ihmisiä. Se, mistä tuollainen tarve kumpuaa, onkin jo ihan toinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko teidän muiden mielestä Sampon näyttelijä rooliinsa? Minusta ei ollenkaan. Roolissa pitäisi olla joku oikeasti komea, hyvä kroppainen ja Akin tyyliin lipevä naistennaurattaja. Jos Sabrina haksahtaisi Sampoon niin tuntuisi todella tekemällä tehdyltä.
Kiitos. Mä oon hävennyt itsekseni, kun olen tajunnut että inhoan tuota hahmoa enimmäkseen niin paljon sen takia, miltä hän näyttää. Anteeksi nyt vain, ihminenhän ei ulkonäölleen paljoakaan voi, mutta pallopää, isot ällöttävät huulet, kaksoisleuka... hyi. En vain voi sietää koko hahmoa. Kiitos ja anteeksi, meen nyt häpeämään itseäni.
Sampo oli ihan hyvännäköinen nuorena, eikä mitenkään ruma ole edelleenkään. Kamalaa tekstiä, joka nimenomaan pohjautuu hahmon luonteeseen. Sampo on yksi omiakin inhokkihahmoja, mutta ei tulisi mieleenkään alkaa solvata näyttelijän ulkonäköä, jossa ei oikeasti ole mitään vikaa. Pallopää? Kenen tahansa pää näyttää vähän pallolta lähes kaljuna. Ei ollut pallopää sarjaan tulleessaan aikoinaan. Isot ällöttävät huulet? Iso osa suomalaisista miehistä on ohuthuulisia, mutta se ei todellakaan ole kauneus/komeusihanne muualla.
Kai solvaat myös kaikkia muita sarjassa olevia näyttelijöitä milloin ylipainon, kaksoisleuan, vääränlaisten vartalonmuotojen ja silmienvärin takia? En usko, että edes olisit tuota mieltä, jos Sampon hahmo olisikin kiltti herrasmies.
Heitän oman näkemyksen mukaan. Minustakin hahmoa on kauhea katsoa, mutta en usko, että se johtuu siitä että hän on mitenkään itsessään ruma tai epämiellyttävä.
Se johtuu hänen olemuksestaan, siitä miten ja minkälaista hän on päättänyt näytellä (siis hahmo on). Hänhän voisi olla vaikka kuinka karismaattinen, jos olisi ryhdykkäämpi, hienovaraisempi, ei niin läpinäkyvän ilmeikäs, tympeä ja peittelemättömän inhottava.
Aki esimerkiksi on hillitty, mutta jos hänen hahmostaan olisi kirjoitettu noin roskainen, hänkin olisi päälle päin ruma.
Sampon ei ole tarkoitus olla Aki 2.0. Miksi näyttelijän pitäisi esittää hahmo akimaisena?
Eihän kukaan ole sanonut, että näyttelijän pitäisi esittää hahmo akimaisena. Kommentissahan vain esitettiin mahdollisia syitä sille, miksi Sampo voidaan nähdä epämiellyttävänä.
Olen eri kommentoija, mutta minulle Sampo näyttäytyy hieman vastenmielisenä siksi, että on sellainen löysä, laiskanoloinen sluibailija, joka ei halua tehdä töitä, vaan mielummin huijaa. Kotonakin vain makaa sohvalla pizzalaatikko sylissä ja jättää roskia lojumaan. Epäsiisteys, laiskuus ja haluttomuus työntekoon ei ole mielestäni kovin viehättävää, mutta jokainen toki viehättyy eri asioista :)
En ole missään vaiheessa väittänyt viehättyväni Samposta, kuten annoit ymmärtää. Puutuin ainoastaan tähän brutaaliin näyttelijän ulkonäön arvosteluun, koska se ei ole hyväksyttävää, oli hahmo sitten millainen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan täällä ketään paikalla jolla olisi vielä screenshotteja ikiksen pahimmista viesteistä tässä keskustelussa? Muistan kun joku joskus talvella kertoi ottaneen niitä, laittoikohan ikinä eteenpäin kuten puhui. En ole itse silloin tajunnut ottaa..
Nähtävästi ikis on nyt siis hiljentynyt täällä mutta tosiaan alkanut pommittamaan suoraan Kerttua. Taas uusimpaan kuvaan kommentoinut saman fraasin mitä täällä joskus hokenut. Joka kerta uusi käyttäjätili. En tiedä avaako Kerttu ja Sami usein esimerkiksi direct-viestejä instagramissa, ehkä jos saisi nyt täältä muutaman eri ihmisen laittamaan heille samasta aiheesta niin sattuisivat varmaan lukemaan jonkun niistä. Kerttu varmaan huomannut kommentit, mutta ovatko tietoisia henkikön toiminnasta näissä keskusteluissa ja kuinka kauan tätä on jatkunut..Niistä kaikista pahimmissa kielenkäyttö oli tosi vihamielistä ja törkeää, toivottiin jopa kuolemaa. Harmi, etten ottanut screen shotteja vaan pelkästään ilmiannoin.
Ilmianto nyt oli sitten viimeinen asia, joka olisi kannattanut tehdä, mikäli jotain todisteita halusit säilyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tyrkky-Ainoa arvosteltu jo siitä lähtien kun flirttaili oman siskonsa miehelle. Aino oli myös se, joka mustasukkaisuuspuuskissaan kertoi Sampolle Victorian rahoista ja yllytti huijaukseen, sitäkin arvosteltiin. Aino on mainittuna monissa listoissa, joissa luetellaan omia inhokkihahmoja. Eli kyllä Ainoa on paljonkin arvosteltu ketjussa, outoa, ettet ole huomannut. Ainolta nähdään silti välillä pieniä hetkiä, joissa osoittaa ystävällisyyttä. Sampolta empatiaa ei olla vielä nähty.
Ainolta löytyy empatiaa vain silloin, jos oma asema on koetuksella. Muuten suhtautuu muihin ihmisiin epäkunnioittavasti ja vihamielisesti, ja käytös on kuin persoonallisuushäiriöisen. Kaikista oudointa on tuo maaninen mustasukkaisuus yhdistettynä pakottavaan tarveeseen vietellä mm. siskonsa mies. Päällimmäisenä tarkoituksena oli vielä nimenomaan se miehen varastaminen, ei kiinnostus kyseiseen mieheen.
Tiinan paluu lähestyy, kun pressiin ilmestynyt kuva.
SPOILER
.
.
.
Tavallaan arvattavissa, kun Tale, Sanni ja Ilja muuttivat yhteen ja kaikki on onnellisesti. Tale hylkäsi Elinan. Onni harvoin pitkään jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan ole sanonut, että näyttelijän pitäisi esittää hahmo akimaisena. Kommentissahan vain esitettiin mahdollisia syitä sille, miksi Sampo voidaan nähdä epämiellyttävänä.
Olen eri kommentoija, mutta minulle Sampo näyttäytyy hieman vastenmielisenä siksi, että on sellainen löysä, laiskanoloinen sluibailija, joka ei halua tehdä töitä, vaan mielummin huijaa. Kotonakin vain makaa sohvalla pizzalaatikko sylissä ja jättää roskia lojumaan. Epäsiisteys, laiskuus ja haluttomuus työntekoon ei ole mielestäni kovin viehättävää, mutta jokainen toki viehättyy eri asioista :)
Lisäksi Sampon vastenmielisyyttä lisää tuo ärsyttävän ylimielinen tyyli kohdella esim. Samulia siinä muuttoasiassa, ja Noelia sotkuisuusasiassa. Sampo ei näköjään ole mukava kuin niille joista voi hyötyä jotenkin, eli Sabrina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi Sampon vastenmielisyyttä lisää tuo ärsyttävän ylimielinen tyyli kohdella esim. Samulia siinä muuttoasiassa, ja Noelia sotkuisuusasiassa. Sampo ei näköjään ole mukava kuin niille joista voi hyötyä jotenkin, eli Sabrina.
Eikös ainakin se ilmiannolla kiristäminen ollut Ainon idea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielisyyttä kyllä, ulkonäköön ei liity mitenkään.