Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Sami ja Kerttu ehkä menneet kihloihin. Hyi yäk. Ei kyllä ole mikään onnellinen suhde.
Mistä näin päättelet? Olen kyllä pistänyt merkille, että Samilla näyttäisi välillä olevan sormus vasemmassa, mutta tiedä sitten onko peilikuva. Ei todellakaan aina ole ja tämä on jo pidemmältä ajalta. Eikä kaikki välttämättä pidä sormusta. Ymmärtääkseni Pete on edelleen naimisissa, mutta koskaan ole nähnyt julkisuudessa tai somekuvissa sormusta.
Osa 3608: Noel on dikkiriikkisen vihainen
Camilla varmaan jää kiinni e-pillereistä tai ainakin luulen niin.
Tuo Noel on dikkiriikkisen vihainen jakso tarkoittaa taatusti sitä, että Camilla on pettänyt Noelia Akin kanssa. Miksi muuten olisi vihainen? Jaksossa taitaa vielä olla seksuaalista sisältöä. Olin siis oikeassa koko ajan. Ei Akin ja Sannin suhde kestä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Noel on dikkiriikkisen vihainen jakso tarkoittaa taatusti sitä, että Camilla on pettänyt Noelia Akin kanssa. Miksi muuten olisi vihainen? Jaksossa taitaa vielä olla seksuaalista sisältöä. Olin siis oikeassa koko ajan. Ei Akin ja Sannin suhde kestä.
Vaikka Aki ja Camilla päätyisi sänkyyn niin todennäkösesti Aki ei jättäisi Sannia tai Camilla Noelia. Ja tuskin Noel päästäisi Camillaa helposti lähtemään. Ota huomioon, että Noelilla on käsissä Mustavaarayhtiö.
Saanen huomattaa, että Noel on tässä enemmän jo pettänyt suudellessaan Lindaa.
Itse en kyllä usko Akin ja Camillan päätyvän sänkyyn. Todennäköisempää on, että Camilla esim. jää kiinni ehkäisypillerien syömisestä tai voi myös olla, että Noelin suuttumus ei edes liity mitenkään Camillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta syksylle voisi laittaa somekiellon studiolle eikä kuvauksista saisi puhua somessa. Jos miettii niin esimerkiksi Alissan ja Violan tilanne oli paha ja kummankin kohdalla annettiin olettaa, ettei tiedetä selviääkö. Molemmat oli Instagramiin laittaneet kuvauksista, joten tiedettiin etukäteen ettei kumpikaan tule menehtymään.
Tavallaan somesta spekulointi on hauskaa. Allekirjoittanut juonipaljastus-haukka nauttii pienistä spoilereista, eikä välttämättä hahmojen poistumiset tule niin isona shokkina, kun somesta on voinut jotain päätellä.
Viimeistään viikon päästä maanantaina alkaa todennäköisesti pyörimään traileri. Ellei jopa ensi viikolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami ja Kerttu ehkä menneet kihloihin. Hyi yäk. Ei kyllä ole mikään onnellinen suhde.
Mistä näin päättelet? Olen kyllä pistänyt merkille, että Samilla näyttäisi välillä olevan sormus vasemmassa, mutta tiedä sitten onko peilikuva. Ei todellakaan aina ole ja tämä on jo pidemmältä ajalta. Eikä kaikki välttämättä pidä sormusta. Ymmärtääkseni Pete on edelleen naimisissa, mutta koskaan ole nähnyt julkisuudessa tai somekuvissa sormusta.
Toivon todella että eivät ole kihloissa. Se olisi jo sairasta.
Aika vähän on missään jaksonimissä mainittu Sallaa tai Ressua. Mahtaako olla loppujen lopuksi mikään iso kuvio?
Itelle on jäänyt pyörimään ajatus, mikä se ikävä uutinen Dahlialle oli? Jäänyt kalvamaan se tunne, että Dahlia sai huonoja uutisia jostain muusta ku kaihista. Olihan hän menossa jo leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän on missään jaksonimissä mainittu Sallaa tai Ressua. Mahtaako olla loppujen lopuksi mikään iso kuvio?
Lyhyeksi saattaa jäädä jos Sallan puheet on valetta.
Malttamaton kyselee: joko mainos pyörii? Vai meneekö ensi viikon alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Malttamaton kyselee: joko mainos pyörii? Vai meneekö ensi viikon alkuun.
Ei taida vielä. Todennäköisesti ensi maananataina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Somesalailu-ohi-Salkkarit-pariskunta-Kert…
<3
Kerttu se panee kaikkia työkavereitaan. Kukahan seuraavana listalla?
Samin ja Kertun suhde vaikuttaa olevan ihan vakavalla pohjalla ja samoin oli Hemmon kanssa. Ainoastaan Janne Saarinen jäi välistä vähän auki, että oliko heillä lopulta mitään kunnon suhdetta. Hyvähän sitä on muiden moralisoida. Ei sitä koskaan tiedä keneen ihastuu ja rakastuu.
Syyskuussa on ainakin vielä viittaus Aaroon: Osa 3609: Aaro ja Aatami.
Aki taitaa lähteä sarjasta, kun ei ole mainintaa jakson nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussa on ainakin vielä viittaus Aaroon: Osa 3609: Aaro ja Aatami.
Onkohan tämä mahdollinen vihjaus siitä, että Evan lapsen isä paljastuu ja Aaro kohtaa hänet. Joko Jiri tai joku muu kuin Aaro Vaalanne.
Johanna on päässyt opiskelemaan Lontooseen draamaa ja tanssia (?) maisteriohjelmaan. Vajaan vuoden siellä on, joten ei varmaan tulla näkemään Salkkareissa tulevalla kaudella.