Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Samulihan opiskeli myös opettajaksi ja on nykyisin töissä Tallinnan Moosessa Jirin kanssa. Onkohan Samuli ja Kristian tutustuneet opettajakoulutuksen aikana ja Samuli kenties vinkannut Jirille, että otetaan hänen opiskelufrendi Kristian tänne Tallinnan kahvilaan töihin?
Noel ja Aino olisivat sexy pari.
Vierailija kirjoitti:
Olivat jo ja suhde päätty huonosti. Mitä sitä enää yrittämään uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivat jo ja suhde päätty huonosti. Mitä sitä enää yrittämään uudelleen.
Sama juttu Lindan ja Karin suhteen.
Se Lindan valokuvausviestikin poistui. Lindalla oli siis ehdot, että naamaa ei saa näkyä kuvissa. Muuten voi vähän herukkaatin. Ammattinsa takia ole hyvää mainosta sellainen. Veikkaan itse, että naama tulee vahingossa kuviin mukaan tai vastavuoroisesti asia vuotaa muuta kautta ilmi kaikille.
Kesken jääneistä kuviosta tulee mieleen ainakin se, kun Ismon piti jatkaa Laurin vakoilua.
Älkää näyttäkö loppukevään ja päätösjakson traileria. Jos ne näytetään, niissä saisi olla suoria viittauksia, kuka tai ketkä joutuvat vaaraan tai kuolevat.
Yleensä en halua valittaa ulkoisista asioista mutta minua ällöttävä tuo Henrikin tapa pyöritellä kieltään 😣 Ois hauska seurata hänen ja Severin kuvion kehittyminen mutta tuo lipominen... Yääääääk
Siis minua ällöttää piti lukea
Yritin julkaista Rantabaarista tekstiä, mutta se ei mene läpi. En hemmetti ymmärrä, että mikä sana siellä on liikaa. Kaikki murhat ja kuolemat olen vaihtanut kauniimpaan muotoon, mutta ei mene. Täytyy kokeilla meneekö tämäkään läpi eli onko mun kohdalla joku muu ongelma. Jos tulee niin koitan kirjoittaa vielä kauniimmin.
Mielestäni Rantabaari on vain toisenlainen variaatio Salkkareista.
Kaikkien 140 jakson aikana on tapahtunut pienoisvauhdissa samoja asioita, kuin pääsarjassa. Hahmot ovat rakastuneet, pettyneet, pettäneet, menneet naimisiin ja eronneet. Taitaa olla kolme henkirikosta ja pari hahmoa on palannut toiselta puolen eli eivät koskaan olleetkaan kuolleet. On biletetty, harrastettu seksiä, naiset ja miehet keskenään, menetetty kontrolli omaan mielenterveyteen ja nähty kuolleita. Huijattu toista pahasti, mutta hyvän tarkoituksen takia. Menetetty muisti niin kuin Aarolla tavallaan. Viimeisin juonikuvio oli kopio Lauri-Isabellasta. Halutaan kostaa veljen kuolema, koska pidetään toista syyllisenä toisen itsemurhaan. Samalla ajatuksella, mutta tässä ei sentään ollut kysymys ollenkaan koulukiusaamisesta.
Toivottavasti 4. kaudella tekijä saadaan kiinni. Katsojat tietää, mutta kaikki tietävät osapuolet on kuollut.
Mä haluan nähdä sen kun salla kulkee sinne "salakapakan" puolelle pukukaapin läpi..
Vierailija kirjoitti:
Yleensä en halua valittaa ulkoisista asioista mutta minua ällöttävä tuo Henrikin tapa pyöritellä kieltään 😣 Ois hauska seurata hänen ja Severin kuvion kehittyminen mutta tuo lipominen... Yääääääk
En ole huomannut tuollaista Henrikiltä. Sen sijaan Jere lipoo todella usein huuliaan.
Miksi se kesäuusintapostaus pitää jatkuvasti poistaa? Tai siis näin vaivaa, kun laskin jaksoja. Enpä laske enää jos tämä on taas tätä samaa paskaa eli jos joku selvittää jotain = poistoon äkkiä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin juonikuvio oli kopio Lauri-Isabellasta. Halutaan kostaa veljen kuolema, koska pidetään toista syyllisenä toisen itsemurhaan. Samalla ajatuksella, mutta tässä ei sentään ollut kysymys ollenkaan koulukiusaamisesta.
Lauri-Isabella-kuviohan tuli tuon Rantabaarin kuvion jälkeen, eli matkiminen oli pikemminkin toisinpäin (toki ei tiedetä kumpi oli käsikirjoitettu aiemmin). RaBan 3. kauden jaksot oli katsottavissa jo viime syksynä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se kesäuusintapostaus pitää jatkuvasti poistaa? Tai siis näin vaivaa, kun laskin jaksoja. Enpä laske enää jos tämä on taas tätä samaa paskaa eli jos joku selvittää jotain = poistoon äkkiä vaan.
Kosta eli ilmianna muiden kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosta eli ilmianna muiden kommentit.
En halua kenenkään muiden kommentteja pois. Alapeukun voi laittaa tai suoraan skipata jos ei kiinnosta.
Mielikuvitus-Aaro oli sata kertaa mielenkiintoisempi kuin mielikuvitus-Tale.
Minkähän kokoinen Kallella on?
Kutsutaankohan Kristiania aina tuolla pitkällä etunimellä, vai vakiintuuko sarjassa lempinimeksi Krisu, tms?
Toivottavasti kyseiselle hahmolle löytyisi sarjasta muitakin linkkejä (toisiin hahmoihin), eikä olisi pelkästään Nellan ympärille kirjoitettu henkilö. Luulisi Kristiania kiinnostavan myös Moose, kun oli sen sisarbaarissa töissä. Hänellä voisi olla myös sukulaisuussuhde johonkin pihlajakatulaiseen. Vaikkapa Mikiin, Juttaan, Miraan, Tomiin, Kiiraan tai Sallaan. Tai siihen uuteen naishahmoon (näyttelijä muutti USA:sta).