Miehen käyttäytyminen sängyssä raivostuttaa - onko teidänkin mielestä turn-off tällainen?
Olen ollut nykyisen miehen kanssa yhdessä puolitoista vuotta. Alussahan on aina "vaaleanpunaiset" lasit silmillä kun on sitä tuoretta ihastumista, mutta pikkuhiljaa alkaa huomaamaan myös kolikon toisen puolen... Minua siis ottaa päähän miten mieheni käyttäytyy sängyssä.
- Seksistä hän pyrkii "sopimaan" etukäteen, tyyliin missä ja milloin ja jopa miten
- Kun sänkyyn mennään ja tiedossa on siis että nyt puuhastellaan, mies heittäytyy selälleen ja minun pitäisi sitten "laittaa moottorit käyntiin". Hän harvoin näyttää että tuntuu hyvältä (ollaan tästä monesti puhuttu) ja välillä pitää katsoa että nukahtiko jopa.
- Jos mieheni hyväileekin minua, hän lopettaa sen kun seinään kun minä alan hyväilemään häntä -> heittäytyy selälleen ja makaa vaan
- Kun hän koskee minuun ollessani märkä, hän pyyhkii aina kädet talouspaperiin, ihan kuin häntä ällöttäisi. Jos paperirulla on unohtunut sänkypöydältä, se lähdetään hakemaan kesken kaiken (silloin hän käy usein samalla myös perusteellisella käsipesulla)
- Seksi tuntuu ikäänkuin kliiniseltä, kaikki pitää tehdä siististi ilman ylimääräisiä ääniä.
- Mieheni ihmettelee kovaan ääneen jos en ole tarpeeksi märkä (voipi olla, ettei edes suutele ennen kuin ruvetaan hommiin)
- Hänellä on tapana myös katsella kattoa tai maisemia ikkunasta seksin/hyväilyjen aikana, ja uskokaa tai älkää, hän saattaa kesken kaiken nousta ylös laittamaan joku tavara paikalleen, jos hänen mielestä on huonosti, tai lähtee yhtäkkiä hakemaan sitä talouspaperia/vettä/käymään paskalla.
En oikein tiedä, miten nämä asiat toisi hänelle esille, etten loukkaa kun kyse on kuitenkin niin monesta asiasta. Olen sanonut, että haluaisin hänen näyttävän tunteensa ja haluaisin intohimoista ja estotonta seksiä, mutta hän vaan toistaa että kyllä hän tunteet näyttää ja on estoton... Edellinen kumppanini oli tosi intohimoinen, ei todellakaan olisi tullut kyseeseen mitään käsien pyyhkiminen siinä touhussa...
Miten teillä, tekeekö kenenkään mies samoja "mokia"? Joten turhauttaa kun yrittää miehelle mainita näistä asioista, hän vaan tokaisee että kaikkihan on hyvin, eikä mitään toivoa muutoksesta.
Kommentit (266)
Täällä myös nainen jolla lievä asperger. Onko mies ja nais-assit sitten niin erilaisia keskenään, että miesassi on sängyssä tuommoinen pökkelö, mutta nainen ei? Mulla nimittäin on ollut yksi aspergermies(pahempi kuin minä tosin) ja hän oli todella kankea sängyssä. Hän oli kuitenkin muusikkona sutinut hyvinkin paljon daameja elämässään, mutta lukumäärään nähden oli todella huono sängyssä. Luuli mm. että kaikki naisensa ovat saaneet orgassmin, joka kerta, koska hänellä on niin iso muna.. :D
Olemme edelleen siis ystäviä hänen kanssaan, ja muuten hän on lämminsydämisimpiä ihmisiä mitä tiedän, mutta sänkyhommat vain ovat mitä ovat.
Ei hemmetti. Vaihtoon ja äkkiä.
Kuulostaa siltä, että seksi on hänelle vähän niinkuin ei niin kiinnostava asia.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, ja joskus jos naiseni on tosi märkä kun kädellä duunaan häntä, on pakko yrittää pyyhkiä/ kuivata käsiä johonkin, mutta tietenkin teen sen salaa, enkä niin että touhu keskeytyy sen takia.
Ihan aluksi, onko nämä ketjun jutut näistä rakastajista ihan tuulesta temmattuja vai onko tuollaisia miehiä (naislahnoista on kokemusta) olemassa oikeasti?
Olen mies(olemme n.35v pari), naiseni on usein jo pienenkin lämmittelyn jälkeen (no käytännössä aina) märkä, eikä ihan vähää olekkaan vaan jos hän vaikka tulee päälle ratsastamaan, mehut kirjaimellisesti valuvat pitkin kassejani/reisiä.
Enkä kyllä pidä sitä mitenkään huonona asiana, koska nykyinen nainen tykkää treenata lihaksiaan = oikeasti tiukka ja mikäli menossa 4-5 kerta samalle päivää niin alkaa olemaan niin tiukkaa/paisunutta että ei kuivempaan tavaraan saisi sisälle.
Tosin tämän naisen kanssa en kyllä kuivailekkaan sormia petivaatteisiin/paperiin tms vaan imen suurimmat kosteudet omista sormista ellei sitten nainen vie sormiani omaan suuhunsa, hivelen märillä sormilla hänen kaulaansa(tai mitä tahansa kehon osaa) ja "nuolen/imen/pussaan" kuivaksi -> molempien kiima nousee usein ihan uudelle tasolle. Ensimmäistä kertaa tosin minä olen kokenut vastaavaa, p-mehuiset sormet maistuvat hyvältä ja tuoksuvat taivaalliselta, edellisten kumppaneiden (yksi aviokin) kohdalla tälläistä ei ole vielä tapahtunut. Vastaantulleista vain parille on pitänyt sanoa "kiitos ei" joko hajun tai maun takia, muut ollu siedettäviä tai neutraaleita..
Emme todellakaan ole mikään hoikka/lihaksikas/missi/mr finland -pari, vaan minä kaljamahaton yli 185cm varsi ja naiseni reilusti lyhyempi ja omaa naiselliset muodot ja sopivasti pyöreyttä.
Hän tietää että rakastan hänen muotojaan, juuri sellaisina kuin ne ovat. Hän on sinut vartalonsa kanssa kuten minäkin, hän on ensimmäinen nainen kenen seurassa voi rehellisesti olla oma itsensä.
Hän tietää, ja tuntee samoin, että rakastan häntä kuin ketään koskaan aiemmin, seksi on parempaa suurilla tunteilla ja intohimoisempaa kuin ikinä koskaan.
Kerron puolisolleni mistä pidän ja hän kertoo minulle. Ja kun hän tahallaan kiusaa sängyssä, vaikka määrätty asento jossa hiljaa liikkuessaan tietää/tuntee kaluni muuttuvan kivikovaksi ja minun olevan aivan räjähdyspisteessä sen takia mitä saan katsella, tuntea ja tietää sen että minä en voi tahtiin vaikuttaa vaan Hän määrää ja vastaa tahdista millä mällit pumppaa sisäänsä... Mahlavirta naisestani vain kiihtyy ja kasvaa :D
Mitä intohimoisemmin naistasi käsittelet ja kohtelet, sen parempi. Ja intohimo tuli itsellä aidon rakkauden myötä.
Paskassa suhteessa olin se joka ei halunnut että minuun kosketaan (täälläkin mainitut kesken tv:n katsomisen tms), nyt jää mikä tahansa kesken jos nainen tulee kiehnäämään, ja saman olen huomannut käyvän naisella jos minä olen se jonka kädet vaeltavat...
Edellisessä suhteessa joka kesti yli 5v, harrastettiin seksiä 1-2/krt viikossa (nainen lahnaili ja vuosien saatossa se alkaa tuntumaan siltä ettei voisi vähempää kiinnostaa..), nyt enemmän yhdessä päivässä kuin ennen viikossa. Ja kyllä, meillä on lapsia, emme silti sovi koskaan mitään aikatauluja saati asentoja ja joinain päivinä se pitää tehdä tunnin tai kahden välein kiiman yllättäessä jomman kumman.
Kyllä kämpästä aina lapseton paikka löytyy kun tarve vaatii :D
Tässä AP. Luen oikeasti itku silmässä teidän vastauksia. Että millaisen "aarteen" olenkaan saanut. Joku kysyi, onko mies rikas, niin tässä teille lisää "kauhutarinaa" – olemme molemmat töissäkäyviä mutta minä maksan n. 80% kaikista menoistamme... Mies ei mm. ikinä tarjoudu ruokakaupassa itse maksamaan, ja jos sanon että "nyt sä maksat" niin vastaa "no ei sitten enempää kuin parillakympillä"--- kun mun rahalla ollaan shoppailemassa niin huoletta voidaan ostaa kallista viiniä ja vaikka mitä herkkuja. Olen luonteeltani ujohko ja liian kiltti, niin en vaan saa sanottua hänelle näistä kaikista häiritsevistä asioista...
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu että oma mies olisi aina valmis seksiin, ja hän vaikuttaa kiihottuvan minusta edelleen, vaikka olen viimeisilläni raskaana ja olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta. En saa vaatteita puettua rauhassa kun hän tuijottaa silmät kiiluen tai tulee lääppimään :D seksiä on paljon ja olen pitänyt sitä jotenkin itsestäänselvyytenä. Tämän tarinan jälkeen otan kiitollisena vastaan kaikki mieheni huomionosoitukset.
Tunnistan itseni ylläolevasta, tosin minulle riittää kiihottumiseen kun naiseni, ja vain minun naiseni, esim pyllistää laittaessaan ruokaa uuniin, kumartuu sopivasti jolloin isot tissit eivät pysy omilla paikoillaan.. you name it. Välillä siihen että kalu on kovana riittää vain hetken kasvojen/silmien katselu ja tekisi mieli ottaa kädestä ja viedä suorinta tietä panemaan (nojoo, on tehty monastikkin).
Ei, se ei ollut tälläistä edellisen naaraan kanssa joka saman katon alla on asunut.
Mikä paskalla käynnissä on väärin? Jos pidättelee, voi jyystäessä käydä vahinko.
Kyllä, mieslahnoja on todellakin olemassa. Esim yksi exän kuolematon lausahdus kun yritin lämmitellä häntä seksiin "ok, r****aa muna kovaksi ja tule päälle", hänen käydessään selinmakuulle 🤦♀️. Voitte arvata miten kiihottavaa? On näitä tullut pari eteen muitakin, ihan miehiä joilla on takana vuosien suhteita. Oma-aloitteisesti eivät tee mitään, ja jos siirrät vaikka käden että koske täältä, niin joko kosketus on kertaluonteinen, tai käsi jää tasan siihen samaan kohtaan tekemään tasan samaa liikettä, kunnes asetat tämän elävän miesnuken toiseen asentoon. Aivan kamalaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Tässä AP. Luen oikeasti itku silmässä teidän vastauksia. Että millaisen "aarteen" olenkaan saanut. Joku kysyi, onko mies rikas, niin tässä teille lisää "kauhutarinaa" – olemme molemmat töissäkäyviä mutta minä maksan n. 80% kaikista menoistamme... Mies ei mm. ikinä tarjoudu ruokakaupassa itse maksamaan, ja jos sanon että "nyt sä maksat" niin vastaa "no ei sitten enempää kuin parillakympillä"--- kun mun rahalla ollaan shoppailemassa niin huoletta voidaan ostaa kallista viiniä ja vaikka mitä herkkuja. Olen luonteeltani ujohko ja liian kiltti, niin en vaan saa sanottua hänelle näistä kaikista häiritsevistä asioista...
Ihan oikeasti nainen, vaikka olet ujo ja liian kiltti, niin mieti tämä nyt kerrasta järjellä selväksi: Tulet olemaan ikuisesti onneton tuon lahnan kanssa! Normaalissa parisuhteessa joko pistetään kaikki menot puoliksi, maksetaan vain omasta osuudesta tai jos on tilanne, että toinen osapuoli tienaa huomattavasti enemmän kuin toinen (näin asian laita esimerkiksi omien vanhempieni kanssa) niin on sovittu yhdessä kumpi maksaa hieman kalliimmat laskut.
Lisäksi miehesi on jäätävän huono sängyssä, välillänne ei ole minkäänasteista romantiikkaa, ja vaikka miehet yleensä romantiikkaa vähemmän kaipaavat kuin naiset, ei se tarkoita etteivätkö he sitä lainkaan haluaisi. Toki se kirpaisee sanoa toiselle että tämä oli nyt tässä ja jatkaa siitä sinkkuna elämistä, mutta oikeasti, saat paljon enemmän irti elämästä sinkkuna kun sitkuttelemalla onnettomassa parisuhteessa nykyisen siippasi kanssa!
Perusjannuvaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu että oma mies olisi aina valmis seksiin, ja hän vaikuttaa kiihottuvan minusta edelleen, vaikka olen viimeisilläni raskaana ja olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta. En saa vaatteita puettua rauhassa kun hän tuijottaa silmät kiiluen tai tulee lääppimään :D seksiä on paljon ja olen pitänyt sitä jotenkin itsestäänselvyytenä. Tämän tarinan jälkeen otan kiitollisena vastaan kaikki mieheni huomionosoitukset.
Tunnistan itseni ylläolevasta, tosin minulle riittää kiihottumiseen kun naiseni, ja vain minun naiseni, esim pyllistää laittaessaan ruokaa uuniin, kumartuu sopivasti jolloin isot tissit eivät pysy omilla paikoillaan.. you name it. Välillä siihen että kalu on kovana riittää vain hetken kasvojen/silmien katselu ja tekisi mieli ottaa kädestä ja viedä suorinta tietä panemaan (nojoo, on tehty monastikkin).
Ei, se ei ollut tälläistä edellisen naaraan kanssa joka saman katon alla on asunut.
Kateudesta vihreänä täällä
Perusjannuvaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan sama homma nykyisen vaimon kanssa. Edellisissä ei ole ollut tätä samaa vaikutusta muhun. Mutta mikäli media on oikeassa, niin ei se oma nainen koskaan kiihota, vaan aina pitäisi meillä miehillä olla uusia naaraita. Näin, vaikka oma elämä todistaisi asiaa vääräksi joka ikinen sekunti.
M36
Vierailija kirjoitti:
Perusjannuvaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateudesta vihreänä täällä
Sama täällä... Huoh...
Mies täällä kirjoittamassa ja kyllä tuo on koko suhteen kannalta huono merkki, että ei ole seksissä läsnä. Mullakin on joskus semmoisia hetkiä, että tuskin olen kovin intensiivinen kumppani, mutta yritän siitä sitten varoittaa reilusti, että esimerkiksi työstressi painaa ja suoritukseni tuskin on maailmanluokkaa. Silloin huomaan kanssa, että ajatus karkailee ihan muualle ja suoritan vaan.
Nämä siis silloin, kun vaimo on selkeästi halukas (noh, eli aina :D) ja aistin sen, mutta itse en saa omaa vaihdetta vielä vapaalle ja koneet käy vielä duunin tahtiin.
Paskaa provoa taas miehiä kohtaan.
Normaali suomalainen mies. En suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä helvettiä? Minkä takia sä olet tuon miehen kanssa? Oletko läheisriippuvainen tai muuten vain et uskalla olla yksin? Mikä sinua pitää tuossa suhteessa?
Enpä tiedä pnko aspergerisuus syy tuollaiseen sänkykäyttäytymiseen. Mun miehellä on paljon assipiirteitä, mutta sängyssä hän on todella taitavasti opetellut tuntemaan mun kehon ja miten mun kanssa pitää toimia että saan maksimaalisen nautinnon. Seksi hänen kanssaan on parasta mitä olen kokenut. Hän myös kiihottuu minusta helposti; ei tarvi kuin vaatteita vaihtaa niin on hivelemässä kun näyttää hänestä niin kivalta. Ja en todellakaan ole missin mitoissa.
Ei tuollaiseen suhteeseen kannata jäädä.
Perusjannuvaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni samanlainen, en voi ymmärtää, kun olen pyylevä ja kotiverkkareissa tukka ponnarilla. Niin kun puuhailen keittiössä, hän ei voi pitää käsiään erossa, vaan tulee hivelemään ja painautumaan peppuuni ja näykkimään korvaani. Joskus ei ehditä keittiön pöytää pidemmälle.
Tätä on ollut jo vuosia, ihan tavan tallaajia ollaan. Sängyssä hän ei todellakaan lähde pyyhkimään mitään, hikisinä ollaan mehuissa kunnes kaikki voimat käytetty.
Hän käy kaupassa, huolehtii minusta, huoltaa autoani ja huolehtii etteihän minulla vaan ole rahahuolia.
Ap kulta, olet oman kiltteytesi uhri. Joku ihan kunnon mies saa sinusta vielä oikean aarteen, mutta ensin sinun pitää päästä sinkuksi tuosta "aarteesta"'
Onko insinööri?