Tykkäättekö otsatukista?
Monet ehkä tunnistaa ongelman, jonka kanssa tällä hetkellä painin - leikkaanko otsatukan vai en? Minulla on ollut monenlaisia virityksiä elämäni aikana. Teininä pidin raskasta, ylipitkää otsista useamman vuoden, perusotsis oli joskus viisi vuotta sitten viimeisen kerran ja pari vuotta sitten ns. verho-otsis. Olen aina tykännyt otsatukasta, mutta siihen kyllästyy väistämässä jossain kohtaa ja sen kasvatus on ihan hirveää! :D
Toisaalta olen tyytyväinen nykyiseen, pitkään hiustyyliini joka on tosi vaivaton...mitä mieltä olette, nainen otsatukalla vai ei? Sopivatko ne kaikille vai ovatko huono idea? Kertokaa omista otsatukkakokemuksista!
Kommentit (180)
Leikkasin juuri otsatukan, olen saanut pelkkiä kehuja. Myös mies sanoi, että kasvoni näyttävät entistä paremmilta! Minulla on pitkänmalliset kasvot ja pitkä tukka muuten. Tämä kampaus taitaa olla tullut jäädäkseen! Paljon laitetumpi olo muutenkin, kaikki vaatteetkin näyttää kivemmilta tai siltä, että on selkeästi joku tyyli. Ahh <3
Otsatukat on rumia. Siis todella rumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää minulle nainen, joka on otsatukan kanssa kauniimpi kuin ilman. I dare you.
Toihan on nimenomaan paljon kauniimpi ilman otsatukkaa
Tuleekohan ysärin ohuet haituvaiset otsikset joskus takaisin? Sellaset ois hienot :D
Kauniista naisista tulee söpöjä ilman otsatukkaa, söpöistä tavallisia, ja tavallisista, noh...voitte arvata.
T. Mies
Hevosennaamaiset ovat ainoita, kelle sopii otsatukka eikä sekään valitettavasti paljoa pelasta. Liv Tyler parempi otsatukalla, Sarah Jessican kanssa on ihan sama millanen kuontalo, kauhean näköistä touhua joka tapauksessa.
Itse kyllä tykkään, paljonkin. Tulee animetytöt mieleen. ;)
T. Mies
Monet naiset näyttävät otsatukan kanssa paremmalta. Varsinkin jos on pitkät kasvot ja kauniit silmät. Kannattaa käydä kampaajalla, niin tulee hyvää jälkeä.
Itse olen pitänyt otsatukkaa jo monta vuotta. Tykkään siitä, miten paljon "puetumpi" olen sen kanssa. Tavallisetkin vaatteet näyttävät tyylikkäämmiltä päälläni ja tukkani taas on aina hyvin.
Tarantinon leffoissa on hyviä otsatukkia. Se japanimuija rautapallon kanssa Kill Billissä ja Uma Thurman Pulp Fictionissa. Myös Jackie Brownin tukka oli otsatukan kanssa ihana.
Tykkään, ovat oikein somia kunhan on hyvin leikattu. 80-luvulla melkein kaikilla oli tupeerattu tukka ja otsatukka, ja se oli todella seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, ovat oikein somia kunhan on hyvin leikattu. 80-luvulla melkein kaikilla oli tupeerattu tukka ja otsatukka, ja se oli todella seksikästä.
Tämä! Blondattu permis ja pörröinen otsatukka + olkatoppaukset ja bootsit= LÄÄH!
T. Myös kasarilla nuoruuttaan elänyt mies
Ei jummarra kirjoitti:
Tää juontaja Ellen Jokikunnas, ihan naurettavan näköiset hiukset. Eikö sillä ole ketään hyvää ystävää joka kertoisi että näyttää sketsihahmolta. Onko sillä otsassa reikä jota peittelee, vai joku festaritatuointi, vaikka joku iso jorma sinne tikkailtu.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006044959.html
Nyt näkyy otsa 😛
Miehenä pidän parempana sitä, ettei ole otsatukkaa. Jos nyt ei ole ihan kauhean pitkä naama tai valtava otsa, sitten eri asia.
Leikkautin otsiksen, ja kaduin sitä saman tien. Mieskään ei tykännyt, vaikka yrittikin loukkaannuttuani vakuutella että on ihan kivan näköinen. Näytän tätimäiseltä ja kasvoni pyöreämmiltä, ei ollenkaan sitä mitä kuvittelin :(( Onko mitään keinoja saada tämä kasvamaan nopeammin pois?
Riippuu kasvojen mallista, sopiiko otsatukka. Useimmat jotka olen nähnyt sekä otsatukalla että ilman, ovat olleet otsatukallisena mielestäni paremman näköisiä, mutta ei päde kaikkiin.
Painin saman ongelman kanssa tällä hetkellä kuin ap - otsis jouluksi kotiin vaiko ei?
Minulla on timantinmuotoiset kasvot, mutta nenäni on melko iso ja pelkään että otsis korostaa enemmän sitä kuin kauniita silmiäni. Kuitenkin otsatukka toisi puolipitkiin hiuksiini toivotun kampauksen ja näyttäisi puetummalta kuin nykyinen tylsä tyylini...
Mielipiteitä?
Itse tykkään, mutta pitää olla tietynlaiset kasvot että toimii. Ei liian pyöreät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin sanoa, että nainen kun nainen on parempi ilman otsatukkaa. Ei miehet muutenkaan tykkää mistään ihme virityksistä hiuksissa, paras kampaus on ei kampausta ollenkaan eli luonnollisen värinen pitkä tukka, suora tai kihara hiuslaadusta riippuen. Otsatukat ovat lapsellisia ja näyttää siltä että piilotellaan jotain, kulmakarvattomuutta tai ryppyjä.
Mulla on luonnolliset tummat paksut kulmakarvat ja vaalea otsatukka, jonka taakse niitä ei voi piilottaa, eikä tavikkaan. Hyvältä näyttää, ihankuin Armi Aavikolla aikoinaan.
Kuulostaa aika epäluonnolliselta, mutta mikäs siinä. En usko että ihan Armilta kuitenkaan näytät. :D
Satun näyttämään, hämmästyttävän paljon!
Oletko Erika Vikman?
https://www.instagram.com/p/Bq1-cQ6nqsi/
https://www.instagram.com/p/Bfet8i5Bqst/