Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, oletteko ottaneet kausi-influenssarokotteen?

Vierailija
10.12.2018 |

?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes👍

Vierailija
2/18 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan otettu koko perhe, kuten viime vuonna, ja sitä edellisenä...

Keväällä sairastuttiin koko perhe, neljä viikkoa sairastettiin mutta lievempi oli silti kuin joillain tutuilla joilla ei rokotusta ollut otettuna. Meillä kun mies menee aina huonoon kuntoon kaikista taudeista kun joutuu reuman takia syömään solumyrkkyjä, se on aina riskinä että joutuu sairaalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod.

Vierailija
4/18 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Koko perhe. Joka vuosi ollaan otettu.

Vierailija
5/18 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
6/18 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet sosiaalityöntekijät ei ota rokotetta

Vierailija
7/18 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, minulla on eräs autoimuunitauti ja allergioita, rokotteet eivät ole hyväksi minulle.

Vierailija
8/18 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup. En ole koskaan ottanut enkä ota.

Vierailija
9/18 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha.

Vierailija
10/18 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi heidän annetaan levittää tauteja asiakkaisiin ja heidän lapsiinsa???

Vierailija
11/18 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, niin kuin jo kymmenen vuotta. Ja rokotekriittisille: ei, en ole sairastunut rokotteista vaikka sain myös pahamaineisen "sikapiikin"

Influenssaa olen sairastanut ennen rokotteita, nyt kymmeneen vuoteen en vaikka potilaiden kanssa tekemisissä. Eikä ole vienyt hedelmällisyyttä, kolmas lapsi tulossa.

Vierailija
12/18 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, minulla on eräs autoimuunitauti ja allergioita, rokotteet eivät ole hyväksi minulle.

Sain ehkä viim vuonna rokotteesta jonkun autoimmuunitaudin. Sairaalatutkimuksissa neurologi suositteli kuitenkin ottamaan edelleen rokotteen, kun tauti kuitenkin olisi vielä pahempi. Kuulemma rokotetta suositellaan myös sen jonkun (guillen pareesi?) reaktionkin saaneille.

Eli jos joku haittavaikutus tulee, se tulisi myös itse taudista, mutta voimakkaampana.

Vierailija
13/18 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisella alalla, että meidän kuuluu ottaa rokote. Eli olen ottanut.

Vierailija
14/18 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi heidän annetaan levittää tauteja asiakkaisiin ja heidän lapsiinsa???

Kaikkien ammattien edustajat levittävät tauteja, ikävä kyllä. Moni ääliö menee kipeänä töihin, kouluun ja päiväkotiin levittämään vaarallisia flunssia, joiden takia monia kuolee sen jälkitauteihin ihan jatkuvasti Suomessa.

Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että kipeänä pysytään kotona ja lapset myös!

Vierailija
15/18 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä  ota.Tutkimusten mukaan ei siitä ole sanottavampaa hyötyä.

Vierailija
16/18 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain ehkä viim vuonna rokotteesta jonkun autoimmuunitaudin. Sairaalatutkimuksissa neurologi suositteli kuitenkin ottamaan edelleen rokotteen, kun tauti kuitenkin olisi vielä pahempi. Kuulemma rokotetta suositellaan myös sen jonkun (guillen pareesi?) reaktionkin saaneille.

Eli jos joku haittavaikutus tulee, se tulisi myös itse taudista, mutta voimakkaampana.

Tottakai ne suosittelee, kun on pakko. Ei niitä potilaiden vointi oikeasti kiinnosta. Ulkomaalaiset lääkärit useammin suosittelevat välttämistä. Johan siinä rokotekattavuus laskisi muka liikaa, jos jokainen autoimmuunitautia sairastava jättäisi rokotteet ottamatta. En silti ota, koska rokotteen takia saattaisi taas tulla pahenemisvaihe tai toinen uusi sairaus lisäksi.

Vierailija
17/18 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää mikä tauti? Esim. reuma on autoimmuunisairaus ja heille nimenomaan suositellaan rokotteen ottamista.

Mutta vastaus alkuperäiseen kysymykseen; olen ottanut rokotteen. Yksinhuoltaja on aika hukassa, jos sairastuu influenssaan.

Vierailija
18/18 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan huomenna. Kuulun riskiryhmään enkä itse ole saanut siitä koskaan mitään oireita. En ole kyllä koskaan sairastunut influenssaan, joten en ole myöskään rokotteen tehoa päässyt testaamaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme