Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työ"kaveri" huutaa sinulle ja pyytää sitten anteeksi ja haluaa halata - mitä tekisit?

Vierailija
10.12.2018 |

Tapahtui työpaikan palaverissa. Kieltäydyin halauksesta. En halua halata vierasta ihmistä, ainakaan sen jälkeen kun on huutanut.

Kyseinen tyyppi meni valittamaan käytöksestäni, eli siitä että olin kieltäytynyt halaamasta. Minua puhuteltiin siitä.

Mitä tuollaisessa tilanteessa olisi muuta voinut tehdä kuin mitä tein?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaminen työpaikalla ei ole asiallista käytöstä, vielä vähemmän vaatimus halaamisesta.

Vierailija
42/47 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin yhteyttä luottamusmieheen ja työsuojeluun. Sekä  huutaminen että halaaminen ovat epäasiallista käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä halaaja, mutta en tiedä, olisinko vastaavassa tilanteessa silti halunnut itsekään halata. Ja joka tapauksessa ketään ei saa koskaan pakottaa mihinkään fyysiseen kontaktiin, mikä ei tunnu mukavalta. Se on minusta itsestäänselvyys.

Mitä tulee tuohon nimenomaiseen tilanteeseen, olisin varmaan ilmaissut kohteliaasti, etten pidä halaamisesta mutta hyväksyn anteeksipyynnön ja sovin mielelläni - vaikka olisinkin oikeasti vielä ärsyyntynyt. Karsastan konflikteja varsinkin työpaikalla.

Vierailija
44/47 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhatyökaveri muuttui pikku hiljaa vihaiseksi ja alkoi tiuskimaan ja joskus jopa huusikin töissä. Pahinta oli kun tiuski myös asiakkaiden kuullen. Pyysi aina anteeksi myöhemmin. Melkein pari vuotta katselin ja kestin. Sitten paloi itsellä pinna epäasialliseen käytökseen. Tehtiin kantelu esimiehelle, että muut väsyvät siihen. Työntekijä sai varoituksen ja myöhemmin vaihtoi työpaikkaa. Nyt on hyvä ilmapiiri töissä. Olisikohan ollu vaihdevuodet ?

Vierailija
45/47 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailen mielelläni naisia töissä.

M33

Vierailija
46/47 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista ja alistavaa. Kyllä aikuisen ihmisen pitää ottaa vastuu omista reaktioistaan. Ei voi huudon päätteeksi mennä vain halaamaan puolituttua ihmistä. Ikäänkuin riehuminen olisi kuitattu sillä.

Juuri tämä. Kuulostaa siltä, että työkaveria alkoi hävettää käytöksensä ja olisi halunnut, että se lakaistaan maton alle että hänen ei tarvitse hävetä. Ap, et tehnyt mitään väärin. Pomosi tai kuka tämän puhuttelun keksikään ei ole hyvä esimies.

Vierailija
47/47 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpaan vaan täysillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme