Onko hedelmättömillä miehillä usein pienet kivekset?
Epäilen miestäni hedelmättömäksi. Hänellä on keskivertoa pienemmät kivekset. Olisi kiva tietää, onko muilla lapsettomuudesta kärsivillä ollut samaa, jos mies on todettu 'syylliseksi' lapsettomuuteen.
Kommentit (11)
kaikki hedelmät eivät maistu kaikille ...
En tiedä, mikä on keskikoko, mutta uskoisin itselläni olevan enintään keskikokoa ja kaksi lasta on tullut helposti tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mikä on keskikoko, mutta uskoisin itselläni olevan enintään keskikokoa ja kaksi lasta on tullut helposti tehtyä.
Tarkoitan normikokoa pienempiä kiveksiä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan normikokoa pienempiä kiveksiä. ap
Tiedän. En ole mittaillut niitä, mutta arvioni on tuo. Ja tosiaan hedelmöitys onnistui todella helposti.
Mulla pienet nyytit ja moneen aborttiin olen jo joutunut naiset painostamaan.
No ainakin isokiveksisellä exälläni on lapsia siellä täällä ja pienikiveksisellä nyxälläni ei ole yhtään. Eli voi olla:)
Normikokoa pienemmät kivekset ei automaattisesti tarkoita hedelmättömyyttä. Kiveksien pitäisi olla ihan selvästi normikokoa pienemmät, että niin olisi.
Mikä on otantasi jotta osaat sanoa keskikokoisten kivesten koon?
Ilmeisesti kokemusta löytyy? Meneekö jo sokkana, tarkoitan pyöritteletkö niitä kädessäsi vai suussasi?
Vierailija kirjoitti:
Normikokoa pienemmät kivekset ei automaattisesti tarkoita hedelmättömyyttä. Kiveksien pitäisi olla ihan selvästi normikokoa pienemmät, että niin olisi.
Niin ja vielä sekin lisäksi, että onhan yksikiveksisiä miehiäkin, jotka ovat saaneet lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on otantasi jotta osaat sanoa keskikokoisten kivesten koon?
Ilmeisesti kokemusta löytyy? Meneekö jo sokkana, tarkoitan pyöritteletkö niitä kädessäsi vai suussasi?
Sokka irti, mä vedin päivin öin!
Ja sitä rataa.
Tutkimuksia ei ole tehty, joten en tiedä, miten asia on oikeasti mieheni kohdalla. ap