Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri valehteli minulle?!

Vierailija
10.12.2018 |

Kirjoitin tänne aiemminkin, että tunsin kyhmyn rinnassa ja lääkäri lähetti mammografiaan. Minulle hän sanoi, että ei tunne mitään kyhmyä vaan tuntemani möykky on rintakudosta. mutta ohjasi jatkotutkimuksiin, koska rinnoissani on aiemminkin ollut vaivoja.
Nyt luin Kannasta, että lääkäri on tuntenut patin ja sen takia ohjannut eteenpäin. Olen sanaton. D:

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ärsyttävää, kun omakantaan satuillaan tai potilaan selän takana kirjoitetaan miten asiat todella olivat.

Vierailija
2/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin ärsyttävää, kun omakantaan satuillaan tai potilaan selän takana kirjoitetaan miten asiat todella olivat.

Nyt olen ihan paniikissa! Olin ihan rauhallisin mielin, mutta nyt en enää! Onko tällainen valehtelu yleistäkin? Lisäksi tietoihin kirjoitettu, että olen psykiatrian osaston seurannassa! En ole tietääkseni seurannassa vaikka mielenterveyspalveluita käytänkin. Onko se syy, miksei minulle sanottu suoraan?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa. Kä'vitkö jo mammografiassa ja todettiin jotain? Ja lääkäri nyt väittää että tunsikin patin kasvojen pelastamiseksi?

Vierailija
4/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

outoa. Kä'vitkö jo mammografiassa ja todettiin jotain? Ja lääkäri nyt väittää että tunsikin patin kasvojen pelastamiseksi?

En ole käynyt. Odotan lähetettä. Se on kirjattu 4.12... Koskahan sitäkin voisi odottaa saapuvaksi... 

ap

Vierailija
5/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulta ei löydetä mitään vakavaa. Toki epätietoisuudessa eläminen on kamalaa, varsinkin kun "luotettava taho" ei suostu suoraan puhumaan aiheesta ja rauhoittelemaan...

Vierailija
6/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantaan satuillaan tosiaan ilmeisen rutiininomaisesti aivan täyttä p*skaa ja puutaheinää. Olisin hämmentynyt jos jollain olisi aidosti rehellinen ja totuudenmukainen kuvaus kannassa. Välillä sitä tosiaan miettii että lääkäriksi/sairaanhoitajaksi pääsyn edellytys on vakava luki-, hahmotus- ja kirjoitushäiriö.

Vierailija
7/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se voi varmaan kirjoittaa, että "mitään epäilyttävää ei tuntunut, mutta lähetän potilaan mammografiaan varmuuden vuoksi ja mielenrauhan takia". Lähete tulisi takaisin ja taas oltaisiin kiukkuisia.

Vierailija
8/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sulta ei löydetä mitään vakavaa. Toki epätietoisuudessa eläminen on kamalaa, varsinkin kun "luotettava taho" ei suostu suoraan puhumaan aiheesta ja rauhoittelemaan...

Toivon itse samaa. Lisäksi lähetteessä luki että olen löytänyt patin vasemmasta rinnastani. Lääkäri on kirjoittanut, että olen löytänyt oikeasta ja että hänkin on tuntenut sen oikeasta rinnasta. Eli missä se patti nyt on? Tarkoittaako hän omaa oikeaansa eli minun vasenta... wtf

ap

Vierailija
9/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri on tuntenut jotakin, mitä ei osaa varmuudella kästuntumalla analysoida. Kirjoitti siksi lähetteen. Ja sanoi "todennäköisesti tämä on rintakudosta", josta toiveikkaana poimit haluamasi ja ajattelit huviksesi mennä jatkotutkimuksiin?

Vierailija
10/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se voi varmaan kirjoittaa, että "mitään epäilyttävää ei tuntunut, mutta lähetän potilaan mammografiaan varmuuden vuoksi ja mielenrauhan takia". Lähete tulisi takaisin ja taas oltaisiin kiukkuisia.

No ei kai. Mutta olin yllättynyt että määräsi ylipäätään jatkotutkimuksiin. Hyvä toki, että ne kuvataan. Ultrattu viimeksi 2016 ja silloin ei näkynyt mitäään. Olen 27 vasta. :/

Vierailija
11/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ihon syöpätutkimuksessa lääkäri ihan rehellisesti sanoi, että multa löytyy ihan vaan mun ihon henkilökohtaisia ominaisuuksia. Mainitsi silti, että kannattaisi ehkä käydä yksityisellä, jos haluaa tietää vähän enemmän. 

Vierailija
12/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri on tuntenut jotakin, mitä ei osaa varmuudella kästuntumalla analysoida. Kirjoitti siksi lähetteen. Ja sanoi "todennäköisesti tämä on rintakudosta", josta toiveikkaana poimit haluamasi ja ajattelit huviksesi mennä jatkotutkimuksiin?

Sanoin, että patti on tässä ja en tiedä onko se rintakudosta vai jotain muuta. Lääkäri kokeili ja totesi: tämä on kyllä juu rintakudosta.

Ei mitään ehkä tai todennäköisesti.

ap

Vierailija
13/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon itse samaa. Lisäksi lähetteessä luki että olen löytänyt patin vasemmasta rinnastani. Lääkäri on kirjoittanut, että olen löytänyt oikeasta ja että hänkin on tuntenut sen oikeasta rinnasta. Eli missä se patti nyt on? Tarkoittaako hän omaa oikeaansa eli minun vasenta... wtf

ap

Hohhoijaa sun kanssasi.

Vierailija
14/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltatko nyt vain odottaa sitä jatkotutkimusta?

Vierailija
15/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hohhoijaa sun kanssasi.

No mitä? Mielestäni aika olennaista, että onko se patti nyt missä? Hän tutki oikeaa rintaani paaaaaaaaljon pidempää kuin sitä vasenta patti-rintaa, mutta siitä hän ei sanonut mitään.

ap

Vierailija
16/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin lääkärillä ja sanoi että tuntee jotain pientä , juurikin rintakudosta ja voisi olla kysta.. sain lähetteen varmuuden vuoksi ultraan (en siis heti mammoon) ja mitään ei löytynyt kuitenkaan. Lääkäri siis oli väärässä mutta toimi tässä oikein. 

Sun tapaus vähän hassu jos sano suoraan ettei tunne mitään mutta sait lähetteen?

Vierailija
17/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maltatko nyt vain odottaa sitä jatkotutkimusta?

No eihän tässä muu auta. Odotin sitä paljon rauhallisemmin ennenkuin luin Kantaa. Ei olisi pitänyt mennä katsomaan mitä siellä luki. :((

ap

Vierailija
18/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai. Mutta olin yllättynyt että määräsi ylipäätään jatkotutkimuksiin. Hyvä toki, että ne kuvataan. Ultrattu viimeksi 2016 ja silloin ei näkynyt mitäään. Olen 27 vasta. :/

Työkaveri sairastui alle 30 vuotiaana rintasyöpään joka hoidettiin, kolme vuotta myöhemmin syöpä löytyi taas ja agressiivisena. Raskaita hoitoja. Vieläkin alle 40 ja syöpä levinnyt niin ,ettei mitään ole tehtävissä.

Ole onnellinen, että pääset tutkimuksiin.

Vierailija
19/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin lääkärillä ja sanoi että tuntee jotain pientä , juurikin rintakudosta ja voisi olla kysta.. sain lähetteen varmuuden vuoksi ultraan (en siis heti mammoon) ja mitään ei löytynyt kuitenkaan. Lääkäri siis oli väärässä mutta toimi tässä oikein. 

Sun tapaus vähän hassu jos sano suoraan ettei tunne mitään mutta sait lähetteen?

Oli muitakin oireita.

Rintani kutisivat ja vasemmassa rinnassa on myös luomi/rasvaluomi/vanhuudensyylä (ihotautilääkärin diagnosoima) joka on vähän kasvanut ja jonka kohdalla ei ole tuntoa. Tämä luomi kiinnosti lääkäriä myöskin.

Syyksi jatkotutkimuksille sanoi "kun sulla on niissä ollut ennenkin vaivoja"

ap

Vierailija
20/62 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt sinne maammografiaan vaan. Se lähete on tietenkin vain koneella. Soita sinne röntgeniin ja kysy voitko jo tulla. Sano, että sua hermostuttaa, se on ihan normaalia. Se Kanta voi todellakin kertoa ihan fuulaa.