Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettoman joulu?

Vierailija
10.12.2018 |

Minkälainen joulu on tulossa teille, jotka vietätte sitä kahdestaan puolison kanssa tai yksin?
Mitä teette? Itse vietän joulua mieheni, hänen siskonsa ja siskontyttönsä kanssa. Ei ole mitään ihmeellisiä suunnitelmia.

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivamuttamenkäämuualle kirjoitti:

Ihan pakko oli tulla lesoilemaan, että me sitä ja tätä.

Kerrankin olisi kiva lukea yksinäisten, yksin elävien tarinoita.

Pitää sitten varmaan tehdä sellainen uusi aloitus. lapsetonhan ei ole sama asia, kuin yksin yksinäinen.

Hyvää joulua :)

Vierailija
62/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruosu kirjoitti:

R A U H A L L I N E N.

Tarkoitit varmaankin A N K E A.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison suku tulee kylään. Itse poistun maaseudun rauhaan.

Vierailija
64/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatto vietetään miehen kanssa kahdestaan hyvin syöden (vaan ei jouluruokaa!) ja rentoutuen. Joulupäivänä näemme perhettä yhteisen ruokailun merkeissä. Tapaninpäivästä ei vielä tietoa, fiiliksen mukaan :)

Vierailija
65/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme jouluihmisiä ja alan puuhata joulua jo lokakuussa valmistelemalla sekä hankkimalla lahjoja ja koristeita sekä valoja kotiin. Rakastan erilaisia joulukalentereita ja teen niitä myös lahjaksi. Miehen kanssa teemme yhteisen kalenterin johon kumpikin hankkii 12 lahjaa toisen iloksi. Se on riemastuttavaa!

Itsenäisyyspäivän viikonloppuna käymme etäämpänä minun vanhemmillani valmistelemassa ja leipomassa heille joulua. Tänä vuonna aattoa edeltävänä lauantaina käymme miehen mummolla kyläilemässä sekä ruokakaupassa. Sunnuntai on varattu joululeipomuksille ja siivouksille. Emme syö paljon perinteisiä jouluruokia vaan juuri sellaisia mistä nautimme. Olennainen osa ruokaa ovat juustot ja viinit.

Aattona ulkoilemme, syömme sekä brunssin että päivällisen jälkiruokineen, pelaamme, soitamme joulutervehdyspuhelut, soitamme joulumusiikkia ja teemme mikä tuntuu mukavalta. Illansuussa käydään pitkä lenkki, jolloin bongaillaan lähitienoon joulupukkeja sekä availlaan lahjoja.

Joulupäivänä vieraillaan miehen kotona. Uusivuosi kääntää uuden sivun ja ryhdyn suunnittelemaan kevättä. Joulu siivotaan pois odottamaan taas lokakuuta.

Joulu on minulle rakkauden juhla jolloin teen tiliä itseni kanssa kuluneesta vuodesta. Joulu auttaa huomaamaan sen mitä eniten arvostan ja mistä haluan luopua.

Vierailija
66/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään viettämään jo seitsemättä hotellijoulua alpeille. Aattoaamuna syödään aamiainen ja ulkoillaan koiran kanssa. Lounaaksi haetaan jotain pientä ja pullo kuohuviiniä. Sitten saunaan ja valmistaudutaan 7 ruokalajin illalliseen. Syödään hyvin, tilataan pullo viiniä ja loppuilta pelataan korttia tai luetaan.

Joulupäivänä ulkoillaan ja ollaan vaan, ruokailuista ei tarvitse huolehtia eikä kotia koristella :)

Vierailija
67/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen , kiva joulu aikuisporukalla.  Syodaan nautiskellen,  juodaan sopivasti, avataan lahjoja hitaasti jokainen vuorollaan.   Katsotaan televisiota ja tilanteen mukaan otetaan rennosti vaan.  Ei ole poissuljettu juttu etteiko joku voisi menna torkuille valissa,  katsoa leffaa/telkkaria.  

Ennen siskoni avioeroa vietin monesti joulua porukalla heidan isossa talossaan.  Se oli itseasiassa aika stressaavaa.  Vaikka siskoni lapset ovatkin rakkaita,  mua ainakin henk.koht arsytti etta ruokailu oli hatikoitya kun lapset halusivat lahjat.  Sitten katseltiin kun kaikki kolme repivat lukemattomia paketteja auki kuin mielipuolet, ilman mitaan arvostusta tai keskittymista. 

Vierailija
68/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu on minulle rakkauden juhla jolloin teen tiliä itseni kanssa kuluneesta vuodesta. Joulu auttaa huomaamaan sen mitä eniten arvostan ja mistä haluan luopua.

😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
69/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanana rento, levollinen ja hiljainen.

Totaalisen rääky -ja räkävapaa.

Vierailija
70/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaista joulua. En koristele, en syö jouluruokaa. Toki voisin syödä, jos joku ravintola olisi auki. Mutta vaikuttaa siltä, että ravintoloiden jouluateriat ovat tarjolla ennen joulua eikä jouluna. Lepäilen.

Tämä muakin ärsyttää. Miksei ravintolat tarjoa jouluaterioita jouluna, miksi vain ennen sitä?

Vierailija
71/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂

Ihana että sain sinut nauramaan! Toivon sinullekin rakkaudentäyteistä joulua!

Vierailija
72/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja töissä

Vierailija
73/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katotaan Lumiukko ym

ohjelmat. "

Oletko sä aikuinen.

Paras ohjelma on viimeiset mitalit

Vierailija
74/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tollona kännissä. Ja ON muuten hauska joulu !

Vierailija
75/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaista joulua. En koristele, en syö jouluruokaa. Toki voisin syödä, jos joku ravintola olisi auki. Mutta vaikuttaa siltä, että ravintoloiden jouluateriat ovat tarjolla ennen joulua eikä jouluna. Lepäilen.

Tämä muakin ärsyttää. Miksei ravintolat tarjoa jouluaterioita jouluna, miksi vain ennen sitä?

no kuule siksi ku tänää vuanna suatii tua linikka ajammaa uaton läpitte yätä myäte tiälä kylällä nii piretään sitä ravintelia auki sitten 10 vuuen piästä. otamma rauhassa,

76/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiaan miehen kanssa kahdestaan. ✈️

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
77/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaille johonkin ihanaan kaupunkiin kaksin puolison kanssa.

Vierailija
78/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona oon vielä aamun töissä.

Sitten joulun viettoon miehen kanssa. Syödään hyvin, otetaan vähän viiniä, saunotaan ja köllötellään porealtaassa ulkona.

Tapaninpäivänä lennetään pariksi viikoksi lämpöiseen sulattelemaan kinkkua.

Vierailija
79/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattona oon vielä aamun töissä.

Sitten joulun viettoon miehen kanssa. Syödään hyvin, otetaan vähän viiniä, saunotaan ja köllötellään porealtaassa ulkona.

Tapaninpäivänä lennetään pariksi viikoksi lämpöiseen sulattelemaan kinkkua.

Kiitos tästä.

Itse syön porkkanalaatikkoa ja kävelen naapuriin. Jokaisella on omanlaisensa joulu.

Vierailija
80/154 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vietän aaton lasten ja exän kanssa ja aattoillasta tapaninpäivään miesystävän kanssa. Minusta tuo on just kivaa. Aattoiltana juodaan lasi tai kaksi punkkua, syödään juustoja jne, ehkä katsotaan joku elokuva. Tai vaan poltetaan kynttilöitä, kuunnellaan joululauluja (jouluradiossa netin kautta vaikka mitä) ja rakastellaan. Joulupäivänä nukutaan pitkään ja ollaan pyjamissa koko päivä. Syödään hyvin. Ehkä taas leffaa tai lautapeliä. Ollaan kuplassa, jossa ei ole muita kuin me. Tapanina käydään miehen sukulaisilla kahvilla.

Mua ei siis yhtään haittaa tai harmita viettää lapsetonta joulua. Viime jouluna oltiin koko ajan lasten kanssa ja sekin oli tosi ihana joulu.

Tämähän ei oikeastaan poikkea mitenkään tavallisesta viikonlopusta. Ei sillä, että joulun pitäisi jotenkin poiketa, mutta tosiaan on kiva huomata, että ei se joulu mikään ainutkertainen mahdollisuus ole viettää rentoa aikaa. Kivalle ja rentouttavalle kuulostaa teidän viikonloppu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä