Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Seksi ensitreffeillä on nykypäivää"

Vierailija
10.12.2018 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/ef45fd21-4df3-43ee-…

"Kun aikuiset ihmiset tapaavat toisensa, koeajo on tärkeä". Mitä mieltä jutusta? Joo, Iltalehden kommentoijien mukaan jutun naista ei tietysti ole olemassakaan, ja koko juttu on keksitty. Itse uskon, että hyvinkin on olemassa. Moni ajattelee nykyään noin. Sikäli samaa mieltä, että puhuminen "antamisesta ja saamisesta" (nainen antaa ja mies saa), jota palstallakin esiintyy, on haitallista ja älytöntä. Tottakai terveessä seksissä molemmat antavat ja saavat. En silti menisi sänkyyn ensitreffeillä. Kukin tavallaan.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ensitreffeillä karkottaa ne joiden mielestä nainen ei saa osoittaa seksuaalista halua.

Siksi minä ainakin panen heti jos huvittaa.

*ei saa osoittaa seksuaalista halua joka suuntaan, koko ajan eri miehille.

Tai saa toki, mutta silloin suutari pysyköön lestissään.

Ajattele sitä baarissa kaikkia lähestyvää vonkaaja-miestä. Kevytkenkäisyys aiheuttaa vähän samanlaisen reaktion, mutta suhteita ajatellen.

Miten se, että harrastaa seksiä ensitreffeillä, tarkoittaisi, että niin tekee usein ja kaikkien kanssa? Toki todennäköisyys voi olla suuri, mutta ei se välttämättä niin mene. Minä esimerkiksi olin vuosikausia sinkkuna ja kävin treffeillä vain parin miehen kanssa, joista toisen kanssa etenimme ensitreffeillä sänkyyn. Mutta minäpäs en lähtenytkään treffeille parin viestin perusteella, vaan juttelin molempien kanssa viikkoja.

Niin, ainahan joku lotossakin voittaa. Ei muuta kun rivejä ostamaan.

Vierailija
62/74 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo skenaario on yhtä surkea ja esineellistävä. "Harjoittelen tätä juttua nyt ihan sikana, jotta tulen tosi hyväksi niin että minua pidetään tosi seksikkäänä ja sitten minut hyväksytään".

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi järkyttävän hirveää tulla hylätyksi sen takia, että olisi treffikumppanin mielestä surkea seksissä. Olla paljaimmillaan ja tulla noteeratuksi epäkelvoksi. En usko, että ihmistä on tarkoitettu kestämään tuollaisia kokemuksia.

Miksi olet huono seksissä? Ei siihen ole mitään tekosyitä. Harrasta paljon seksiä, opettele ja luen asiantuntijoiden neuvoja.

Eli jos nainen on huono sängyssä, eikä tiedä miten tuottaa nautintoa miehelle, se vain pitää miehen hyväksyä, sillä naisen ei tarvi alentua miellyttämään? Ja jos mies ei osaa tehdä mitään naisen nautinnon eteen niin ei se mitään, sillä pääasia on se että molemmat nauttii, mies ja muna?

Kyllä se vain niin on, että lajissa kuin lajissa paremmaksi tullaan tekniikan hiomisen ja rajoitetun kautta. Seksi on joukkueurheilua, jossa kaikkien osallistujien panos on tärkeä onnistuneen lopputuloksen aikaan saamiseksi. Tietty jos henkilöllä ei ole minkäänlaista motivaatiota oppia tyydyttämään seksikumppaniaan, mitä tuota turhaan. Kannattaa kuitenkin hyväksyä se, ettei kerran erehtyneet tule takaisin toistamaan virhettään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi seurustelemaan naisne kanssa joka antaa ensimmäisillä treffeillä. Arvot eivät silloin kohtaa, mutta jokainen tekee mitä itse haluaa.

Palstamiehistä tuntuu moni haluavan nsiseo, joka ei pidä seksistä.

Sitten alkavat valittamaan kuinka vaimo ei tee koskaan aloitetta eikä mitään muutakaan. Makaa vain kuin kuollut lahna.

Tiukimmat tapaukset kostavat tämän vaimolle siten, että eivät enää tee itsekään aloitteita. (Ja vaimo huokaa helpotuksesta kun ei enää tarvitse)

Miehen logiikka on niin pettämätön 😁

Edelleen, mistä päättelet, että ihminen, jonka mielestä seksi kuuluu pysyvään parisuhteeseen, ei pidä seksistä? Sinulla on hyvin vääristynyt ja kapea kuva ihmisyydestä, koita nyt vähän avata sitä.

Itse asiassa, amerikkalaisen tutkimuksen mukaan naisista eniten orgasmeja saivat naiset, jotka olivat konservatiivisia protestantteja. Eli odottivat seksin alkua. Ja saivat siis orgasmeja keskimäärin useammin, kuin irtosuhteita harrastavat liberaalit naiset.

Arvomaailma ja seksistä pitäminen ovat eri asioita, jotka eivät korreloi keskenään.

Olisipa kiva tietää minkä tahon järjestämä tutkimus on kyseessä.

Vierailija
64/74 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo skenaario on yhtä surkea ja esineellistävä. "Harjoittelen tätä juttua nyt ihan sikana, jotta tulen tosi hyväksi niin että minua pidetään tosi seksikkäänä ja sitten minut hyväksytään".

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi järkyttävän hirveää tulla hylätyksi sen takia, että olisi treffikumppanin mielestä surkea seksissä. Olla paljaimmillaan ja tulla noteeratuksi epäkelvoksi. En usko, että ihmistä on tarkoitettu kestämään tuollaisia kokemuksia.

Miksi olet huono seksissä? Ei siihen ole mitään tekosyitä. Harrasta paljon seksiä, opettele ja luen asiantuntijoiden neuvoja.

Eli jos nainen on huono sängyssä, eikä tiedä miten tuottaa nautintoa miehelle, se vain pitää miehen hyväksyä, sillä naisen ei tarvi alentua miellyttämään? Ja jos mies ei osaa tehdä mitään naisen nautinnon eteen niin ei se mitään, sillä pääasia on se että molemmat nauttii, mies ja muna?

Kyllä se vain niin on, että lajissa kuin lajissa paremmaksi tullaan tekniikan hiomisen ja rajoitetun kautta. Seksi on joukkueurheilua, jossa kaikkien osallistujien panos on tärkeä onnistuneen lopputuloksen aikaan saamiseksi. Tietty jos henkilöllä ei ole minkäänlaista motivaatiota oppia tyydyttämään seksikumppaniaan, mitä tuota turhaan. Kannattaa kuitenkin hyväksyä se, ettei kerran erehtyneet tule takaisin toistamaan virhettään.

Seksi on useimmille pariurheilua. (Tai paritanssia, vaaka-mamboa.) Ei sitä tarvitse ihan joukkueena suorittaa, ei tarvitse harjoitella porukassa. Eikä se porukka välttämättä auta asiassa. Esimerkiksi: Minua ei kiinnosta suuseksin vastaanottaminen laisinkaan. Vaikka olisi harjoitellut itsensä mestariksi sen antamisessa, lukuisten ihmisten kanssa, hyöty minunlaisen kanssa on tasan nolla.

Muuten olen kyllä samaa mieltä, molemminpuolinen miellyttämisenhalu ja halukkuus panostaa toisen nautintoon, on kaiken a ja o. Siksi ei haittaa yhtään, jos toinen on kokematon, tai seksi ei mene kuin raiteilla ensimmäisellä kerralla. Mikäli nuo aiemmat asennekysymykset ovat kunnossa, ehkä pitää toistaa vielä.

Vierailija
65/74 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi seurustelemaan naisne kanssa joka antaa ensimmäisillä treffeillä. Arvot eivät silloin kohtaa, mutta jokainen tekee mitä itse haluaa.

No ei varmaan estynyt ja huonoitsetuntoinen mieskään ole silloin tällaiselle naiselle sopiva. Minä olen avioliitossani ollut täydellisen uskollinen, vaikka ns. "helpolla" olenkin antanut, mutta eipä tuota miestä ole haitannut kun haluan usein ja kaikilla mahdollisilla tavoilla ja panostan seksiin todella paljon. Olen aika varma, että miehet, joille tällainen on ongelma, eivät parin vuoden jälkeen halua kuin kerran kuussa, ahdistuvat seksileluista, eivätkä halua kokeilla ikinä mitään vaniljaseksiä ihmeempää ja pitävät naista omaisuutenaan.

Just.. miten estynyt tai huono itsetunto liittyy tähän? Oletko estynyt tai huonoitsetuntoinen jos anna persettä jokaiselle vastaantulijalle? Ihmiset ovat aivan sekaisin nykyään kun sairas pervoilu on normaalia.

No onhan se nyt todella sairaalloisen huonoa itsetuntoa, jos kumppanin aiemmat seksikumppanit ahdistavat! Tai kynnys harrastaa seksiä, voihan sitä neitsytkin haluta ekoilla treffeillä.

Kertoo paljon ajatusmaailmasta, jos ääripäät ovat siveyden sipuli ja persettä jokaiselle vastaantulijalle. Mitenkä olisi vaikkapa ihan vain seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva, seksistä nauttiva nainen? Miksi sinkkuna (naisen) pitää olla ilman? Silti kukaan ei koskaan huutele, että ensitreffeillä seksiä haluava mies ei ole aviomiesmatskua, vaikka ihan kaksi ihmistä siihen pyhään rakkauden ihmeeseen, eli perinteiseen parisuhdeseksiin, tarvitaan, mutta vain nainen voi olla siihen epäkelpo...

Koska naiset ja miehet ovat erilaisia. Miehet ovat tuota mieltä kevytkenkäisistä naisista, naiset eivät ole tuota mieltä kevytkenkäisistä miehistä. Paitsi täällä palstalla joskus.

Biologinen syy, tulee siitä että vain nainen voi tulla raskaaksi, ja mies ei voinut tietää onko lapsi varmasti hänen.

Ei mene näin. Naiset eivät hyväksy kaksinaismoralismia. Jos nainen haluaa odottaa seksiä, hän vaatii sitä myös mieheltä (tunnen näitä naisia paljon, eikä kukaan tässä erottele sukupuolta) ja jos hyväksyy irtosuhteet, naiset hyväksyvät ne molemmille. Sellaisia naisia ei ole, jotka eivöt hyväksy naisten vapaata seksiä, mutta hyväksyvät sen miehille.

Menee juuri noin. Eihän se kyseinen nainen edes tiedä miksi jäi pelkäksi panoksi, vaikka voi arvata. Syy voi olla moni muukin.

Pikkasen nauratti tuo väitteesi, etteivätkö naiset hyväksyisi kaksinaismoralismia. Vaikka ei tässä semmoista edes ole, heteromiehelle ihan joka ikinen mies on kelpaamaton suhteeseen, Siinä missä kyläpyörätkin. 

Et taida nyt itse tajuta, että se ei-kyläpyöränainen ei huoli sitä kyläpyörämiestä. Ja se kyläpyöränainen on vaan välttynyt huonolta suhteelta.

Heh, ei tarvinnut edes vaihaa sivua, löytääkseen esimerkin joka todista miten väärässä olet.

Vierailija kirjoitti:

Tottakai naiset parisuhteessa saa enemmä orgasmeja, tutun kumppanin kanssa tietää mistä molemmat tykkää. Ei se silti tarkoita ettei kukasta kukkaan lentelevillä liberaaleilla voisi kanssa olla hauskaa seksiä tuntemattomien kanssa harjoittaessaan.

Itse en kiihotu jos ei mies ole läpikotaisen tuttu ja turvallinen, puoli vuotta seurusteltiin ennen kun ekaa kertaa mentiin sänkyyn. En kuitenkaan tuomitse, jokainen tykätköön siitä mistä tykkää.

Eikä se että mieheni on harrastanut myös yhdenillan juttuja aiemmin ollut mikään kiinnostuksen kaataja. Ei se minusta arvoihin liity jos nauttii satunnaisesta seksistä.

Miten ihmeessä joku yksittäinen kirjoitus, jonka kirjoittajan sukupuolta ja motiiveja et edes tiedä, voisi todistaa naisista yhtään mitään? Luotan itse kyllä ennemmin laajaan tosielämän ihmisten tuntemukseen, kuin yksittäiseen anonyymiin nettikirjoittelijaan.

Vierailija
66/74 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on useimmille pariurheilua. (Tai paritanssia, vaaka-mamboa.) Ei sitä tarvitse ihan joukkueena suorittaa, ei tarvitse harjoitella porukassa. Eikä se porukka välttämättä auta asiassa. Esimerkiksi: Minua ei kiinnosta suuseksin vastaanottaminen laisinkaan. Vaikka olisi harjoitellut itsensä mestariksi sen antamisessa, lukuisten ihmisten kanssa, hyöty minunlaisen kanssa on tasan nolla.

Muuten olen kyllä samaa mieltä, molemminpuolinen miellyttämisenhalu ja halukkuus panostaa toisen nautintoon, on kaiken a ja o. Siksi ei haittaa yhtään, jos toinen on kokematon, tai seksi ei mene kuin raiteilla ensimmäisellä kerralla. Mikäli nuo aiemmat asennekysymykset ovat kunnossa, ehkä pitää toistaa vielä.

Nimenomaan, seksi on parhaimmillaan, kun sitä opetellaan yhdessä, kahdestaan. Ei sillä tiedolla ole mitään merkitystä, mistä naapurin Ritva tykkää. Sillä on väliä, onko mieheni kiinnostunut siitä, mistä minä pidän.

Vierailija
67/74 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on ekalla kerralla PARASTA, kun on uusi ja jännä kumppani. Siitä on matka vain alaspäin.

N39

Jännä että joku voi ajatella noinkin. Itse olen päinvastaisella linjalla, enkä ole koskaan ymmärtänyt niitä, jotka ihan tarkoituksella haluaa yhden yön suhteita. 

M38

Niin, no en minäkään _tarkoituksella_ niitä halua. Mutta aina vaan käy niin, että viimeistään muutaman kerran jälkeen en enää kiihotu, ja seksin laatu siten huononee huomattavasti.

Jos joku on todella mahtavan hyvä (ts minulle sopiva), saattaa intoni säilyä max kymmenen kertaa. Perushyvän kanssa viimeistään toisen kerran jälkeen seksuaalinen mielenkiintoni vain häviää, eikä seksi ko miehen kanssa enää kiinnosta. Ei se ole tietoinen valinta. Uskon että tämä on yleisempää miehillä, tai ainakin se on sosiaalisesti paljon hyväksyttävämpää.

Vierailija
68/74 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ensitreffeillä karkottaa ne joiden mielestä nainen ei saa osoittaa seksuaalista halua.

Siksi minä ainakin panen heti jos huvittaa.

*ei saa osoittaa seksuaalista halua joka suuntaan, koko ajan eri miehille.

Tai saa toki, mutta silloin suutari pysyköön lestissään.

Ajattele sitä baarissa kaikkia lähestyvää vonkaaja-miestä. Kevytkenkäisyys aiheuttaa vähän samanlaisen reaktion, mutta suhteita ajatellen.

Miten se, että harrastaa seksiä ensitreffeillä, tarkoittaisi, että niin tekee usein ja kaikkien kanssa? Toki todennäköisyys voi olla suuri, mutta ei se välttämättä niin mene.

Eikä tarvitse turvavyötä autossa, koska minä en ole koskaan ollut kolarissa. Autoilussa se riski on vielä todella pieni, mutta avioliitoista puolet epäonnistuu.

Kuinkakohan moni mies on niin sinisilmäinen, että uskoisi olevansa juuri se yksi ainoa poikkeus?

PS. Jos olisin peluri, tai pelkästään viekas, pitäisin tietenkin turpani kiinni asiasta. Koska sehän on minulle etu, että pelurina saan pimperoa heti, tai että mahdollisesta vaimoehdokkaasta paljastuu käyttäytymismallit mahdollisimman nopeasti. Mutta ei nettikirjoituksilla oikeasti mihinkään vaikuteta. Kunhan avataan päätä, ja joskus kerran vuodessa ehkä saa lukea näkökulmaa, joka ei ole aiemmin tullut mieleen. 

Vierailija
69/74 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty kuvittelemaan tilannetta, jossa harrastaisin jonkun kanssa seksiä ensimmäisen tapaamisen yhteydessä. Koko ajatus on aivan mahdoton. Olen mies, ja tämä on varmasti täysin epätyypillinen ajattelutapa nykyään.

En minäkään. En ole koskaan kokeillut yhden yön juttua ja muutenkaan en kovin montaa kumppania. Jos nyt sinkkuuntuisin, en ainakaan itse olisi vonkaamassa eka treffeillä, mutta olisi tapauskohtaista varmaan, suostuisinko naisen aloitteeseen vai en..

M40

Vierailija
70/74 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain edelliseltä ämmältä vasta kuukauden kuluttua ensitreffeistä. Suhde loppui tuon jälkeen. Nykyiseltä naiselta sain eka treffeillä, ja olikin kunnon panot. Suhde jatkuu edelleen.

Vierailija
71/74 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joukkue voi koostua kahdesta henkilöstä tai kolmesta henkilöstä, se voi koostua vaikka viidestä henkilöstä (tai paljonko porukkaa sattuu olemaan messissä), tärkeintä on ymmärtää, että kuitenkin kaikki pelaa samassa joukkueessa.

Hieno homma jos jaksat alkaa opettamaan tyyppiä, jolla ei vaikuta olevan mitään hajua mitä tehdä, eikä välttämättä edes intoa opetella. Vaikka eka kerta yhdessä voi toisinaan olla hieman "kömpelö", kyllä tyypeistä yleensä huomaa onko kyse huonosta rakastajasta vai siitä, että ekalla kerralla ei olla vielä niin hyvin synkassa. Itselleni "huono sängyssä" tarkoittaa passiivista, estoista, tylsää, laiskaa, itsekästä, kyvytöntä ottamaan vastaan ohjeita tms. Jos neitsytpoika innokkaasti itseohjautuisi nuolemaan p*lluani, en todellakaan pitäisi häntä huonona rakastajana vaikka hän ei sitä loistavasti heti tekisikään.

Lisäksi, minulle taas suuseksin antaminen ja saaminen ovat tärkeitä asioita seksissä. Jos kaveri ei siitä pidä tai sitä osaa, minulle se on iso asia. Nykyään jopa niin iso asia, etten lähtisi edes suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa joka ei sitä halua tehdä.

Vierailija
72/74 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko surrealistista millainen kaksinaismoralisti olet. Sulle se ekoilla treffeillä paneminen on ok, naiselle se on diskaava tekijä.

Joku muu sanoikin jo että seksi ekoilla treffeillä onneksi karkottaa tällaiset dorkat ja naisen haluun kielteisesti suhtautuvat. Siksi minäkin panen aina jos siltä tuntuu ja tilaisuus tulee. Ja tosiaan panen vain niitä ketä haluan, en kaikkia.

Vierailija
73/74 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joukkue voi koostua kahdesta henkilöstä tai kolmesta henkilöstä, se voi koostua vaikka viidestä henkilöstä (tai paljonko porukkaa sattuu olemaan messissä), tärkeintä on ymmärtää, että kuitenkin kaikki pelaa samassa joukkueessa.

Hieno homma jos jaksat alkaa opettamaan tyyppiä, jolla ei vaikuta olevan mitään hajua mitä tehdä, eikä välttämättä edes intoa opetella.

Kuules ny pahvi, jos sinulla on orgiat joka lauantai, ja gangbang tausta niin tosi hienoa sinulle. Silti useimmille seksi ei todellaakaan ole mitään joukkueurheilua. Toiseksi, siteramassasi viestissä korostettiin erikseen, että juuri se into opetella on kaikki kaikessa. Ja tämä vielä toistettiin, että tyhmimmätkin (kuten sinä) eivät voisi edes tahallaan ymmärtää väärin. Mutta SILTI, kirjoitat tuommoista skeidaa tänne. Voi herran jestas sentään.

Vierailija
74/74 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkin voi käydä, että tapaa varta vasten seksin merkeissä, jolloin seksiä tietty on eka treffeillä. Seksi on heti upeeta ja mies on lisäksi hellä, älykäs ja huumorintajuinen. Sit rakastuukin. Taisi olla molemmille melkonen yllätys, että hyvästä kohtaamisesta tuli jotain paljon enemmän.

Näin voi käydä, kokemusta on. Olen nyt hyvin onnellinen suhteessa.

Ja ei, en ole ollut kenen kanssa vain. Sanotaan, että kumppanit voi laskea kahden käden sormilla ja jää ylikin.

Nimimerkki vois olla tässä Elämä yllättää.