Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Seksi ensitreffeillä on nykypäivää"

Vierailija
10.12.2018 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/ef45fd21-4df3-43ee-…

"Kun aikuiset ihmiset tapaavat toisensa, koeajo on tärkeä". Mitä mieltä jutusta? Joo, Iltalehden kommentoijien mukaan jutun naista ei tietysti ole olemassakaan, ja koko juttu on keksitty. Itse uskon, että hyvinkin on olemassa. Moni ajattelee nykyään noin. Sikäli samaa mieltä, että puhuminen "antamisesta ja saamisesta" (nainen antaa ja mies saa), jota palstallakin esiintyy, on haitallista ja älytöntä. Tottakai terveessä seksissä molemmat antavat ja saavat. En silti menisi sänkyyn ensitreffeillä. Kukin tavallaan.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku sen takia, että en halua heti seksiä. Se vie jännityksen. Mutta jos ei hae seuraa seksi päällimmäisenä motiivina, ei sitä seuraakaan saa.

Vierailija
22/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi seurustelemaan naisne kanssa joka antaa ensimmäisillä treffeillä. Arvot eivät silloin kohtaa, mutta jokainen tekee mitä itse haluaa.

No ei varmaan estynyt ja huonoitsetuntoinen mieskään ole silloin tällaiselle naiselle sopiva. Minä olen avioliitossani ollut täydellisen uskollinen, vaikka ns. "helpolla" olenkin antanut, mutta eipä tuota miestä ole haitannut kun haluan usein ja kaikilla mahdollisilla tavoilla ja panostan seksiin todella paljon. Olen aika varma, että miehet, joille tällainen on ongelma, eivät parin vuoden jälkeen halua kuin kerran kuussa, ahdistuvat seksileluista, eivätkä halua kokeilla ikinä mitään vaniljaseksiä ihmeempää ja pitävät naista omaisuutenaan.

Vastenmielisen ahdasmieliseltä vaikuttaa ainakin sinun tekstisi. Ellei ihminen ajattele juuri kuten sinä, hänestä voi keksiä vaikka mitä ikävää?

Jos aiemmat seksikumppanit ahdistavat, niin kyllä se kertoo aika paljon aivan sairaasta omistuksenhalusta ja sitä kautta huonosta itsetunnosta. Tervepäiset ja hyväitsetuntoiset ihmiset eivät mieti tuollaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi seurustelemaan naisne kanssa joka antaa ensimmäisillä treffeillä. Arvot eivät silloin kohtaa, mutta jokainen tekee mitä itse haluaa.

No ei varmaan estynyt ja huonoitsetuntoinen mieskään ole silloin tällaiselle naiselle sopiva. Minä olen avioliitossani ollut täydellisen uskollinen, vaikka ns. "helpolla" olenkin antanut, mutta eipä tuota miestä ole haitannut kun haluan usein ja kaikilla mahdollisilla tavoilla ja panostan seksiin todella paljon. Olen aika varma, että miehet, joille tällainen on ongelma, eivät parin vuoden jälkeen halua kuin kerran kuussa, ahdistuvat seksileluista, eivätkä halua kokeilla ikinä mitään vaniljaseksiä ihmeempää ja pitävät naista omaisuutenaan.

Vastenmielisen ahdasmieliseltä vaikuttaa ainakin sinun tekstisi. Ellei ihminen ajattele juuri kuten sinä, hänestä voi keksiä vaikka mitä ikävää?

Jos aiemmat seksikumppanit ahdistavat, niin kyllä se kertoo aika paljon aivan sairaasta omistuksenhalusta ja sitä kautta huonosta itsetunnosta. Tervepäiset ja hyväitsetuntoiset ihmiset eivät mieti tuollaisia. 

Ketä ne ahdistavat? Minusta yhteiset arvot ovat hyvä pohja parisuhteelle. Minulle seksi on tärkeää, mutta se on parisuhteen intiimi liima, ei mikä tahansa kiva juttu. Minusta on hyvä, että mieheni ajattelee samoin.

Minusta muut ihmiset saavat ajatella toisin, eikä minun mielestäni heidän seksielämäänsä saa silti pilkata. Eikä minun.

Vierailija
24/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just.. miten estynyt tai huono itsetunto liittyy tähän? Oletko estynyt tai huonoitsetuntoinen jos anna persettä jokaiselle vastaantulijalle? Ihmiset ovat aivan sekaisin nykyään kun sairas pervoilu on normaalia.

No onhan se nyt todella sairaalloisen huonoa itsetuntoa, jos kumppanin aiemmat seksikumppanit ahdistavat! Tai kynnys harrastaa seksiä, voihan sitä neitsytkin haluta ekoilla treffeillä.

Kertoo paljon ajatusmaailmasta, jos ääripäät ovat siveyden sipuli ja persettä jokaiselle vastaantulijalle. Mitenkä olisi vaikkapa ihan vain seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva, seksistä nauttiva nainen? Miksi sinkkuna (naisen) pitää olla ilman? Silti kukaan ei koskaan huutele, että ensitreffeillä seksiä haluava mies ei ole aviomiesmatskua, vaikka ihan kaksi ihmistä siihen pyhään rakkauden ihmeeseen, eli perinteiseen parisuhdeseksiin, tarvitaan, mutta vain nainen voi olla siihen epäkelpo...

Ei pidä olla ilman, jos ei halua, mutta minusta terve tasapainoinen ihminen ei pilkkaa niitä, joille seksi kuuluu läheiseen suhteeseen. Siihenkin on oikeus.

Vierailija
25/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et vaan tajua. Kyse on arvoista, mutta milläpä sinut sen saisi ymmärtämään.

Vierailija
26/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo skenaario on yhtä surkea ja esineellistävä. "Harjoittelen tätä juttua nyt ihan sikana, jotta tulen tosi hyväksi niin että minua pidetään tosi seksikkäänä ja sitten minut hyväksytään".

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi järkyttävän hirveää tulla hylätyksi sen takia, että olisi treffikumppanin mielestä surkea seksissä. Olla paljaimmillaan ja tulla noteeratuksi epäkelvoksi. En usko, että ihmistä on tarkoitettu kestämään tuollaisia kokemuksia.

Miksi olet huono seksissä? Ei siihen ole mitään tekosyitä. Harrasta paljon seksiä, opettele ja luen asiantuntijoiden neuvoja.

Vierailija
27/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, joka puhuu antamisesta (kun nainen on kyseessä).

Vierailija
28/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi järkyttävän hirveää tulla hylätyksi sen takia, että olisi treffikumppanin mielestä surkea seksissä. Olla paljaimmillaan ja tulla noteeratuksi epäkelvoksi. En usko, että ihmistä on tarkoitettu kestämään tuollaisia kokemuksia.

Ei siinä huonoksi ketään leimata, vaan testataan yhteensopivuus sängyssä. Jos seksuaaliset mieltymykset ja halut ovat kovin erilaiset, niin ei suhteesta voi tulla mitään pidemmän päälle ilman, että vähintään toinen osapuoli kärsii siitä.

Vierailija
29/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksipä ei, ei tulisi hukattua aikaa sitten sen enempää jos ei toimikaan. Löysin aviomiehenikin sillä tavalla, sitä ennen jokunen potentiaalinen ehdokas tipahti pois juuri seksin takia. Seksi on muutenkin parhaita asioita maailmassa, joten miksi ihmeessä sitä ei voisi harrastaa jos tilaisuus tulee?

Minä en ainakaan haluaisi olla potentiaalinen ehdokas.

Vierailija
30/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsis, että miten sitä pystyis olemaan niin vapautunut käytännössä täysin vieraan ihmisen kanssa, että pystyis menemään sänkyyn...

Vierailija
31/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ihmetellä toisten treffien puutetta.

-m33

Jaa. Tuli toiset treffit, sitä seuraavat, jne. Tarkalleen 9,5 -vuotta oltu yhdessä, ja hui, harrastettiin seksiä ensitreffeillä.

Vierailija
32/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et vaan tajua. Kyse on arvoista, mutta milläpä sinut sen saisi ymmärtämään.

No mistähän ne arvot kumpuavat... Ja samaiset ihmiset saattavat kuitenkin mennä naimisiin useamman kerran, mitä minä en taas ikimaailmassa tekisi, vaan elän yhden ja saman ihmisen kanssa elämäni, vaikka voinkin välillä jopa harrastaa seksiä muiden kanssa (en ymmärrä kyllä miten se edes liittyisi rakkauteen mitenkään).

Vierailija
33/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun olen luullut, että seksi ensitreffeillä on ollut normaalia jo 70-luvulla.

Maailma tuntuu vaan muuttuvan koko ajan konservatiivisemmaksi ja sulkeutuneemmaksi.

Vierailija
34/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehistä tuntuu moni haluavan nsiseo, joka ei pidä seksistä.

Sitten alkavat valittamaan kuinka vaimo ei tee koskaan aloitetta eikä mitään muutakaan. Makaa vain kuin kuollut lahna.

Tiukimmat tapaukset kostavat tämän vaimolle siten, että eivät enää tee itsekään aloitteita. (Ja vaimo huokaa helpotuksesta kun ei enää tarvitse)

Miehen logiikka on niin pettämätön 😁

Vierailija
35/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran piti parin viikon ajan piirittää yhtä miestä ennen kuin sain, se ei millään halunnut aiemmin. Se oli niin puinen ja tylsä, etten ois sen seuraa kestänyt, mutta ulkoisesti sen verran kiinnostava et halusin saada. No pari kertaa taidettiin panna ja se oli jo suunnitellut meille yhteisen tulevaisuuden, ni oli pakko lopettaa koko juttu. Noina sinkkuaikoina ei millään meinannut löytää miestä fuckbuddy-suhteeseen, kaikki olis halunnut enemmänkin :/

Vierailija
36/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehistä tuntuu moni haluavan nsiseo, joka ei pidä seksistä.

Sitten alkavat valittamaan kuinka vaimo ei tee koskaan aloitetta eikä mitään muutakaan. Makaa vain kuin kuollut lahna.

Tiukimmat tapaukset kostavat tämän vaimolle siten, että eivät enää tee itsekään aloitteita. (Ja vaimo huokaa helpotuksesta kun ei enää tarvitse)

Miehen logiikka on niin pettämätön 😁

Edelleen, mistä päättelet, että ihminen, jonka mielestä seksi kuuluu pysyvään parisuhteeseen, ei pidä seksistä? Sinulla on hyvin vääristynyt ja kapea kuva ihmisyydestä, koita nyt vähän avata sitä.

Itse asiassa, amerikkalaisen tutkimuksen mukaan naisista eniten orgasmeja saivat naiset, jotka olivat konservatiivisia protestantteja. Eli odottivat seksin alkua. Ja saivat siis orgasmeja keskimäärin useammin, kuin irtosuhteita harrastavat liberaalit naiset.

Arvomaailma ja seksistä pitäminen ovat eri asioita, jotka eivät korreloi keskenään.

Vierailija
37/74 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just.. miten estynyt tai huono itsetunto liittyy tähän? Oletko estynyt tai huonoitsetuntoinen jos anna persettä jokaiselle vastaantulijalle? Ihmiset ovat aivan sekaisin nykyään kun sairas pervoilu on normaalia.

No onhan se nyt todella sairaalloisen huonoa itsetuntoa, jos kumppanin aiemmat seksikumppanit ahdistavat! Tai kynnys harrastaa seksiä, voihan sitä neitsytkin haluta ekoilla treffeillä.

Kertoo paljon ajatusmaailmasta, jos ääripäät ovat siveyden sipuli ja persettä jokaiselle vastaantulijalle. Mitenkä olisi vaikkapa ihan vain seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva, seksistä nauttiva nainen? Miksi sinkkuna (naisen) pitää olla ilman? Silti kukaan ei koskaan huutele, että ensitreffeillä seksiä haluava mies ei ole aviomiesmatskua, vaikka ihan kaksi ihmistä siihen pyhään rakkauden ihmeeseen, eli perinteiseen parisuhdeseksiin, tarvitaan, mutta vain nainen voi olla siihen epäkelpo...

Koska naiset ja miehet ovat erilaisia. Miehet ovat tuota mieltä kevytkenkäisistä naisista, naiset eivät ole tuota mieltä kevytkenkäisistä miehistä. Paitsi täällä palstalla joskus.

Biologinen syy, tulee siitä että vain nainen voi tulla raskaaksi, ja mies ei voinut tietää onko lapsi varmasti hänen.

Vierailija
38/74 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille on, toisille ei. Itse en edes harkitse enkä lähde toista kertaa ulos ihmisen kanssa joka sitä multa edellyttää.

Vierailija
39/74 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kuvittelemaan tilannetta, jossa harrastaisin jonkun kanssa seksiä ensimmäisen tapaamisen yhteydessä. Koko ajatus on aivan mahdoton. Olen mies, ja tämä on varmasti täysin epätyypillinen ajattelutapa nykyään.

Vierailija
40/74 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä kun olen luullut, että seksi ensitreffeillä on ollut normaalia jo 70-luvulla.

Maailma tuntuu vaan muuttuvan koko ajan konservatiivisemmaksi ja sulkeutuneemmaksi.

Ei todellakaan ollut normaalia edes 1970-luvulla moinen käytös.