"Seksi ensitreffeillä on nykypäivää"
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/ef45fd21-4df3-43ee-…
"Kun aikuiset ihmiset tapaavat toisensa, koeajo on tärkeä". Mitä mieltä jutusta? Joo, Iltalehden kommentoijien mukaan jutun naista ei tietysti ole olemassakaan, ja koko juttu on keksitty. Itse uskon, että hyvinkin on olemassa. Moni ajattelee nykyään noin. Sikäli samaa mieltä, että puhuminen "antamisesta ja saamisesta" (nainen antaa ja mies saa), jota palstallakin esiintyy, on haitallista ja älytöntä. Tottakai terveessä seksissä molemmat antavat ja saavat. En silti menisi sänkyyn ensitreffeillä. Kukin tavallaan.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En alkaisi seurustelemaan naisne kanssa joka antaa ensimmäisillä treffeillä. Arvot eivät silloin kohtaa, mutta jokainen tekee mitä itse haluaa.
No ei varmaan estynyt ja huonoitsetuntoinen mieskään ole silloin tällaiselle naiselle sopiva. Minä olen avioliitossani ollut täydellisen uskollinen, vaikka ns. "helpolla" olenkin antanut, mutta eipä tuota miestä ole haitannut kun haluan usein ja kaikilla mahdollisilla tavoilla ja panostan seksiin todella paljon. Olen aika varma, että miehet, joille tällainen on ongelma, eivät parin vuoden jälkeen halua kuin kerran kuussa, ahdistuvat seksileluista, eivätkä halua kokeilla ikinä mitään vaniljaseksiä ihmeempää ja pitävät naista omaisuutenaan.
Just.. miten estynyt tai huono itsetunto liittyy tähän? Oletko estynyt tai huonoitsetuntoinen jos anna persettä jokaiselle vastaantulijalle? Ihmiset ovat aivan sekaisin nykyään kun sairas pervoilu on normaalia.
No onhan se nyt todella sairaalloisen huonoa itsetuntoa, jos kumppanin aiemmat seksikumppanit ahdistavat! Tai kynnys harrastaa seksiä, voihan sitä neitsytkin haluta ekoilla treffeillä.
Kertoo paljon ajatusmaailmasta, jos ääripäät ovat siveyden sipuli ja persettä jokaiselle vastaantulijalle. Mitenkä olisi vaikkapa ihan vain seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva, seksistä nauttiva nainen? Miksi sinkkuna (naisen) pitää olla ilman? Silti kukaan ei koskaan huutele, että ensitreffeillä seksiä haluava mies ei ole aviomiesmatskua, vaikka ihan kaksi ihmistä siihen pyhään rakkauden ihmeeseen, eli perinteiseen parisuhdeseksiin, tarvitaan, mutta vain nainen voi olla siihen epäkelpo...
Koska naiset ja miehet ovat erilaisia. Miehet ovat tuota mieltä kevytkenkäisistä naisista, naiset eivät ole tuota mieltä kevytkenkäisistä miehistä. Paitsi täällä palstalla joskus.
Biologinen syy, tulee siitä että vain nainen voi tulla raskaaksi, ja mies ei voinut tietää onko lapsi varmasti hänen.
Ei mene näin. Naiset eivät hyväksy kaksinaismoralismia. Jos nainen haluaa odottaa seksiä, hän vaatii sitä myös mieheltä (tunnen näitä naisia paljon, eikä kukaan tässä erottele sukupuolta) ja jos hyväksyy irtosuhteet, naiset hyväksyvät ne molemmille. Sellaisia naisia ei ole, jotka eivöt hyväksy naisten vapaata seksiä, mutta hyväksyvät sen miehille.
Vanhemmat naiset ovat kovasti seksin perään. Aika selvää, että ensitapaamisella pesää järjestyy. Ainakin minulle, enkä ole nuori itsekään.
Kyllähän tuo nykypäivää on ja on kohteliasta päättää treffit noin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä kun olen luullut, että seksi ensitreffeillä on ollut normaalia jo 70-luvulla.
Maailma tuntuu vaan muuttuvan koko ajan konservatiivisemmaksi ja sulkeutuneemmaksi.
Ei todellakaan ollut normaalia edes 1970-luvulla moinen käytös.
Itse asiassa enemmän kuin nykyään. Tutkitusti ihmisten käyttäytyminen tässä on muuttunut konservatiivisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä kun olen luullut, että seksi ensitreffeillä on ollut normaalia jo 70-luvulla.
Maailma tuntuu vaan muuttuvan koko ajan konservatiivisemmaksi ja sulkeutuneemmaksi.
Aloitin seksielämän 1978 mutta olin silloin niin nuori (14-15 v) että seurustelin silloisen ensimmäisen poikakaverini kanssa monia kuukausia ennen kuin etenimme seksiin saakka (samoihin aikoihin kuin täytin 15). 1980-luvulla olikin sitten suhteita, jotka alkoivat seksistä ensitapaamisella (ei treffeillä, koska silloin tavattiin baarissa, festareilla, bileissä tms). Ja lopulta 1984 tapasin sillä tavalla tulevan aviomieheni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En alkaisi seurustelemaan naisne kanssa joka antaa ensimmäisillä treffeillä. Arvot eivät silloin kohtaa, mutta jokainen tekee mitä itse haluaa.
Palstamiehistä tuntuu moni haluavan nsiseo, joka ei pidä seksistä.
Sitten alkavat valittamaan kuinka vaimo ei tee koskaan aloitetta eikä mitään muutakaan. Makaa vain kuin kuollut lahna.
Tiukimmat tapaukset kostavat tämän vaimolle siten, että eivät enää tee itsekään aloitteita. (Ja vaimo huokaa helpotuksesta kun ei enää tarvitse)
Miehen logiikka on niin pettämätön 😁
Avainsana, "palstamiesten" logiikka. Ja passiivisuusongelmaa esiinttt ihan molemmilla sukupuolilla enkä tiedä paljon miehiä jotka oikeasti haluaisivat naisen joka ei seksistä niin pidä. Poikkeuksena aseksuaalit. Josko lopetettais se yleistäminen
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ihmetellä toisten treffien puutetta.
-m33
Ei tosiaan, koska jos seksi oli surkeaa, miksi nähdä uudestaan? Hyvää haluaa lisää.
Tottakai naiset parisuhteessa saa enemmä orgasmeja, tutun kumppanin kanssa tietää mistä molemmat tykkää. Ei se silti tarkoita ettei kukasta kukkaan lentelevillä liberaaleilla voisi kanssa olla hauskaa seksiä tuntemattomien kanssa harjoittaessaan.
Itse en kiihotu jos ei mies ole läpikotaisen tuttu ja turvallinen, puoli vuotta seurusteltiin ennen kun ekaa kertaa mentiin sänkyyn. En kuitenkaan tuomitse, jokainen tykätköön siitä mistä tykkää.
Eikä se että mieheni on harrastanut myös yhdenillan juttuja aiemmin ollut mikään kiinnostuksen kaataja. Ei se minusta arvoihin liity jos nauttii satunnaisesta seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitin seksielämän 1978 mutta olin silloin niin nuori (14-15 v) että seurustelin silloisen ensimmäisen poikakaverini kanssa monia kuukausia ennen kuin etenimme seksiin saakka (samoihin aikoihin kuin täytin 15). 1980-luvulla olikin sitten suhteita, jotka alkoivat seksistä ensitapaamisella (ei treffeillä, koska silloin tavattiin baarissa, festareilla, bileissä tms). Ja lopulta 1984 tapasin sillä tavalla tulevan aviomieheni.
Kyllä minä silloin sitä ja tätä joten myös kaikki muut. Onko kenelläkään asiasta tutkimuksia?
Seksi on ekalla kerralla PARASTA, kun on uusi ja jännä kumppani. Siitä on matka vain alaspäin.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan estynyt ja huonoitsetuntoinen mieskään ole silloin tällaiselle naiselle sopiva. Minä olen avioliitossani ollut täydellisen uskollinen, vaikka ns. "helpolla" olenkin antanut, mutta eipä tuota miestä ole haitannut kun haluan usein ja kaikilla mahdollisilla tavoilla ja panostan seksiin todella paljon. Olen aika varma, että miehet, joille tällainen on ongelma, eivät parin vuoden jälkeen halua kuin kerran kuussa, ahdistuvat seksileluista, eivätkä halua kokeilla ikinä mitään vaniljaseksiä ihmeempää ja pitävät naista omaisuutenaan.
Just.. miten estynyt tai huono itsetunto liittyy tähän? Oletko estynyt tai huonoitsetuntoinen jos anna persettä jokaiselle vastaantulijalle? Ihmiset ovat aivan sekaisin nykyään kun sairas pervoilu on normaalia.
No onhan se nyt todella sairaalloisen huonoa itsetuntoa, jos kumppanin aiemmat seksikumppanit ahdistavat! Tai kynnys harrastaa seksiä, voihan sitä neitsytkin haluta ekoilla treffeillä.
Kertoo paljon ajatusmaailmasta, jos ääripäät ovat siveyden sipuli ja persettä jokaiselle vastaantulijalle. Mitenkä olisi vaikkapa ihan vain seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva, seksistä nauttiva nainen? Miksi sinkkuna (naisen) pitää olla ilman? Silti kukaan ei koskaan huutele, että ensitreffeillä seksiä haluava mies ei ole aviomiesmatskua, vaikka ihan kaksi ihmistä siihen pyhään rakkauden ihmeeseen, eli perinteiseen parisuhdeseksiin, tarvitaan, mutta vain nainen voi olla siihen epäkelpo...
Koska naiset ja miehet ovat erilaisia. Miehet ovat tuota mieltä kevytkenkäisistä naisista, naiset eivät ole tuota mieltä kevytkenkäisistä miehistä. Paitsi täällä palstalla joskus.
Biologinen syy, tulee siitä että vain nainen voi tulla raskaaksi, ja mies ei voinut tietää onko lapsi varmasti hänen.
Ei mene näin. Naiset eivät hyväksy kaksinaismoralismia. Jos nainen haluaa odottaa seksiä, hän vaatii sitä myös mieheltä (tunnen näitä naisia paljon, eikä kukaan tässä erottele sukupuolta) ja jos hyväksyy irtosuhteet, naiset hyväksyvät ne molemmille. Sellaisia naisia ei ole, jotka eivöt hyväksy naisten vapaata seksiä, mutta hyväksyvät sen miehille.
Menee juuri noin. Eihän se kyseinen nainen edes tiedä miksi jäi pelkäksi panoksi, vaikka voi arvata. Syy voi olla moni muukin.
Pikkasen nauratti tuo väitteesi, etteivätkö naiset hyväksyisi kaksinaismoralismia. Vaikka ei tässä semmoista edes ole, heteromiehelle ihan joka ikinen mies on kelpaamaton suhteeseen, Siinä missä kyläpyörätkin.
Kukin tekee kuten lystää, mutta tympii tämä jatkuva nainnin ylistys. Ite en ainakaan ole kiinnostunut näkemään alasti uutta ihmistä, kun pidän suhteessa muuta tärkeämpänä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee juuri noin. Eihän se kyseinen nainen edes tiedä miksi jäi pelkäksi panoksi, vaikka voi arvata. Syy voi olla moni muukin.
Pikkasen nauratti tuo väitteesi, etteivätkö naiset hyväksyisi kaksinaismoralismia. Vaikka ei tässä semmoista edes ole, heteromiehelle ihan joka ikinen mies on kelpaamaton suhteeseen, Siinä missä kyläpyörätkin.
Et taida nyt itse tajuta, että se ei-kyläpyöränainen ei huoli sitä kyläpyörämiestä. Ja se kyläpyöränainen on vaan välttynyt huonolta suhteelta.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on ekalla kerralla PARASTA, kun on uusi ja jännä kumppani. Siitä on matka vain alaspäin.
N39
Jännä että joku voi ajatella noinkin. Itse olen päinvastaisella linjalla, enkä ole koskaan ymmärtänyt niitä, jotka ihan tarkoituksella haluaa yhden yön suhteita.
M38
Seksi ensitreffeillä karkottaa ne joiden mielestä nainen ei saa osoittaa seksuaalista halua.
Siksi minä ainakin panen heti jos huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida nyt itse tajuta, että se ei-kyläpyöränainen ei huoli sitä kyläpyörämiestä. Ja se kyläpyöränainen on vaan välttynyt huonolta suhteelta.
Heh, ei tarvinnut edes vaihaa sivua, löytääkseen esimerkin joka todista miten väärässä olet.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai naiset parisuhteessa saa enemmä orgasmeja, tutun kumppanin kanssa tietää mistä molemmat tykkää. Ei se silti tarkoita ettei kukasta kukkaan lentelevillä liberaaleilla voisi kanssa olla hauskaa seksiä tuntemattomien kanssa harjoittaessaan.
Itse en kiihotu jos ei mies ole läpikotaisen tuttu ja turvallinen, puoli vuotta seurusteltiin ennen kun ekaa kertaa mentiin sänkyyn. En kuitenkaan tuomitse, jokainen tykätköön siitä mistä tykkää.
Eikä se että mieheni on harrastanut myös yhdenillan juttuja aiemmin ollut mikään kiinnostuksen kaataja. Ei se minusta arvoihin liity jos nauttii satunnaisesta seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Seksi ensitreffeillä karkottaa ne joiden mielestä nainen ei saa osoittaa seksuaalista halua.
*ei saa osoittaa seksuaalista halua joka suuntaan, koko ajan eri miehille.
Tai saa toki, mutta silloin suutari pysyköön lestissään.
Ajattele sitä baarissa kaikkia lähestyvää vonkaaja-miestä. Kevytkenkäisyys aiheuttaa vähän samanlaisen reaktion, mutta suhteita ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*ei saa osoittaa seksuaalista halua joka suuntaan, koko ajan eri miehille.
Tai saa toki, mutta silloin suutari pysyköön lestissään.
Ajattele sitä baarissa kaikkia lähestyvää vonkaaja-miestä. Kevytkenkäisyys aiheuttaa vähän samanlaisen reaktion, mutta suhteita ajatellen.
Miten se, että harrastaa seksiä ensitreffeillä, tarkoittaisi, että niin tekee usein ja kaikkien kanssa? Toki todennäköisyys voi olla suuri, mutta ei se välttämättä niin mene. Minä esimerkiksi olin vuosikausia sinkkuna ja kävin treffeillä vain parin miehen kanssa, joista toisen kanssa etenimme ensitreffeillä sänkyyn. Mutta minäpäs en lähtenytkään treffeille parin viestin perusteella, vaan juttelin molempien kanssa viikkoja.
Ap.n alotukseen viitaten ja siihen kuinka jutun kommenteissa oli ettei tätä jutun naista olis olemassakaan: veikkaan samaa, että ei ole juuri tätä naista joka jutussa muka esiintyy. Nainen on keksitty juttua varten, kokemukset on otettu monesta eri lähteestä ja yhdistetty fiktiiviseksi hahmoksi, joka nyt esitellään oikeana henkilönä (joka on yllättäen anonyymi viihdepainoitteisella sivulla). Eli tämän tyylisiä naisia varmasti on olemassa paljonkin, mutta tuskin tätä tässä jutussa esiintyvää tyyppiä. Vähän kuin nuo elokuvat jotka perustuu tositapahtumiin. Sama juttu näissä seiskan "ilotyttö paljastaa" jutuissa. Varmasti asiaa, mutta ei iahn 100% totta sellaisenaan. Medialukutaito uupuu monelta.
Mutta sitten asiaan, minulle henk. kohtaisesti ihan sama jos joku harrastaa seksiä ekoilla treffeillä. Ei se minulta ole pois. Oman kumppanin yhden yön juttuja tms entistä elämää en juurikaan mieti muuten kuin tietenkin hänen aiemmat parisuhteet on tiedossa. Mutta muuten en kysele tai mieti, ja ois ihan sama jos hän olis jollain treffeillä ennen mua jotain naista pannut. Se on entistä elämää. Enemmän minua häiritsisi pettäminen :D sitäkin tuossa jutussa sivuttiin, mutta onneksi sentään niin että suhteet loppuivat kun "nainen" sai tietää että miehet ei olletkana sinkkuja.
Nuo siveydensipulimiehet ovat hauskoja uhkauksineen. Oma avioliittoni alkoi baari-illasta, joka päätyi yhden yön juttuun - tai siis ainakaan kumpikaan ei siinä kohtaa vielä mitään sen vakavampaa ollut hakemassa.