Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Seksi ensitreffeillä on nykypäivää"

Vierailija
10.12.2018 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/ef45fd21-4df3-43ee-…

"Kun aikuiset ihmiset tapaavat toisensa, koeajo on tärkeä". Mitä mieltä jutusta? Joo, Iltalehden kommentoijien mukaan jutun naista ei tietysti ole olemassakaan, ja koko juttu on keksitty. Itse uskon, että hyvinkin on olemassa. Moni ajattelee nykyään noin. Sikäli samaa mieltä, että puhuminen "antamisesta ja saamisesta" (nainen antaa ja mies saa), jota palstallakin esiintyy, on haitallista ja älytöntä. Tottakai terveessä seksissä molemmat antavat ja saavat. En silti menisi sänkyyn ensitreffeillä. Kukin tavallaan.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin oon mennyt ensitreffeillä sänkyyn jos siltä on tuntunut. En ota sitä niin vakavasti. Jos joku ei halua niin toimia niin se on ihan okei ja jos joku haluaa seksiä ensitreffeillä niin se on myös ihan okei. 

Vierailija
2/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei, ei tulisi hukattua aikaa sitten sen enempää jos ei toimikaan. Löysin aviomiehenikin sillä tavalla, sitä ennen jokunen potentiaalinen ehdokas tipahti pois juuri seksin takia. Seksi on muutenkin parhaita asioita maailmassa, joten miksi ihmeessä sitä ei voisi harrastaa jos tilaisuus tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on niitäkin jotka on seurustelee puoli vuotta ennen ekaa kertaa.

Vierailija
4/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ihmetellä toisten treffien puutetta.

-m33

Vierailija
5/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh tätä jatkuvaa seksipakotusta. Ei ihme, että ihmisiä ei kiinnosta GCM-sopimukset sun muut, kun porukka on aivopesty viettämään hedonistista elämää

Vierailija
6/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi seurustelemaan naisne kanssa joka antaa ensimmäisillä treffeillä. Arvot eivät silloin kohtaa, mutta jokainen tekee mitä itse haluaa.

Vierailija
7/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko siellä joku luulee keksineensä seksin?

Vierailija
8/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi järkyttävän hirveää tulla hylätyksi sen takia, että olisi treffikumppanin mielestä surkea seksissä. Olla paljaimmillaan ja tulla noteeratuksi epäkelvoksi. En usko, että ihmistä on tarkoitettu kestämään tuollaisia kokemuksia.

Vierailija
9/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten voi harrastaa seksiä jonkun kanssa ensitreffeillä. Ei vaan millään mene ymmärrykseen. Eihän siinä tunne toista, tiedä onko tauteja tai satiaisia tai mitä vaan. Ei ihme, että kaiken maailman seksitaudit on niin yleisiä, kun paneskellaan ympäriinsä. Sama juttu yhdenyönjutuissa. Muutenkin sellainen tunteeton nussiminen, kuka sellaista pitää hyvänä pohjana parisuhteelle? Olen seksin suhteen konservatiivinen. Mielestäni se kuuluu vain parisuhteeseen ja pohjautuu rakkauteen, eikä mihinkään kertakäyttöiseen lihanhimoon. 

N21

Vierailija
10/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi seurustelemaan naisne kanssa joka antaa ensimmäisillä treffeillä. Arvot eivät silloin kohtaa, mutta jokainen tekee mitä itse haluaa.

No ei varmaan estynyt ja huonoitsetuntoinen mieskään ole silloin tällaiselle naiselle sopiva. Minä olen avioliitossani ollut täydellisen uskollinen, vaikka ns. "helpolla" olenkin antanut, mutta eipä tuota miestä ole haitannut kun haluan usein ja kaikilla mahdollisilla tavoilla ja panostan seksiin todella paljon. Olen aika varma, että miehet, joille tällainen on ongelma, eivät parin vuoden jälkeen halua kuin kerran kuussa, ahdistuvat seksileluista, eivätkä halua kokeilla ikinä mitään vaniljaseksiä ihmeempää ja pitävät naista omaisuutenaan.

Vierailija
11/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta seksiä edes viimeisillä treffeillä.

Vierailija
12/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuskin avioliitossakaan?

Vierailija
13/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi järkyttävän hirveää tulla hylätyksi sen takia, että olisi treffikumppanin mielestä surkea seksissä. Olla paljaimmillaan ja tulla noteeratuksi epäkelvoksi. En usko, että ihmistä on tarkoitettu kestämään tuollaisia kokemuksia.

Niinpä :( Kun se ensimmäinen kerta harvoin on mitään ilotulitusta.

Vierailija
14/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, antaisiko nainen vai ei? Jos siis itse omien arvojesi mukaan et edes yritä mitään?

Vierailija
15/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet huono seksissä? Ei siihen ole mitään tekosyitä. Harrasta paljon seksiä, opettele ja luen asiantuntijoiden neuvoja.

Vierailija
16/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan estynyt ja huonoitsetuntoinen mieskään ole silloin tällaiselle naiselle sopiva. Minä olen avioliitossani ollut täydellisen uskollinen, vaikka ns. "helpolla" olenkin antanut, mutta eipä tuota miestä ole haitannut kun haluan usein ja kaikilla mahdollisilla tavoilla ja panostan seksiin todella paljon. Olen aika varma, että miehet, joille tällainen on ongelma, eivät parin vuoden jälkeen halua kuin kerran kuussa, ahdistuvat seksileluista, eivätkä halua kokeilla ikinä mitään vaniljaseksiä ihmeempää ja pitävät naista omaisuutenaan.

Just.. miten estynyt tai huono itsetunto liittyy tähän? Oletko estynyt tai huonoitsetuntoinen jos anna persettä jokaiselle vastaantulijalle? Ihmiset ovat aivan sekaisin nykyään kun sairas pervoilu on normaalia.

Vierailija
17/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en halua antaa ekoilla treffeillä mutta kun luin tätä ketjua niin rupesin miettimään että milloin se sitten on sopivaa xD

Vierailija
18/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuskin avioliitossakaan?

En tiedä kun en ole ollut avioliitossa.

Vierailija
19/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielisen ahdasmieliseltä vaikuttaa ainakin sinun tekstisi. Ellei ihminen ajattele juuri kuten sinä, hänestä voi keksiä vaikka mitä ikävää?

Vierailija
20/74 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just.. miten estynyt tai huono itsetunto liittyy tähän? Oletko estynyt tai huonoitsetuntoinen jos anna persettä jokaiselle vastaantulijalle? Ihmiset ovat aivan sekaisin nykyään kun sairas pervoilu on normaalia.

No onhan se nyt todella sairaalloisen huonoa itsetuntoa, jos kumppanin aiemmat seksikumppanit ahdistavat! Tai kynnys harrastaa seksiä, voihan sitä neitsytkin haluta ekoilla treffeillä.

Kertoo paljon ajatusmaailmasta, jos ääripäät ovat siveyden sipuli ja persettä jokaiselle vastaantulijalle. Mitenkä olisi vaikkapa ihan vain seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva, seksistä nauttiva nainen? Miksi sinkkuna (naisen) pitää olla ilman? Silti kukaan ei koskaan huutele, että ensitreffeillä seksiä haluava mies ei ole aviomiesmatskua, vaikka ihan kaksi ihmistä siihen pyhään rakkauden ihmeeseen, eli perinteiseen parisuhdeseksiin, tarvitaan, mutta vain nainen voi olla siihen epäkelpo...