Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kertoo naisista, että naisilla on kyykätessä mielessä perseen kauneus ja juostessa hoikkuus? Mielessä ei ole terveys ja hyvä fiilis urheilusta

Vierailija
10.12.2018 |

Miehet harrastavat useammin joukkupelejä joissa tärkeää on ajanviete, yhteisöllisyys ja pallopelien hauskuus/koukuttavuus. Nainen kun menee lenkille tai salille niin useimmiten motiivi on oma ulkonäkö ja koko hommaa ei todellakaan harrastettaisi jos sohvalla makaamalla ja herkkuja syömällä olisi sama positiivinen vaikutus. Juoksu ja pumppi on rääkkiä, mutta sitä toki tehdään koska kauneus ja piukka pylly.
Ja älkääkä vastatko "mä ainakin pelaa ringetteä" koska joo, joku nainen pelaa. Suurinosa harrastaa kuntoilua pitkin hampain ulkonäön takia.
Miksi naisilla oma ulkonäkö on elämän keskipiste?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en harrasta mitään. Onko hyvä juttu?

Vierailija
2/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olet. Olet yksiselitteisesti väärässä.

Asiasta vaan pitävät meteliä ne peiliselfiemimmit.

Ei sulla ole kuin mutua. Ei mitään oikeaa otantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ajatuspoliisi hankkia elämän

Vierailija
4/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri katselin Ruoholahden metroasemalla ihmisiä ja 50% naisista SEKÄ miehistä oli kevyesti tai enemmän ylipainoisia, joten tähän voisi ehkä kommentoida sen verran että olisi mukavaa jos naisilla JA miehillä ulkonäkö olisi tärkeempää.

Vierailija
5/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät kaikkien naisten ajatukset?

Vierailija
6/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat lukeneet kovasti av:ta ja täällä huomanneet, että naisen ainoa tehtävä maailmassa on olla hoikka ja nätti.

Vierailija
7/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kertoo sinusta että kuvittelet päässäsi asioita ja selostat niitä totuutena.

Vierailija
8/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä liikkumisen motiivilla on? Eikö pääasia ole se, että liikkuu? Itse olen sohvaperuna ja olisin tyytyväinen, jos jokin motivoisi minuakin liikkumaan, mutta eipäs vain motivoi.

Vierailija
9/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nämä ole toisiaan poissulkevia. 

Liikun, koska tykkään. Tykkään myös olla hoikka ja "hyväperseinen". Tykkään myös olla terve ja sehän ei yksiselitteisesti todellakaan ole liikkumisesta kiinni, mutta edesauttaa sitäkin puolta. 

Vierailija
10/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myöntää, että joskus se salille tai lenkkipolulle raahautuminen tuntuu rääkiltä. Treenin aikana en välitä kakkaakaan siitä, miltä näytän, yleensä huhkin tukka pystyssä naama punaisena hiestä kiiltävänä.

Treenin (ja suihkun) jälkeen tulee sitten se palkinto, eli mahtava fiilis.

En liikkuessani kaipaa yhteisöllisyyttä, vaan se on se aika joka on vain minua varten. Lopulta parempi kroppa on totta kai bonus, mutta ei se päätavoite. Olenko minä nyt nainen ollenkaan?

Vierailija
11/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne onn naisteentarinoita ihmissuhdelätinöitä.

Vierailija
12/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian harva nainen välittää ulkonäöstään, varsinkaan parisuhteessa. Annetaan rupsahtaa ja selluliitin kerääntyä. Itse ainakin taistelen vastaan. Useamman naisen tulisi katsoa peiliin ja miettiä onko hän siinä kunnossa missä pitäisi. Ihan sama miksi liikkuu kuhan liikkuu ja huolehtii terveydestään, kunnostaan ja ulkonäöstään. Itse ainakin urheilen siksi että näyttäisin seksikkäältä mieheni mielestä. Ja se on minusta naisen tehtävä.

Vierailija
13/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kertooko mitään erityistä. Meitä niin miehä kuin naisia- ,motivoi ja saa toimimaan eri ärsykkeet ja asiat. Ja mistä minä tiedän, kuinka moni mies menee salille uskotellen, että sen jälkeen voi sitten juoda toisenkin oluen, tai pakoon kotitöitä ja/ tai muita tylsempiä velvollisuuksia,. Entä kuinka moni meistä miehistä ottaa osaa joukkuelajiin siksi, että saa motivaatiota ryhmähengestä, jossa tulee huomatuksi ja nähdyksi mahd. jopa ihailluksi, yksin maalin tekevänä sankarina tai  jotain suurempaa, joukkuetta; yksi kaikkine ja kaikkie yhden puolesta. Kun ei muutoin saa itseään liikumaan, kun ei koe tai tunne liikuntaa tärkeänä. 

Vierailija
14/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista, mutta itse ainakin juoksen ja käyn salilla ensisijaisesti siksi, etten sairastuisi elintapasairauksiin. Vaikutus ulkonäköön on tietysti kiva bonus, mutta ei syy tai motiivi.

Terv. nainen 39 v.

Vierailija
15/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se kertoo paljonkin naisesta, jos hänellä liikunnan harrastamisen motiivina on vain pyllyn muoto tai laihdutus/laihana pysyminen tai näiden yhdistelmä. Ihan yhtä lailla kuin se kertoo miehestä jotain, jos liikunnan harrastamisen ainoana motiivina on hauiksen koko, penkkipainojen suuruus tai juostun maratonajan kovuus kaverin aikaan verrattuna. Toiset harrastavat liikuntaa puhtaan tuloskeskeisesti - on tulos sitten ulkonäkö, aika tai noussut kilomäärä. Toiset taas puhtaasti liikunnan ilosta. Ja suuri osa onnistuu yhdistämään nämä kaksi vielä jotakuinkin terveellä tavalla eli liikunta on kivaa, mutta siinä kivassakin liikunnassa halutaan kehittyä - ei niinkään ulkonäkö tai aika/kilomäärä mielessä, vaan omaan tasoon verrattuna.

Näitä pelkästään tuloksen takia liikkuvia on kuitenkin sekä naisissa että miehissä, vaikka omaan tuttavapiiriisi mahtuisikin vain joukkuepelimiehiä ja pyllynpeilailijanaisia. Näiden kohdalla vain on se ikävä jutuu heidän itsensä kannalta, että tuollainen puhtaasti ulkoisiin seikkoihin ja suorittamiseen keskittyvä liikkuminen yleensä ei paranna terveyttä, vaan huonontaa sitä. On sitten kyse häiriintyneestä syömisestä ja sen aiheuttamista ongelmista (osteoporoosi, hormonihäiriöt, kilpirauhasvaivat, anemia jne.) tai surkeasta aerobisesta kunnosta (ja dopingista), jonka seurauksena salijampat kuolevat sydäriin viisikymppisinä tai yksipuolisesta ja liian rankasta treenistä, jonka seurauksena maratonhullujen polvet ja lonkat pettävät alle viisikymppisinä ja seitsemänkymppisinä köpötellään sitten keinonivelien avulla rollaattoriin tukeutuen.

Eli liikkukaa ihmiset siksi, että se on kivaa ja siksi, että pysytte terveenä, älkää siksi, että näyttäisitte joltain tietyltä tai juoksisitte jonkun matkan kovempaa kuin naapurin pentti tai maija.

Vierailija
16/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköpaineet aiheuttavat sitä. Naiselta nyt vain vaaditaan kaikkea mahdollista täydellisestä ulkonäöstä lähtien. Mutten kyllä omalta kohdaltani allekirjoita tuota väitettä mitä tulee juoksuharrastukseen sillä pidän juoksusta niin paljon, että harrastan sitä +28 asteen helteellä ja -20 asteen pakkasellakin. Pysyn hoikkana muutenkin vaikken mitään juoksuja harrasta joten en edes tarvitse sitä. Juostessa saa vain mukavasti keskittyä ajatuksiinsa ja hetkeksi unohtaa kaikenlaiset typerät murheet ja ihmiset.

Vierailija
17/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä liikkumisen motiivilla on? Eikö pääasia ole se, että liikkuu? Itse olen sohvaperuna ja olisin tyytyväinen, jos jokin motivoisi minuakin liikkumaan, mutta eipäs vain motivoi.

itse asiassa sillä on valtavasti  väliä. Ja alkuperäiseen kysymykseen: jo tyttöjä ohjataan ulkonäkökeskeiseen liikkumiseen. Jo ala-asteella liikunta saattaa olla aerobic-tyyppistä tyhjäpäistä heilumista, tai  joulun jälkeen jopa otsikolla "kinkunpolttojumppa".,

Poikia myös ohjataan jo lapsesta saakka enemmän joukkuepeleihin kuin tyttöjä. 

Vierailija
18/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä toivoisit, että jokin motivoisi sinua liikkumaan? Ei kai liikkuminen ole itseisarvoista? Sinullakin lienee jokin syy, miksi haluaisit motivaattorin. Jos et halua olla terveempi tai kauniimpi tai jotain muuta, niin mitä väliä sillä on, vaikket liikkuisi yhtään? 

Vierailija
19/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköpaineet aiheuttavat sitä. Naiselta nyt vain vaaditaan kaikkea mahdollista täydellisestä ulkonäöstä lähtien. Mutten kyllä omalta kohdaltani allekirjoita tuota väitettä mitä tulee juoksuharrastukseen sillä pidän juoksusta niin paljon, että harrastan sitä +28 asteen helteellä ja -20 asteen pakkasellakin. Pysyn hoikkana muutenkin vaikken mitään juoksuja harrasta joten en edes tarvitse sitä. Juostessa saa vain mukavasti keskittyä ajatuksiinsa ja hetkeksi unohtaa kaikenlaiset typerät murheet ja ihmiset.

Niin, naiset vaativat toisiltaan? Naisille on tärkeää olla miehille kelpaava joten ---> ulkonäköpaineet. Ihan oma valinta. Miehelle kelpaa lähes toosa kuin toosa, sitä ette voi kieltää.

Vierailija
20/46 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ap. Olen ylipainoinen ja ulkonäkö on evvk. Silti urheilen paljon kun olen ikäni urheillut (nuorempana olin kilpa-urheilija). Mulle se on elämäntapa. En edes tritä laihduttaa enkä kyllä liikunnalla laihdukaan kun syön niin paljon. Urheilen 5-6 krt viikossa ja juoksen puolimaratoneja niin että läskit hyllyy!

Jos luulet että instababet on sama kuin kaikki naiset, niin olet väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi