Helsingin eläinsuojeluyhdistys Hesy saa uudet tilat 200 kissalle.
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/726988-uusi-keskus-helsinkiin…
Siellä on mukava mirrien juoksennella.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun olisi Helsingin kodittomille ihmisille paikkoja
Onhan niitä, mutta kun ne fasistit vaativat ettei sinne mennä kännissä tai aineissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas järjetöntä rahan tuhlausta!
Järkevämpää olisi lopettaa tuollainen kissamäärä jolloin ei tarvittaisi minkäänlaisia tiloja ja rahallinen säästö voitaisiin käyttää vaikka heikompiosaisiin.
Täysin mieletötä toimintaa.
Kerrotko vielä, että millä ihmeen logiikalla kuntien ja valtion perustuslaissa säädetty velvollisuus kansalaisten perusoikeuksien järjestämisestä olisi eläinsuojeluyhdistyksen tehtävä?
Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää kirjoiettua tekstiä ?
En kirjoittanut eläinsuojeluyhdistyksen velvollisuuksista, vaan pikemminkin koko tuon yhdistyksen tarpeettomuudesta.
Mutta ymmärrän, sinulle jotkin elukat ovat arvokkaampia kuin ihmiset.
Kyllä, eläimet on minulle paljon arvokkaampia kuin tuntemattomat ihmiset. Sinuna en huolehtisi muiden kuin omasta luetun ymmärryksestä, joka on tasoa 0.
No tällä vastauksellasi kerroitkin itse oman tasosi joten jätän tämän kanssasi tähän.
Ihminen pystyy halutessaan huolehtimaan itsestään, eläimillä se on vaikeampaa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisimpa varakas, voisin ryhtyä kissojen ensikodiksi. Kyllä täällä kisuille olisi hyvin tilaa! 😔
Käsittääkseni eläinlääkärikuluista ja ruuista huolehtii yhdistys, ainakin Vaasassa. Ota yhteyttä paikalliseen esyyn, he osaavat neuvoa paremmin!
Täällä meillä yhdistykset eivät pysty enää auttamaan eläinlääkärikuluissa. Kissoja on ihan liikaa.. Vapaaehtoiset maksavat tällä hetkellä lääkärikulut omasta pussistaan. Ehkä kun työtilanteeni paranee voisin ottaa toimintaan enemmän osaa. Kaveri pitää kissojen ensikotia, hänellä on tällä hetkellä 7 aikuista kisua ja kaksi pentuetta. Ja lisää on tulossa 😐 Noh, onneksi olen pystynyt auttamaan viemällä ruokaa ja kissanhiekkaa 😊 Lelujakin on tullut vietyä, ja onneksi moni kisu on päässyt uuteen perheeseen 😍
Niin kauan, kuin Hanu Luukkainen saa olla diktaattorina, kissat kärsivät.
Vierailija kirjoitti:
Hurstille ei riitä rahaa, mutta naisten tärkeysjärjestys on taas nähty
Mene sitä Hurstin jonoa ihailemaan Helsinginkadulle keskiviikkoaamuna..Melkein kaikki kännissä, päihteissä, tupakansavu nousee sakeana pilvenä.
Eläimet ovat syyttömiä kohtaloonsa, siksi autan mieluummin niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun olisi Helsingin kodittomille ihmisille paikkoja
Onhan niitä, siellä on vain typeriä sääntöjä joiden mukaan ei saa vetää huumeita tai viinaa.
Fasistit
No tällä vastauksellasi kerroitkin itse oman tasosi joten jätän tämän kanssasi tähän.