Miten ihmeessä te saatte kumppaneita?
Itse en saa niin millään. En osaa toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa ollenkaan siten, että päätyisin johonkin ystävyysvyöhykettä pidemmälle. Harvoin edes sinne astikaan. Ihan suoraan jos sanon niin vituttaa aika rankalla kädellä. Ei sitä näköjään rehellisenä omana itsenään kelpaa. En väitä olevani mikään mahtisaalis, mutta olisi se kiva joskus löytää sellainenkin ihminen jolle kelpaisi.
Kommentit (260)
Olemalla nätti. Voin sanoa ihan mitä vaan ja silti natsaa. :)
Onko ap n vai m?
Mulla miehenä ihan sama homma.
Vierailija kirjoitti:
Itse en saa niin millään. En osaa toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa ollenkaan siten, että päätyisin johonkin ystävyysvyöhykettä pidemmälle. Harvoin edes sinne astikaan. Ihan suoraan jos sanon niin vituttaa aika rankalla kädellä. Ei sitä näköjään rehellisenä omana itsenään kelpaa. En väitä olevani mikään mahtisaalis, mutta olisi se kiva joskus löytää sellainenkin ihminen jolle kelpaisi.
Sitä varten opetellaan käytöstavat että se kaikki onnistuisi. Omia itsejä ollaan vasta kun on niin turvallinen se suhde.
Kaksi ekaa vastausta summaa homman aika hyvin: olemalla nätti ja antamalla persettä (jos siis olet nainen etsimässä heterosuhdetta, muista caseista eos).
Mun kaikki suhteet on alkanut yhden yön jutuista. Olen siis mennyt baariin tai yökerhoon ihan sillä meiningillä, että haluan munaa tänä yönä. Sitä on löytynytkin -sen löytäminen ei ole naiselle kovin vaikeaa- ja niistä on sitten alkanut toisinaan parisuhteitakin.
Olemalla suunilleen tervepäinen ja fiksu. Perusnätti riittää, mutta pitää sitten tietää oma tasonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten opetellaan käytöstavat että se kaikki onnistuisi. Omia itsejä ollaan vasta kun on niin turvallinen se suhde.
Ai pitäisi vetää jotain teatteria että saisi rakkautta?
Kisuttelija kirjoitti:
Olemalla nätti. Voin sanoa ihan mitä vaan ja silti natsaa. :)
Niin sinä kyllä sanotkin muttei silti natsaa, oleppas rehellinen. Olet vaan muka nätti siksi että se tuo sinulle ylemmyydentunteen kun pystyt manipuloimaan miehiä. Mutta kaikki hyvät miehet huomaavat mitä teet ja saat vain aina paskoja.
Olen etsinyt netissä seuraa. Suhteeni ovat alkaneet siitä.
- introvertti
Vierailija kirjoitti:
Onko ap n vai m?
Mulla miehenä ihan sama homma.
m
Olen todella kiitollinen, että minulla on naispuolisia sukulaisia ja ystäviä. Olen oppinut käyttäytymään luontevasti vastakkaisen sukupuolen parissa.
En voi kuin ihmetellä näitä naisettomuuttaan valittavia ikisinkkuja, joille nainen on lähinnä reikä. Tiedä sitten, mikä vika naisissa on samassa tilanteessa. Passiivisuus ja umpimielisyys varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaytöstavat ovat muuta kuin teatteria ne opetellaan pienenä niin ettet ole häiriöksi toiselle ja toinen alkaa tuntea luottamusta sinuun.
Naisilla taitaa useimmiten olla kyse hiukan liiasta sulkeutuneisuudesta jos tuollainen tilanne on päällänsä.
Minunkin korvaani kuulostaa epäilyttävältä tuo rehellisenä omana itsenä oleminen.
Omalle puolisollekin pitää muistaa olla kohtelias. Puhumattakaan ihmisestä, johon vasta yrittää tutustua!
Tekemällä selväksi, että on toisesta kiinnostunut. Joskus toimii, joskus ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaavaisuus ja käytöstavat ovat sinulle teatteria, niin ei tarvitse tämän pidemmälle syytä etsiä kumppanin puutteeseen.
190 cm ja 6-pack. Ei tarvii suutaan avata. Talvella jälkimmäinen herättää jopa liikaakin huomiota.. And they come running just as fast as they can.
En tiedä. Mulla varmaan kävi hyvä tuuri, kun sain Jumalalta ihan kivan luonteen, hyvännäköisen naaman ja oikeanlaista karismaa.
Mulle riittää hyvin yksi kumppani. En ole kiinnostunut muista.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Olen nätti ja osaan flirttailla.
Annan seksiä, jos toistakin se kiinnostaa.