Miten ihmeessä te saatte kumppaneita?
Itse en saa niin millään. En osaa toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa ollenkaan siten, että päätyisin johonkin ystävyysvyöhykettä pidemmälle. Harvoin edes sinne astikaan. Ihan suoraan jos sanon niin vituttaa aika rankalla kädellä. Ei sitä näköjään rehellisenä omana itsenään kelpaa. En väitä olevani mikään mahtisaalis, mutta olisi se kiva joskus löytää sellainenkin ihminen jolle kelpaisi.
Kommentit (260)
Olen parisuhteessa ollut parikymmentä vuotta ja silti yksi hemmo on yrittänyt päästä meidän väliin pitkän aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap: hyvä ryhti, itsevarma olemus, mukava (ei mielistelevä) käytös, hyvä iho ja puhtaus, siistit vaatteet (ei tarvitse olla erityisen tyylikkäät tai muodikkaat, mutta ei myöskään jämähtäneet), tee mitä haluat ja huomioi vähän naisia siinä sivussa
Voit myös harjoitella jotain manlyja maneereja, sipaiset miehekkäästi leukaa ja istut leveästi jne.:D
Ryhti nyt on mitä on. Itsevarma en osaa aina olla, riippuu aika paljon aina tilanteesta. Mielestäni olen mukava. Iho on mitä on, puhdas sentään olen. Vaatteet aikalailla tilanteen mukaan.
Luin että kumppareita! Meinasin antaa vinkin Tokmannista mutta se ei taida sua auttaa! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ulkonäkö ja hauskuus riittää jo yksinään herättämään niin monen kiinnostuksen, että kumppani löytyy varmasti. Jos ei ole hauska, niin täytyy olla ainakin kunnollinen käytökseltään, käydä töissä ja osata keskustellla. Jos ei ole ulkonäköäkään, niin sitten kannattaa yrittää olla sillä tavalla monipuolinen, ettei vaikuta tylsältä.
Jos on syntynyt ihan hyvännäköiseksi, hauskaksi ja mielenkiintoiseksi persoonaksi saa kyllä kiinnostusta osakseen, mutta eihän siinäkään ole mitään takeita siitä, että sulla kiinnostaisi ne sinusta kiinnostuneet.:D
Kiinnostuksesta ja ”seuran saamisesta” on kuitenkin vielä pitkä matka mihinkään syvempään.
Hauska kuulemma olen. Hyvännäköinen saati mielenkiintoinen taasen en. Vähän tässä alkaa jo asennoitua siten, että ei kannata ihan turhan suuria odotuksia ladata siihen kumppanin löytymiseen. Kiva tietty olisi jos löytyisi, mutta vähän nämä kokemukset tähän saakka puhuvat toista.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin ja sekin vielä, että menen ihastuessani niin paniikkiin etten osaa olla normaalisti saati millään muotoa hurmaava.
Normaalisti olen luonnostani suht. hurmaava ihminen, mutta ihastuessani muutun lähinnä luotaantyöntäväksi perseilijäksi.-33
Siis tää on niin totta!silloin kun pitäisi olla parastaan niin ei kyllä onnistu muuta kuin olemaan kaikkein kauheimmillaan!
Käymällä ihmisten ilmoilla ja hymyilemällä. Menemällä mukaan kavereiden illanviettoihin, joissa on myös kavereiden kavereita. Nettitreffeilläkin olen saanut parin tapaamisen jälkeen toiveita parisuhteesta, ja naisena niitä tapaamisia kyllä saa netistä. Suhteeseen päätymistä kaikissa näissä tapauksissa tietysti vaikeuttaa, jos ei kelpuuta ihan ketä hyvänsä.
Hopeketulla natsaa: iän tuomaa charmia, statusta ja rahaa on niin johan naisia kiinnostaa.
Minä voisin lähestyä mutta monet naiset ovat nykyisin niin tylyjä etten viitsi ottaa riskiä.
Se on kyllä sikamaista miten monet naiset kunnolla nöyryyttävät miehiä. Vaikka olisi miten asiallinen tahansa.
On se vaan niin vaikeata saada jotkut naiset tajuamaan että vaikka juuri sinä olet varattu ja tulit vaan tansimaan sun kavereitten kaa niin moni muu nainen on sinkku ja haluavat että niihin tutustutaan. Just tuollaista mä sain jo mun omani joten haista v ittu vaan kaikille muille (eli miehille ja ujoille sinkuille naisille) meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin lähestyä mutta monet naiset ovat nykyisin niin tylyjä etten viitsi ottaa riskiä.
Se on kyllä sikamaista miten monet naiset kunnolla nöyryyttävät miehiä. Vaikka olisi miten asiallinen tahansa.
On se vaan niin vaikeata saada jotkut naiset tajuamaan että vaikka juuri sinä olet varattu ja tulit vaan tansimaan sun kavereitten kaa niin moni muu nainen on sinkku ja haluavat että niihin tutustutaan. Just tuollaista mä sain jo mun omani joten haista v ittu vaan kaikille muille (eli miehille ja ujoille sinkuille naisille) meininkiä.
No eikö tällä aloitteen tekijällä ole silmiä päässä niin, että voisi jo ennakkoon valikoida ne potentiaaliset uhrinsa niin ettei mene häiritsemään niitä, jotka ei sitä ollenkaan huomioi ja selkeesti ovat viihtymässä kavereidensa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella kiitollinen, että minulla on naispuolisia sukulaisia ja ystäviä. Olen oppinut käyttäytymään luontevasti vastakkaisen sukupuolen parissa.
En voi kuin ihmetellä näitä naisettomuuttaan valittavia ikisinkkuja, joille nainen on lähinnä reikä. Tiedä sitten, mikä vika naisissa on samassa tilanteessa. Passiivisuus ja umpimielisyys varmaan.
Kyllä minäkin jotenkin naisten kanssa pärjään, saanhan heistä edes välillä ystäviäkin, mutta mihinkään enempään en sitten kelpaakaan. Enkä osaa yhtään lukea naisia. Minulla ei siis ole pienintäkää haisua siitä, että onko nainen kiinnostuntu vai ei. Ei ole yhtään intiimiä naiskokemusta elämäni aikana päässyt kokemaan, joten oletan etteivät naiset ole olleet minusta kiinnostuneitakaan.
Tämä on jännä. Minä taas osaan sanoa viimeistään toisesta katseesta, onko nainen kiinnostunut vai ei. Siihen tulee mukaan tietty intensiteetti ja luettavuus, jos naista kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella kiitollinen, että minulla on naispuolisia sukulaisia ja ystäviä. Olen oppinut käyttäytymään luontevasti vastakkaisen sukupuolen parissa.
En voi kuin ihmetellä näitä naisettomuuttaan valittavia ikisinkkuja, joille nainen on lähinnä reikä. Tiedä sitten, mikä vika naisissa on samassa tilanteessa. Passiivisuus ja umpimielisyys varmaan.
Kyllä minäkin jotenkin naisten kanssa pärjään, saanhan heistä edes välillä ystäviäkin, mutta mihinkään enempään en sitten kelpaakaan. Enkä osaa yhtään lukea naisia. Minulla ei siis ole pienintäkää haisua siitä, että onko nainen kiinnostuntu vai ei. Ei ole yhtään intiimiä naiskokemusta elämäni aikana päässyt kokemaan, joten oletan etteivät naiset ole olleet minusta kiinnostuneitakaan.
Tämä on jännä. Minä taas osaan sanoa viimeistään toisesta katseesta, onko nainen kiinnostunut vai ei. Siihen tulee mukaan tietty intensiteetti ja luettavuus, jos naista kiinnostaa.
Tämä. Jos itse katsot naista pidempään, niin kyllä se nainen vilkaisee suoraan sieluusi, jos on kiinnostunut. Jos ei ole, hän varmaankin kääntää kasvonsa pois ja pyöräyttää silmiään kavereilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö tällä aloitteen tekijällä ole silmiä päässä niin, että voisi jo ennakkoon valikoida ne potentiaaliset uhrinsa niin ettei mene häiritsemään niitä, jotka ei sitä ollenkaan huomioi ja selkeesti ovat viihtymässä kavereidensa kanssa?
Ihan niin kuin se niin selkeätä olisi. Ja moni nainen suorastaan odottaa että joku tulisi pokaamaan jotta pääsisi taas nöyryyttämään. Eli lähettävät vääriä signaaleita esim silmäpelillä tai menemällä tanssilattian reunalle yksin seisomaan.
Vierailija kirjoitti:
Hopeketulla natsaa: iän tuomaa charmia, statusta ja rahaa on niin johan naisia kiinnostaa.
Kiistän😆
Toisaalta minulta puuttuu charmi, status ja rahat ettei oo ihmekkään että hiljasta😆
Juu mut kun elelee tämmöstä kotikeskeistä hiljaiseloa niin eipä niitä tulevia mielitiettyjä edes ole mahdollista kohdata.
Somessa ajat sitten olen muuttunut aika passiiviseksi, tavallaan uskon menettänyt vaikkakin monesta eri paikasta minut löytää.
Sitten kun en seksiä metsästä vaan toivoisin löytäväni sen tulevan mielitietyn niin se luo oman haasteensa, semmonen normaali tasapainoinen neito joka omaisi samanlaisen arvomaailman, huumorin ja elämäntavan ois tään Hopeaketun mieleen.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Itse en saa niin millään. En osaa toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa ollenkaan siten, että päätyisin johonkin ystävyysvyöhykettä pidemmälle. Harvoin edes sinne astikaan. Ihan suoraan jos sanon niin vituttaa aika rankalla kädellä. Ei sitä näköjään rehellisenä omana itsenään kelpaa. En väitä olevani mikään mahtisaalis, mutta olisi se kiva joskus löytää sellainenkin ihminen jolle kelpaisi.
Mitä vikaa on ystävyysvyöhykkeessä? Ystävillä on ystäviä joihin tutustua. Tiedän monta miestä, jotka eivät pysty ajattelemaan näin pitkälle, vaan mieluummin jatkavat sekä ystävättömänä että ilman parisuhdetta. Vuodesta toiseen valittaen.
Oman puolisoni löysin harrastuksen parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas meen tanssilattialla hiplaamaan muijan persettä. Jos se ei ole kiinnostunut niin se siirtyy muualle. Jos se jää niin se on kiinnostunut.
Simppeliä ja selkeetä. En kyllä ymmärrä miksei kaikki tee sitä. Harva muija kun mitään silmäpeliä harrastaa saatikka sitten tulee juttelemaan joten niitten varaan ei voi laskea.
Vierailija kirjoitti:
Olemalla nuori ja nätti.
Iisii.
Ei ole totta koska reikä kun reikä.
Jos miehet ei enää edes viitsi tulla tutustumaan niin ehkä naisten kannattaisi vähän tuijoittaa peiliin.
Olemalla piristävä ja hauska. Ei kukaan nyt aina ole, mutta pitää olla hyväntuulista seuraa, sellaista jonka kanssa on mukavaa. Valittajaa ei jaksa kukaan,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja jos joku esittää vaikeasti lähestyttävää ignooramalla niin saakin jäädä ilman huomiota. Turha sellaista on mennä lähestymään..
Eipä noita vaihtoehtoja ihan kauheasti ole. Harrastukset ja netti. Netissä en pärjää jostain syystä alkuunkaan, ja harrastuksissa on melkeinpä ainoastaan varattuja naisia. Muualta en oikein osaa edes etsiä. Harrastukset olisi se helpoin keino varmaan löytää joku ja alkaa jutustella luontevasti, mutta ei niin ei. Ehkä joskus...