Mikä idea on jonottaa autokaistalla ja jäädä sitten pihaan syömään AUTOSSA?
Vieressä olisi lämmin sisätila ja ruokailuun tarkoitetut tuolit ja pöydät. Ruoka olisi tullut nopeammin, pöytään tarjoiltuna ja olisi voinut odottaa sitä sisällä.
Kommentit (75)
Suomalaiset tykkää epäsosiaalisuudesta.
Sama pätee itsepalvelukassoihin :)
Me tehdään joskus noin jos ravintolasali on täynnä. Tilaus tulee aivan kuin salin puolellekin pienen odotelun jälkeen, ja autossa saa syödä rauhassa ilman että jonkun räkäinen kakara rääkyy korvanjuuressa.
No miehen kanssa kiva odotella autossa ja jutella kaikessa rauhassa kaksin. Sama syödessä kivempi jutustella kahden kesken mitä kuunnella vieressä huutelevia nuoria /humalaisia ym. Eli kyse nimenomaan siitä omasta rauhasta jota arvostaa kun sitä on niin harvoin.
Joskus erittäin lihavat ihmiset tekevät noin, varmaan eivät kehtaa syödä roskaruokaa muiden nähden
Eipähän tarvitse katsella tuijottavia, toisinaan myös murjottavia ihmisiä. :D
Mulla on välillä koirat mukana ja ne pitää aivan älytöntä meteliä jos ne jättää autoon yksin.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko hampurilaisravintoloissa useinkin ihmisten murjomisia?
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä omat paikat murjottaville ja murjoville?
Vierailija kirjoitti:
Vieressä olisi lämmin sisätila ja ruokailuun tarkoitetut tuolit ja pöydät. Ruoka olisi tullut nopeammin, pöytään tarjoiltuna ja olisi voinut odottaa sitä sisällä.
Osa ihmisistä ei myöskään halua juoda kahvia kaikessa rauhassa sisällä pöydän ääressä istuen, vaan he haluavat vaikuttaa nähtävästi tehokkailta ja kiireisiltä kulkemalla pahvinen kahvimuki yhdessä kädessä ja todennäköisesti kännykkä toisessa kädessä.
Mä teen noin kun olen eläinten kanssa liikenteessä. Ja erityisesti jos olen miehen kanssa liikenteessä. :D mies on tosi nopea syömään ja itse erittäin hidas. Tilataan ruuat ja ruvetaan syömään niitä parkkipaikalla. Jatketaan matkaa kun mies on saanut syötyä kaiken. (Hampurilainen, ranskalaiset ja limu) Yleensä tässä vaiheessa mä olen saanut syötyä ehkä 1/4 ranskalaisista (hampurilainen ja limu koskemattomina). Säästetään siis aikaa kun mies ajaa samalla kun mä syön.
Meillä on aina koirat mukana. Kesällä ei voi jättää kuumaan eikä talvella kylmään. Olen myös joskus itse tosi väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
No miehen kanssa kiva odotella autossa ja jutella kaikessa rauhassa kaksin. Sama syödessä kivempi jutustella kahden kesken mitä kuunnella vieressä huutelevia nuoria /humalaisia ym. Eli kyse nimenomaan siitä omasta rauhasta jota arvostaa kun sitä on niin harvoin.
Eikö kannattaisi valita vähän tasokkaampi ruokapaikka, jossa muutkin asiakkaat ovat käyttäytyä? En minä ainakaan normaalisti kuuntele mitä vieruspöydässä puhutaan tai kuunteleko joku sivullinen minun ja jonkun kaverin juttuja.
Mitä vähemmän tarvitsee olla muiden kanssa samassa tilassa niin parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vähemmän tarvitsee olla muiden kanssa samassa tilassa niin parempi.
Minäkään en halua katsella kusipäisiä *yrpä ihmisiä syödessäni, siksi en voi syödä edes peilin edessä.
Autossa syöminen aina sotkun riski. Olen viime kuukausina katsonut käytettyjen autojen ilmoituksia, joidenkin kuvissa on ollut likaiset penkit. En ole harkinnut niitä autoja.
Seura ja musiikki on paras mahdollinen, eikä tarvi katsella ja kuunnella niitä kiljuvia ja rääkyviä kakaroita. Ruoka on lähes pas*aa, mutta joskus on pakko oikoa ja syödä moisten pikaruokkimoiden ruokaa.
Paikallisessa mäkkärissä ulkomaantuliaisten kakarat riehuu ja mekastaa niin mieluummin vedän hampparin naamaan omas autos kaikessa rauhassa.
Safka jäähtyy jos menee kotio asti. On ihan ok syödä autossa omassa rauhassa jonottamatta enää pöytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi valita vähän tasokkaampi ruokapaikka, jossa muutkin asiakkaat ovat käyttäytyä? En minä ainakaan normaalisti kuuntele mitä vieruspöydässä puhutaan tai kuunteleko joku sivullinen minun ja jonkun kaverin juttuja.
Siis puhutko oikeasti tasokkuudesta tällaisessa yhteydessä?
Mitä se sulle kuuluu *other*ucker?