Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea on jonottaa autokaistalla ja jäädä sitten pihaan syömään AUTOSSA?

Vierailija
09.12.2018 |

Vieressä olisi lämmin sisätila ja ruokailuun tarkoitetut tuolit ja pöydät. Ruoka olisi tullut nopeammin, pöytään tarjoiltuna ja olisi voinut odottaa sitä sisällä.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kenenkään katsella kun läski syö roskaruokaa.

Vierailija
22/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinne rikollisten ja muun roskasakin sekaan haluaa mennä syömään. Tosin se autokaistakin on vaarallinen, sielläkin on ammuttu porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autossa syöminen aina sotkun riski. Olen viime kuukausina katsonut käytettyjen autojen ilmoituksia, joidenkin kuvissa on ollut likaiset penkit. En ole harkinnut niitä autoja.

Ostatko aina uudet vaatteetkin kun ne likaantuu?

Vierailija
24/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauva nukkuu turvakaukalossa, niin autokaista + parkkipaikka on oikein toimiva ratkaisu.

Vierailija
25/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autossa syöminen aina sotkun riski. Olen viime kuukausina katsonut käytettyjen autojen ilmoituksia, joidenkin kuvissa on ollut likaiset penkit. En ole harkinnut niitä autoja.

Ilmeisesti yksityiseltä myyjältä, koska liikkeissä ne pestään ennen myyntiä.

Vierailija
26/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta syystä:

- vihaan ihmisiä, mitä vähemmän joudun olemaan sosiaalinen, sen parempi kaikille

- en tykkää katsella tuntemattomia kun syön, enkä tahdo että tuntemattomat katsovat minua

- haluan keskustella seuralaisen kanssa rauhassa ja avoimesti, enkä varoa puhumasta liian törkeitä tai muuten sopimattomia/salaisia

- musiikki, valaistus ja ilmastointi täysin omien halujen mukaan

Ja sitten ne tärkeimmät:

- käyn syömässä hampparit yms. yleensä silloin, kun olen kuskaamassa lapsia/odotan heitä. Autossa syödessä on valmis lähtemään heti kun tarvii, loput ruoat tulevat automaattisesti mukaan

- olen pukeutunut pieruverkkareihin, villasukkiin ja rikkinäisiin tossuihin. Auton ikkunasta näkyvä siisti paita ja kammattu tukka ovat vain hämäystä!

Vierailija
27/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä autossa voi olla vaikka vauva nukkumassa tai koira takana...

Vierailija
28/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehen kanssa kiva odotella autossa ja jutella kaikessa rauhassa kaksin. Sama syödessä kivempi jutustella kahden kesken mitä kuunnella vieressä huutelevia nuoria /humalaisia ym. Eli kyse nimenomaan siitä omasta rauhasta jota arvostaa kun sitä on niin harvoin.

Eikö kannattaisi valita vähän tasokkaampi ruokapaikka, jossa muutkin asiakkaat ovat käyttäytyä? En minä ainakaan normaalisti kuuntele mitä vieruspöydässä puhutaan tai kuunteleko joku sivullinen minun ja jonkun kaverin juttuja.

No kyllä tietysti välillä käydäänkin tasokkaammissa paikoissa. Mutta välillä syystä tai toisesta tankataan grillilläkin.

Ja toisekseen meillä pienessä kaupungissa ei ole montaa "tasokkaampaa" paikkaa. Ja osan ruuista en tykkää. Ja valitettavasti nykyään ravintoloista on tehty entistä avoimempia jolloin oma rauha häviää kun pöydät lähekkäin eikä mitään välissä. Kotona lasten kuullen ei haluta jutella kaikkia töihin, talouteen, sairastumisiin ym liittyviä juttuja mutta ei niitä haluta kyllä jutella ravintolassa vieressä istuvienkan kuullen. Eli autokaista on sitten välillä oikein hyvä vaihtoehto...

Vierailija
29/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä ketju. Mietin samaa asiaa viikko sitten, kun näin mäkkärissä parkkipaikat ruokailijoille.

Vierailija
30/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempiaan häpeävien teinien takia.

Vierailija
31/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein autokaistalta hakemassa ruokaa ja syön autossa, jos minulla on yövaatteet ja villasukat yllä... olisi se silmiinpistävää, jos tulisin pienessä yömekossa ja villasukissa sisälle syömään 😊. Joskus pelkään kolaria, kun oon yömekossa, sillä joutuu nousta autosta!

Vierailija
32/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin white trash mässyttää ruokaa toppatakki päällä autossa ravintolan vieressä.

Vierailija
33/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja WT-aterian kruunaa tietenkin se, että lopuksi heitetään kaikki roskat ikkunasta parkkiruudun viereen.

Vierailija
34/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto alkaa haista tosi pahalle grilliruoista.  Jos siellä on vielä monta koiraa kaverina, niin ei kyllä varsinaiseesti mikään ruokahalua kiihottava syöntipaikka.

Vierailija
35/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesta syystä:

- vihaan ihmisiä, mitä vähemmän joudun olemaan sosiaalinen, sen parempi kaikille

- en tykkää katsella tuntemattomia kun syön, enkä tahdo että tuntemattomat katsovat minua

- haluan keskustella seuralaisen kanssa rauhassa ja avoimesti, enkä varoa puhumasta liian törkeitä tai muuten sopimattomia/salaisia

- musiikki, valaistus ja ilmastointi täysin omien halujen mukaan

Ja sitten ne tärkeimmät:

- käyn syömässä hampparit yms. yleensä silloin, kun olen kuskaamassa lapsia/odotan heitä. Autossa syödessä on valmis lähtemään heti kun tarvii, loput ruoat tulevat automaattisesti mukaan

- olen pukeutunut pieruverkkareihin, villasukkiin ja rikkinäisiin tossuihin. Auton ikkunasta näkyvä siisti paita ja kammattu tukka ovat vain hämäystä!

Ei sinulla noilla luonteenpiirteillä mitään seuralaista ole.

Vierailija
36/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn usein autokaistalta hakemassa ruokaa ja syön autossa, jos minulla on yövaatteet ja villasukat yllä... olisi se silmiinpistävää, jos tulisin pienessä yömekossa ja villasukissa sisälle syömään 😊. Joskus pelkään kolaria, kun oon yömekossa, sillä joutuu nousta autosta!

Et saanut unta, niin päätit lähteä autolla hampparille?

Vierailija
37/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se lapselle yhdenlainen elämys kun joskus syödään autossa.

Useammin kyllä teen tuota yksinäni, en kaipaa sitä sisätilan hälinää vaan nautin hiljaisuudesta.

Vierailija
38/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitteihin sitten asiakkaan tunniste kun pelloilta ja ojista joka kevät pussien keräilyä ja tölkitkin myös heitetty kun vain "köyhät" vain nuorilla kierrättää ja kaljan kiskojat.

Vierailija
39/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieressä olisi lämmin sisätila ja ruokailuun tarkoitetut tuolit ja pöydät. Ruoka olisi tullut nopeammin, pöytään tarjoiltuna ja olisi voinut odottaa sitä sisällä.

Noo, esimerkiksi silloin, kun on tehnyt remppaa, tukka likainen, hikinen olo ja röntsävaatteet päällä syön sen ruoan mieluummin omassa autossa, kuin änkeän muiden ihmisten sekaan.

Vierailija
40/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se lapselle yhdenlainen elämys kun joskus syödään autossa.

Useammin kyllä teen tuota yksinäni, en kaipaa sitä sisätilan hälinää vaan nautin hiljaisuudesta.

Jos yhtään välittää autonsa siisteydestä, ei pidä antaa ainakaan lasten syödä siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä