Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea on jonottaa autokaistalla ja jäädä sitten pihaan syömään AUTOSSA?

Vierailija
09.12.2018 |

Vieressä olisi lämmin sisätila ja ruokailuun tarkoitetut tuolit ja pöydät. Ruoka olisi tullut nopeammin, pöytään tarjoiltuna ja olisi voinut odottaa sitä sisällä.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lämmin sisätila lemuaa pinttyneeltä rasvalta, sen lattiat ovat rasvasta liukkaat ja siellä on yleensä enempi vähempi meluisaa. Autossa syöminen on hieno rauhan hetki arjen keskellä!

Vierailija
42/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieressä olisi lämmin sisätila ja ruokailuun tarkoitetut tuolit ja pöydät. Ruoka olisi tullut nopeammin, pöytään tarjoiltuna ja olisi voinut odottaa sitä sisällä.

mistä tiedät että olisi tullut nopeammin ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On reissussa, on nälkä muttei nappaa istua siellä klähmäisessä "ravintolassa" kiljuvien lasten ja pöydässä vauvan vaippaa vaihtavien mammojen ympäröimänä. Kesällä vielä kuumassa kaiken lisäksi.

Vierailija
44/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan meininki. Autolla kaikkialle. Jokainen askel on liikaa.

Vierailija
45/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on porttikielto sisälle !

46/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Joskus erittäin lihavat ihmiset tekevät noin, varmaan eivät kehtaa syödä roskaruokaa muiden nähden

Jenkeissä näin tällaisia perheessä ekaa kertaa elämässäni. Koko perhe valtavan turpeita, hyvä että mahtuivat niihin auton penkkeihin. Ruuat kyllä haettiin tiskiltä, mutta sitten lyllerrettiin autoon syömään. Auton alareuna laskeutui varmaan 20 cm kun koko perhe yhtäaikaa lysähti autoon istumaan.

🇺🇦🇮🇱

47/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aina koirat mukana. Kesällä ei voi jättää kuumaan eikä talvella kylmään. Olen myös joskus itse tosi väsynyt.

Eikö syöminen autossa koirien kanssa ole hankalaa? Koiran kuolarihmat niskassa ja koira hönkimässä 5 cm sun naamasta...

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
48/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burgerpaikkojen hygienia on kyseenalaista. Ei huvita istua likaisilla tuoleilla ja likaisen pöydän ääressä.

Vierailija
49/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs takia ne autokaistat yleensä on olemassa?

Vierailija
50/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ruoka tulee nopeammin? Olin aikanaan pikaruokaravintolassa töissä, ja meillä autokaista oli etusijalla ravintolasalissa ruokaileviin nähden. Jos lämpötasossa on esimerkiksi vain yksi kerroshampurilainen valmiina, ja sellainen myydään samaan aikaan autoon ja saliin, niin auto saa sen ja saliruokailija menee pöytään odottamaan seuraavan satsin valmistumista.

51/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten tilanteiden ahdistus ja julkisten tilojen kammo voivat johtaa tuollaiseen ratkaisuun.

Samoin liikuntavammaisen autoilijan on varmaan helpompi tehdä noin.

Autokaistalla asioiminen ja autossa syöminen ehkä myös vievät vähemmän aikaa yhteensä kuin ravintolan sisälle meneminen?

Vierailija
52/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aina koirat mukana. Kesällä ei voi jättää kuumaan eikä talvella kylmään. Olen myös joskus itse tosi väsynyt.

Eikö syöminen autossa koirien kanssa ole hankalaa? Koiran kuolarihmat niskassa ja koira hönkimässä 5 cm sun naamasta...

Meillä koira on auton takatilassa omassa autohäkissään. Jos on hyvä ilma, niin aukaisen takaluukun, istahdan häkin viereen ja annan vähän ranskiksia ja hampurilaista koiralleni. Mukavaa. Paljon mukavampaa ja siistimpää kuin sisällä kuumassa ja tahmeassa.

Vierailija
53/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn usein autokaistalta hakemassa ruokaa ja syön autossa, jos minulla on yövaatteet ja villasukat yllä... olisi se silmiinpistävää, jos tulisin pienessä yömekossa ja villasukissa sisälle syömään 😊. Joskus pelkään kolaria, kun oon yömekossa, sillä joutuu nousta autosta!

Et saanut unta, niin päätit lähteä autolla hampparille?

Kerron sulle miksi: esim lenkin ja suihkun jälkeen laitan usein yövaatteet jo ylleni, jos aion viettää illan kotona. Joskus jo iltapäivällä. Toisinaan tekee myöhemmin mieli jotain suolaista, niin haen autokaistalta hampparin ja maidon. Siksi.

Vierailija
54/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jalka kipeä, hankala kävellä

- likaiset vaatteet, rönttövaatteet

- paniikki muista ihmisistä

- ujous

- kyvyttömyys syödä samassa tilassa vieraiden kanssa

- hyvä radio-ohjelma auton radiossa kesken

- laiskuus kävellä

- yksinolon tarve samaan aikaan nälän kanssa

- pitkä puhelu kesken, odottaa puhelua, haluaa puhua autossa rauhassa samalla kun syö

Syitä on satoja. Enemmän toivoisi, että ihmiset ymmärtäisivät olevansa erilaisia. Ja jos minä toimin jollain tavalla, se ei tarkoita, että sinä kykenet samaan. Minä voisin kysyä, että miksi et ulkomailla ollessasi puhu yhdeksää eri kieltä kuin minä kolme aasialaista kieltä mukaan lukien? 

Vierailija
55/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se lapselle yhdenlainen elämys kun joskus syödään autossa.

Useammin kyllä teen tuota yksinäni, en kaipaa sitä sisätilan hälinää vaan nautin hiljaisuudesta.

Jos yhtään välittää autonsa siisteydestä, ei pidä antaa ainakaan lasten syödä siellä.

Osaan käyttää imuria ja pesuainetta.

Vierailija
56/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan tapana ajella öisin autokaistalle ja puhua muka samaan aikaan puhelimessa ja ottaa kavereilta "tilausta" vastaan. Totuus oli kuitenkin se, että kaikki ne 4 burgeria tuli minulle itselleni. Tilasin siis aina 3 erilaista normi hampparia ja yhden ateriana. Ajelin sitten rauhassa vähän kauemmas ja sikailin kaikki yksinäni. Joo, oli vähän ylipainoakin silloin ja ahdistusta...

Vierailija
57/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useammin kyllä teen tuota yksinäni, en kaipaa sitä sisätilan hälinää vaan nautin hiljaisuudesta.

Jos yhtään välittää autonsa siisteydestä, ei pidä antaa ainakaan lasten syödä siellä.

Riippuu lapsesta. Mun lapset ovat 27-vuotiaita ja varsin siistejä ;)

Vierailija
58/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kävin mäkkärissä, siellä oli aika paljon ruuhkaa. Tilausvuoroa jonotettiin tiskille eikä mitään pöytiintarjoilua todellakaan ollut. En tosin odottanutkaan olevan, kunhan nyt mainitsen kun ap mainosti sellaista.

Asiakkaina oli pääasiassa kiroilevia ja muille ihmisille naureskelevia teinejä ja mekastavia lapsiperheitä, joiden pienimmät jäsenet sotkivat niin, että inhotti syödä viereisessä pöydässä. Kaiken tämän kruunasi taustalla pikkuisen liian kovalla soiva, epämiellyttävä jumputus-lallatus-musiikki.

Ainoa syy, miksen valitse autokaistaa ja parkkiksella autossa syömistä seuraavan kerran kun mieleni tekee nopeaa hampurilaisateriaa on se, etten omista autoa. Toisaalta ihan hyvä, etten omista. Tuleepahan syötyä pikaruokaa todella harvoin, kun ei viitsi kiduttaa itseään siellä käryisessä ja meluisessa "ravintolassa".

Vierailija
59/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Joskus erittäin lihavat ihmiset tekevät noin, varmaan eivät kehtaa syödä roskaruokaa muiden nähden

Jenkeissä näin tällaisia perheessä ekaa kertaa elämässäni. Koko perhe valtavan turpeita, hyvä että mahtuivat niihin auton penkkeihin. Ruuat kyllä haettiin tiskiltä, mutta sitten lyllerrettiin autoon syömään. Auton alareuna laskeutui varmaan 20 cm kun koko perhe yhtäaikaa lysähti autoon istumaan.

Varmaan juuri sinunkaltaistesi kauhistelevien kanssaihmisten takia jotkut lihavat mieluummin syövät yksin kuin muiden ihmisten nähden. Varsinkin jos ruoka on jotain epäterveellistä mättöä. Toisaalta ei läski nykyisin voi syödä salaattiakaan ilman että se näyttää "epäilyttävältä". Tälläkin palstalla on säännöllisesti hämmästelyketjuja aiheesta "miksi lihava ihminen syö salaattia"; luuleeko se pettävänsä ketään sillä tavalla? Ei kukaan kuitenkaan usko sen salaattia syömällä lihoneen, joten ihan turhaan se sitä salaattia puputtaa, hahaha!

Vierailija
60/75 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu lapsesta. Mun lapset ovat 27-vuotiaita ja varsin siistejä ;)

27-vuotiaat eivät ole lapsia, ainakaan fyysisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi