Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea on jonottaa autokaistalla ja jäädä sitten pihaan syömään AUTOSSA?

Vierailija
09.12.2018 |

Vieressä olisi lämmin sisätila ja ruokailuun tarkoitetut tuolit ja pöydät. Ruoka olisi tullut nopeammin, pöytään tarjoiltuna ja olisi voinut odottaa sitä sisällä.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu *other*ucker?

Vierailija
2/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tykkää epäsosiaalisuudesta.

Sama pätee itsepalvelukassoihin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään joskus noin jos ravintolasali on täynnä. Tilaus tulee aivan kuin salin puolellekin pienen odotelun jälkeen, ja autossa saa syödä rauhassa ilman että jonkun räkäinen kakara rääkyy korvanjuuressa.

Vierailija
4/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehen kanssa kiva odotella autossa ja jutella kaikessa rauhassa kaksin. Sama syödessä kivempi jutustella kahden kesken mitä kuunnella vieressä huutelevia nuoria /humalaisia ym. Eli kyse nimenomaan siitä omasta rauhasta jota arvostaa kun sitä on niin harvoin.

5/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus erittäin lihavat ihmiset tekevät noin, varmaan eivät kehtaa syödä roskaruokaa muiden nähden

Vierailija
6/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tarvitse katsella tuijottavia, toisinaan myös murjottavia ihmisiä. :D

Vierailija
7/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä koirat mukana ja ne pitää aivan älytöntä meteliä jos ne jättää autoon yksin.

Vierailija
8/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuuko hampurilaisravintoloissa useinkin ihmisten murjomisia?

Vierailija
9/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä omat paikat murjottaville ja murjoville?

Vierailija
10/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieressä olisi lämmin sisätila ja ruokailuun tarkoitetut tuolit ja pöydät. Ruoka olisi tullut nopeammin, pöytään tarjoiltuna ja olisi voinut odottaa sitä sisällä.

Osa ihmisistä ei myöskään halua juoda kahvia kaikessa rauhassa sisällä pöydän ääressä istuen, vaan he haluavat vaikuttaa nähtävästi tehokkailta ja kiireisiltä kulkemalla pahvinen kahvimuki yhdessä kädessä ja todennäköisesti kännykkä toisessa kädessä.

Vierailija
11/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen noin kun olen eläinten kanssa liikenteessä. Ja erityisesti jos olen miehen kanssa liikenteessä. :D mies on tosi nopea syömään ja itse erittäin hidas. Tilataan ruuat ja ruvetaan syömään niitä parkkipaikalla. Jatketaan matkaa kun mies on saanut syötyä kaiken. (Hampurilainen, ranskalaiset ja limu) Yleensä tässä vaiheessa mä olen saanut syötyä ehkä 1/4 ranskalaisista (hampurilainen ja limu koskemattomina). Säästetään siis aikaa kun mies ajaa samalla kun mä syön.

Vierailija
12/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina koirat mukana. Kesällä ei voi jättää kuumaan eikä talvella kylmään. Olen myös joskus itse tosi väsynyt.

Vierailija
13/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehen kanssa kiva odotella autossa ja jutella kaikessa rauhassa kaksin. Sama syödessä kivempi jutustella kahden kesken mitä kuunnella vieressä huutelevia nuoria /humalaisia ym. Eli kyse nimenomaan siitä omasta rauhasta jota arvostaa kun sitä on niin harvoin.

Eikö kannattaisi valita vähän tasokkaampi ruokapaikka, jossa muutkin asiakkaat ovat käyttäytyä? En minä ainakaan normaalisti kuuntele mitä vieruspöydässä puhutaan tai kuunteleko joku sivullinen minun ja jonkun kaverin juttuja.

Vierailija
14/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän tarvitsee olla muiden kanssa samassa tilassa niin parempi.

Vierailija
15/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän tarvitsee olla muiden kanssa samassa tilassa niin parempi.

Minäkään en halua katsella kusipäisiä *yrpä ihmisiä syödessäni, siksi en voi syödä edes peilin edessä.

Vierailija
16/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa syöminen aina sotkun riski. Olen viime kuukausina katsonut käytettyjen autojen ilmoituksia, joidenkin kuvissa on ollut likaiset penkit. En ole harkinnut niitä autoja.

Vierailija
17/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seura ja musiikki on paras mahdollinen, eikä tarvi katsella ja kuunnella niitä kiljuvia ja rääkyviä kakaroita. Ruoka on lähes pas*aa, mutta joskus on pakko oikoa ja syödä moisten pikaruokkimoiden ruokaa.

Vierailija
18/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa mäkkärissä ulkomaantuliaisten kakarat riehuu ja mekastaa niin mieluummin vedän hampparin naamaan omas autos kaikessa rauhassa. 

Vierailija
19/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safka jäähtyy jos menee kotio  asti. On ihan ok syödä autossa omassa rauhassa jonottamatta enää pöytää.

Vierailija
20/75 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattaisi valita vähän tasokkaampi ruokapaikka, jossa muutkin asiakkaat ovat käyttäytyä? En minä ainakaan normaalisti kuuntele mitä vieruspöydässä puhutaan tai kuunteleko joku sivullinen minun ja jonkun kaverin juttuja.

Siis puhutko oikeasti tasokkuudesta tällaisessa yhteydessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä