En keksi lapselle mitään joululahjoja
Hei, minulla on 16v tytär jolle en keksi mitään lahjoja. Ei keksi itsekään kysyttäessä. Olen ostanut meikkisiveltimiä ja lautapelin jo varastoon, mutta haluaisin vielä jotain hankkia.
Kommentit (28)
Kummilapseni on 9-vuotiaasta lähtien pyytänyt kaikki syntymä-, joulu- ja todistuslahjansa rahana. Koko suvulta. Joulunakaan hän ei halua yhtään lahjaa. Hän kerää autokoulurahoja, jos jää yli, on käsirahaa jo autollekin. Fiksu lapsi!
Eli anna rahaa, jonka osoitat tulevaisuuden hankkeeseen.
Minun tyttöni keräsi Pentikin astioita itselleen jo 12-vuotiaasta. Nyt on jo omillaan ja hänellä on kaikki koko sarjasta, liemikulhoja myöten. Kaikki ostivat vain astioita hänelle, oli helppoa.
Jos teini ei keksi mitään, niin sehän osoittaa, että hän saa kaikkea tarvitsemaansa jo muutenkin.
Miksi niitä paketteja pitää sitten väenväkisin olla paljon?
En sano tätä millään pahalla, vaan eikö nuo hankitut jo riitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita, lakanoita, suklaata?
Lakanoita 16-vuotiaalle, kotona asuvalle?
Omaan kotiin, muutaman vuoden kuluessa kuitenkin muuttaa pois kotoa.
Myös esim. laadukas veitsisarja voisi olla tuon ikäiselle hyvä lahja.
Torkkupeitto, polveen ulottuvat kuvioneulevillasukat (esim. joulumarkkinoilta käsityöläisiltä).
Vierailija kirjoitti:
Kirjoja!
Tai joku Storytel/ Bookbeat-palvelu
Vierailija kirjoitti:
Minun tyttöni keräsi Pentikin astioita itselleen jo 12-vuotiaasta. Nyt on jo omillaan ja hänellä on kaikki koko sarjasta, liemikulhoja myöten. Kaikki ostivat vain astioita hänelle, oli helppoa.
Samoin minun mieheni keräili yhtä Arabian astiasarjaa 15-vuotiaasta asti.
Kerro vähän mistä tykkää ja minkälainen on että voidaan auttaa. 16-vuotiaat tytöt ei ole kaikki samanlaisia.
Kannattaa varmaan antaa ennemin itse valita vaatteensa :D