Ex-säätö
Olen 19-vuotias nuori nainen ja minulla on ollu kesästä lähtien samanikäisen jätkän kanssa juttua. Kuitenkin meidän suhde ei ole ollut helpoimmasta päässä ja siinä on aina ollut liikaa kaikkea. Menetin hermoni totaalisesti miehen kylmään käytökseen ja juttu loppui siihen kun hän ei halunnut enää jatkaa. Kuitenkin nyt olemme alkaneet taas jutella ja kysyin ihan suoraan haluaako hän vielä yrittää, sillä musta tuntuu että oon tosissani rakastunut tähän jätkään!! Vastaus oli kuitenkin niin ympäripyöreä, ”No nyt en ”ole ainakaan siinä vaiheessa et haluaisin ryhtyy tohon tältä miettimällä suoraan ”
Eikä hän avannut sitä sen enempää eikä olla tuon jälkeen juteltu nyt pariin pvn.. en kehtaa kysellä enempää häneltä suoraan, sillä onhan asiassa varmasti miettimästä meidän historian takia.
Mitä tuo viesti tarkoitti??
Kommentit (3)
Unohda koko sika. Etsi parempi ja merkityksellinen suhde. Menneitä ei kannata haikailla, varsinkin kun se oli pskaa jo ensimmäisellä kierroksella.
Sen mitä tiedän tästä jätkästä niin olisi kyllä suoraan sanonut että ei.. siksi en ymmärrä tuota vastausta.
Ap
Olen pahoillani, mutta hän ei ole kiinnostunut sinusta. T. n. 34v.