Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennusta ennusti eron - kaduttaa, että soitin

Vierailija
09.12.2018 |

Long story short. Parisuhde mieheen on voinut huonosti jo pitkään. En kuitenkaan haluaisi erota. 2 pientä lastakin on. En halua elämää ilman perhettä, joka erossa hajoaisi.

Soitin epätoivossa näkijälle. Olen järkevä ihminen, ja toki järjellä ajateltuna ennustuksiin ei kannata uskoa. Jollain tasolla kuitenkin uskon, ja muutama näkijä on nähnyt tilanteita oikein. En tiedä mitä soitoilla haen. Lohtua ja toivoa, että asiat järjestyvät kai. Tai ymmärrystä siihen, miksi mieheni käyttäytyy kuten käyttäytyy. Jos vain silloin voisin osaltani tilannetta korjata.

Kesällä yksi ennustaja näki ongelmat, mutta solmut ovat avattavissa. Miehellä on kuulemma ikäkriisi, ja siksi kiukuttelee. Syksyllä soitin toiselle, joka sanoi tuon saman ikäkriisistä, mutta että en voi asialle mitään. Umpikuja ja eroamista suositteli, mutta ei nähnyt eroa ainoana vaihtoehtona. Näki, että en jaksa jos jään, mutta valinta on minun. 

Nyt tyhmyyksissäni soitin kolmannelle näkijälle. Jos kaksi ekaa olivat myötätuntoisia, oli kolmas kylmä. Latelu, että mies on minuun kyllästynyt, toinen jalka ulkona. Tulee tekemään jotain todella ilkeää tai loukkaavaa alkuvuodesta, jonka jälkeen satavarmasti ero. Kuulemma ei mitään mahdollisuutta selvittää asioita. Muuttaa pois, ottaa nuoremman naisen ja ainakin väliaikaisesti katkaisee välit lapsiin (3 ja 7). Tuo lapsiasia erityisesti ihmetytti. Mies on aina ollut läheinen isä, lapset tuntuvat rakastavan häntä enemmän kuin minua. On joskus riidassa uhannut, että erossa en saa lapsia. 

Olen ihan pöyristynyt, koska näkijä ei antanut mitään toivoa. Ei sanonut, että olen onnellisempi ilman miestä tai löydän uuden. Työkuvioista kysyessäni sanoi, että työpaikka meni ohi, koska toinen hakuja oli paljon parempi. Millä tavalla, sitä hän ei kertonut. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen työkaverini oli oikein onnellinen avioliitossaan ja heillä meni hyvin (ainakin aina hehkutti liittoaan ja miestään). No, kävi sitten kerran kaveriporukkansa kanssa ennustajalla ja kuinkas ollakaan, hänelle ennustettiin, että tapaa elämänsä rakkauden pikapuoliin.

Tästä lausumasta alkoi ennen näkemätön koohotus ja hän ihan sen perusteella alkoi etsiä "elämänsä rakkautta", kun silloinen mies ei sitä kuulemma ollut. :( Siinäpä rikkoutui se perhe.

Jostain kummasta syystä ei vieläkään (20 vuotta myöhemmin) ole sitä oikeaa löytänyt ja elää yksin. Lapsetkaan eivät eron jälkeen kovasti yhteyttä pitäneet.

Minun työkaverini kävi ennustajalla, koska epäili, että puoliso pettää. Ennustaja totesi, että ei ole mitään vakavaa, koska hän näkee vauvan syntyvän nimenomaan tälle työkaverille. Ja mitä tekee työkaveri - kierukka pois ja miehelle kertomatta iltatähteä odottamaan, koska ennustajakin sen sanoi syntyvän. Tyttö on nut 7v ja vanhemmat erosi 5 v sitten.

Eli aika moni ryhtyy toteuttamaan saamaansa ennustusta miettimättä yhtään, että se ennustajan lupaama suuri rakkaus parrakkaan miehen hahmossa on täyttä höpöä. Totta siitä tulee siinä vaiheessa, kun itse ryhtyy toimimaan niin, että ennustus toteutuu.

Vierailija
22/32 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan kerran vuodessa viihdemielessä ennustajalle. Soitin alkuvuonna ja minun nähtiin menevän kihloihin lokakuussa. Naureskelin, että joo varmasti, tällainen ikisinkku, joka ei ole koskaan edes kunnon suhteessa ollut. No en mennyt kihloihin ja olen edelleen yksin, mutta lokakuussa löysin ulkona liikkuessani kultaisen kihla/vihkisormuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harmillista, että esim tv:stä tulee tätä ennustajaokkultismimateriaa monelta kanavalta. Tällaiset kannattaa jokaisen kiertää kaukaa, samoin kuin kaikki reikihoidot ja muut sekoilut. Niillä pilaa elämänsä.

Vierailija
24/32 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite jouduin pahaan elämänkriisiin ja epätoivoisena käännyin noihin tarot kortti ennustajien puoleen. Kaikki sanoi suunilleen samaa, exä tulee takaisin pian ,olin rakastunut siis häneen. Eipähän vaan ole tullut. Ja aikaa jo kulunut tarpeeksi, hakee uusia naisia netissä,lähettelee viestejä kymmenittäin..Päin vastoin, luulen että koska jäin odottelemaan häntä, se lamaannutti minut tekemästä asialle mitään, odotin vaan. Edelleen ne sanoo kaikki samaa, exä tulee ihan heti takasin, "yllätys", exä palaa, ja mitä sitten tekisin jne...muuta valhetta....

en enää kuuntele niitä. Kuulemma ne voi ottaa jotain energiaa esim. minusta ja jotenkin ne kääntyykin siinä korttien lukemisessa, että tämä voikin koskea sinua tai sitten sitä toista osapuolta...hahahha!!

joskus korttien lukijakin voi ymmärtää kortit väärin. Usein olen nähnyt että tulee "Vesimies-kortti" mutta ne sanoo "Tähti kortti"! koska se on sama. Koskaan eivät sano "Vesimies" joka olisi merkityksellisempi....

Vierailija
25/32 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että jos saisin selville kumppanini uskovan ennustajiin ja maksavan sellaisen palveluksesta, se ois itselleni  täysin riittävä syy lopettaa parisuhde.

Kyllä, viis lasten voinnista! Pettäminen, väkivalta, alkoholismi. Nämä vielä menevät.Onneksi sinä et kumppania koskaan ole saanutkaan.

Minä reagoisin samoin kuin tuon kirjoittanut. Ehkä yrittäisin roikkua lasten tähden suhteessa jotta heillä olisi edes yksi kohtuullisen luotettavasti järkevä vanhempi läsnä. Mutta sinua pitäisin jatkossa höpsähtäneenä, ei ihan aikuisena. Sellaisena, jota ei voi ottaa ihan täydestä. Väkivallasta ja alkoholismista tuossa ei puhuttu mitään, mutta kyllä tuokin yhdenlainen petoksen muoto on. Että menee kyselemään joltain höyrypäältä, mitä kortit arpovat, kannattaakos tässä yrittää vai ei. Vaikka olisi miten taikauskoinenkin, voi hiukan harkita mihin haluaa mennä uskomaan.

Onko teillä langenneilla taipumusta uskonnollisuuteen? Harhaisuuteen? muihin taantumuskohtauksiin? Uskotteko mörköihin? Uskomushoitoihin?

Vai onko tässä kysymys tavanomaisemmasta pelokkuudesta? EI mennä terapeutilta kysymään, koska sieltä saattaisi tulla korjauslista itsellekin? Joten kohtalonuskoa kehiin vaan.

Vierailija
26/32 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että jos saisin selville kumppanini uskovan ennustajiin ja maksavan sellaisen palveluksesta, se ois itselleni  täysin riittävä syy lopettaa parisuhde.

Kyllä, viis lasten voinnista! Pettäminen, väkivalta, alkoholismi. Nämä vielä menevät.Onneksi sinä et kumppania koskaan ole saanutkaan.

Minä reagoisin samoin kuin tuon kirjoittanut. Ehkä yrittäisin roikkua lasten tähden suhteessa jotta heillä olisi edes yksi kohtuullisen luotettavasti järkevä vanhempi läsnä. Mutta sinua pitäisin jatkossa höpsähtäneenä, ei ihan aikuisena. Sellaisena, jota ei voi ottaa ihan täydestä. Väkivallasta ja alkoholismista tuossa ei puhuttu mitään, mutta kyllä tuokin yhdenlainen petoksen muoto on. Että menee kyselemään joltain höyrypäältä, mitä kortit arpovat, kannattaakos tässä yrittää vai ei. Vaikka olisi miten taikauskoinenkin, voi hiukan harkita mihin haluaa mennä uskomaan.

Onko teillä langenneilla taipumusta uskonnollisuuteen? Harhaisuuteen? muihin taantumuskohtauksiin? Uskotteko mörköihin? Uskomushoitoihin?

Vai onko tässä kysymys tavanomaisemmasta pelokkuudesta? EI mennä terapeutilta kysymään, koska sieltä saattaisi tulla korjauslista itsellekin? Joten kohtalonuskoa kehiin vaan.

Ota silmä käteen ja lue! Ap juuri kertoi, että käy terapiassa. Mies ei siihen suostu eikä puhumaan asioista.

Vierailija
27/32 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Minulla oli muutama vuosi sitten samanlainen tilanne kuin sinullakin. Olin omassa parisuhteessani ja elämäntilanteessani vaikeassa tilanteessa enkä tiennyt mitä tehdä. Tyttöystäväni asui toisessa maassa ja meillä oli vaikeuksia parisuhteessa enkä tiennyt mitä tehdä. En halunnut erotakaan. Epätoivoissani soitin parillekin ennustajalle, kun toivoin edes jotain apua valintojeni tekemiseen. Yksi ennustaja sanoi, että minun tulisi jäädä Suomeen ja suhteemme korjaaminen olisi vaikeaa tai lähes mahdotonta (en muista tarkkoja sanoja enää, mutta ainakin tulkitsin ne näin) jne. Ahdistus ja epätoivo seurasivat puhelun jälkeen.

Ennustaja tuntui sanovan asioita, jotka tunsin oikeiksi ja joiden kanssa olin samaa mieltä. Monia asioita olin ajatellutkin, mutten varsinaisesti tietoisesti.  Tämä teki asian monella tapaa vaikeammaksi. Valitsin lopulta eron, kun uskoin, että suhdetta ei voisi enää korjata. Seuraavana päivänä soitin ja pyysin erosanojani anteeksi. Tästä on nyt 4 vuotta aikaa. Nyt suunnittelemme toista lasta. 

Sanoisin, että kuuntele itseäsi ja sydäntäsi. 

Vierailija
28/32 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voi mennä pariterapiaan ilman miestä. Mitäpä se yksilöterapeutille kuuluu sekaantua asiakkaan liittoon?

Taitaa nyt olla kaksi pelkuria pariskunnassa, joista kumpikaan ei kestä jos itsessä on vikaa. Onko se järkevyys koskaan ihan aitoa ollutkaan, vai reaktiivista elämänhallintapakkoa vain?

Vierailija
29/32 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ennustukset olisivatkin ns. päteviä, menet vikaan, jos alat passiivisesti ja orjallisesti toimia niiden mukaan.

Et voi myöskään koskaan olla varma ennustuksesta, eikö niin? Siirryt seuraavan ennustajan luo. Hämmennyksesi ja epätoivosi vain lisääntyy. Sinuna unohtaisin ennustukset kokonaan.

Ihmisellä on myös oma tahto, ja kyky vaikuttaa tapahtumien kulkuun. Millä tavoin löydät yhteyden omaan voimaasi? Mitkä ovat keinoja siihen?

Miten keskität omaa sisäistä voimaasi?

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
30/32 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten voi mennä pariterapiaan ilman miestä. Mitäpä se yksilöterapeutille kuuluu sekaantua asiakkaan liittoon?

Taitaa nyt olla kaksi pelkuria pariskunnassa, joista kumpikaan ei kestä jos itsessä on vikaa. Onko se järkevyys koskaan ihan aitoa ollutkaan, vai reaktiivista elämänhallintapakkoa vain?

Kuule, minä menin pariterapiaan yksin, kun mies teki jollain verukkeella pikaiset oharit. Nykyinen terapeuttini tekee myös pariterapiaa. Millä tavoin olen pelkuri ja mukamas en yritä? Taidan yrittää vähän liikaakin.

Vierailija
31/32 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä voit uskoa tommoseen?

Helppoa. Sen kuin vain uskoo. 

Vierailija
32/32 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En väitä, ettei aitoja ennustajia saattaisi olla olemassa, mutta tuota puhelinennustamista tekevät usein sivutyönä sellaiset ihmiset, jotka päätyökseen huokailevat seksilinjoilla. Eli he saavat siitä hieman lisätuloja. Ei kannata ottaa liian vakavasti.

Voisitko laittaa jotain todisteita vätteidesi tueksi. Kiinnostaisi tietää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi