Nainen, pidätkö siitä jos miehesi katsoo sinua ihailevasti ja katse täynnä halua?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Nainen, pidätkö siitä jos vieras setämies baarissa katsoo sinua ihailevasti ja katse täynnä halua?
Huomenta Ikis. Setämies mielessä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, pidätkö siitä jos vieras setämies baarissa katsoo sinua ihailevasti ja katse täynnä halua?
Hyi. Pippurisumute.
Pippurisumute jos mies vain katsoo??
Ja yläpeukkua tulee. Huh huh jälleen kerran.
Inhoon sellasii miehii jotkq hokee kokocajan "bikinilookki,bikinimossi bikiniz"ja raiskaa.naisen heti jos on bikinikunnossa,ja ei clan uuta tee kucaina "kuuma,hot,hothot,"ja yleensa mjta miehekkaampi kroppa sen parempi,sit silarit kruunaa sen kokonaisuuden,tollasii miehicvihaan
Vierailija kirjoitti:
Jaa onko ap mun mies?
Mietin vaan ku just eilen keskusteltiin sen kans siitä että mitä vaatii se että mua haluttais, että ei ihan riitä se että hän ilmoittaa pussinsa olevan täynä ja tarvitsevansa niille tyhjennystä.
Eli joo, jos puuttuu halukas katse, että haluaa just mut just nyt, niin saa jäädä tästä edespäin ilman, ja tiedä vaikka hankin jostain muualta tällaisen piristeen.
Meilloin miehen kaa eri näkemys, hänen mielestään minä en anna, ja minun mielestäni hän ei anna, että repikää siitä :D :D
Ihan kuin meillä!
Niin toivoisin, että oma mieheni katsoisi minua niin, että tuntisin hänen rakastavan ja haluavan MINUA!! Kaipaan sellaista, siksi nautin, jos ihanat muut katsovat minua niin. Jos joku ei-ihana katsoo, niin käännän katseen pois (ei ole minulle ongelma).
Jos ihailu johtuu muusta kuin ulkonäöstä.
Itselle tulee oksennusta suuhun ja alkaa itkettään.
Nainen, pidätkö siitä jos vieras spandex mies ajaa sinua takaa lenkkipolulla, katsoo sinua ihailevasti ja katse täynnä halua?
Nainen, pidätkö siitä jos naapurin Reijo seisoo keskellä yötä makuuhuoneesi ikkunan takana, katsoo sinua ihailevasti ja katse täynnä halua?
Nainen, pidätkö siitä jos pyykkikoriin piiloutunut tuntematon mies katsoo sinua kylpyhuoneessasi ihailevasti ja katse täynnä halua?
Vierailija kirjoitti:
Niin toivoisin, että oma mieheni katsoisi minua niin, että tuntisin hänen rakastavan ja haluavan MINUA!! Kaipaan sellaista, siksi nautin, jos ihanat muut katsovat minua niin. Jos joku ei-ihana katsoo, niin käännän katseen pois (ei ole minulle ongelma).
Mulla ihan sama juttu!
Olen siis mielelläni muiden katseiden kohteena, kun kotona mies ei enää juuri vilkaisekaan, mutta silti sekxi kelpaa.
Kyllähän se hyvältä tuntuu olla haluttu ja arvostettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta, koliikkivauvan kanssa kuukausia valvoneena moinen toljotus voisi saada pakkaamaan kamppeet ja lähtemään yksin hotelliin nukkumaan. Jos olemme lähdössä arvokkaisiin juhliin ykköset niskassa ja muutoinkin ihan kympillä pynttäytyneenä ihaileva katse on se joka kruunaa juhlat jo ennen niiden alkua. Miehet, harjoitelkaa ihan oikeasti sitä tilannetajua, harva osaa sen luonnostaan.
TODELLA harva! Meilläkin mies katsoo muita naisia sillä silmällä, mutta kuitenkin haluaa nusiskella vain minun kanssani. Ei mitään järkeä, ja tuntuu pahalta minusta. Menisi panemaan(tai siis yrittämään) niitä joita tuolleen katsoo, mikä järki katsella niitä niin että niille tulee hyvä mieli kun komea mise katselee, ja sitten kuitenkin opaneskella vain minun kanssani ketä ei noin katso enää koskaan.
Hänen tasonsa ei riitä niille joita haluaa. Olet Plan B ja panopatja johon nylkyttää muista virinneet fantasiansa.
Hienoa, eikö totta?
Näin on! Ja voin sanoa ettei ole hienoa! Paitsi että mistään tasoista tässä ei ole kysymys, hänellä tasoa riittää, mutta on laiska, eikä pidä niin paljon seksisstä kuitenkaan, että viitsisi pilata hyvää elämäänsä. Vaikka minun nähdäkseni tämä on jo pilalla. Minulla on korkeampi libido kuin hänellä, enkä enää kauaa viitsi tällaisessa elähtäneessä suhteessa maatua, kun ottajia olisi.
Ei sovi yhteen. Miehen taso kulkee käsi kädessä tehokkuuden ja hyödyllisyyden kanssa. Ulkonäkö on aika pieni osa miehen tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta, koliikkivauvan kanssa kuukausia valvoneena moinen toljotus voisi saada pakkaamaan kamppeet ja lähtemään yksin hotelliin nukkumaan. Jos olemme lähdössä arvokkaisiin juhliin ykköset niskassa ja muutoinkin ihan kympillä pynttäytyneenä ihaileva katse on se joka kruunaa juhlat jo ennen niiden alkua. Miehet, harjoitelkaa ihan oikeasti sitä tilannetajua, harva osaa sen luonnostaan.
TODELLA harva! Meilläkin mies katsoo muita naisia sillä silmällä, mutta kuitenkin haluaa nusiskella vain minun kanssani. Ei mitään järkeä, ja tuntuu pahalta minusta. Menisi panemaan(tai siis yrittämään) niitä joita tuolleen katsoo, mikä järki katsella niitä niin että niille tulee hyvä mieli kun komea mise katselee, ja sitten kuitenkin opaneskella vain minun kanssani ketä ei noin katso enää koskaan.
Hänen tasonsa ei riitä niille joita haluaa. Olet Plan B ja panopatja johon nylkyttää muista virinneet fantasiansa.
Hienoa, eikö totta?
Näin on! Ja voin sanoa ettei ole hienoa! Paitsi että mistään tasoista tässä ei ole kysymys, hänellä tasoa riittää, mutta on laiska, eikä pidä niin paljon seksisstä kuitenkaan, että viitsisi pilata hyvää elämäänsä. Vaikka minun nähdäkseni tämä on jo pilalla. Minulla on korkeampi libido kuin hänellä, enkä enää kauaa viitsi tällaisessa elähtäneessä suhteessa maatua, kun ottajia olisi.
Ei sovi yhteen. Miehen taso kulkee käsi kädessä tehokkuuden ja hyödyllisyyden kanssa. Ulkonäkö on aika pieni osa miehen tasoa.
Meneppä ulitasomies, ja perusta oma ketjusi tuolle itkulle tasoista. Vai eikö enää julkaista?
Tykkäänhän minä, jos saan katsella mieheni kroppaa vuorostaan himoiten.
Onpa ihana lukea onnellisista pareista. Meillä on takana 14 vuotta. Seksiä on kerran, ehkä kahdesti kuussa, molemmilla krooninen sairaus vie voimia ja siksi halujakin, mutta se tunne siellä takana on edelleen olemassa ja ihan äärettömän tärkeä. Ja juuri se saa sellaisen lämpimän läikähdyksen sydänalaan aina vaan. :) -20