Aikuisen naisen joulukalenteri
Alkoi kiinnostavasti, tällaista ei ole ennen nähty. Tykkään. Ootko katsonut, mitä mieltä?
Kommentit (44)
Mari Peronkoskesta en yhtään tykkää näyttelijänä . siksi en katso ohjelmaa.
Ja tuo Rolle on aivan ihana mies. Voi kun tuollaisen miehen löytäisi itselleen nyt eron jälkeen.
Haaveissa vain...
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo Rolle on aivan ihana mies. Voi kun tuollaisen miehen löytäisi itselleen nyt eron jälkeen.
Haaveissa vain...
Mitä! Aivan jäätävän kauhea äijä! Jotenkin neiti. Yöh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveissa vain...
Ihan unelmamies olisi minulle.
Jäänen ikuisuiteen haaveilemaan Roopen kaltaisista miehistä...
Harmi, kun nyt vasta tajusin millaisen miehen haluan...
Ilmastoasiat niukasti esillä - perk.*** havuja vai hiiliä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveissa vain...
Toivottavasti et itse ole nainen, kun neiti on sinulle haukkumasana.
Itse olen sen verran aikuinen ettei joulukalenterit kiinnosta, ettekö lapsena saaneet niistä tarpeeksenne kun vieläkin pitää olla?
Antakaa alapeukkujen sadella. Kasvakaa aikuisiksi.
No on se hyvä kun vihdoinkin yritettiin myös aikuisille tehdä joulukalenteri-ohjelma. Eipä oo tähän mennessä tehtykkään kuin yksi: The Joulukalenteri.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sen verran aikuinen ettei joulukalenterit kiinnosta, ettekö lapsena saaneet niistä tarpeeksenne kun vieläkin pitää olla?
Antakaa alapeukkujen sadella. Kasvakaa aikuisiksi.
Mikä sai sut joulukalenterikeskusteluun🤔Kiinnostus?
Alku oli lupaava, mutta lässähti aika nopeasti. Mihin se pakkomielteinen jouluhössöttäjä oikein katosi?
Itse en tosin jaksanut innostua mokomasta kun en ole nainen, joten tuskimpa mieskatsojana viihtyisin samalla tavalla kuin nainen. Vielä paremmin tosin viihtyisi jos olisi nainen ja perheenäiti.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä ja miljoona kertaa parempi kuin the joulukalenteri.
On hyvä joo, mutta The Joulukalenteria ei voita mikään.
Idea voisi toimiakin jos pääosassa olisi joku muu kuin eltaantunut Perankoski. Nyt ei kestä katsoa ja sama pätee muuten siihen kontio&parmakseen joka olisi oikeasti ihan kiva sarja, mutta just tuo perankoski ja se lawson pilaa ylinäyttelemisellään koko jutun.
Toisaalta ihan hyvä sarja, mutta liikaa niitä alapääjuttuja.
En voi sietää Mari Perankoskea joten en katso.
Tykkäsin kalenterista loppumetreille asti. Mukava pieni hömppä katsoa sängyssä areenasta nukkumaan mennessä. Mutta nyt katsoin juuri kaksi viimeistä jaksoa ja surullisin mielin jäin. No okei, itku silmässä.
Millä perusteella ne alkoi sitä Jesseä omia omaksi pojakseen? Puhuttiin enosta ym. ja jäi mieli, että hän olisi ollut joku kadoksissa ollut lapsi. Hetkeä aiemmin sanottiin, että äitinsä oli saanut hedelmöityshoitoja.
Omat lapseni on saatu alulle lahjoitetuilla munasoluilla ja tuo sattui kyllä ja kovaa. Miksi tuollainen juoni joulukalenterissa. Ei varmaan hetkauta valtaosaa ihmisistä, mutta itselleni sai kyllä surun puseroon .
Pari viimeisintä jaksoa katsonut ja vaikuttaa kyllä hyvältä! Todella kiihottava tuollainen puumanainen-asetelma...
T. M22