Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut jonka mielestä humalaiset ovat epämiellyttäviä

Vierailija
10.06.2023 |

Vaikka käyttäytyisivät hyvin. Samanlainen uncanny valley kokemus mikä tulee kun jokin muistuttaa ihmistä liikaa. Jos on itse humalassa niin siihen ei tietenkään kiinnitä huomiota.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne. Koiratkin joko väistävät niitä tai haukkuvat epäluuloisesti. Sekin jo kertoo kaiken oudosta käytöksestä. Jätä vähitellen alkoholi tosi vähälle tai välillä kokonaan pois, jos et pysty tai halua kokonaan lopettaa. Huomaat ensinnäkin rahaa säästyvän etenkin, jos käyt usein viihteellä. Toiseksi näet kuinka kiva on herätä viikonloppunakin ilman fyysistä ja henkistä krapulaa. Mieti asiaa ja tsemppiä!!

Vierailija
2/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Siksi yleensä juon heidän seurakseen, jotta olen samalla aaltopituudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Minäkään en halua olla humalassa tai muissakaan aineissa olevien ihmisten seurassa. En luota heihin. Sama ihminen voi selvänä olla ihan kivakin.

Vierailija
4/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpien ihmisten mielestä humalaiset ovat epämiellyttäviä silloinkin, kun ovat vasta iloisessa hiprakassa eivätkä käyttäydy häiritsevästi. Se perustuu ikäviin kokemuksiin siitä, mitä voi tapahtua jatkossa.

Vierailija
5/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet ainoa. Kaikkien muiden maailman ihmisten mielestä humalaiset ovat ihan kivoja.

Vierailija
6/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo itsesi känniin niin eipä häiritse enää ollenkaan. Simsalabim!

Vierailija
7/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uncanny valley sulla on päässäs, anglisti-id iootti.

Vierailija
8/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin eilen puistopiknikillä paikallisen nuorisopulsujengin kanssa. Oli kiinnostava kokemus. Ne oli ystävällisiä, hauskoja ihmisiä, mutta ohikulkijoita pelotti ja katselivat poispäin. Mä en jatkossa pelkää pulsuja.

Vierailija
9/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaiset ovat ällöttäviä ja pelottavia. Humalaiset kaverit ovat noloja ja vaivaannuttavia. Itse olen absolutisti.

Vierailija
10/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen lasisen lapsuuden elänyt on tätä mieltä. Ja meitähän on paljon.

Vierailija
11/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Olen aina inhonnut humalassa olevia741

Vierailija
12/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käyttelee englantia kun ei osaa suomea. Body countit, woket, genderit ja red pillit vilisee.

Varmaan hän myös vöyhää suomen kielen tärkeydestä ja vaatii ma mu jen työllistämisen lopettamista, jos ne eivät pysty hänen kaljatilaustaan vastaanottamaan suomeksi.

Uncanny valley? Se kirjoitetaan UNCANNEY VALLEY ja tarkoittaa vierauden laaksoa, tilannetta, jossa liian ihmismäinen robotti aiheuttaa vierauden tunnetta ja pelkoa.

Vierailija
13/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tykkää humalaisista.

Vierailija
14/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humalaiset ovat ällöttäviä ja pelottavia. Humalaiset kaverit ovat noloja ja vaivaannuttavia. Itse olen absolutisti.

Absolutistit ovat kuolettavan tylsiä tosikoita, en ottaisi ystäväpiiriin. Juoppo ei silti tarvitse olla, on meitäkin joille alkoholin käyttö kohtuudella ei ole ongelma, eikä tarvitse vannoa absolutistivaloja.

Vierailija
15/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Absolutistit ovat kuolettavan tylsiä tosikoita, en ottaisi ystäväpiiriin. Juoppo ei silti tarvitse olla, on meitäkin joille alkoholin käyttö kohtuudella ei ole ongelma, eikä tarvitse vannoa absolutistivaloja.

Sinä olet kuolettavan tylsä, jos et osaa pitää hauskaa ilman päihteitä.

Vierailija
16/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Minäkään en halua olla humalassa tai muissakaan aineissa olevien ihmisten seurassa. En luota heihin. Sama ihminen voi selvänä olla ihan kivakin.

Siksi se inhottaa ja tuntuu pahalta, kun ihminen ei ole silloin oma persoona, niin ei vaan viitsi sellaisen kanssa keskustella eikä alistua ymmärtämään humalaisen puhetta, joka ei ole puhdasta ajatteluun perustuvaa.

Vierailija
17/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi, etten osaa? En minä ainakaan. Se, että ei ole absolutisti, ei tarkoita että on koko ajan päissään. Yrittäkää nyt ihmiset edes jonkunlaista älyllistä tasoa pitää. Ottakaa vaikka drinkki niin saattaa alkaa lanttu leikata.

Vierailija
18/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole humalassa! Nyt on jo sunnuntai.

Vierailija
19/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en siedä humalaisia ihmisiä, heidän hemmetin ärsyttävää lässytystä nousuissa ja mahdollista raivoamista/angstausta humalatilassa.

Olen entinen alkoholisti ja ymmärrän vasta nyt vuosia raittiina olon jälkeen, että olen ollut varmaan todella vaivaannuttavaa seuraa.

Vierailija
20/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi, etten osaa? En minä ainakaan. Se, että ei ole absolutisti, ei tarkoita että on koko ajan päissään. Yrittäkää nyt ihmiset edes jonkunlaista älyllistä tasoa pitää. Ottakaa vaikka drinkki niin saattaa alkaa lanttu leikata.

https://www.who.int/europe/news/item/04-01-2023-no-level-of-alcohol-con…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme