Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten 3:lla alkava kengännumero on niin turn off..?

Vierailija
08.12.2018 |

Sellainen pieni prinsessajalka.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin. On olemassa juttu, jonka mukaan ns. kalun koko ja kengännumero vastaavat toisiaan. Eli siis jos kaverilla on nelikutoset niin riski pienestä pilistä on vähäine. En tiedä onko tämä totta, mutta tätä kyllä viljelevät sekä naiset että myös miehet kesekenään. On se miestenkin keskuudessa niin, että isoa jalkaa pidetään miehekkäänä.

Vierailija
2/11 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo väite on tieteellisesti todistettu vääräksi. Ja oma jalkani on kasvanut murrosiän jälkeen lihomisen ja iän myötä neljä numeroa, kalu ei todellakaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät itsekin. On olemassa juttu, jonka mukaan ns. kalun koko ja kengännumero vastaavat toisiaan. Eli siis jos kaverilla on nelikutoset niin riski pienestä pilistä on vähäine. En tiedä onko tämä totta, mutta tätä kyllä viljelevät sekä naiset että myös miehet kesekenään. On se miestenkin keskuudessa niin, että isoa jalkaa pidetään miehekkäänä.

Ei kenkä vaan nenä.

Vierailija
4/11 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on olemassa myös juttu, jonka mukaan jokainen vaaleahiuksinen nainen on aivoton miestenmiellyttäjä. Kannattaako jokaista stereotypiaa uskoa?

Vierailija
5/11 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulle ainakaan. Mun miehen kengänkoko on 38 (on myös vain 167 cm pitkä). Kalu on ihan normaalikokoinen, ja hassua kyllä mun kokemuksista pienin oli eräällä opiskeluajan lyhytaikaisella poikakaverilla, joka oli 188 cm pitkä ja aika iso jalkakin..

Vierailija
6/11 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peniksen koon siis näkee kengän ja nenän koosta, asiahan on silloin selvä ja tästä spekuloiminen voidaan lopettaa? Ai ei voida? Eli ilmeisesti asia ei olekaan ihan näin.

Vierailija
7/11 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä provoja. Ei kukaan kiinnitä toisen kengänkokoon edes mitään huomiota.

Vierailija
8/11 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että se vähän häiritsisi jos miehellä on pienempi kuin minulla. Ja vähän häiritsee toki sekin kun miehet ovat olleet lyhyempiä kuin minä.

Toki se ei este ole ollut mutta...

Olen usein saanut exiltäni kenkiä käyttööni, kun ovat ihan ministi liian pieniä heille ja sopineet minulle. En tiedä kestäisinkö jos olisi toisin päin.

Vierailija
9/11 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toi ilmaisu TURN OFF on niin luotaan työntävä, että en tapaisi ikinä henkilöä joka sitä käyttää? Pikku oksu suupielessä.

Vierailija
10/11 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä provoja. Ei kukaan kiinnitä toisen kengänkokoon edes mitään huomiota.

No et sitten koskaan ole ollut äijien saunaillassa? Toisen läskeistä on ole sopivaa heittää huulta, mutta kengännumerosta kylläkin. Ja se on juuri niin, että mitä isompi sen äijempi.

Vierailija
11/11 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et sitten koskaan ole ollut äijien saunaillassa? Toisen läskeistä on ole sopivaa heittää huulta, mutta kengännumerosta kylläkin. Ja se on juuri niin, että mitä isompi sen äijempi.

Tuttavapiirissäni ei kiinnitetä huomiota toisten kengännumeroihin. Ja jos istun lauteilla turpea penis haarojeni välissä, tuskin kukaan viitsisi alkaa vähättelemään ns. äijyyttäni, vaikkei tuollaisella itselleni olekaan merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi