Pukeudutko aina hameeseen tai mekkoon, vaaleisiin sukkiksiin ja korkkareihin?
Minulla on joka päivä hieman yli polven ulottuva mekko leveähköllä helmalla. On sen verran leveä takamus, ettei mitään kotelomekkoa voisi ajatellakaan. Kehuja kyllä saan tyylistäni melkein joka päivä!
Kommentit (35)
Edellisen kerran pidin mekkoa 1985.
Ympäri vuodenko? Joka päivä? Miten tarkenet ja miten viitsit kävellä korkkareissa päivät pitkät? Olisko nastakengät paremmat talvikeleillä?
Korkkarit on hyvät liukkailla keleillä. Hyvin pysyy pystyssä.
Ap
Aina.
Joskus on hankalaa hiihtäessä tai koiraa aarniometsässä ulkoiluttaessa.
Voi sinua raukkaa, sinulla on varmaan hirveät liikavarpaat ja lyhentyneet jalkajänteet :(
Kyllä. Paitsi että muunkin väriset sukkahousut käyvät.
Pertsa
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen vai mies?
Nainen tietysti. Vai pukeutuuko miehet nykyään mekkoon ja korkkareihin. Jotkut harvat tietysti silloin tällöin, mutta tuskin joka päivä :D
Ap
Kyllä. Uimahalliin sain porttikiellon, mutta tyylistä ei tingitä.
Kuulostaa kätevältä. Mekon voi ujuttaa tiukkojen farkkujen tai leggareiden päälle. Suosin itse muutenkin kerrospukeutumista, kevyitä kerroksia, joita voi lisätä tai poistaa tilanteeseen sopivasti.
En, pukeudun pieruverkkareihin, rintaliiveihin ja tiaraan.
Töissä 9/10. Myös talvella, mun mielestä housut on kylmemmät.
Rakastan kotelomekkoja. Kesällä sitten kevyemmät helmat. Tai hameita paidan tai neuleen kanssa. Ja aina korot. Vasta vuosi sitten ostin matalat ns ratsusaappaat liukkaimmille keleille.
n50+
Aina paitsi harrastaessa. Mä käytän pitkiä hameita, sukkikset ovat yleensä mustat, korkkareita en jalkaani laita. Talvea varten on nilkkamittainen villakangastakki ja nilkkamittainen untsikka.
Minulla ei ole yhden yhtä mekkoa tai hametta. Viimeksi olen pukeutunut mekkoon siskoni häissä 15 vuotta sitten. N44
Kyllä!
Juuri valitsin päälleni ihanan rimpsuhelmaisen unelman ja piikkikorkoiset Pariisista ostamani avokkaat.
Olen lähdössä koiran kanssa lenkille kohta, meikki vielä on viimeistelemättä. Taidan tarvita vedenkestävät tuotteet, näyttää tulevan räntää.
En. En ikinä. Farkut ja huppari, sekä talvitennarit.
Ylpeästi mekossa kirjoitti:
Minulla on joka päivä hieman yli polven ulottuva mekko leveähköllä helmalla. On sen verran leveä takamus, ettei mitään kotelomekkoa voisi ajatellakaan. Kehuja kyllä saan tyylistäni melkein joka päivä!
Jaa.
Kerran vain.
M40