Pukeudutko aina hameeseen tai mekkoon, vaaleisiin sukkiksiin ja korkkareihin?
Minulla on joka päivä hieman yli polven ulottuva mekko leveähköllä helmalla. On sen verran leveä takamus, ettei mitään kotelomekkoa voisi ajatellakaan. Kehuja kyllä saan tyylistäni melkein joka päivä!
Kommentit (35)
En ikinä, koska on epämuotoiset ja paksut sääret. En halua niitä esitellä ja kerätä sääliviä katseita miehiltä ja naisilta.
En koskaan pukeudu mekkoon ja korkkareihin. Niissä ei pysy puolustautumaan, tulee kylmä ja korkkareissa särkee jalat.Ja mulle on aivan sama mitä muut muut vaatteista ajattelee, en tartte kehuja itsetuntoni kohentamiseksi.Terveys on mulle tärkeämpi juttu.
Pukeudun burkhaan koska muslimimies ja haluan kunnioittaa hänen kulttuuriaan ja sukulaisiaan. Burkhan alla voin käyttää vaikka pieruverkkareita.
Käytän mekkoja, korkkareita ja punaista huulipunaa yksin kotona ollessani. Tulee seksikäs olo. Ulkona ollessani liikun löysässä takissa ja bootseissa.
Korkkarit lensi roskiin kun katkaisin koipeni. Kipsiä jouduin pitämään niin kauan ettei todellakaan mitkään korkkarit enää kiinnosta. Mekkoja kyllä pidän mielelläni mutta jalkineet ovat nyt järkevämmät.
Vierailija kirjoitti:
Korkkarit lensi roskiin kun katkaisin koipeni. Kipsiä jouduin pitämään niin kauan ettei todellakaan mitkään korkkarit enää kiinnosta. Mekkoja kyllä pidän mielelläni mutta jalkineet ovat nyt järkevämmät.
Mulla katkes korkkareista korko yökerhossa. Katkaisin sitten toisestakin kengästä koron, ja jatkoin iltaa ballerinoilla:)
Haha en tod.
t. Lastentarhanopettaja
Mulla on useimmiten mekko/hame. Myöskin kotona koska en tykkää käyttää alushousuja. Paitsi ovulaation aikaan on vähän pakko ettei jää joka tuoliin märkää länttiä...
Siis miksi se menee nain?
Sukkahousut ovat uusi fetissi, joka asia huvittaa minua aivan mahdottomasti. Uusi siksi etta se on tapahtunut noin 10v kuluessa.
Sukkanauhoilta ja pitkilta sukilta on melkoisesti kadonnut tuo status, ja niista on tullut nostalgisia ja jossain maarin ihastusta seka jopa kiinnostusta aiheuttavia tarvikkeita.....
Lähes päivittäin käytän hametta tai mekkoa ja korkkareita mutta kesällä ilman sukkahousuja ja näin talvella paksuja sukkahousuja, juhlissa stay-up sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Lähes päivittäin käytän hametta tai mekkoa ja korkkareita mutta kesällä ilman sukkahousuja ja näin talvella paksuja sukkahousuja, juhlissa stay-up sukkia.
Paksua. Itse ihailen adidaksen urheilutrikoita sopivien lenkkareiden kanssa upean ilmestyksen paalla.
Aina! Sukellus- ja boulderkursseilla tuli sanomista ohjaajilta, mutta minä sanoin että näistä vaatteista en luovu!
Tykkäisin pitää aina mekkoja ja hameita mutta tuntisin itseni ylipukeutuneeksi. :( Siksi tyydyn vaan farkkuihin
Tykkään pukeutua kireään korsettiin, en liian kireään. Olen paha lapsi.
Kyllä, yötä päivää.