Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö käymään entisissä työpaikoissasi asiakkaana?

Vierailija
08.12.2018 |

Itse päädyin erääseen suosikkiravintoloistani töihin, mutta paikan ravintolapäällikkö oli lopulta niin kauhea, etten mennyt sinne työpaikkaa vaihdettuani enää syömäänkään. Harmitti menettää noin hyvä kantapaikka. Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen käynyt, ei ongelmaa. Mukava moikata vanhoja työkavereita. Ravintola-ala.

Vierailija
22/40 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä olen käynyt kerran, kun kaveri halusi tarjota siellä lounaan. Muutoin en niissä käy.

.

.

T: kokki-tarjoilija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmässä en käy pakollakaan.Työpaikka rakennus lahonnut ja homeinen.Työsuojeluvaltuutettu ei korvaansa lotkauta sisäilmaongelmille.Monesti hän on sanonut,että rakennus on epäterve.(tutkimuksia tehty)Rassukka pelkää työpaikkansa menoa.Omistajille tärkeintä vain tililleesä kilahtanut.

Vierailija
24/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaikki paikat, joissa olen ollut, meni konkkaan silloin tai lopetettiin muuten.

Vierailija
25/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyn joskus syömässä

Vierailija
26/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta  käydä siellä koskaan enää, kun lopetan työt. Ei siellä muutenkaan asiakkaat käy paikan päällä, enkä tule olemaan asiakas suoraan koskaan. Työpaikkani tarjoamaa palveluakin pyrin sitten työelämän jälkeen välillisesti käyttämään mahdollisimman vähän. 

Vierailija
27/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täystuho kirjoitti:

Yleensä kaikki paikat, joissa olen ollut, meni konkkaan silloin tai lopetettiin muuten.

Kumpi oli ensin, muna vai kana?

Vierailija
28/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska työpaikoillani ei käy kuluttaja-asiakkaita.

Vierailija
29/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osassa en halua enää koskaan käydä. Osassa käyn mielelläni.

Vierailija
30/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en tarvitse kotikaupungissani hotellia.

Vierailija
31/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kuppilassa en, koska näin liian läheltä paikan surkean hygieniatason. Tämä + mulq pomo olivat syyt irtisanoutumiseeni. Ja olen muistanut mainostaa asiaa jälkeenpäin tutuille.

Vierailija
32/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö... Olin vankilassa töissä. En halua sinne asiakkaana.

Vierailija
33/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut töissä lähinnä teollisuuslaitoksissa. Olen kyllä käynyt joskus ostamassa esim peltiä vanhalta työpaikalta vaikka ei sieltä yleensä sitä muille myydä.

Yhdestä paikasta en kävisi ostamassa mitään koska koin siellä mielestäni niin huonoa kohtelua ja toisekseen kyseiset tuotteet valmistetaan osin hyvin kyseenalaisesti vaikka terveyden parantamiseen ovatkin tarkoitettuja.

Vierailija
34/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööööö... Olin vankilassa töissä. En halua sinne asiakkaana.

Jee! Aamun paras :-)

Vierailija
35/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmässä en käy pakollakaan.Työpaikka rakennus lahonnut ja homeinen.Työsuojeluvaltuutettu ei korvaansa lotkauta sisäilmaongelmille.Monesti hän on sanonut,että rakennus on epäterve.(tutkimuksia tehty)Rassukka pelkää työpaikkansa menoa.Omistajille tärkeintä vain tililleesä kilahtanut.

Ei muiden työtekijöiden terveyttä saa vaarantaa.Ilmoitus alueen työsuojelupiiriin.Taitaa työsuojeluvaltuutettu olla saamaton nahjus ja iso mätämuna.

Vierailija
36/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut töissä sellaisissa paikoissa joissa käy asiakkaita.

Vierailija
37/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä lastensuojelulaitoksissa ja päihdejärjestöissä. Toivottavasti ei ikinä tarvitse asiakkaana näihin mennä. Muuten olen tekemisissä entisten työpaikkojen työkavereiden kanssa. Voisin käydä vaikka kahvilla niissä ja joskus törmätäänkin ammatillisissa kuvoissa. Käyn myös asiakkaana kouluaikojen työpaikoissa, milloin kotikaupungissa käyn. Olin siis muutamassa kaupassa töissä. En oo mistään lähtenyt huonoilla fiiliksillä, joten ei oo tarvis vältellä.

Vierailija
38/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran tilannut IT-rompetta ja asennuspalveluja entisestä työpaikasta. Helpottaa kun tietää kenelle myyjälle soittaa ja pystyy sanomaan "ette ainakaan laita henkilöä X tänne"

Vierailija
39/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ollut parissa ketjuliikkeen kaupassa töissä, ja näitä tiettyjä myymälöitä välttelen vielä vuosien jälkeenkin.

Vierailija
40/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä elintarviketehtaissa, ja niiden tuotteet olen sen jälkeen jättänyt ostamatta, kun tiedän mikä on hygieniataso tehtaalla. Tämä ei ole aloittajan tarkoittamaa asioimista, mutta samantapainen juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi