Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole mielestäni rajoittunut, mutta....minkälainen nainen käy miesnukkebordellissa?

Vierailija
08.12.2018 |

Tai no joo...varmaan samat jotka ostaisi miesprostituoidun palveluita, mutta eivät kehtaa.

Kysymys peruttu

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten perunut vaan klikkasit lähetä-nappia.

Vierailija
2/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen mies käy naisnukkebordellissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan sellainen nainen, joka on tullut siihen tulokseen, että parempi tuollainen nukke seksi seurana. Ei ainakaan ole tauteja, eikä itke perään ja tulee halvemmaksi kuin elävä jota joutuu ruokkimaan ja passaamaan. Kyllähän tuo vaihtoehto itse asiassa olisi hyvä yhdelle jos toisellekin naiselle, kun oikein tarkkaa ajattelee. 

Itsekin tässä joutuu koko ajan olla laittamassa ruokaa ja siivoamassa tuon elävän jälkiä. kalliiksikin tulee.  Nukke olisi joka lailla helpompi. Eikä edes riitelisi.....

Vierailija
4/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että kukaan kävisi. Mitä ihmeen virkaa sillä nukella sen tekopeniksen jatkeena on? Saa silitellä sen kumista pyykkilautavatsaa?

Vierailija
5/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan fiksu mies voi käydä jossain nukke bordellissa.  Voiko sairaampaa huvia olla.

Kyllä mä pitäisin miestä vähän hoopona, jos se kertoisi käyneensä nukke bordellissa.

Vierailija
6/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä? Missä? Läääh...kuminukke...läääh...

Vierailija
7/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy kyllä mielessä, että noi nuket on vaan kulisseja. Oikea toiminta tapahtuu niiden takana? En tiedä, vaikea kuvitella, että kukaan maksaisi nuken kanssa nylkyttämisestä?

Vierailija
8/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen, joka ei mistään tartuntariskeistä paljon piittailisi...

Vierailija
9/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan normaalit naiset.

Ainakaan kukaan nainen, pl äiti ja työkaverit, ei ole oma aloitteisesti jutellut minulle joten ehkä ne haluavat mielummin nukkeja.

Vierailija
10/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäkösesti sitäkin panee miehet enemmän ku naiset.

Vierailija
11/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jäisi mies siihen jos kuulisin jostain että nukkeen ollaan nylkytetty.

Vierailija
12/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan sellainen nainen, joka on tullut siihen tulokseen, että parempi tuollainen nukke seksi seurana. Ei ainakaan ole tauteja, eikä itke perään ja tulee halvemmaksi kuin elävä jota joutuu ruokkimaan ja passaamaan. Kyllähän tuo vaihtoehto itse asiassa olisi hyvä yhdelle jos toisellekin naiselle, kun oikein tarkkaa ajattelee. 

Itsekin tässä joutuu koko ajan olla laittamassa ruokaa ja siivoamassa tuon elävän jälkiä. kalliiksikin tulee.  Nukke olisi joka lailla helpompi. Eikä edes riitelisi.....

Aivan oikein.

Jos tuon väristä haluaa, nukke on edullisin ja turvallisin vaihtoehto :)

Vierailija
13/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei viisasta kirjoitti:

Ei kukaan fiksu mies voi käydä jossain nukke bordellissa.  Voiko sairaampaa huvia olla.

Kyllä mä pitäisin miestä vähän hoopona, jos se kertoisi käyneensä nukke bordellissa.

Miehellä seksi on jotenkin paljon ulkoisempaa ja visuaalisempaan perustuvaa, naisella taas sisäisempää ja sitä kautta  omiin tuntemuksiin perustuvaa , joten aika eri juttu,eikä oikein voi verratakaan. 

Vierailija
14/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylätty m36 kirjoitti:

Ainakaan kukaan nainen, pl äiti ja työkaverit, ei ole oma aloitteisesti jutellut minulle joten ehkä ne haluavat mielummin nukkeja.

Eiköhän naiset halua ensisijaisesti miehiä. Se, että sinua ei ole haluttu, ei poista sitä faktaa että yli 80? aktiivi-ikäisistä miehistä on parisuhteissa viimeistään kolmikymppisinä ja seksiä on vielä useammilla.

Jos ei ole sopivaa miestä tarjolla tai yhden yön jutut eivät houkuta, niin naiset käyttävät seksilelua ja/tai omia sormiaan.

Erittäin, erittäin vaikea kuvitella nainen maksamassa siitä, että pääsee pomppimaan kuminuken päällä.

Vierailija
15/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hylätty m36 kirjoitti:

Eiköhän naiset halua ensisijaisesti miehiä. Se, että sinua ei ole haluttu, ei poista sitä faktaa että yli 80? aktiivi-ikäisistä miehistä on parisuhteissa viimeistään kolmikymppisinä ja seksiä on vielä useammilla.

Jos ei ole sopivaa miestä tarjolla tai yhden yön jutut eivät houkuta, niin naiset käyttävät seksilelua ja/tai omia sormiaan.

Erittäin, erittäin vaikea kuvitella nainen maksamassa siitä, että pääsee pomppimaan kuminuken päällä.

Siis yli 80 %.

Vierailija
16/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kokeilla. T49v

Vierailija
17/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miesnukke on siellä ihan kuule homomiehiiä varten... tai siis homosteluuntaipuvaisia hetskuja

Vierailija
18/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa tulla uutisena, mutta aasiassa seksinukkebisnes kukoistaa eli aika normaaliakin alkaa olemaan, että joka jampalla on hottis silikonimisu kaapissa.

Vierailija
19/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain eroa... kirjoitti:

ei viisasta kirjoitti:

Miehellä seksi on jotenkin paljon ulkoisempaa ja visuaalisempaan perustuvaa, naisella taas sisäisempää ja sitä kautta  omiin tuntemuksiin perustuvaa , joten aika eri juttu,eikä oikein voi verratakaan. 

Mitä ihmettä? Ei mulla ainakaan - sen takia mulla on erilaisia vibroja (eri kokoa, eri "nystyröillä" ja eri pintamateriaalilla). Seksinukkea haluaisin kokeilla ja käyttää, koska silloin pystyisi mm. ratsastamaan ja hoitamaan hommat takaa päin - käsin käytettävän vibran kanssa se on hankalaa. Seksi on seksiä naisillekin, tunteet sitten erikseen.

Vaikka joo, naisille se seksi tosiaan on anatomisista syistä kyllä monesti "sisäisempää"... :D 

Vierailija
20/51 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa tulla uutisena, mutta aasiassa seksinukkebisnes kukoistaa eli aika normaaliakin alkaa olemaan, että joka jampalla on hottis silikonimisu kaapissa.

Onko luetun ymmärtämisesi aina yhtä huonoa? Kirjoittaja kysyi, millainen mies käy nukkebordellissa.

Enkä muuten usko hetkeäkään, että joka jampalla olisi vielä useaan vuoteen silikonimisua kaapissa. Nyt ei puhuta pumpattavista barbaroista vaan nukeista, joiden hinta on tuhansissa. Mutta suotavaa tietysti olisi, että ne miehet jotka nyt kärsivät puutteesta, investoisivat nukkeen. Pysyisivät ehkä pois tältä palstalta kun katselisivat televisiota silikoninukkensa kanssa sohvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä