Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8526)
Tuo uusi dokumentti YouTubesta on tosi hyvä. Aivan järkyttävä juttu, en pääse tästä yli.
Chrisin jalka vispaa tosi paljon syytteitä luettaissa. Koko mies heiluu. Huomattavan hermostunut on. Tunteita näytti myös tulevan esiin omaisten puhuessa. Varmaan asia iski tajuntaan vasta oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Chrisin jalka vispaa tosi paljon syytteitä luettaissa. Koko mies heiluu. Huomattavan hermostunut on. Tunteita näytti myös tulevan esiin omaisten puhuessa. Varmaan asia iski tajuntaan vasta oikeudessa.
Tai sitten on vaan huolissaan omasta tulevaisuudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Moni on veikannut, että hän itki omaa kohtaloaan ja sääli itseään. Ei uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin kai näissä jutuissa mitään meedioiden laumaa on ainakaan julkisesti ottelemassa yhteyttä vainajiin, johtunee kai noista useista mystisistä tapahtumista. Jo se on 1/1000000000 sattuma, että juuri tuollainen tv sarjan mainos (sikiö räjähtää, öljystä nousee kallo) pälähtää ruutuun juuri silloin kun Chris, naapuri ja poliisi katselevat videolta, kun Chris lastaa raskaana olleen vaimon ja öljyyn pudotettujen lasten ruumiita autoon...
Tuota tv-sarjan mainosta on paljon puitu youtube kommenteissa. Monet sanovat, ettei se ollut sattumaa, vaan viesti toiselta puolelta.
Olen skeptikko, mutta kuvaamasi tapaus on todellakin yliluonnollinen sattuma ajoituksellisesti sekä tilanteeseen nähden.
Olisipa ollut mainio, jos Chris olisi mainoksen nähnyt. Löytyykö tämä mainospätkä Youtubesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin kai näissä jutuissa mitään meedioiden laumaa on ainakaan julkisesti ottelemassa yhteyttä vainajiin, johtunee kai noista useista mystisistä tapahtumista. Jo se on 1/1000000000 sattuma, että juuri tuollainen tv sarjan mainos (sikiö räjähtää, öljystä nousee kallo) pälähtää ruutuun juuri silloin kun Chris, naapuri ja poliisi katselevat videolta, kun Chris lastaa raskaana olleen vaimon ja öljyyn pudotettujen lasten ruumiita autoon...
Tuota tv-sarjan mainosta on paljon puitu youtube kommenteissa. Monet sanovat, ettei se ollut sattumaa, vaan viesti toiselta puolelta.
Olen skeptikko, mutta kuvaamasi tapaus on todellakin yliluonnollinen sattuma ajoituksellisesti sekä tilanteeseen nähden.
Olisipa ollut mainio, jos Chris olisi mainoksen nähnyt. Löytyykö tämä mainospätkä Youtubesta?
Chris näki sen sikiön mutta kääntyi koska aihe varmaan ahdisti sen verran. Jäi sitten se öljyisen näköinen kallo-osuus näkymättä mikä oli kyllä harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tästä Shanann Wattsin järkyttävästä kohtalosta voi oppia jotain mutta mitä?
Niin, mutta mitä? Että kuka tahansa voi hetkessä muuttua (toinen nainen)? Ettei kannata kannustaa puolisoaan elämäntaparemonttiin? Ettei kannata jättää puolisoa viikkotolkuksi yksin ---> se ei ehkä ikävöikään perhettään vaan alkaa elämään kaksoiselämää? Että jos puoliso alkaa käyttäytymään epäilyttävästi, älä penaa selityksiä? Älä taistele liittosi eteen? Älä kirjoita rakkauskirjettä? Toisaalta tilastojen perusteella tiedetään, että suhteesta lähteminen on naisille vaarallista aikaa. Eli älä lähde itsekään, vaan anna miehen elää kaksoiselämää kunnes itse lähtee? Älä ota itsellesi henkivakuutusta? Mitä?
Kun tässä uhri teki niin monet asiat ns. oikein, ja silti kävi näin. Se tässä tapauksessa kait jotenkin erityisesti koskettaakin.
Juuri yllä kuvatut asiat tässä mietityttääkin.
Shanann kirjoittaa rakkauskirjeen aviomiehelleen samaan aikaan kun aviomies panee salarakastaan, suunnittelee vaimonsa murhaa ja todella toteuttaa sen ja murhaa myös lapset ja miten dumppasi heidät kuin jätteet. Ja kuinka ihan pokkana kaartaa autolla pihaan muina miehinä ja antaa haastatteluita. Aivan kuvottavaa.
Tosi karmivaa, että oli kuulemma tekojensa jälkeen googlannut Metallican biisin, jossa puhutaan perheen surmaamisesta. Fiilistelikö biisillä vai miksi ihmeessä?
Moni haluaa ajatella, että C.jotenkin kilahti ja siksi teki noin. Mutta minusta jo pettäminen ja vaimolle valehtelu kertoo tietynlaisesta kylmyydestä. En ainakaan itse voisi katsoa puolisoani silmiin, jos pettäisin häntä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi karmivaa, että oli kuulemma tekojensa jälkeen googlannut Metallican biisin, jossa puhutaan perheen surmaamisesta. Fiilistelikö biisillä vai miksi ihmeessä?
Moni haluaa ajatella, että C.jotenkin kilahti ja siksi teki noin. Mutta minusta jo pettäminen ja vaimolle valehtelu kertoo tietynlaisesta kylmyydestä. En ainakaan itse voisi katsoa puolisoani silmiin, jos pettäisin häntä.
Mikä biisi kyseessä? Ja voisiko joku linkata tänne sen sikiö-pääkallomainoksen? Kiitos :)
Joo, no toi Metallican biisi on ihan hirveä ja pistää sekin miettimään että oliko C ihan syyntakeisessa tilassa. Eikö ihmiset vieläkään tajua että poliisi käy läpi selaushistorian? Onko esim täällä joku jolle se on epäselvää? Googlettelisitko itse perhesurmabiisiä kun olet listinyt perheesi? Voiko normaaliälyinen ihminen olla niin tyhmä ja sosiaalisesti taitamaton ettei tajua miltä se näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni haluaa ajatella, että C.jotenkin kilahti ja siksi teki noin. Mutta minusta jo pettäminen ja vaimolle valehtelu kertoo tietynlaisesta kylmyydestä. En ainakaan itse voisi katsoa puolisoani silmiin, jos pettäisin häntä.Mikä biisi kyseessä? Ja voisiko joku linkata tänne sen sikiö-pääkallomainoksen? Kiitos :)
Biisi on Battery.
Battery, alkaa hitaasti mutta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, no toi Metallican biisi on ihan hirveä ja pistää sekin miettimään että oliko C ihan syyntakeisessa tilassa. Eikö ihmiset vieläkään tajua että poliisi käy läpi selaushistorian? Onko esim täällä joku jolle se on epäselvää? Googlettelisitko itse perhesurmabiisiä kun olet listinyt perheesi? Voiko normaaliälyinen ihminen olla niin tyhmä ja sosiaalisesti taitamaton ettei tajua miltä se näyttää?
Kannattaako myöskään nauraa, kun haastatellaan perheen katoamisesta? "I just want them back" *tirsk*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako myöskään nauraa, kun haastatellaan perheen katoamisesta? "I just want them back" *tirsk*
Hahahaha! Juuri niin!
En tajua tuota kengistä kohkaamista koska kyllä kai kaikilla ihmisillä on useammat kuin yhdet kengät. Puhelimen jättäminen sen sijaan on nykyään jo huutomerkin arvoinen asia. En tiedä missä vaiheessa Chris noita haastattelujaan antoi tai poliisien kanssa jutteli, mutta jos mun mies ja lapset eivät olisi kotona kun tuun sinne oltuani pari tuntia töissä ja kaikki olisi paikoillaan niin kyllä mä ensisijaisesti ajattelisin että jotain hassua on tapahtunut enkä välttämättä osaisi heti hätääntyä, jos kotona on kaikki kunnossa. Vaikka joku naapuri tulee pyytämään apua kun olet lasten kanssa pihalla ja sitten laitat vaan oven kiinni ja meet sinne naapuriin lasten kanssa. Ja siellä tilanne jotenkin eskaloituukin ja on monta tuntia joku tilanne päällä, sulla ei ole puhelinta etkä huomaa ajan kulua etkä ylipäänsä aattele että kotona joku voisi hätääntyä koska esim. mies on töissä. Jotain tällaista epäilisin ennen kuin mitään kauheuksia. Jotain järkevää selitystä.