Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8526)

Vierailija
6301/8526 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NK on kyllä omahyväisyyden ja tyh mänkierouden huipentuma. Oikeesti kun pysähtyy ajattelemaan näitä kahta: Chrisiä ja NK:ta, niin kumpikin on ihan samanlaisia ääli öitä. Siis mitään eroa ei ole.

Kumpikin aliarvioi ihmisten/poliisien/virkavallan ajattelukykyä, sekä päivänselvää päättelykykyä miten kaikki on mennyt?

Tässä ei kykyne näiden kahden puupään toilauksia ja harhautushöpinöitä kuuntelemisen jälkeen muuta toteamaan, kuin että:”Luojan kiitos,etten ole itse ihan noin tyhmä”!

Itse hal veksin tuota NK:ta niin paljon, etten edes viitsisi syl käistä häneen. Hänessä on jotakin niin tyhmyyttä kin pidemmälle kasvanutta ”haisunäätää”, että kyök!

Odotan kuin nousevaa kuuta, että käsiraudat vielä jonakin päivänä kiiltää ranteissaan.-

Tähän kirjoitukseen voimme kiteyttää koko tarinan. Aamen.

Vierailija
6302/8526 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä äänitallenne (eng kieliseltä tekstityksellä):

Vapaa suomennos 

CHRIS WATTS /haastattelu

Tutkija kysyy :  Joten kun Shanann oli poissa niin olitko Nikin kanssa ja menit sitten kotiisi valmistautuaksesi töihin lähtöön?

Chris Watts: "  Heräsin siinä niinku 4 - 4.30. maissa .Menin kotiin, valmistauduin töihin ja lähdin. Ja sitten kotiin palattuani treenasin ."

Tutkija kysyy :  Millaisia teidän keskustelunne Nikin kanssa olivat koskien ...esimerkiksi jossain vaiheessa teillä oli puhetta että hän auttaa sinua löytämään asunnon? Mitä te juttelitte sellaisesta kuin esimerkiksi teidän yhteisestä tulevaisuudesta?

Chris Watts: " Ei sellaista (keskustelua) oikeastaan käyty...ennen kuin, ennenkuin palasin rannalta jolloin kerroin hänelle(Nikille)  tyyliin ...

valehtelin hänelle tyyliin :

hei tiätkös olen puhunut Shannanin kanssa avioeron hommaamisesta...

Tutkija : eikä sellaista puhetta ollut ollut (Shannanin kanssa)?

Chris Watts:

"Ei.

Siis...kyllähän Shannan toki tiesi että jotain oli meneillään.

Me ei nukuttu samassa huoneessa ja hän jopa mainitsi kerran faktan kuten tiesitkö että Colorado on 50-50 valtio (lasten tapaamisoikeuksineen). Jolloin oli että : ahaa hän on tarkistanut tuollaisen."

Mutta sellaista varsinaista (ero)puhetta meillä ei ollut käyty.

Mä olin niinku että mä luulisin että sellainen (erokeskustelu) tulee (joskus) tapahtumaan.

Tutkija: Mutta keskusteluissa Nikin kanssa, sain sellaisen käsityksen, että Sinä olit kertonut avioeroasian olevan hieman pidemmällä kuin se todellisuusdessa oli?

Joten mitä te kaksi itseasiassa olitte suunnittelemassa?

Chris Watts: "... no se oli sellaista että ehkä Brightonin  ympäristöstä  tai työpaikan läheltä...niinku Fort Lufton jostain sieltä suunnasta . Siellä suunnassa olisi mun alueeni."

jatkuu...

Tutkija kysyy Christopher Wattsilta: Oliko puhetta että muutaisit hänen kanssaan yhteen?

Chris Watts: " Hän ei halunnut sellaista.

Tutkija kysyy: Hän ei halunnut sitä?

Chris Watts: " Ei."

Tutkija kysyy: Olisitko muuttanut (yhteen) jos se olisi sopinut hänelle (Nikille)?

Chris Watts: " Mielestäni sellainen (yhteen muutto) olisi ollut hieman liian aikaista.

Ajattelin että me vain oltiin, tiäksä, niinku vasta tapailleet  toisiamme melkein kuukausi ...kaksi...hän kutsui omaa taloaan, niinku asuntoaan niinku hänen...en minä tiedä niinku hänen suojakilvekseen - hänellä oli joku ihan oma sanansa sille- mutta ...

Tutkija sanoo: ai niinkuin suojapaikaksi?

Chris Watts: " Joo niinkuin suojapaikaksi tai joksikin sellaiseksi. ja hän kertoi että niinku ihmiset tykkäsivät vallata sen.... mutta hän tykkäsi että minä tulin sinne kun hänen koiransakin tykkäsi minusta ... hän tapasi sanoa hei tiedätkös sinä olet niinkuin kuuluist tänne ja mä olin että okei."

jatkuu..

Tutkija kysyy: Oliko teillä Shanannin kanssa puhetta että myisitte talonne?

Chris Watts: "Joo, Shanann oli lähettänyt sähköpostia Annille (kiinteistövälittäjä) ja tiedustellut miten siinä (myymisessä) voisi edetä ja mielestäni Ann oli että mikäli aiotte myydä talonne niin antakaa ennakko suostumus samalla uudelle asunnolle.

Tutkija sanoo: Joten voi npeasti siirtyä yhdesyä seuraavaan. Ja koska tämä tapahtui? Muistatko?

Chris Watts: " Olikohan se edellisiltanu kun lähdimme..eii se taisi olla elokuun ensimmäinen viikko , silloin muistaakseni Shanann otti yhtyettä häneen (Ann)...

Tutkija toteaa: Joten suunnitelma oli ostaa talo. Muistaakseni sanoit että Brightonista.

jatkuu..

Kummasti nämä "Christopher Wattsit" saa naiset tekemään lähes kaikkensa eteensä vain olemalla niin "kiltti ja rauhallinen ja hiljainen".

Järjestämään kivoja yllätyksiä (vaimo) ja etsimään uutta asuntoa jos mielii eroa vaimostaan (rakastajatar ), lisäksi äiti taustalla joka ei usko pahaa sanaa pojastaan vaan puolustaa henkeen ja vereen vaikka kaikki tosiasiat huutaa selkeästi mitä tämä teki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6303/8526 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaa suomennos 

CHRIS WATTS /haastattelu

Tutkija kysyy :  Joten kun Shanann oli poissa niin olitko Nikin kanssa ja menit sitten kotiisi valmistautuaksesi töihin lähtöön?

Chris Watts: "  Heräsin siinä niinku 4 - 4.30. maissa .Menin kotiin, valmistauduin töihin ja lähdin. Ja sitten kotiin palattuani treenasin ."

Tutkija kysyy :  Millaisia teidän keskustelunne Nikin kanssa olivat koskien ...esimerkiksi jossain vaiheessa teillä oli puhetta että hän auttaa sinua löytämään asunnon? Mitä te juttelitte sellaisesta kuin esimerkiksi teidän yhteisestä tulevaisuudesta?

Chris Watts: " Ei sellaista (keskustelua) oikeastaan käyty...ennen kuin, ennenkuin palasin rannalta jolloin kerroin hänelle(Nikille)  tyyliin ...

Chris Watts:

"Ei.

Me ei nukuttu samassa huoneessa ja hän jopa mainitsi kerran faktan kuten tiesitkö että Colorado on 50-50 valtio (lasten tapaamisoikeuksineen). Jolloin oli että : ahaa hän on tarkistanut tuollaisen."

Mä olin niinku että mä luulisin että sellainen (erokeskustelu) tulee (joskus) tapahtumaan.

Tutkija: Mutta keskusteluissa Nikin kanssa, sain sellaisen käsityksen, että Sinä olit kertonut avioeroasian olevan hieman pidemmällä kuin se todellisuusdessa oli?

Chris Watts: "... no se oli sellaista että ehkä Brightonin  ympäristöstä  tai työpaikan läheltä...niinku Fort Lufton jostain sieltä suunnasta . Siellä suunnassa olisi mun alueeni."

jatkuu...

Tutkija kysyy Christopher Wattsilta: Oliko puhetta että muutaisit hänen kanssaan yhteen?

Tutkija kysyy: Olisitko muuttanut (yhteen) jos se olisi sopinut hänelle (Nikille)?

Chris Watts: " Mielestäni sellainen (yhteen muutto) olisi ollut hieman liian aikaista.

Ajattelin että me vain oltiin, tiäksä, niinku vasta tapailleet  toisiamme melkein kuukausi ...kaksi...hän kutsui omaa taloaan, niinku asuntoaan niinku hänen...en minä tiedä niinku hänen suojakilvekseen - hänellä oli joku ihan oma sanansa sille- mutta ...

Chris Watts: " Joo niinkuin suojapaikaksi tai joksikin sellaiseksi. ja hän kertoi että niinku ihmiset tykkäsivät vallata sen.... mutta hän tykkäsi että minä tulin sinne kun hänen koiransakin tykkäsi minusta ... hän tapasi sanoa hei tiedätkös sinä olet niinkuin kuuluist tänne ja mä olin että okei."

jatkuu..

Chris Watts: "Joo, Shanann oli lähettänyt sähköpostia Annille (kiinteistövälittäjä) ja tiedustellut miten siinä (myymisessä) voisi edetä ja mielestäni Ann oli että mikäli aiotte myydä talonne niin antakaa ennakko suostumus samalla uudelle asunnolle.

Tutkija sanoo: Joten voi npeasti siirtyä yhdesyä seuraavaan. Ja koska tämä tapahtui? Muistatko?

Chris Watts: " Olikohan se edellisiltanu kun lähdimme..eii se taisi olla elokuun ensimmäinen viikko , silloin muistaakseni Shanann otti yhtyettä häneen (Ann)...

Tutkija toteaa: Joten suunnitelma oli ostaa talo. Muistaakseni sanoit että Brightonista.

jatkuu..

Kummasti nämä "Christopher Wattsit" saa naiset tekemään lähes kaikkensa eteensä vain olemalla niin "kiltti ja rauhallinen ja hiljainen".

Järjestämään kivoja yllätyksiä (vaimo) ja etsimään uutta asuntoa jos mielii eroa vaimostaan (rakastajatar ), lisäksi äiti taustalla joka ei usko pahaa sanaa pojastaan vaan puolustaa henkeen ja vereen vaikka kaikki tosiasiat huutaa selkeästi mitä tämä teki.

Ihmeellinen taito todentotta... suorastaan ”erityislahjakkuus”, ei tällaiseen ketkä vain kykene.(lue skitsoileen)..

Vierailija
6304/8526 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaa suomennos 

CHRIS WATTS /haastattelu

Chris Watts:

"Ei.

jatkuu...

jatkuu..

jatkuu..

Niiiiiin, ja jos NK:lle ei tästä tule palaa kakkua, voidaan listaan VIELÄ lisätä Coloradon poliisit/tutkijat/kuulustelijat jaa jaa jaa.......

Vierailija
6305/8526 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaa suomennos 

CHRIS WATTS /haastattelu

Chris Watts:

"Ei.

jatkuu...

jatkuu..

jatkuu..

Aika poikkeuksellista sekin että rikollinen saa pitää uhriensa valokuvia sellissään?

Ensin hän halusi mitä julmimmalla tavalla eroon perheestään , lapsistaan ja vaimostaan, aloittaakseen uuden elämän rakastajattarensa kanssa.

Sitten kaikki menikin mönkään.

Nytpä kelpaa sitten vanha perhe valokuvineen taas sellin seinää koristamaan.

Koska olivat hänen perhe niin siksikö ok?

Mielestäni tämä on hyvin poikkeuksellista kun ajattelee vaikka noita pikkulapsia ja heidän kohtaloaan, puhumattakaan Shanann Wattsista.

Hyvä on vedättämään ja manipuloimaan ihmisiä ympärillään tämä Christopher Watts.

Kuulemma lukee satuja lapsilleen sellissään. 

Vierailija
6306/8526 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse CW:n tähyillä kuuta yötaivaalta, kun on yötä päivää ”ihan kuutamolla”.

On se niin sakee, kyllä näistä mitä tässä ”valokuvien” seinällä sellissä pidoista ym on, niin sillä on kaikki mailman diagnoosit kyllä.

Mitähän se viä olis saanu aikaan,(vaikkei enempää tarvinnut tottatosiaan), jos viä ois saanu jatkaa vapaalla? Se on kuitenkin nuori, ja jos aatellaan(mennään oikein kauh uun), niin elinaikaa ois srj mur hailuun ollu palllljon?!

Onhan niitä ukkoja mailmalta saatu kiini 75 v.. ja sitten raa toa on joka puolella, ja vyyhti kadonneisiin alkaa selvitä. Voi NK huokasta, jos kieroulultaan joutaa, ettei joutunu samaan sakkiin.

Vierailija
6307/8526 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CHRIS WATTS READS TO HIS KIDS FROM PRISON CELL

(Vapaa suomennos, linkki yllä ko videoon)

CHRIS WATTS LUKEE LAPSILLEEN VANKILASELLISSÄ:

" Minulla on kuvia vaimosta ja lapsistani sellissäni,

ja joka aamu ja joka yö,

minä puhun heille"

Christopher Watts

" Minulla on tämä kirja, mitä tapasin lukea CeCelle,

ja minä muistan sen kirjan ja

luen sitä hänelle joka yö"

Christopher Watts

Vierailija
6308/8526 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CHRIS WATTS READS TO HIS KIDS FROM PRISON CELL

(Vapaa suomennos, linkki yllä ko videoon)

CHRIS WATTS LUKEE LAPSILLEEN VANKILASELLISSÄ:

" Minulla on kuvia vaimosta ja lapsistani sellissäni,

ja joka aamu ja joka yö,

minä puhun heille"

Christopher Watts

" Minulla on tämä kirja, mitä tapasin lukea CeCelle,

ja minä muistan sen kirjan ja

luen sitä hänelle joka yö"

Christopher Watts

Niin,mitähän tästäkin sitten pitäisi ajatella. Joka yö..eli uni ei tule..Ihmettelen että pystyy niitä kuvia edes esillä pitämään. Jonkinasteisesta sekoamisesta taitaa kyse olla. Kun on kuitenkin elettävä loppuelämä kiven sisällä niin oisko tää sit se selviytymiskeino. 

Vierailija
6309/8526 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka osaa kertoa, miten tarkat systeemit tuolla vankilaosastoilla (esim. juuri elinkautisvangeilla) on omien henkilökohtaisten tavaroiden suhteen?

Onko niiden pidossa yleissääntöjä? Amerikassa?

En tarkoita, enkä missään nimessä puolla CW:n valokuvien pitoa perheestään,jotka mur hasi,koska tuo on brutaalia.

Vierailija
6310/8526 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka osaa kertoa, miten tarkat systeemit tuolla vankilaosastoilla (esim. juuri elinkautisvangeilla) on omien henkilökohtaisten tavaroiden suhteen?

En tarkoita, enkä missään nimessä puolla CW:n valokuvien pitoa perheestään,jotka mur hasi,koska tuo on brutaalia.

Armchair Detective sanoo tuossa videossa, joka tähän viimeiseksi on linkattu, että vankilan säännöt eivät kiellä Chrisiä pitämästä uhrien valokuvaa. 

Niinpä Chrisillä sellainen on.

Ja siksi nyt on tehty vetoomus (ettei saa pitää uhrien kuvaa) nettiin, johon pitää saada tietty määrä nimiä, jotta se lähtee eteenpäin.

Vierailija
6311/8526 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armchair Detective sanoo tuossa videossa, joka tähän viimeiseksi on linkattu, että vankilan säännöt eivät kiellä Chrisiä pitämästä uhrien valokuvaa. 

Ja siksi nyt on tehty vetoomus (ettei saa pitää uhrien kuvaa) nettiin, johon pitää saada tietty määrä nimiä, jotta se lähtee eteenpäin.

Mitä ihmettä? Ei saisi pitää uhrien kuvia? Mitä väliä sillä teille on? Jos ihminen on elinkautisessa ja käytännössä elävältä kuollut niin eikö se ole ihan sama mitä kuvia katselee. Vaikka olisi tehnyt mitä, ne kuolleet olivat kuitenkin hänen elämänsä tärkein osa 12.8.asti. Antakaa nyt hänelle edes se armo. Ehkä katsoo kuvia katuen ja yrittäen ymmärtää tekonsa. Kun ei uudelleen heitä mu r haa maankaan pysty. En tajua tätä uusinta kuvavillitystä ollenkaan???

Vierailija
6312/8526 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Ei saisi pitää uhrien kuvia? Mitä väliä sillä teille on? Jos ihminen on elinkautisessa ja käytännössä elävältä kuollut niin eikö se ole ihan sama mitä kuvia katselee. Vaikka olisi tehnyt mitä, ne kuolleet olivat kuitenkin hänen elämänsä tärkein osa 12.8.asti. Antakaa nyt hänelle edes se armo. Ehkä katsoo kuvia katuen ja yrittäen ymmärtää tekonsa. Kun ei uudelleen heitä mu r haa maankaan pysty. En tajua tätä uusinta kuvavillitystä ollenkaan???

Niinpä. Miksi ihmeessä joku Andrei Tsikatilo ei saisi tapetoida selliään uhriensa kuvilla?

Kerta Christophet Watts saa? Aijaa, kun CW on jotenki "eri asia" kun sen uhrit oli omia perheenjäseniä, lapset ja vaimo.

Vierailija
6313/8526 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANALYZING CHRIS WATTS LOVE LETTERS

Moikka!

Christopher Watts on saanut säkkikaupalla fanikirjeitä ihailijoilta.

Kyllä, uskokaa tai älkää.

Linkki yllä.

Mikäli haluat että suomennan ihailijakirjeiden sisältöjä laita  peukkua ylös.

Jos tulee about 10 peukkua , suomennan osan niitä tähän tuosta linkistä.

Voimme sen jälkeen keskustella niistä(kin). 

Terkuin yksi watts-suomentajistanne

Vierailija
6314/8526 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hul luus huipussa.. Oikeesti, anna mun kaikki kestää, ihailijapostia CW:lle 🤣

No, mikäs siinä, olihan täällä jo alkumyönnytys ”omassa gategoriassaan hänen suuntaan”, kun oltiin pahoillaan siitä, ettei CW:tä saa rajottaa valokuvien(omien perheenjäsentensä) pitoa seinällä, tai missä lie povellaan pitääkin, VAIKKA hän tukeh dutti/kur kutti ja ”keitti” lapsensa ja kuoppasi vaimonsa kuin ro tan maahan.

Tottamaar häntä nyt pitää käydä vielä höyhenellä rapsuttelemassa siellä sellissään, ettei tuu raapaleita, jos ite sattuu höyrypäissään kutitteleen itseään. 😬😉 Eläköön järjen voitto!

Vierailija
6315/8526 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenna meille, minä ootan ainakin 🌷❤️🌷!

Vierailija
6316/8526 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka!

Christopher Watts on saanut säkkikaupalla fanikirjeitä ihailijoilta.

Kyllä, uskokaa tai älkää.

Linkki yllä.

Mikäli haluat että suomennan ihailijakirjeiden sisältöjä laita  peukkua ylös.

Jos tulee about 10 peukkua , suomennan osan niitä tähän tuosta linkistä.

Voimme sen jälkeen keskustella niistä(kin). 

Terkuin yksi watts-suomentajistanne 

- Analyzing chris watts love letters -

( HUOM! Koska tämä Watts-tapaus on maailmankuulu,  niin Chris Watts todennäköisesti saa niin tulvimalla postia, että hän tokko pystyy edes lukemaan kaikkea hänelle tulevaa postia. Todennäköisesti tuhansia kirjeitä viikossa. Hän on saanut kirjeitä , ei pelkästään häneen vetoa tuntevilta pakkomielteisiltä naisilta, vaan myös nuorilta pojilta, tytöiltä, miehiltä,isiltä, pinten lasten yh-äideiltä, perheenäideiltä jne. jotka haluavat osoittaa rakkautta ja ymmärrystä ja tukea Chris Wattsille, ystävystyä hänen kanssaan ja myös löytyy lukuisia jotka halusivat piristää Wattsia lähettämällä bikinikuviaan hänelle ja aloittaa romanttisen parisuhteen hänen kanssaan.

Eli nämä muutamat esimerkit kirjeiden sisällöstä ovat vain murunen Christopher Wattsille lähetetyn todellisen postin määrästä)

Kirje numero 1:

" Hei Chris!                                 9/7/ 18

Candace tässä taas!  Joten soitin Weldin lääninvankilaan ja juttelin jonkun kanssa ja he sanoivat että sinun pitäisi lisätä minut (listalle) mutta ellet niin ei se mitään, minä vain jatkan sitten kirjeiden kirjoittamista LOL (hymynaama).

Joka tapauksessa, toivon että sulla menee OK? 

Usko tai älä , ajattelen sinua usein (no oikeasti aivan hiton paljon LoL). Minun serkku jakoi facebookissa uutisjutun sinusta ja oikeesti minä menin niin niin niin pois tolaltani tyhmäpers-eiden kommenteista joita pers-reijät sanoivat sinusta OMG olin niin helkkarin vihainen! En totaalisesti usko mitä kaikki sanovat sinusta minun silmissäni he kaikki ovat väärässä (hymynaama) .

Niinkuin sanoin viime kirjeessäni niin minä todella todella todella välitän sinusta (älä kysy minulta miksi) .Ehkö olen pöpi/hullu Lol !  

Chris, minä lakkaan kirjoittamasta sinulle jos haluat , minä vain haluat että kerrot minulle sen. Toivon niin kovasti että olisin tähän mennessä jo kuullut jotain sinusta mutta eips"

(Candace oli näköjään kirjoittanut kirjeensä syyskuun 7.s päivä, hetimiten kun CW oli juuri päässyt kotiutumaan selliinsä.) 

jatkuu seuraava kirje....                                                           

Vierailija
6317/8526 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen huonon ja väkivaltaisen suhteen takana on yksinäisyyden ja hylkäämisen pelko. Monesti myös lapsuuden koti ollut väkivaltainen ja epätasapainoinen. R.I.P.

Ok. Mutta miten tämä tähän liittyy?

Vierailija
6318/8526 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.youtube.com/watch?v=CcRTWipa5q4

Linkki yllä

Kirje numero 2:

(---tästä ei selvyyttä onko kirje mieheltä vai naiselta---)

" Olen Melbournesta, Australiasta.

Olen 35v ja aika lailla matkustellut ympäri maailmaa ja miten paljon pidänkin siitä,

niin Australia on aina oleva se koti minulle..

Olen CEO:n toimitusjohtaja joka on aina Denverissä liikeasioiden merkeissä,

sinänsä hassua että juuri siellä olen aina halunnutkin käydä. Täällä todellakin näyttää niin kauniilta.

On hyvin eriskummallista kirjoittaa jollekulle joka tähän saakka ei ole edes ollut tietoinen olemassaolostasi ! !

Eikä varmuutta voinko kertoa liian paljon? Tai liian vähän?

Kuten aiemmin jo selitinkin ajatus jostakusta yksinäisenä ei ihan sovi minulle.

Olemme vain ihmisiä, tarvitsemme rakkautta ja kontaktia edes jossain muodossa.

Voin vain toivoa että joku välittäisi tarpeeksi minustakin tehdäkseen samoin minullekin...

Haluan vain antaa sinulle jossain muodossa kontaktia ulkomaailmaan ja ehkä antaa sinulle pikkuisen verran lohdutusta, Chris.

Raskainta on olla epätietoisuudessa siitä, päätyykö tämä kirje luoksesi.

Ja ettei voi tietää onko sinulla mahdollisuutta vastata tähän.

Tai edes haluatko vastata .."

(Olisi kannattanut laittaa kirjoittajan nimensä tuohon, niin ehkäpä olisi ollut suuremmat mahkut ettei tarvitse elää epätietoisuudessa)

Seuraavaan kirjeeseen...

Vierailija
6319/8526 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämän ekan suomennetun C:lle vankilaan kirjoitetun kirjeen kirjoittaja on tyypillinen ”LOl”, joka hengailee omissa oloissaan tyyliin, tänään tein jotain, tai ”sain duunini” päivän osalta kuitattua...

Aika nopeasti tekstistä muodostui pelkkä ihailun ja irrallisuuden tila, jolla todellisuuden ja oikean elämän kanssa ei kyllä ole juurikaan mitään tekemistä. Vähän kuin hurmostila, joka nyt on päällä, ja tarve saada sanansa perille.

Erikoista, koska terve ihminen kavahtaa CW:n kaltaista persoonaa kaikin tavoin, ja nyt kuitenkin’ko valtava skaala ihmisiä iästä/tms riippumatta haluaa ”ymmärtää” häntä.

Minua askarruttaa, mikä on tällaisen joukkosysteemin takana, ja miten CW on pystynyt sen heille olemuksellaan luomaan?

Minä henk kohtaisesti pel kään tuota miestä ja en ikinä, korostan ikinä menisi ilman turvahlöä lähellekkään häntä.

Vierailija
6320/8526 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=CcRTWipa5q4

Linkki yllä

Kirje numero 2:

(---tästä ei selvyyttä onko kirje mieheltä vai naiselta---)

" Olen Melbournesta, Australiasta.

Olen 35v ja aika lailla matkustellut ympäri maailmaa ja miten paljon pidänkin siitä,

niin Australia on aina oleva se koti minulle..

Olen CEO:n toimitusjohtaja joka on aina Denverissä liikeasioiden merkeissä,

sinänsä hassua että juuri siellä olen aina halunnutkin käydä. Täällä todellakin näyttää niin kauniilta.

On hyvin eriskummallista kirjoittaa jollekulle joka tähän saakka ei ole edes ollut tietoinen olemassaolostasi ! !

Eikä varmuutta voinko kertoa liian paljon? Tai liian vähän?

Kuten aiemmin jo selitinkin ajatus jostakusta yksinäisenä ei ihan sovi minulle.

Olemme vain ihmisiä, tarvitsemme rakkautta ja kontaktia edes jossain muodossa.

Voin vain toivoa että joku välittäisi tarpeeksi minustakin tehdäkseen samoin minullekin...

Haluan vain antaa sinulle jossain muodossa kontaktia ulkomaailmaan ja ehkä antaa sinulle pikkuisen verran lohdutusta, Chris.

Raskainta on olla epätietoisuudessa siitä, päätyykö tämä kirje luoksesi.

Ja ettei voi tietää onko sinulla mahdollisuutta vastata tähän.

Tai edes haluatko vastata .."

(Olisi kannattanut laittaa kirjoittajan nimensä tuohon, niin ehkäpä olisi ollut suuremmat mahkut ettei tarvitse elää epätietoisuudessa)

Seuraavaan kirjeeseen...

Kirje numero 3:

(tämäkin kirje lähetetty vain viikko pidätyksen jälkeen, joten nämä ihmiset eivät tosiaankaan tuhlanneet aikaa)

"   Rakas Chris,                                      Tiistai 8/21/18

Sinä et tunne minua, mutta luulenpa että haluaisit (hymynaama).

Nimeni on TAMMY ja Olen Ohiosta.

Olen 36, en koskaan naimisissa (kerran oli tosi lähellä mutta urani tuli tielle),

ei muksuja, die hard OSU -fani  (alumni myös) sori mutta STEELERSeistä en tosiaan tykkää mutta yritän olla lukematta sitä viaksesi.

Jokatapauksessa pidän tämän lyhyenä koska en ole varma tuleeko tämä edes perille sinulle. Halusin vain tavoitella sinua ollaksesi ystäväsi jos haluaisit.

Joku joka ei sinusta yhtään mitään tiedä ei myöskään tuomitse sinua nykytilanteen perusteella.

Niin ikään ajattelin että haluaisit tietää miltä minä näytän joten printtasin muutaman kuvan facebookistani ( kyllä, tuo todellakin olen minä, lupaan niin). Sanonpa vaan että vaikutti aika vanhanaikaiselta printata printteristä kuvia ulos  kun teemme nykypäivänä elektronisesti kaiken. Mutta ehkäpä ne nyt kelpaavat."

(Jos haluatte nähdä TAMMYn kuvan se näkyy tuossa videolinkissä kohdassa 7:28.

Tammy on kuvassa ihanan näköinen blondi pikku-bikineissään rannalla.)

Ja seuraavaan kirjeeseen...