Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8532)

Vierailija
5921/8532 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kyllä tosi sairaalta, että lähetti sen nukkekuvan, jossa nukke on kääritty valkoiseen lakanaan ja nimenomaan nuken pääkin. Tuolla tavoinhan nimenomaan kuol leet peitellään - valkoisella lakanalla. Tuon oli pakko olla jokin uhkaus, vihje tulevasta.

Ja tuosta muutaman päivän kuluttua ihan oikeasti mur hasi Shanannin ja kietoi hänet nimenomaan valkoiseen lakanaan.

Jokainen joka on seurustellut vinksahtaneen miehen kanssa kertoo, että mies pelotteli jollain tavalla. Säikytteli.

Christopher Watts, tuo kipeä p askiainen halusi kiusata ja säikyttää Shanannia.

Vierailija
5922/8532 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, asioihin tottuu ja joillakin ihmisillä on se kyky, että vaikka he tekevät siellä kotona mitä tahansa, niin toinen tottuu siihen. Samoin on voinut S:lle käydä. Eikö sekin kuva videolla, jossa Chriss tulee kädet sivulla harallaan huoneeseen katsomaan raskaustestin tulosta., ole kaamea. Minua hirvittää se C:n hul lun hyök käävä hiivintä.... aivan jää tävää... ja moni moni muu hänen elehdintänsä nyt, kun tietää lopputuloksen.

Mutta, kaikkeen sai S:n tottua, se oli sitä, minkä hän luuli että on oikein. Juuri kiltteyden ja tällaisen ylimakean hyväksyy juuri sellaiset ihmiset, jotka ovat olleet piinaavassa tms. suhteessa, ja kun käy huono mäsis, vastakohdankin takaa paljastuu yllätys ja vielä pahempi. Uskomatonta.

Kyllä näissä pohdinnoissamme aukeaa monta näkökulmaa, vahinko vain että vaikka me kaikin näine kertyneine tietoinemme lähestyisimme jotakuta vastaavaa kokevaa, mistään ei voi tietää, tarvitaanko niitä juuri siellä?

Ihmisen pää olisi pitänyt suunnitella lasista, ja sinne punainen lamppu, niin ehkä siitä vähän olisi ollut apua. Se vain , kun lamppukin rikkuu ilman varotusta....

Minä en haluaisi lasipäätä jonka sisällä punainen lamppu. Se näyttäisi mielestäni hullulta.

Ei välttämättä, jos kaikilla muillakin on samanlaiset:)

No jos kaikilla olisi aina, kautta aikojen, ollut sellaiset niin sitten saattaisi tuntua jopa ihan luonnollisilta. Toisaalta kuitenkin vaikea kuvitella että missään olosuhteissa ihmisellä olisi lasinen pää ja punainen lamppu sen sisällä.

En näe tässä vaan mitään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5923/8532 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, asioihin tottuu ja joillakin ihmisillä on se kyky, että vaikka he tekevät siellä kotona mitä tahansa, niin toinen tottuu siihen. Samoin on voinut S:lle käydä. Eikö sekin kuva videolla, jossa Chriss tulee kädet sivulla harallaan huoneeseen katsomaan raskaustestin tulosta., ole kaamea. Minua hirvittää se C:n hul lun hyök käävä hiivintä.... aivan jää tävää... ja moni moni muu hänen elehdintänsä nyt, kun tietää lopputuloksen.

Mutta, kaikkeen sai S:n tottua, se oli sitä, minkä hän luuli että on oikein. Juuri kiltteyden ja tällaisen ylimakean hyväksyy juuri sellaiset ihmiset, jotka ovat olleet piinaavassa tms. suhteessa, ja kun käy huono mäsis, vastakohdankin takaa paljastuu yllätys ja vielä pahempi. Uskomatonta.

Kyllä näissä pohdinnoissamme aukeaa monta näkökulmaa, vahinko vain että vaikka me kaikin näine kertyneine tietoinemme lähestyisimme jotakuta vastaavaa kokevaa, mistään ei voi tietää, tarvitaanko niitä juuri siellä?

Ihmisen pää olisi pitänyt suunnitella lasista, ja sinne punainen lamppu, niin ehkä siitä vähän olisi ollut apua. Se vain , kun lamppukin rikkuu ilman varotusta....

Minä en haluaisi lasipäätä jonka sisällä punainen lamppu. Se näyttäisi mielestäni hullulta.

Ei välttämättä, jos kaikilla muillakin on samanlaiset:)

No jos kaikilla olisi aina, kautta aikojen, ollut sellaiset niin sitten saattaisi tuntua jopa ihan luonnollisilta. Toisaalta kuitenkin vaikea kuvitella että missään olosuhteissa ihmisellä olisi lasinen pää ja punainen lamppu sen sisällä.

En näe tässä vaan mitään järkeä.

Unohda-.

Vierailija
5924/8532 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan menee sanattomaksi, kyllä niin menee järjen yli ettei mitään rajaa. Ja S:n nimenomaan kaiketi viestitti (eikös niin.. jollekkin ystävälle) , ettei hän enään tunne koko C:iä.... ja suorastaan pelkäsi häntä. Silti liki samaan aikaan kaiken tuon jo periaatteessa aistineena ei huomaa, että lisää outoutta alkaa ilmaantua...

S:n on täytynyt matkasta, stressistä ja raskauden alun väsymyksen takia olla uupunut, ettei ole kyennyt enään tuota höp eröä järkeilemään.

Kauhea tapaus!

Vierailija
5925/8532 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt kenellekkään järkevälle ja normaalille ihmiselle tule edes mieleen, että oma mies (ei ikinä väkivaltainen) mur haisi suunnitelmallisesti koko perheensä ilman mitään riitaa alla. Omat lapsensa ja vielä raskaana olevan vaimon. Ei normaaliälyllä varustettu ihminen kykene ajattelemaan niin pitkälle, että joku kykenisi tuollaiseen harkittuun kylmäveriseen tekoon. Tuotahan ei tehty suutuspäissä ja raivona tai alkoholin vaikutuksen alaisena. Tuo tehtiin vakaasti harkiten. Kolme kertaa perä kanaa putkeen ja ruu miiden hävitystapa oli jotain aivan kammottavaa. 

Ja kuinka hymyillen hän juoksee autoltaan kättelemään poliisia !

Vierailija
5926/8532 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh

Vierailija
5927/8532 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai nyt kenellekkään järkevälle ja normaalille ihmiselle tule edes mieleen, että oma mies (ei ikinä väkivaltainen) mur haisi suunnitelmallisesti koko perheensä ilman mitään riitaa alla. Omat lapsensa ja vielä raskaana olevan vaimon. Ei normaaliälyllä varustettu ihminen kykene ajattelemaan niin pitkälle, että joku kykenisi tuollaiseen harkittuun kylmäveriseen tekoon. Tuotahan ei tehty suutuspäissä ja raivona tai alkoholin vaikutuksen alaisena. Tuo tehtiin vakaasti harkiten. Kolme kertaa perä kanaa putkeen ja ruu miiden hävitystapa oli jotain aivan kammottavaa. 

Ja kuinka hymyillen hän juoksee autoltaan kättelemään poliisia !

Ei tule mieleen ei. Mutta näköjään pitäisi tulla! Itse en luota enää miehiin.

Vierailija
5928/8532 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shanann parka luuli elävänsä elämänsä parasta aikaa. Näki että kaikki elämässä tapahtunut aiempi paha oli tarkoituksellista. Kaikki se paska oli johtanut hänet tähän onnen auvoon.

Brutaalia.

Vierailija
5929/8532 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Phil osa 2 (vapaa suomennos) WATTSin tapaus

Shanann Wattsin äiti Sandy , Dr Phil, Veli Frankie

Dr Phil : " Tiedättekö, olen tehnyt tätä hommaa 45vuotta,  eikä tälle (tapaukselle) ole mitään kategoriaa. Tämä on puhdasta pahuutta."

S: "Paholaisen työtä".

Dr Phil: " Hän (Chris Watts) laittoi Shanannin ruumiin (auton) ohjaamoon."

S: " Jalkatiloihin. Sieltä he löysivät Shanannin hiuksia".

Dr Phil:  "Eli se oli avolava-auto, missä oli takapenkit".

S: "Kyllä, neliovinen. Joten tytöt istuivat siten, että heidän jalkansa olivat heidän äitinsä päällä.

Mutta he ajattelivat, että hän (äiti) nukkui siinä tai oli sairas."

Veli Frankie: "Emme me voi tietää mitä he ajattelivat. Voimme vain kuvitella näin."

Dr Phil: "Olen itse isoisä, enkä minäkään edes voi kuvitella..."

S: " He olivat minun lapsenlapsiani. Minä rakastin heitä. He olivat minun."

Dr Phil: " Mitä sinä kerrot tästä tapauksesta itsellesi?"

S: "Monta kertaa tekisi vain mieli antaa periksi.. (itkee ) ellei olisi Jumalaa en pysyisi täällä"

Dr:" Juttelin vaimolleni Robinille tästä ja hän lähetti terveisiä ja sanoi, että hän ymmärtää täydellisesti miten isoäitinä kuulee tyttärensä ja lastenlastensa äänet päänsä sisällä."

S: Minä tunsin tyttäreni sielun hänen kuolinhetkellään".Tunsin kuin henkäyksen ja kuiskauksen : Shanann. Ja olin ylhäällä kysyen mitä tyttärelleni on tapahtunut? Ja minä tiesin, vannon, minä tiesin. Minä herätin Frankien, minä herätin koko talon ja sanoin : Shanannilla on jokin hätänä."

Veli Frankie: "Emme edes tienneet hän olevan kateissa tuolloin. Kyllä ,hänellä (Shanannin äidillä Sandyllä) on sellainen intuitio, emme tajua kuinka hän tietää näitä juttuja. Minä sanoin äidilleni että älä nyt murehdi suotta, Shanann varmaan on nukkumassa ".

Dr Phil: "Mitä tiedätte vauva Nicosta ja Shananin kuolinajasta ?Veli Frankie: " Meille ei kerrottu vauvan sukupuolta heti. " S:   "Torstai-iltana Chris ja Shanann kertoivat. Ja he aikoivat järjestää vauva juhlat pojalle.

Mutta he peruivat ne (vauvajuhlat) hänen (Chrisin) käyttäytyessä oudosti, etäisesti."

Dr Phil: " Eli vauva oli hengissä kun Shanann s urmattiin?"

S:  "Kyllä oli. Chris sanoi, itseään suojellakseen, että ei se vauva ollut hänen eikä se ollut elossa.

Joten minun oli annettava lupa ruuminavaukseen, että saatettiin todistaa että vauva oli ollut elossa ja se oli Chrisin."

Dr Phil: " Eli tästä on nyt olemassa lääketieteellinen raportti  mikä vahvistaa tämän".

S: " Täsmälleen".

Dr Phil:  " Joten me tiedämme nyt että vauva oli hengissä ja vauva oli Chrisin. Eli meillä on siis kolme lasta jotka on m urhattu, ei kaksi."

S: "Juuri näin".

Dr Phil: " Sinullahan on voimakas suhde isoäitinä Bellaan ja CeeCeehin?

S: " Täysin". Dr: "Tiedämme, että CeCe murhattiin peitollaan." Sillä (peitolla) mitä hän (Cece) rakasti niin paljon.

Kidutatko sinä itseäsi ajatellen mitä hän(Cece) mahtoi ajatella noina hiljaisina hetkinä?"

S:  "Joka elämäni sekunti"

Dr: "  ...ja mitä silloin sanot itsellesi?"

S: " He kiljuivat äitiään ja meitä, siitä ei ole epäilystäkään".

Vierailija
5930/8532 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5931/8532 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S:n äidin tuskan ymmärrän niin hyvin, koska itse olen nähnyt/vaistoan etukäteen tulevia.

Omasta lapsestanikin lukuisasti nähnyt jopa koulussa tapahtuneet asiat. Joku nätisti sanoi minulle, että ”varmaan aika jännää omata tällainen kyky”, mutta... pidemmänpäälle on koitunut rasitteeksi, sen voin sanoa.

Siksi olen S:n ja lasten puolesta levollinen, että tiedän heidän olevan varmassa turvassa, koska olen pari kertaa selvästi nähnyt sellaista, mitä kukaan ei ikinä voi edes uneksia taivaassa olevan.

Loukkaavinta on ihmisten suhtautuminen, jotka eivät tätä ”lahjaa” ymmärrä, ja saa outoja ilmeitä. Onneksi se ei minua haittaa.

S:n äitiä onneksi oli kuuntelemassa oikealla hetkellä tuossa tilanteessa niitä henkilöitä, jotka ymmärtävät asian. Se oli tosi hyvä videolta kuulla.

Vierailija
5932/8532 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat varmasti nähneet videon, jossa Shanann ilmoittaa kolmannesta raskaudestaan.

Mutta tätä videota ei mielestäni ole linkattu tänne.

Tässä analysoidaan Chrisin reaktio tilanteessa. Ensinnäkin Chris jähmettyy ja menee shokkiin lukiessaan Shanannin paitaa, jossa raskaus paljastuu. Hän ei kykene pitämään maskia päällä muutamaan sekuntiin. Sitten hän ottaa pakolla hymyn huulille ja tekee feikkinaurun ja ainut mitä pystyy kommentoimaan ensijärkytykseltään "Pidän paidastasi."

Analyzing Chris Watts reaction to pregnancy announcement

Vierailija
5933/8532 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä C:n ”mukamas jee jee, uskomatonta, olet jälleen raskaana” videosta kommentoin tänne aiemmin. Tuo kädet harallaan, ”kuin piilohyök käys kulman takaa”, on saanut minut ihan kananlihoille. Minusta yksi pa hin ewer! Ja vielä nähdä (heidän ihana pieni koira ) joka sai kokea luojaties mitä.

Se lisää puolella tätä henkistä taakkaa, se on ihan pakko sanoa, kun olen eläinrakas.

Ihme, ettei tämän nelijalkaisenkin päälle vielä käynyt. Onni, ettei se hälle jäänyt, sai toiseksi parhaan vaihtoehdon, ja parempaa seuraa.

Vierailija
5934/8532 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ainakin he peittivät ruu miin yhdessä. Ainakin me tiedämme, että he suojelevat toistensa selustaa"

Tämä kuulostaa saman sortin yliluonnolliselta vihjeeltä kuin se sikiö ja öljy pääkallot siinä naapurin tv:ssä...

...ninenomaan. NK&CW peittelivät ruumiin yhdessä ja suojelevat toistensa selustaa. "terveisin, Shanann from heaven"

Totta...

Vierailija
5935/8532 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi jos suomentaja suomentaisi kuulusteluvideoista ne puuroiset kohdat, joista ei saa selvää. Tai ehkä ihan kokonaan, koska paljon on jäänyt varmaan huomaamatta. Saako niistä kukaan selvää? Vai onko niitä tekstityksen kanssa Youtubessa? Suomentaja olet huippu.

Vierailija
5936/8532 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen yrittänyt kuunnella näitä kuulusteluhuoneessa (jossa C:lle näytetään joitakin kuvia pöydällä)... mutta, kun tuntuu että kello raksuttaa lujempaa, kuin mitä kuulustelijat puhuu.

Menee minutin puhekeskustelu kerrasta ohi niin, ettei saa mistään muusta selvää, kuin mieskuulustelijan joka 3 sana :okay.....eikö niin C: s okay....

Kaikki fimstaagit on isoimmalla, muttei sittenkään saa selvää. Oon varmaan puurokorva.

Vierailija
5937/8532 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armchair Detective on löytänyt taas outouksia videoista.

Nyt kyseessä on tämä ovikameran video, kun Shanann tuli yöllä kotiin ja ovikamera kuvasi tämän ja näkymän heidän talonsa eteen.

Chrisin auto on pysäköitynä silloin siis kadulle. Ennen kuin video annettiin julkisuuteen, Chrisin auton päälle on vedetty musta palkki, peittämään auton sisusta. Nyt spekuloidaan mistä tämä johtuu.

Mitä tässä yritetään peitellä?

Tässä video, striimattu livenä youtubeen 20 tuntia sitten:

Vierailija
5938/8532 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitseliäs ja hyväsydäminen ihminen on tämä suomentaja ollut. Minäkin kumarran!

Vierailija
5939/8532 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armchair Detective spekuloi, että jonkun oli pakko istua tuolloin Chrisin auton sisällä valmiina, kun Shanann tuli yöllä kotiin.

Tätä ei haluttu näyttää suurelle yleisölle ja siksi kesti näin pitkään, että video ylipäänsä julkaistiin. Ja se julkaistiin siten, että sutattiin Chrisin auton sisus, jottei kukaan näe auton sisään.

Hmm...

Vierailija
5940/8532 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäillään, että Nicole Kessinger istui Chrisin autossa tuolloin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän