Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8532)
Jotenkin tulee mieleen tuosta Shanannin videosta että hän ennemminkin haluaa uskotella itselleen miten parisuhteen laita ja koko elämä onkaan nyt niin tavattoman hyvin ja onnellista. Ihan kuin tuo olisi sellaista pakonomaista toivoa, ei realismia.
Tähän varmasti monia syitä:
-Shanannia oli kovasti arvosteltu siitä miksi piti muuttaa kauas Coloradoon.
-Hänellä oli jo aiemmin vaikea parisuhde takana ja joskus ihmisen on vaikea myöntää itselleen ja muille, että taas ollaan samassa pisteessä "jo toistamiseen löydän itseni samasta jamasta, enkö koskaan opi!?"
-Narsistin uhrilla on suuri riski joutua uudelleen uuden narsistin uhriksi
-Thrive-jälleenmyyjän työ vaati että annetaan ulospäin siloiteltua kuvaa.
-Appivanhemmat vastustivat koko avioliittoa ja heille ei missään nimessä tehnyt mieli antaa aihetta vahingoniloon.
-Kenties Shannan on ollut jollain tasolla tietoinen salarakkaan olemassa olosta ja tämä Chrisin hehkutus somessa on saattanut olla keino välittää tieto tunkeilevalle: "Pysy poissa reviiriltäni. Tämä on minun perhe. Minun laillinen aviomieheni. Ja mieheni rakastaa perhettään"
On vaikea uskoa että Shanann ei olisi vaistonnut jo aiemmin että kaikki ei todella ole hyvin. Chrisistä on täytynyt näkyä merkkejä pahuudesta jollain tasolla, kotona suljettujen ovien takana. Hän on saattanut olla kotona vaikka millainen hirviö- sellaisia psykopaatit on! Kaverit ja muu maailma pitää näitä tyyppejä usein hyvinkin hyvänä tyyppinä, mutta kotona asiat ovat hyvinkin toisin ja moni salaa ja häpeää ja peittelee totuutta- ajattelee jopa että "vikaa löytyy itsestäkin, ehkä vika onkin minussa" Tai sitten kuviot on niinkin outoja että niitä on täysin vaikea edes yrittää selittää ulkopuoliselle ilman että kuulostat itse umpihullulta.
Jos ei Shanann kyennyt puhumaan kaikesta kenellekää niin kunpa hän olisi edes kirjoittanut päiväkirjaa! Nyt voimme ainoastaan arvailla asioiden kulkua.
Onko siinä perää että Shanann oli koulukiusattu? Viittaako hän jossain (tuossa edeltävässä) videopuheessaan siihen että oli hyvin onneton lapsena?
Jotenkin nousee esiin Shanannista tunne, että hän oli todellisuudessa hyvin yksinäinen nainen jonka ainoa kaveri oli netin screeni jolle pälätti päivät pitkät ja jota scrollaili tyyliin haaiiii nancy, haiii maaikkk....
Aivan älyttömän kova kohtalo naisella.
Ihan puun takaa koko perhe sileeksi.
Tuli mieleen tuosta että kotona asiat on saattaneet olla vaikka miten outoja joita vaikea edes yrittää selittää kellekään, niin outojahan siellä todella tapahtui esim. se kuva siitä nukesta. Ja siitä taas tuli mieleeni erään ystäväni kaheli mies joka oli kysynyt ystävältäni yhtenä iltana että pelottaisko sua ku heräisit yöllä ja tossa sängyn päädyssä istuisi joku? No eipä aikaakaan kun ystäväni heräsi yöllä ja tämä mies istui sängyn reunalla puhumattomana ja sen jälkeen meni nukkumaan sanomatta mitään(leikki vissiin et on unissaan) Ja sen jälkeen teki vielä vaikka ja mitä umpihullua ja pelottavaa eikä moni edes uskonut ystävääni, eikä hän jotenkin osannut edes kertoa aluksi näitä tapahtumia läheisilleen koska todellakin niin outoja nämä tapahtumat aina olivat. Eikä koskaan selvinnyt mikä pointti tuolla miehellä oli tehdä näitä kummallisuuksia. Tilanteet meni todella vaikeiksi ennenkuin ystäväni pääsi tuosta miehestä irti.
Anteeksi jos meni asian vierestä mutta tarkoitus siis yrittää kertoa että ei sitä aina ulospäin näe miten siellä kotona asiat todella on.
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä perää että Shanann oli koulukiusattu? Viittaako hän jossain (tuossa edeltävässä) videopuheessaan siihen että oli hyvin onneton lapsena?
Ainaki hänellä oli aikaisemmin parisuhde jossa mies oli kaikinpuolin vaikea ja alisti
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin nousee esiin Shanannista tunne, että hän oli todellisuudessa hyvin yksinäinen nainen jonka ainoa kaveri oli netin screeni jolle pälätti päivät pitkät ja jota scrollaili tyyliin haaiiii nancy, haiii maaikkk....
Aivan älyttömän kova kohtalo naisella.
Ihan puun takaa koko perhe sileeksi.
Kyllä. Kenties tuo videointi oli hänen turvasatamansa?!
jatkuu...
Shanann kesällä 2018:
"En koskaan ollut porukan fiksuin.
Jouduin työskentelemään todella ankarasti päästäkseni koulusta läpi. En ole kirjaviisas. Chris on. Hänen täytyy vain lukea yksi kirja ja hän kykenee sisäistämään lukemansa.
Minä sen sijaan olin se, joka joutui lukemaan yökahteen ja olin surkea kokeissa. Todella surkea kokeissa. Tiesin kyllä oikeat vastaukset, mutta kun sain kokeen eteeni, jäädyin.
Ponnistelua. Jouduin ponnistelemaan läpi koulun. Ponnistelua kaikessa. Epävarmuuteni on vaikuttanut kaikkeen ja sillä on ollut tosi suuri rooli elämässäni.
Se asia, mikä on erilaista minussa on se, että en ole koskaan luovuttanut. Suurin osa tietää osan tarinastani. Minun terveysongelmani, huonot parisuhteeni, asiat, jotka olisivat musertaneet jonkun muun aivan täysin.
Mutta asia on niin, että uskon, kaikella on tarkoituksensa.
Ja uskon myös, että ihmiset tulevat elämäämme syystä.
Muistan kuinka kävin läpi jotain todella suurta elämässäni, kun hyvä parisuhteeni muuttui huonoksi....muistan muuttuneeni heikommaksi, kuin olin koskaan elämässäni ollut. Tunsin olevani surkein kaikista. Kuten en ole hyvä, en ole riittävä. Epävarmuuteni voimistui ja kasvoi. Tunsin, etten ole minkään arvoinen.
Muistan ystävän ja nostan hänet tässä esille. Tapasin hänet töiden kautta. Olemme nyt todella läheisiä. Kun tapasimme, hän vei minut ensimmäiseen kynsimanikyyriini, hän vei minut vaateostoksille. Olin sovittamassa kahta kokonumeroa liian suuria shortseja ja hän sanoi niiden olevan aivan liian isot minulle. Sanoin, että eiväthän ne ole, ne ovat juuri täydelliset. Hän vakuutti, että kyllä ne ovat liian isot. Hän siis auttoi minua saavuttamaan varmuuden, jota en edes tiennyt itselläni olevan.
Hän auttoi minua löytämään itseni. Sen kautta tapasin niin monia ihmisiä elämässäni, jotka ovat auttaneet minua kaikessa tässä, he ovat auttaneet minua kasvattamaan itsetuntoani.
Sitä täytyy vain ympäröidä itsensä ihmisillä, jotka haluavat sinulle parempaa, kuten he haluavat itselleen parempaa. Ja jos sen tekee, on maailman huipulla. Jos ympäröit itsesi ihmisillä, jotka haluavat parempaa elämää sinulle, olet elämäsi huipulla.
He eivät tuo huonoja puolia sinusta esiin, vaan he tuovat parhaat puolesi esiin.
Siitä hetkestä lähtien taistelin kuin hullu. Tein töitä hullun lailla.
Olin sinkkuna todella pitkän ajan. Tavoitteeni oli ostaa talo. Minulla oli kovat ajat maksaessani toisen määrittelemää vuokraa, sitähän sinä teet, kun asut toisen omistamassa asunnossa. Halusin ostaa asunnon, jonka voisin jälleenvuokrata saadakseni lisätuloja. Joten en muuta tehnytkään kuin töitä, töitä, töitä. Menetin jopa ystäviä, sillä olimmehan nuoria, 25-vuotiaita. Olemme toki vieläkin nuoria. Olin 25-vuotias, kun rakennutin ensimmäisen taloni. Lapsuudenperheeni ei syntynyt kultalusikka suussa, olemme aina työskennelleet elantomme eteen.
Ostin siis ensimmäisen taloni 25-vuotiaana ja se oli suurin saavutukseni, sillä tein sen aivan itse."
jatkuu......
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että jos Nichole Kessinger on todistettavasti googlaillut Shanann Wattsia netistä jo syyskuussa 2017, niin on tainnut jo silloin päättää napata sen ukon. Koska tuo on oikeasti outoa että myöhemmin haastatelussa väitti että tiesi Christopherin vaimon nimen vasta kun tämä kertoi..
Vaikuttaa itsekeskeiseltä ja kypsymättömältä. Toisaalta Christopher huijasi ihan kaikkia niin toki kai laittoi tuon hattarapään sekaisin. Tai sitten päin vastoin Nichole yllytti hullua.
Eipä mitenkään poikkeuksellista linkittää jos kiinostunu kun työkaveri.Jos N linkittänyt S tallenteita niin mikä ihme tuo on.Vaikka ei oliskaan kiinnostunut C niin silti.Niinhän mekin teemme...S oli sen verran myös julkis et eihän se mikään ihme et niitä katteli.
Kyllä, asioihin tottuu ja joillakin ihmisillä on se kyky, että vaikka he tekevät siellä kotona mitä tahansa, niin toinen tottuu siihen. Samoin on voinut S:lle käydä. Eikö sekin kuva videolla, jossa Chriss tulee kädet sivulla harallaan huoneeseen katsomaan raskaustestin tulosta., ole kaamea. Minua hirvittää se C:n hul lun hyök käävä hiivintä.... aivan jää tävää... ja moni moni muu hänen elehdintänsä nyt, kun tietää lopputuloksen.
Mutta, kaikkeen sai S:n tottua, se oli sitä, minkä hän luuli että on oikein. Juuri kiltteyden ja tällaisen ylimakean hyväksyy juuri sellaiset ihmiset, jotka ovat olleet piinaavassa tms. suhteessa, ja kun käy huono mäsis, vastakohdankin takaa paljastuu yllätys ja vielä pahempi. Uskomatonta.
Kyllä näissä pohdinnoissamme aukeaa monta näkökulmaa, vahinko vain että vaikka me kaikin näine kertyneine tietoinemme lähestyisimme jotakuta vastaavaa kokevaa, mistään ei voi tietää, tarvitaanko niitä juuri siellä?
Ihmisen pää olisi pitänyt suunnitella lasista, ja sinne punainen lamppu, niin ehkä siitä vähän olisi ollut apua. Se vain , kun lamppukin rikkuu ilman varotusta....
Vierailija kirjoitti:
On vaikea uskoa että Shanann ei olisi vaistonnut jo aiemmin että kaikki ei todella ole hyvin. Chrisistä on täytynyt näkyä merkkejä pahuudesta jollain tasolla, kotona suljettujen ovien takana. Hän on saattanut olla kotona vaikka millainen hirviö- sellaisia psykopaatit on!
Uskon kyllä, että Chris piti viilipyttymaskiaan päällä ihan loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tuosta että kotona asiat on saattaneet olla vaikka miten outoja joita vaikea edes yrittää selittää kellekään, niin outojahan siellä todella tapahtui esim. se kuva siitä nukesta. Ja siitä taas tuli mieleeni erään ystäväni kaheli mies joka oli kysynyt ystävältäni yhtenä iltana että pelottaisko sua ku heräisit yöllä ja tossa sängyn päädyssä istuisi joku? No eipä aikaakaan kun ystäväni heräsi yöllä ja tämä mies istui sängyn reunalla puhumattomana ja sen jälkeen meni nukkumaan sanomatta mitään(leikki vissiin et on unissaan) Ja sen jälkeen teki vielä vaikka ja mitä umpihullua ja pelottavaa eikä moni edes uskonut ystävääni, eikä hän jotenkin osannut edes kertoa aluksi näitä tapahtumia läheisilleen koska todellakin niin outoja nämä tapahtumat aina olivat. Eikä koskaan selvinnyt mikä pointti tuolla miehellä oli tehdä näitä kummallisuuksia. Tilanteet meni todella vaikeiksi ennenkuin ystäväni pääsi tuosta miehestä irti.
Anteeksi jos meni asian vierestä mutta tarkoitus siis yrittää kertoa että ei sitä aina ulospäin näe miten siellä kotona asiat todella on.
Ei näy kaikki ulospäin aina ei. (tämäkin kai aiheen vierestä, pahoittelut, mutta tuli mieleen seuraava tapaus) yksi likkakaveri myös kertoi paljon myöhemmin kun oli eronnut tosi ulopäin chriswatts-tyyppisestä unelma-kenbarbista yllättäen. Olivat siis tosi onnellisen oloisia ulopäin ja vaikkamitä. Niin tyttö kertoi että ulkokuorensa sisällä tuo mies oli ollut kans ihan kukkuu, mutta peitti sen kaikilta viekkaasti. Kakennäköistä pikkuilkeää teki , mutta viimeinen pisara tälle tytölle oli tullut kun keskellä yötä heräsi siihen kun nyrkki pamahti ohimoon. Tyttö oli herännyt ihan pökertyneenä ja katsonut kun se jätkä oli vaan teeskennellyt nukkuvansa ja sitkeästi väittänyt että tyttö oli nähnyt vain pahaa unta. Oli yrittäny työntää muka vahingossa alas portaita ja jotain tollsta käsittämätöntä. Mutta tosiaan se tyttö oli lähtnyt nostelemaan siitä suhteesta ja kaikki piti sitä ihan pöljänä kun jätti niin ihanan ja aurinkoisen parisuhteen.
Uskon että merkkejä Christopher Wattsin salatusta puolesta on varmaan Shanann joutunut kärsimään aiemminkin ennen kuin hullu äijä vetäisi sokan irti.
Ajatella tosiaan tätä C:n kykyä pitää sisuksissaan ties mitä kohinaa ja ajatustensa pauhua.... miten on kyennyt ja pystynyt? Vai, onko sitten niin, että 6 vkossa vasta alkoi painekattila täyttyä yli punaisen viivan. 6 vkon aikana oli perhe ajoittain poissa, mutta kun he lopulta olivat kaikki saman katon alla, hän ei kestänyt enään. Työkaverilleen ehdotus..(vihjaus)( S:n juuri antamasta tiedosta raskaudestaan) että ”meiltä saat yhden” eli hirte ishuumoria vakavasta asiasta, on ollut merkki jo silloin, ettei miehellä ole kaikki kotona. On tää karua stoorya, mitä pidemmälle tätä kuulee.
jatkuu, kesällä 2018 Shanann:
"Raadoin töissä kuin hullu.
Ja sitten tapasin Chrisin.
Minulle tuli terveysongelmia. Sain diagnoosin tietyistä terveysongelmista ja sitten tapasin Chrisin. Tapasin Chrisin näiden terveysongelmien vuoksi. Chrisin serkun vaimo laittoi Chrisin puolesta ystäväpyynnön minulle. Minä itseasiassa deletoin pyynnön. "En ole kiinnostunut. En halua tavata tätä jätkää. Heippa!"
Deletoin tuon serkun vaimon pyynnön.
Kaksi kuukautta tuon jälkeen sain diagnoosin. Ne olivat elämäni synkimpiä aikoja. Asiat muuttuivat yhtäkkiä pelottavimmiksi.
Tai pahempaa. Tuntui, että koko elämältäni oli murenemassa pohja, enkä tiennyt, mihin suuntaan lähteä.
Minulla ei ollut paljon ystäviä tuohon aikaan, sillä ystäväni eivät ymmärtäneet minua, näytinhän ulospäin täydellisen terveeltä ja kunnossa olevalta. Sisältä tunsin kuitenkin olevani karmeassa kunnossa. Minulla oli todella epämukava olo, paljon kipuja, olin huonolla tuulella.
Tapasin paljon ystäviä netissä.
Siinä vaiheessa, kun luovuin kaikesta, jätin väliaikaisesti työni, jota olin tehnyt jo 9 vuoden ajan. Sanoin vain, etten enää pysty tekemään töitä. "Te ette ymmärrä minua, ette tajua, mitä joudun käymään elämässäni läpi. Ja otan nyt loparit."
Ja sitten....sain Chrisiltä ystäväpyynnön. Olin todella, todella huonossa elämänvaiheessa juuri silloin.
Sain ystäväpyynnön Facebookissa suoraan Chrisiltä. Ajattelin, että no mitä väliä, en kuitenkaan tule koskaan tapaamaan häntä, joten hyväksyin hänen ystäväpyyntönsä.
Yksi asia johti toiseen ja 8 vuotta myöhemmin meillä on kaksi lasta, me asumme Coloradossa, ja hän on parasta, mitä minulle on koskaan tapahtunut.
Koska sairastuin niin pahasti terveysongelmieni vuoksi ja olin niin sairas, annoin hänelle luvan tulla elämääni. Hän tutustui minuun, kun olin pahimmillani ja huonoimmillani. Ja hän hyväksyi minut.
Hän oli tukenani koko sairauden ajan. Hän antoi minun nukahtaa ja nukkua pää hänen sylissään kolmen ja puolen tunnin ajan, vaikka hänellä oli ollut vessahätä."
jatkuu...........
Ehkä joku joka lukee tämän viestiketjun harkitsee kaksi kertaa ennen kuin haksahtaa naimisissa olevaan ja perheelliseen henkilöön.
Hyi hemmetti sentään mikä tapaus.
En ala enään seurustella, en uskalla.
Jokaisessa miehessä tuntuu elävän skit son alku..
Vaikka tämä on ollut opettavainen tra gedia, se on taatusti vienyt myös jotakin sisikunnasta pois.
Rohkeuden, jota joskus oli.
jatkuu.......
Shanann kesällä 2018
kohdasta 22.15 -> https://www.youtube.com/watch?v=IeaLP1wDcvE
"Hän on parasta, mitä on minulle koskaan, koskaan tapahtunut.
Joten, nyt kun tämä on sanottu....voisin jatkaa tätä juttua ikuisuuden, mutta haluan tehdä pitkästä jutusta lyhyen, jotten kyllästytä teitä.
Pitäkää mielessänne, että vaikka kuinka rankaksi elämäsi käykään ja kuinka alakuloiseksi tunnetkaan itsesi, tunnet syvällä sisimmissäsi, sydämessäsi, että tälle kaikelle on merkitys, jokin syy.
Me emme kykene ymmärtämään sitä sillä hetkellä. Sitä on hyvin vaikeaa ymmärtää sitä sillä hetkellä.
Mutta kerronpa teille. Kun tapasin Chrisin, työnsin häntä luotani.
Annoin hänelle kaikki maailman syyt lähteä menemään - tarkoitan todellakin kaikki maailman syyt. Annoin hänelle syyn joka ikinen päivä, tarkoitan todellakin joka ikinen päivä.
Ja jos te tiedätte miten tarinani meni Chrisin kanssa, annoin hänelle syyn lähteä. Hän tuli kanssani erilaisiin lääketieteellisiin toimenpiteisiin: kolonoskopiaan. Minä "kidutin" häntä, torjuin hänet ja työnsin hänet pois luotani kerta toisensa jälkeen.
Kun peruin treffejä viime minuuteilla (sillä sellaista elämäni oli terveysongelmieni vuoksi, sitä on ihmisten vaikea käsittää, jopa minun on vaikea ymmärtää), hän silti pysyi kuvioissa.
Hän pysyi kuvioissa, sillä hän oli se oikea minulle.
Hän on ihmeellinen. En voi sanoin kuvailla, kuinka ihana hän on.
Sitten Shanann puhuu, kuinka hän on saanut todellisia ystäviä vertaistukiryhmistä netistä. Joiden kanssa hänellä on todella vahva side. Hän ei olisi tässä pisteessä ilman sieltä saatua ystävää.
Onnellisuuteni johtuu kaikesta tästä. Kaikki tämä positiivisuus, jonka jaan teille. Terveysongelmani tapahtuivat syystä. Lapseni. Minulle sanottiin, etten voi saada lapsia. Ja tässä minulla on kaksi mieletöntä, villiä ja riehakasta lasta, joita minä rakastan syvästi.
Mikään ei tapahdu sattumalta.
Jos tunnet olevasi umpikujassa, sinun pitää kirjoittaa paperille (tämä on kotitehtävä, kaikille teille), mitkä asiat ovat huonosti elämässäsi, kaikki negatiiviset asiat.
Minä kirjoitan koko ajan, koska tällaista elämä on.
Kirjoita paperin kääntöpuolelle mitä kaikkea hyvää elämässäsi on tapahtunut, se, mistä olet kiitollinen.
Sitten yhdistä ne viivalla. Esim. terveysongelmat - Chris ja kaikki muu, mikä lähti tapahtumaan terveysongelmien ansiosta.
Ymmärrättekö, mitä yritän tässä teille kertoa?
Yritän yhdistää negatiiviset ja positiiviset asiat elämässäni.
Kun teet tämän, niin tajuat, että elämäsi kirkastuu kertaheitolla.
Joskus meidän täytyy vain uudelleen arvioida elämäämme. Joskus tuntuu, että elämä on meitä vastaan. Silloin meidän tulee ottaa aikalisä ja katsoa kokonaiskuvaa. Jos olet tapahtumien keskipisteessä parasta aikaa, et välttämättä pysty näkemään kokonaiskuvaa, kunnes ehkä puolen vuoden päästä. Mutta sitten kun näet kokonaiskuvan, kaikki loksahtaa paikoilleen ja kaikessa on järkeä.
Tämän neuvon luin jostain kirjasta, kun minulla oli vaikeaa. Kun tuntui, että koko maailma on minua vastaan. Teen tätä vieläkin, sillä minulla yhä on vaikeat hetkeni."
jatkuu...........
Kun lukee tätä S:n kirjoittamaa kirjoitusta, ihan kuin hän puhuisi tuolta toisesta ulottuvuudesta...
Tavallaan(hul lua sanoa, mutta) tuntuu kuin tämä olisi juuri meille palstan ihmisille..
Tulee ihan sellaset gibat.. uuuuuu.....
Shanann kesällä 2018
jatkuu.........
"Miksi asioita tapahtuu?
On olemassa elämää suurempi suunnitelma. Ei mitään väliä, mitkä sinun suunnitelmasi elämällesi ovat tai mihin sinä uskot.
Kaikelle on oma suunnitelmansa.
Joka tapauksessa minä uskon näin. Minä uskon siihen.
Olen elävä esimerkki siitä, että jotain hyvää syntyy aina huonosta.
Jotain hyvää syntyy sellaisesta, jota et halua käydä läpi. Kun menet mukavuusalueesi ulkopuolelle, se ei tunnu mukavalle vaan pelottavalle, voit jopa traumatisoitua siitä. Mutta arvaas mitä?
Kun peräännyt hieman, huomaat, että tämä oli mahtava kokemus, kuin vuoristorata-ajelu. Vuoristorata on todella pelottavaa, mutta kun sen uskaltaa tehdä, siitä tulee mahtava fiilis.
Toivottavasti autoin jotain tänään. Minulle tuli fiilis, että minun piti jakaa tämä kanssanne. Anteeksi, kun tuossa hieman takertelin tai jos ette saaneet minusta selvää.
Tämän kuitenkin halusin jakaa. Jos tuli tunne, minulle voi aina lähettää viestiä.
Tykkään jutella ihmisten kanssa ja tykkään auttaa ihmisiä kaikilla mahdollisilla tavoilla miten vain voin.
Sillä moni ihminen on auttanut minua elämässäni ja vaikeuksissani.
Arvostan kaikkia niitä, jotka ovat vaikuttaneet elämääni ja jotka yhä vaikuttavat.
Joten niinpä yritän laittaa hyvän kiertämään ja auttaa ihmisiä myös millä tavalla tahansa pystyn. Vaikkapa se vain tarkoittaisi sitä, että olen läsnä ja kuuntelen sinua.
Kiitos Jen (ystävä).
Tuntuu, että olen saavuttamassa tässä jotain, varsinkin, kun lapseni seuraavat jalanjälkiäni.
Mandy, olet minulle rakas. En olisi kyennyt tähän ilman sinua.
Tiedän pistäneeni sinut lujille reiluksi vuodeksi, sillä en halunnut kuulla Thrivestä mitään. Olen silti ikuisesti kiitollinen sinulle.
Kunnioitan kaikkia, jotka ovat olleet mukanani. Uskotte tai ette työhöni...Minulla on niin paljon ystäviä, jotka eivät usko mitä teen tai sanon (viittaa Thriveen), mutta he ovat silti ystäviäni ja tukevat minua, mitä ikinä päätänkään tehdä.
Arvostan teitä kaikkia suuresti!
Olette minulle rakkaita.
Pitäkää mahtava lauantai. Täällä on jo kuuma. Kello on 9 ja aurinko paistaa. Näytän teille hieman maisemaa. Voitte nähdä nuo vuoret tuolla. Ihme, ettei taivaalla ole kuumailmapalloja, sillä yleensä niitä on lauantaisin. No, ne tulevat viimeistään sunnuntaina. Tässä on taloja ja Chris leikkasi ruohon eilen (luojan kiitos).
Tässä on siis minun näköalani.
Pitäkää mahtava päivä, olette kaikki rakkaita!"
Loppu.
Nämä viimeiset kolme rypästä suomennoksia olivat niitä joita en itse ole vielä mistään videoilta nähnyt, joten tosi mahtavaa saada tietää niistä’kin.
En olisi uskonut, että näin kiltti ihminen löytyy, joka jaksaa lähteä tähän. Mikään pikkujuttu tä ei tosiaankaan ole. Nostan pipoani! Kiitokset!